Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт вулично-дорожньої мережі)
021:2015 (CPV) 5230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (current repair of street and road network)
021:2015 (CPV) 5230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (current repair of street and road network)
Очікувана вартість
8 900 000,00 UAH
UA-2018-01-12-000735-b ● 12785c6c0bf6426682e9516844588fa8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська область обл., Львів, Липинського, 11 |
Контактна особа: |
Космина Михайло Юрійович 380322521767 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Shevchenkivskyi District Administration of Lviv City Council |
National ID: | 04056115 |
Contact point: |
Kosmyna Mykhailo 380322521767 o.poturay@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 січня 2018 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 900 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 12 січня 2018 11:52 |
Enquiries until: | 02 лютого 2018 12:00 |
Complaints submission until: | до 08 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 лютого 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 8 900 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Учасники подають як вартість своєї пропозиції комплексну ціну за одиницю послуг, оскільки точно визначити конкретний обсяг послуг, що є предметом даної закупівлі, наперед неможливо
Тендерна документація
24 січня 2018 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2018 16:43 |
12. Перелік змін.doc | |
24 січня 2018 16:43 |
11. Проект договору нова редакція.docx | |
24 січня 2018 16:43 |
10. Перелік документів ТД нова редакція.doc | |
24 січня 2018 16:43 |
9. ТД пот. рем. нова редакція.docx | |
12 січня 2018 11:53 |
6. Технічне завдання пот. рем.docx |
24 січня 2018 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2018 16:43 |
12. Перелік змін.doc
|
|||
24 січня 2018 16:43 |
11. Проект договору нова редакція.docx
|
|||
24 січня 2018 16:43 |
10. Перелік документів ТД нова редакція.doc
|
|||
24 січня 2018 16:43 |
9. ТД пот. рем. нова редакція.docx
|
|||
12 січня 2018 11:53 |
6. Технічне завдання пот. рем.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність документації
Дата подання: 21 січня 2018 14:55
Дата відповіді: 24 січня 2018 16:49
1. В тендерній документації у розділі формальних помилок до формальних віднесено наступне: «- неповне або неправильне нумерування сторінок/аркушів, якщо таку помилку допущено механічно». Проте, ані тендерною документацією, ані Законом не передбачено нумерування сторінок документації тендерної пропозиції, до того ж – це є неможливим в силу того, що електронні майданчики розділяють документи пропозиції на розділи, наприклад: цінова пропозиція, документи відповідності, документи кваліфікації, технічні специфікації, кошториси… А встановлені замовником положення є хіба-що відлунням старих (допотопних) тендерних торгів. Може, вже пора повернутися в реальний час?!
2. Документація містить дуже багато вимог, що прямо суперечать нормам Закону про публічні закупівлі в частині недискримінації учасників.
Сюди відносяться наступні вимоги замовника:
а) пункт 3.1. таблиці 1 додатку 1, що передбачає: «під аналогічними договорами слід розуміти надання послуг з поточного ремонту доріг, замовниками яких були бюджетні установи» – це прямо суперечить нормам ч.3 ст.5 Закону;
б) додаток 7, який передбачає подання *не менше 2-х договорів (аналогічних) – це прямо суперечить нормам абзацу 3 ч.2 ст.16 Закону;
в) пункт 3.2. таблиці 1 додатку 1, що передбачає: «Учасник подає відгук від замовника щодо надання послуг, зазначених в аналогічних договорах (датовані не раніше дати виходу оголошення про закупівлю)» – з цього пункту випливає, що якщо учасник мав аналогічний договір із замовником, який на час виходу оголошення про закупівлю припинив свою діяльність, то такий учасник, навіть маючи відгук від останнього, датований до дати його припинення чи виходу оголошення, не може взяти участі в закупівлі, бо його пропозиція буде відхилена?!;
г) пункт 2 таблиці 2 щодо зазначення в Статуті виду діяльності по предмету закупівлі, оскільки, по-перше, в Законі відсутні такі вимоги, по-друге, не є обов’язковим зазначення відповідного виду діяльності (якщо такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню) в статуті задля участі в торгах і виконанню робіт за предметом закупівлі.
3. Незрозумілою є вимога замовника щодо надання «копії документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів»??!, оскільки право підпису договору може мати, за наявності різних обставин, декілька осіб: безпосередній керівник; особа, що виконує його обов’язки на час відсутності останнього (відпустка, відрядження, перебування на лікарняному тощо); інша особа у випадку зміни керівника… Тому вважаємо, що документ повинен вимагатися лише у відповідності до п.6 ч.1 ст.17 Закону – тобто на особу, яка підписала документи тендерної пропозиції або пропозиції переможця торгів.
4. Частиною 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі». В інформації, розміщеній під таблицею 3, Ви цитуєте норму ч.3 ст.17 Закону, але, чомусь, в таблиці для переможця самі суперечите цій нормі, вимагаючи від Переможця документальне підтвердження по пунктах, що не визначені Законом:
а) довідку по зведених відомостях АМКУ: це пункт 4 ст.17 Закону, а у Вас зазначено як пункт 3 ч.1 ст.17 Закону;
б) інформацію про наявність (відсутність) антикорупційної програми і уповноваженого, при цьому, по-перше, пункту 10 в переліку ч.3 ст.17 Закону не значиться, по-друге, сама закупівля аж ніяк не дорівнює навіть 20 млн. грн. Зауважимо, що інформація за цим пунктом, згідно Закону, повинна надаватися у формі довідки в довільній формі лише учасником.
5. Уже скоро буде два роки як діє Закон України «Про публічні закупівлі», а у Вашій документації й дотепер йдуть посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель», конкурсні пропозиції та документацію конкурсних торгів. Задумайтесь над цим!!!
6. Закупівля оголошена замовником на 2 лоти, проте чомусь в проекті договору по лоту 2 йде посилання на Додаток 1 до договору за лотом 4?
7. Крім цього, не зовсім зрозумілою є вимога щодо подання пропозиції з урахуванням комплексної ціни за одиницю послуг? Постає питання: а як буде проводитись аукціон, якщо до нього буде допущено декілька учасників, котрі захочуть поторгуватися, а комплексна ціна пропозиції буде рівною або нижчою від кроку аукціону, який розраховується від очікуваної вартості кожного лоту закупівлі (40 тис. грн. по лоту 1 і 4,5 тис. грн. по лоту 2)?
Аналізуючи Ваші закупівлі за 2016-2017 роки, а також і ті, що вже проведені у цьому році, можна припустити наступне: 1) тендерну документацію готують люди, що не орієнтуються в законодавстві (шо малоймовірно); 2) закупівлі готуються під певних, наперед визначених, учасників або звуженого кола учасників, які подають заздалегідь узгоджені між собою і замовником пропозиції без жодного натяку на торги на аукціоні; 3) замовником спеціально, за допомогою встановлення в документації вимоги щодо подання пропозиції з урахуванням комплексної ціни за одиницю послуг, вживаються заходи щодо уникнення конкурентності закупівель та відсіювання небажаних (сторонніх) учасників.
Просимо розглянути ці зауваження та в добровільному порядку їх виправити у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На подане запитання до тендерної документації до закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт вулично-дорожньої мережі)» (оголошення UA-2018-01-12-000735-b) поданого 21.01.2018р. о 14:55 через систему електронних закупівель, повідомляємо.
1. Тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації внесено зміни до Тендерної документації в частині п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції».
2. Тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації внесено зміни до Тендерної документації в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме: пп. 3.1. п.3 таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Додатку 7 до Тендерної документації, та пп. 3.3. п. 3 таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
3. Згідно з ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до п. 1 ст. 87 Цивільного кодексу України для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження. Відповідно до п. 2 ст. 87 Цивільного кодексу України установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до ст. 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання; статут суб'єкта господарювання повинен містити відомості про його найменування, мету і предмет діяльності.
Додатково повідомляємо п. 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації викладено у новій редакції.
4. Згідно з ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до п.3 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо службова (посадова особа учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
Договір про закупівлю є одним із етапів процедури закупівлі, а отже п.6 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації викладено з урахуванням п.3 ч.1 ст.17 Закону.
5. Тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації внесено зміни до Тендерної документації в частині Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: в п.3 внесено зміни, та п.8 видалено.
6. Тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації внесено зміни до Тендерної документації в частині Додатку 3 до Тендерної документації, а саме Проект договору по Лоту №2.
7. Учасники подають як вартість своєї пропозиції комплексну ціну за одиницю послуг, оскільки точно визначити конкретний обсяг послуг, що є предметом даної закупівлі, наперед неможливо. Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Шевченківського району м. Львова надаватимуться протягом 2018 року по мірі виникнення дефектів на дорожньому покриті. При підготовці Технічного завдання до предмету закупівлі тендерним комітетом здійснено аналіз проведених закупівель та поданих пропозицій учасників за попередні періоди, та встановлено, що сума цін за вказані у Технічному завданні роботи суттєво перевищує мінімальний крок аукціону.
1. Тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації внесено зміни до Тендерної документації в частині п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції».
2. Тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації внесено зміни до Тендерної документації в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме: пп. 3.1. п.3 таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Додатку 7 до Тендерної документації, та пп. 3.3. п. 3 таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
3. Згідно з ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до п. 1 ст. 87 Цивільного кодексу України для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження. Відповідно до п. 2 ст. 87 Цивільного кодексу України установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до ст. 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання; статут суб'єкта господарювання повинен містити відомості про його найменування, мету і предмет діяльності.
Додатково повідомляємо п. 2 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації викладено у новій редакції.
4. Згідно з ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до п.3 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо службова (посадова особа учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
Договір про закупівлю є одним із етапів процедури закупівлі, а отже п.6 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації викладено з урахуванням п.3 ч.1 ст.17 Закону.
5. Тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації внесено зміни до Тендерної документації в частині Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: в п.3 внесено зміни, та п.8 видалено.
6. Тендерним комітетом Шевченківської районної адміністрації внесено зміни до Тендерної документації в частині Додатку 3 до Тендерної документації, а саме Проект договору по Лоту №2.
7. Учасники подають як вартість своєї пропозиції комплексну ціну за одиницю послуг, оскільки точно визначити конкретний обсяг послуг, що є предметом даної закупівлі, наперед неможливо. Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі на території Шевченківського району м. Львова надаватимуться протягом 2018 року по мірі виникнення дефектів на дорожньому покриті. При підготовці Технічного завдання до предмету закупівлі тендерним комітетом здійснено аналіз проведених закупівель та поданих пропозицій учасників за попередні періоди, та встановлено, що сума цін за вказані у Технічному завданні роботи суттєво перевищує мінімальний крок аукціону.
щодо порядку формування ціни пропозиції
Дата подання: 24 січня 2018 20:09
Дата відповіді: 29 січня 2018 17:47
Можливо, суми цін за одиницю послуг може й будуть перевищувати кроки аукціонів. Проте, при торгах (на аукціоні), якщо учасник захоче виграти закупівлю й буде понижувати ціну пропозиції, то може статись така ситуація, що або ціна пропозиції вийде на нуль, або вже не буде більше куди понижати. Тоді як – учаснику вигравати закупівлю і працювати в повний збиток собі? А може, все-таки, доцільно було б відповідальним особам замовника не сидіти в кабінетах, а піти на дороги і хоча б орієнтовно підрахувати об’єми, як це роблять по всій Україні? Або ж інша пропозиція: замовник встановлює вимоги щодо подання учасником розрахунків вартості одиниць послуг (які потрібно було б завантажувати у розділах, що не розкриваються до аукціону, до-речі – така позиція не обумовлена замовником в документації), в той же час – замовник встановлює вимогу подання пропозицій учасниками відповідно до очікуваної вартості лотів, щоб потім за результатами аукціону укладати договір саме на ці суми – тобто суми, визначені в результаті торгів, а не на комплексну ціну за одиниці послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На подане запитання до тендерної документації до закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт вулично-дорожньої мережі)» (оголошення UA-2018-01-12-000735-b) поданого 24.01.2018р. о 20.09 через систему електронних закупівель, повідомляємо.
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі Шевченківського району м. Львова надаватимуться на території району протягом 2018 року по мірі виникнення дефектів на дорожньому полотні. Передбачити виникнення таких дефектів, що потребують негайного усунення, в тому числі і при отриманні приписів, неможливо. Також, першочерговий ремонт дорожнього полотна на території району проводиться на шляхових мережах де є велика інтенсивність руху задля забезпечення безпеки дорожнього руху.
Визначення орієнтовних об’ємів надання послуг є неможливим оскільки, такі об’єми з моменту їх встановлення та до моменту виконання робіт можуть бути збільшенні, а отже проведення ремонту вулично-дорожньої мережі буде неефективним. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність.
Одночасно, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Надання учасником-переможцем технічного завдання, з проставленою ціною за одиницю послуг, а також кошторис комплексної ціни передбачено п. 10, 11 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Договір про закупівлю укладається на суму відповідно до бюджетних призначень, та оплата за надані послуги здійснюється з урахуванням цін за одиницю послуг.
Послуги з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі Шевченківського району м. Львова надаватимуться на території району протягом 2018 року по мірі виникнення дефектів на дорожньому полотні. Передбачити виникнення таких дефектів, що потребують негайного усунення, в тому числі і при отриманні приписів, неможливо. Також, першочерговий ремонт дорожнього полотна на території району проводиться на шляхових мережах де є велика інтенсивність руху задля забезпечення безпеки дорожнього руху.
Визначення орієнтовних об’ємів надання послуг є неможливим оскільки, такі об’єми з моменту їх встановлення та до моменту виконання робіт можуть бути збільшенні, а отже проведення ремонту вулично-дорожньої мережі буде неефективним. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність.
Одночасно, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Надання учасником-переможцем технічного завдання, з проставленою ціною за одиницю послуг, а також кошторис комплексної ціни передбачено п. 10, 11 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Договір про закупівлю укладається на суму відповідно до бюджетних призначень, та оплата за надані послуги здійснюється з урахуванням цін за одиницю послуг.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 – «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Шевченківського району м.Львова» |
Опис предмету закупівлі: |
Учасники подають як вартість своєї пропозиції комплексну ціну за одиницю послуг, оскільки точно визначити конкретний обсяг послуг, що є предметом даної закупівлі, наперед неможливо
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 8 000 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 40 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 21 лютого 2018 13:12
Auction planned date: 21 лютого 2018 13:12
Закінчення: 21 лютого 2018 13:33
Позиції
1 од
поточний ремонт вулично-дорожньої мережі
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Шевченківського району
Дата доставки:
31 грудня 2018
current repair of street and road network
CPV: 45230000-8
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 лютого 2018
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область обл., Львів, Липинського, 11 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТДВ Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" |
7 114 629,43
UAH з ПДВ
|
7 114 629,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65 |
7 359 722,47
UAH з ПДВ
|
7 359 722,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
Переможець |
7 114 629,43
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2018 16:55
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 лютого 2018 16:55
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" #03348946 |
7 114 629,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 14:29
|
Додаткова до 81-Т-18.PDF | зміни до договору |
01 березня 2019 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2019 11:00
|
Додаткова 81-Т-18 20%.PDF | зміни до договору |
04 січня 2019 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:07
|
Додаткова до 81-Т-18.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2018 17:03
|
81-Т-18.PDF | укладений |
14 березня 2018 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, строк дії договору продовжено до 28.02.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 81/Т/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 81/Т/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору для закупівлі додаткового обсягу послуг у 2019 році становить 1 599 970,26 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 81/Т/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 81/Т/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичне виконання, внести зміни до п 3.1.1 Додаткової угоди від 04.01.2019р. «3.1.1. Ціна договору для закупівлі додаткового обсягу послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі Шевченківського району м. Львова у 2019 році становить 1 513 395 грн. 29 коп. (один мільйон п’ятсот тринадцять тисяч триста дев’яносто п’ять грн., 29 коп.) в тому числі ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 81/Т/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 81/Т/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |