Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 15110000-2 – М'ясо (м'ясо яловиче І категорії охолоджене, чверть куряча І категорії заморожена, тушки курей І категорії заморожені, філе куряче І категорії заморожене, стегенця курячі заморожені, печінка куряча заморожена)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-01-12-000817-a cded019a0b2a452fae89fd8967d1feda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Байдук Інна

+380977672949 PONOM2015@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41054026
Місцезнаходження: 62481, Україна , Харківська обл., смт Рогань, Харківський район, ВУЛИЦЯ 1 ТРАВНЯ, будинок 1
Контактна особа: Байдук Інна
+380977672949
PONOM2015@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2018 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 23:59
Початок аукціону: 06 лютого 2018 14:14
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 кг
М'ясо яловиче І категорії охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2110 кг
Чверть куряча І категорії заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1450 кг
Тушки курей І категорії заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
570 кг
Філе куряче І категорії заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2450 кг
Стегенця курячі заморожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
672 кг
Печінка куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2018 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 21:12
проект договору мясо 29.01.2018.docx
12 січня 2018 17:45
проект договору мясо 2018.docx
29 січня 2018 21:12
ТД мясо зі змінами 29.01.2018.docx
12 січня 2018 17:45
ТД мясо 2018.docx
29 січня 2018 19:00
ТД мясо зі змінами 29.01.2018.docx
29 січня 2018 19:00
проект договору мясо 29.01.2018.docx
29 січня 2018 19:00
Перелік змін до тендерної документації 29.01.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умов тендерної документації
Дата подання: 19 січня 2018 17:52
Дата відповіді: 24 січня 2018 23:05
Прошу Вас відповісти на такі запитання : 1.У кваліфікаційних критеріях до учасників та вимогах , установлених статтею 17 Закону, у п.4.11 передбачається надання Довіреності на ім’я замовника для звернення до органів державної влади , підприємств , установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації , наданої учасником . На основі цього прошу Вас надати роз’яснення :1) щодо необхідності надання довіреності замовнику , якщо всю необхідну інформацію від державних органів влади можна отримати через мережу Інтернет на офіційних сайтах органів державної влади.2)п.3 ст 244 ЦКУ передбачає ,що Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі, з огляду на вище наведене у тендерній документації не зазначено щодо якої фізичної особи надається довіреність . 2.Чи буде вважатися достатнім надання особової медичної книжки комірника (особа,яка забезпечує постачання (обіг )предмету закупівлі) , для підтвердження відповідності вимогам , що встановлено у п.2.2 розділу 5 у кваліфікаційних критеріях до учасників та вимогах , установлених статтею 17 Закону. 3.Просимо надати посилання на діючий нормативний документ ,який регламентує державне регулювання (оптові ціни на продовольчі товари) щодо предмету закупівлі. Наказ міністерства Економіки України №341 від 13.08.2008 р. Згідно інформації з офіційного сайту http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1669-15 втратив чинність (Документ z1669-15, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 01.08.2016, підстава z0448-16)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником було розглянуте ваше звернення за роз’ясненням. По першому запитанню повідомляємо, що пунктом 4.11 Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: код 15110000-2 – М'ясо (далі ТД) передбачено надання довіреності на ім’я замовника для звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником. В вашому зверненні говориться, про те що всю необхідну інформацію від державних органів влади можна отримати через мережу Інтернет на офіційних сайтах органів державної влади. Однак, отримання необхідної інформації від державних органів стосується виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відкритих єдиних державних реєстрів. Надання довіреності в п.4.11 ТД передбачено на виконання вимог ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тобто, в зазначеній статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» говориться не тільки про органи державної влади, а і про підприємства, установи і організації, які не зобов’язані вести всю інформацію на офіційних сайтах в мережі Інтернет.
По другому запитанню, щодо необхідності та достатності надання медичної книжки комірника, повідомляємо, що Наказом Міністерства праці та соціальної політики від 29.12.2004 №336 затверджено Випуск 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Відповідно до даного Випуску 1 завданням та обов’язком комірника є приймання на склад, зважування, зберігання та видачу зі складу різних матеріальних цінностей, перевірка відповідності цінностей, які приймає, супровідним документам, переміщення матеріальних цінностей до місць зберігання, тощо. Пунктом 2.2 ТД передбачено надання копій особових медичних книжок персоналу, який відповідно до чинних нормативних документів є необхідним для забезпечення постачання до закладів освіти товару, який є предметом закупівлі. Медичні книжки повинні бути оформлені та містити інформацію, яка є обов’язковою відповідно до вимог чинних нормативних документів. Чинними нормативно правовими актами, а саме: вимогами п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, яка затверджена спільним наказом Міністерства світи і науки України, Міністерства охорони здоров'я України 17.04.2006 №298/227 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 05.05.2006 за №523/12397 (далі – Інструкція №298/227) передбачено, що постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти» Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Тобто, діючими нормативно правовими актами не передбачено надання медичних книжок комірників постачальника.
По третьому питанню, повідомляємо, що пунктом 4 та 6.3.8 Додатку №2 до ТД передбачено, що у разі постачання товарів, щодо яких запроваджено державне регулювання, необхідно надати копію декларації про оптову ціну на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання, заповнену відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки України від 13.08.2008 № 341 «Про затвердження декларації про оптову ціну на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання, та Інструкції про заповнення і застосування декларації про оптову ціну на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання». Тобто, якщо поставляються товари, до яких не запроваджено державне регулювання то відповідно до ТД ні чого не треба надавати. Щодо чинності Наказу Міністерства економіки України від 13.08.2008 № 341, то дійсно за посиланням сайту: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0767-08 зазначений наказ втратив чинність 05.12.2017. За наведеним Вами посиланням http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1669-15 розміщено Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі 28.12.2015 №1782, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.12.2015 за № 1669/28114 «Про затвердження Змін до Порядку визначення предмета закупівлі» то дійсно він втратив чинність 01.08.2016 бо видавався на виконання Закону України «Про здійснення державних закупівель».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-12-000817-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ", Код ЄДРПОУ:38385713
Дата подання: 18 лютого 2018 21:16
вимога
Направляємо вимогу для розгляду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2018 23:58
Шановний учаснику - ТОВ «Фудснаб» по першому питанню вимоги UA-2018-01-12-000817-a.a1 від 18.02.2018 повідомляємо наступне:
Дійсно ч.5 ст.65 Господарського кодексу України передбачено, що керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
Одночасно, п.11.21 розділу 11 Статуту ТОВ «ФУДСНАБ» передбачено, що Директор вирішує усі питання діяльності товариства, за винятком тих що, належать до виключної компетенції загальних зборів учасників. Директор Товариства: без довіреності виконує дії від імені Товариства, представляє його в державних органах, підприємствах, організаціях, установах.
Частиною 4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пунктом 1.2 розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом/розпорядженням про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Фудснаб» надано копію статуту ТОВ «Фудснаб», копію виписки з протоколу загальних зборів ТОВ «Фудснаб» №1 від 28.07.2016 згідно якої Самойлова К.В. призначено на посаду директора з 01.08.2016 за сумісництвом.
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Фудснаб» надано Довідку про уповноважену особу від 29.01.2018 вих №08-60 за підписом директора Самойлова К.В., в якій вказано, що право підпису та пропозицій надається Самойлову К.В. відповідно до наказу №8-16.1 від 01.08.2016 та наказу №8-16.2 від 01.08.2016.
В наказі від 01.08.2016 №8-16.1 «щодо права підпису договорів», за підписом директора ТОВ «ФУДСНАБ» Самойлова К.В. вказано, що право підпису договорів за акцептованими пропозиціями конкурсних торгів залишаю за собою, підстава: протокол №1 загальних зборів ТОВ «ФУДСНАБ» від 28.07.2016.
Аналогічно, в наказі від 01.08.2016 №8-16.2 «щодо права підпису пропозицій», за підписом директора ТОВ «ФУДСНАБ» Самойлова К.В. вказано, що право підпису пропозицій конкурсних торгів та цінових пропозицій залишаю за собою, підстава: протокол №1 загальних зборів ТОВ «ФУДСНАБ» від 28.07.2016.
Враховуючи, що згідно виписки з протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Фудснаб» №1 від 28.07.2016 Самойлова К.В. призначено на посаду за сумісництвом, та те що пунктом п.11.21 розділу 11 Статуту ТОВ «ФУДСНАБ» передбачено, що Директор вирішує усі питання діяльності товариства, директор вирішує і питання щодо видачі довіреностей на укладання відповідних договорі, делегування повноважень працівника товариства та інше. Про що і йдеться в наведених вище наказах виданих директором Самойловим К.В. відносно себе від 01.08.2016 №8-16.1 «щодо права підпису договорів» та від 01.08.2016 №8-16.2 «щодо права підпису пропозицій», як це вказано в Довідці про уповноважену особу від 29.01.2018 вих №08-60 за підписом директора Самойлова К.В.
Тобто, виходячи з обсягу документів наданих в складі тендерної пропозиції ТОВ «Фудснаб» директор товариства Самойлов К.В. керуючись Господарськ

Документи подані скаржником

18 лютого 2018 21:16
вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-12-000817-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ", Код ЄДРПОУ:38385713
Дата подання: 03 березня 2018 14:43
скарга
Виконавчим комітетом Роганської селищної ради Харківського району Харківської області було опубліковано оголошення про проведення відритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 15110000-2 – М'ясо (м'ясо яловиче І категорії охолоджене, чверть куряча І категорії заморожена, тушки курей І категорії заморожені, філе куряче І категорії заморожене, стегенця курячі заморожені, печінка куряча заморожена), номер реєстрації закупівлі у ЦБД: UA-2018-01-12-000817-a. У процедурі відкритих торгів взяли участь: ТОВ «Фудснаб» (надалі за тексом –Скаржник або ТОВ «Фудснаб») та ФОП Вервейко Світлана Олегівна. За результатом аукціону було проведено оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Фудснаб». Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Роганської селищної ради Харківського району Харківської області від 13 лютого 2018 року тендерну пропозицію ТОВ «Фудснаб» відхилено на підставі ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». У протоколі засідання тендерного комітету від 13 лютого 2018 року визначені підстави для відхилення пропозиції: 1. У складі тендерної пропозиції відсутні документи щодо надання повноважень директору ТОВ «Фудснаб» Самойлову К.В. на підписання тендерної пропозиції, а також підпису договорів за акцептованими пропозиціями тендерів. 2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фудснаб» відсутні документи щодо реєстрації потужностей з транспортування на ТОВ «Фудснаб», яке є оператором ринку в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». ТОВ «Фудснаб» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне: 1. Стосовно першого питання повідомляємо наступне, що п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі: pdf/jpeg/png з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію; - заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи і печаткою підприємства (за наявності); - технічними вимогами до товару та спосіб їх підтвердження згідно з Додатком №2 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи і печаткою підприємства (за наявності); - проектом договору про закупівлю (з додатком до цього договору) у відповідності до Додатку 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору – Постачальником (учасником) та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності). Учасником у проекті договору про закупівлю не заповнюються: пункт 3.1 договору, додаток 1 до договору; - іншими документами, передбаченими тендерною документацією, в тому числі, що передбачені Додатком 5; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Підп. 1.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було передбачено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом/розпорядженням про призначення або про вступ на посаду. Для підтвердження відповідності умовам тендерної документації, ТОВ «Фудснаб» у складі тендерної пропозиції було надано документи, які надають правові підстави директору ТОВ «Фудснаб» Самойлову К.В. право підпису а саме: (виписка з протоколу засідання загальних зборів №1 від 28 липня 2016 року та копії наказів №8-16, №8-16.1, №8-16.2.). Так, відповідно до наказу №8-16, директор ТОВ «Фудснаб» Самойлов К.В. приступив до виконання своїх обов’язків. Надання будь-яких інших документів щодо підтвердження правомочності підпису уповноваженої особи Замовником у тендерній документації не вимагалося. Крім того, п.5 ст. 65 Господарського кодексу України визначено, що керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. Статутом ТОВ «ФУДСНАБ» зареєстрованого Виконавчим органом Харківської міської ради від 21.11.2012 року № 1 480 102 0000054333, а саме: п.11.21 розділом 11 передбачається, що директор вирішує усі питання діяльності товариства, за винятком тих що, належать до виключної компетенції загальних зборів учасників. З огляду на вищенаведене, надані у складі пропозиції ТОВ «Фудснаб»: виписка з протоколу засідання загальних зборів №1 від 28 липня 2016 року та копія наказу №8-16 (наказ про вступ на посаду) підтверджують повноваження директора ТОВ «Фудснаб» Самойлова К.В., а тому вважаємо що Скаржник не порушив вимог тендерної документації з цього питання. 2. Стосовно другого питання повідомляємо наступне, що відповідно до п. 55 ст.1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператор ринку харчових продуктів визнається суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Відповідно до п. 51 ст.1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Відповідно до п. 69 ст.1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Крім того, частиною 1 статті 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. П.1 ч.1 ст.25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачає, що: транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. На виконання вимог статті 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» у складі тендерної пропозиції ТОВ «Фудснаб» надано: - рішення про державну реєстрацію потужностей від 15.07.2016 року, видане ДЕРЖАВНОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ № 339 на ім’я фізичної особи - підприємця Малихіна В.І. (перевізник за договором перевезення) з видом діяльності -транспортування; - експлуатаційний дозвіл на складські приміщення, які ТОВ «Фудснаб» використовує для обігу предмету закупівлі (реєстраційний номер 20-29-87 від 31 травня 2017 року). Для здійснення транспортування товару (продуктів харчування), ТОВ «ФУДСНАБ» залучає фізичну особу –підприємця Малихіна В.І. за договором перевезення №2-Ф від 01 липня 2017 року. Згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» перевізник визнається оператором ринку та у відповідності зі ст. 25 вищезазначеного закону, потужність- транспортний засіб підлягає державній реєстрації. Для підтвердження відповідності умовам тендерної документації (підп. п.1.3. п.5 «Кваліфікаційній критерії до учасників та вимоги, установлені статтею ст.17 Закону Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), у складі тендерної пропозиції Скаржник надав копію рішення про державну реєстрацію потужностей від 15.07.2016 року, видане ДЕРЖАВНОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ № 339 на ім’я фізичної особи - підприємця Малихіна В.І. Отже, виходячи з вищенаведеного, твердження Замовника щодо відсутності реєстрації потужностей ТОВ «Фудснаб» щодо транспортування є невірним, з огляду на те, що транспортування товару Скаржник не здійснює, а здійснює перевізник –ФОП Малихін В.І. за укладеним договором перевезення, а тому вважаємо що Скаржник не порушив вимог тендерної документації з цього питання. На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «Фудснаб» відповідає вимогам Закону та не суперечить умовам тендерної документації, тому відхилення пропозиції відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним. Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення пропозиції Скаржника призвело до незаконного визначення переможцем- ФОП Вервейко С.О. Протоколом засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Роганської селищної ради Харківського району Харківської області від 20 лютого 2018 року, яке було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір 21 лютого 2018 року, тендерний комітет визнав учасника ФОП Вервейко Світлану Олегівну переможцем процедури, а пропозицію такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник не погоджується із прийнятим рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Роганської селищної ради Харківського району Харківської області від 20 лютого 2018 року про визначення переможцем, вважаємо його незаконним, а пропозицію ФОП Вервейко С.О. такою, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав: Згідно підп. 2.2 та п.2.3. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій», Учасник повинен надати: копії особових медичних книжок персоналу, який відповідно до чинних нормативних документів є необхідним для забезпечення постачання до закладів освіти товару, який є предметом закупівлі. Медичні книжки повинні бути оформлені та містити інформацію, яка є обов’язковою відповідно до вимог чинних нормативних документів. У разі використання послуг Перевізника з постачання продуктів харчування зазначається також інформація щодо працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання договору та надати копії їх медичних книжок. У складі своєї пропозиції, ФОП Вервейко С.О. надала: медичну книжку водія –експедитора Соловьйова В.А. та власну медичну книжку, у яких зазначено, що термін наступного медичного огляду: 16 січня 2018 року. Інших написів та документів, які б свідчили про наявність дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій медичного огляду водія –експедитора Соловьйова В.А. та підприємця Вервейко С.О. у складі пропозиції ФОП Вервейко С.О. не надано. У абзаці 2 п.1.3. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було визначено, що всі документи, які будуть надані у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. В іншому випадку не дотримання даної вимоги по оформленню тендерної пропозиції буде підставої для її відхилення. Таким чином, усі документи, які надані у складі тендерних пропозицій учасника повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. Отже, надані особисті медичні книжки підприємця Вервейко С.О. та водія –експедитора Соловьйова В.А. з наявними в ній записами про медичний огляд не підтверджують відповідність Кваліфікаційним критеріям до учасників, що встановлені п. 2.2 та п.2.3. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій». Згідно підп. 2.2 та п.2.3. п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій», Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (у кількості, яка необхідна, для здійснення доставки товару до 6 закладів освіти), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. У складі своєї пропозиції, ФОП Вервейко С.О. надала: документ ІХС №424254, виданий на ім’я Барсукової Тетяни Василівни, який не містить відомостей про транспортний засіб, якій є у власності. Інших написів та документів, які б свідчили про наявність відомостей про транспортний засіб ФОП Вервейко С.О. у складі пропозиції не надано. Отже, наданий документ ІХС №424254, виданий на ім’я Барсукової Тетяни Василівни не підтверджують відповідність Кваліфікаційним критеріям до учасників, що встановлені п. 1.5 п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУДСНАБ» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 13 лютого 2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Вервейко Світлана Олегівна зазначене у протоколі від 20 лютого 2018 року, яке було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір 21 лютого 2018 року. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2018 20:00
Рішення від 06.03.2018 № 2082.pdf
Дата публікації: 06 березня 2018 20:00
Рішення від 26.03.2018 № 2714.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 21:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконані вимоги за скаргою
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2018 23:12

Документи подані скаржником

03 березня 2018 14:43
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

06 березня 2018 20:00
Рішення від 06.03.2018 № 2082.pdf
29 березня 2018 21:31
Рішення від 26.03.2018 № 2714.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ" 330 357,00
UAH з ПДВ
330 357,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вервейко Светлана Олегівна 498 273,80
UAH з ПДВ
498 273,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2018 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2018 15:34
стор.2-35.pdf
01 лютого 2018 15:34
стор.1 реєстр.pdf
01 лютого 2018 15:34
стор. 84-110.pdf
01 лютого 2018 15:34
стор. 61-83.pdf
01 лютого 2018 15:34
стор. 36-60.pdf

Публічні документи

26 лютого 2018 22:18
довідка податкова .jpg
26 лютого 2018 22:18
довідка МВС.jpg
05 лютого 2018 21:27
ТП ФОП Вервейко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ"

ФОП Вервейко Светлана Олегівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ"
#38385713
Рішення скасоване 330 357,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 18:54
ФОП Вервейко Светлана Олегівна
#2508517109
Рішення скасоване 498 273,80
UAH з ПДВ
30 березня 2018 18:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ"
#38385713
Переможець 330 357,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 19:00

Документи

13 лютого 2018 23:29
Електронний підпис
13 лютого 2018 23:28
протокол Фудснаб.PDF

Документи

21 лютого 2018 23:01
Електронний підпис

Документи

30 березня 2018 19:00
Електронний підпис
30 березня 2018 18:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 19:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ"
#38385713
330 357,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 19:00
Електронний підпис
30 березня 2018 18:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 12:19
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 13:53
додаткова угода 9 мясо Рогань (1).pdf зміни до договору
25 березня 2019 13:52
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 16:25
додаткова угода 8 Фудснаб (1).PDF зміни до договору
23 січня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 16:18
додаткова угоода 7 Фудснаб (1).PDF зміни до договору
23 січня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 17:29
додаткова угода 6 Фудснаб (1).pdf зміни до договору
21 січня 2019 17:28
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 17:19
додаткова угода 5 Фудснаб (1).pdf зміни до договору
21 січня 2019 17:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 16:34
додаткова угоода 4 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:34
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 22:03
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
18 грудня 2018 22:02
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 21:51
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2018 18:23
додаткова угода 2 Фудснаб (1).PDF зміни до договору
17 липня 2018 17:18
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2018 23:17
додаткова угода 1 договір 83 (1).PDF зміни до договору
18 квітня 2018 23:17
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 23:33
договір 83.PDF укладений
13 квітня 2018 23:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товара відповідно до пп.2 п.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменьшення суми договору на 98155,81 грн.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору до 31.03.2019
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до вимог п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору до 31.03.2019 в обсязі, що не перевищує 20 відстотків суми договору, а саме 46440,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.2 п.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" зміна ціни за одиницю
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вказані зміни не стосуються зміни істотних умов договору, а стосуються анулювання додаткових угод №№5, 6 від 21.01.2019
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни згідно пп.2 п.4 та п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 278 610,37
UAH з ПДВ