Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015- 33140000-3 «Медичні матеріали»
Очікувана вартість
134 874,80 UAH
UA-2018-01-12-000162-b d0ba8905af754ecaabfc8f16de2a689a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Селіхова Любов Павлівна

380626464831 Tyb-kramatorsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна лікувально-профілактична установа "Міський протитуберкульозний диспансер м.Краматорська"
Код ЄДРПОУ: 01990766
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, Кирилкіна, 10
Контактна особа: Селіхова Любов Павлівна
380626464831
Tyb-kramatorsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2018 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 12:00
Початок аукціону: 23 січня 2018 15:33
Очікувана вартість: 134 874,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34349 Одиниця
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Архипа Куїнджи 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-12-000162-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 15 січня 2018 11:21
Виділення в лоти
КЛПУ «Міський протитуберкульозний
диспансер м. Краматорська»

ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1954637, номер тендеру у UA-2018-01-12-000162-b)
23.01.2018 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: код ДК 021:2015- 33140000-3 «Медичні матеріали»
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

Назва Одиниця виміру Кількість
1 Лейкопластир на тканій основі 2х500 см катушка уп 50
2 Серветка медична спиртова №100 уп 30
3 Бинт не стерильний 5х10 шт 30
4 Бинт не стерильний 7х14 шт 100
5 Медична нестерильна марля 3 м шт 20
6 Вата медична не стерильна 100г ролик уп 500
7 Шприц ін'екц. однор 3-х комп 10мл шт 4000
8 Шприц ін'екц. однор 3-х комп 20 мл шт 2000
9 Шприц ін'екц. однор 3-х комп 5мл шт 9800
10 Шприц ін'екц. однор 3-х комп 2мл шт 3000
11 Шприц інсуліновий 1 мл 40 V шт 50
12 Рукавички оглядові н/стер латекс неприпудрені розмір М пар 6000
13 Рукавички оглядові н/стер нітрилові неприпудрені розмір М пар 7000
14 Аплікатор дерев'яний стерильний 20 см шт 500
15 Спринцівка (гумова) №5 шт 2
16 Спринцівка (гумова) №0 шт 12
17 Одноразові пакети д/мед відходів класа В на 50 літрів для автоклавування шт 300
18 Одноразові пакети д/мед відходів класа В на 30 літрів для автоклавування шт 955

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:

Шприц ін'екц. однор 3-х комп 10мл шт 4000
Шприц ін'екц. однор 3-х комп 20 мл шт 2000
Шприц ін'екц. однор 3-х комп 5мл шт 9800
Шприц ін'екц. однор 3-х комп 2мл шт 3000
Шприц інсуліновий 1 мл 40 V шт 50
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1954637, номер тендеру у UA-2018-01-12-000162-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 13:00
Закупівля код ДК 021:2015- 33140000-3 «Медичні матеріали» здійснюється відповідно до наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. На допорогові закупівлі не поширюється дія закону «Про публічні закупівлі» і Замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення допорогових закупівель. Предмет закупівлі був визначен у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454. З урахуванням останніх змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі, наказом Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. При плануванні закупівлі код ДК 021:2015- 33140000-3 «Медичні матеріали» був опублікован додаток до річного плану закупівель без поділення на лоти та визначеним бюджетом закупівлі для предмета закупівлі в цілому. Тому закупівля не передбачає поділення на лоти.

Документи подані скаржником

15 січня 2018 11:21
1954637.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2018 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 73 914,64
UAH з ПДВ
73 914,64
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 101 107,99
UAH з ПДВ
101 107,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2018 11:09
Електронний підпис
22 січня 2018 10:57
Спринцовки Б.jpg
22 січня 2018 10:57
Спринцовки А-0, Б-0.jpg
22 січня 2018 10:57
Декларация.pdf
22 січня 2018 10:57
Аплікатор стер - 01042017.pdf
22 січня 2018 10:57
Declaration_022-16 Нитрилекс.pdf
22 січня 2018 10:57
Cан гиг.rar
22 січня 2018 10:57
Нитрил.rar
22 січня 2018 10:57
Вата.zip
22 січня 2018 10:57
Бинт 5х10 нст.rar
22 січня 2018 10:57
Отрез 3,5м.rar
22 січня 2018 10:57
Шприц 1 інсул U-40 - 201703.pdf
22 січня 2018 10:57
Сертификат шприц.rar
22 січня 2018 10:57
Св-во+додатки шприц.rar
22 січня 2018 10:57
Декларація шприц.rar
22 січня 2018 10:57
Бинти марлеві 12931-2013.jpg
22 січня 2018 10:57
Бинти марлеві 12931-2013 2.jpg
22 січня 2018 10:57
БИНТ нестер 7х14.rar
22 січня 2018 10:57
Салфетки спирт.rar
22 січня 2018 10:56
Декларация пластырь.pdf
19 січня 2018 16:02
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 січня 2018 14:14
Електронний підпис
19 січня 2018 14:06
пакети.pdf
19 січня 2018 14:06
апликатор.7z
19 січня 2018 14:06
перчатки нітрілові.7z
19 січня 2018 14:06
shprits_u40_1ml інсулін.pdf
19 січня 2018 14:06
декларація.7z
19 січня 2018 14:06
сертифікати на шприц.7z
19 січня 2018 14:06
Ватфарм.7z
19 січня 2018 14:06
сертификат маска.7z
19 січня 2018 14:06
бинт 7х14 _2017.7z
19 січня 2018 14:06
Допомога пластир.7z
19 січня 2018 14:06
Уставні док. Валлента.7z
19 січня 2018 14:06
тех.частина.PDF
19 січня 2018 14:06
рішення.7z
19 січня 2018 14:06
витяг_статут.7z
19 січня 2018 14:06
ком.частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
Переможець 73 914,64
UAH з ПДВ
25 січня 2018 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2018 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
73 914,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 13:06
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2018 13:26
Додаткова угода до договору 30.2.PDF зміни до договору
23 травня 2018 13:06
Договір (Медичні матеріали ).PDF укладений
01 лютого 2018 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до специфікації у зв'язку з відсутністю на ринку України Пакетів для автоклавування медичних відходів клас В(червоний), 63х89 в кількості 300 шт за ціною 42,2360 на суму 12670,80 в т.ч ПДВ 20%. а саме : - Змінити назву товару на аналогічний - Мішки для автоклавування біологічно небезпечних відходів 63х89 виробника PMS Medical Amb. San. Tic. Ltd.Sti назва торгового знаку / PMS/Steripack/. Ціна, кількість товару, загальна вартість та сума договору залишаються без змін
Номер договору про закупівлю: 30/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 30/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 73 914,64
UAH