Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 (CPV)44610000 – 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску- (Сміттєві контейнери)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-01-12-000144-b ● 652080c3c60c4a1593c5deb9b7ea2d76
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34064800 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а |
Контактна особа: |
Добровольський Василь Євгенович 5-27-87 malin.ugkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2018 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2018 15:57 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Згідно ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 шт.
Сміттєві контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, вул.Дорошок,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2018
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2018 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2018 16:37 |
Документ видалено | |
17 січня 2018 16:37 |
Документ видалено | |
17 січня 2018 16:36 |
Перелік змін від 17.01.2018р..docx | |
17 січня 2018 16:36 |
Додаток 2 (контейнери) (з змінами від 17.01.2017р.).docx | |
17 січня 2018 16:36 |
ТД (контейнери) з змінами від 17.01.2017р..doc | |
15 січня 2018 14:59 |
Документ видалено | |
15 січня 2018 14:59 |
Документ видалено | |
15 січня 2018 14:58 |
Додаток 2 (контейнери) (з змінами).docx | |
15 січня 2018 14:58 |
Перелік змін від 15.01.2018.docx | |
12 січня 2018 09:35 |
Додаток 3 (контейнери).docx | |
12 січня 2018 09:35 |
Додаток 1 (контейнери).doc | |
12 січня 2018 09:35 |
Додаток 3 (контейнери).docx | |
12 січня 2018 09:35 |
Додаток 1 (контейнери).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Товщина пластику
Дата подання: 16 січня 2018 12:54
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:50
Просимо пояснити в звязку з чим замовник вказав товщину пластику?
Відповідь: Доброго дня. товщина пластику зазначеня для довшої експлуатації відповідних контейнерів.
Вага контейнера
Дата подання: 16 січня 2018 12:55
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:53
Просимо поянити на що впливає вага контейнера? Чому не менше 64?
Відповідь: Для збереження довшої експлуатації транспортного засоба, який буде завантажувать тверді відходи за допомогою даних контейнерів.
Вага контейнера
Дата подання: 16 січня 2018 13:12
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:52
Відносно ваги не вірно подивились. Чому не більше 64 кг.?
Відповідь: Для збереження довшої експлуатації транспортного засоба, який буде завантажувать тверді відходи за допомогою даних контейнерів.
Кришка контейнера
Дата подання: 16 січня 2018 13:25
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:51
Якою має бути кришка контейнера?
Відповідь: Доброго дня. кришка контейнера плоска
Товщина пластику
Дата подання: 16 січня 2018 15:56
Дата відповіді: 16 січня 2018 16:29
Поясніть, будь ласка, яким чином замовник буде перевіряти товщину пластику?
Відповідь: Відповідно до Технічного паспорта/Сертифіката якості товару, на підставі якого учасником заповнюється Додаток 2 ТД при поданні пропозиції.
При поставці товару учасник надає документи для підтвердження відповідності даного товару.
При поставці товару учасник надає документи для підтвердження відповідності даного товару.
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:09
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:09
Просимо надати розяснення :
1. В технічних вимогах сказано У разі, якщо нижче міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". У Ваших технічних вимогах міститься посилання на конструкцію, а саме ручки литі та товщину стінки корпусу та контейнера ( старі форми ,я кі використовує виробник, в нових формах виробники вже мають ручки які знімаються і товщина стінок менша за рухонок ребер жорсткості). Чи можна подавати еквівалент предмета закупівлі ? І чи не буде відхилена така пропозиція ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо це не спричинить погіршеню якості товару.
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:11
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:41
Чи має в своєму розпоряджені Замвник стандарт ( норми) EN 840 ? В технічних вимогах сказано: Пластмасові євроконтейнери для збору твердих побутових відходів повністю відповідають вимогам європейських норм EN 840. Євроконтейнери зручні у використанні , мають невелику вагу, 4 поворотних колеса, які вільно обертаються навколо вертикальної осі, обладнані зливальним горлечком із кришкою для видалення вологи й дезинфецирующих розчинів при санобробці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:13
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:41
Чи відомо Замовнику, що в нормах EN 840 нічого не сказано за незйомні ( литі) ручки і товщину стінок корпусу та кришки контейнера ? Відповідно ці вимоги є дискрімінаційними.
Відповідь: Зміни внесені
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:14
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:06
Чи можна пропонувати чорний колір контейнера ?
Відповідь: Зелений або інші кольори все зазначено в Додатку 2 ТД
проект договору
Дата подання: 17 січня 2018 13:16
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:11
Поясніть, що значить в проекті договору Гарантійний термін обслуговування товару – _________(не менше ніж 2 роки). Що входить в обслуговування ?
Відповідь: Всі вимоги зазначені в проекті договору п.2.2. Проекту договору
проект догору
Дата подання: 17 січня 2018 13:28
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:29
Чи може бути передбачено в проекті договору належна експлуатація контейнерів ?
Відповідь: Ні
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:30
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:07
Яким чином Замовник буде контролювати вагу наповненісті відходами в контейнері, яка має бути не більше 440 кг ?
Відповідь: Всі вимоги зазначені в Додатку 2 ТД
проект договору
Дата подання: 17 січня 2018 13:33
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:29
2.2. Учасник на вимогу Замовника своїми силами, засобами й за свої власні кошти повинен усунути недоліки товару (шляхом заміни або ремонту), котрі були виявлені упродовж гарантійного строку. Усунення недоліків проводяться Учасником в строк не більш як 20 календарних днів з моменту одержання вказаної вимоги від Замовника або впродовж іншого строку, що має бути погоджений із Замовником.
2.3. Перелік недоліків товару оформляється актом, в якому обов’язково фіксується дата виявлення недоліків і можливі строки їх усунення. Зазначений акт складається впродовж двох (2-х) календарних днів з дати одержання Учасником письмової вимоги Замовника.
2.4. У випадку нез’явлення представника Учасника для складання акту в 2-х денний строк чи при відмові Учасника прийняти участь в складанні акту, Замовник має право з залученням експерта (експертної організації) чи спеціаліста із відповідних питань скласти акт за відсутності представника Учасника. Акт, складений без участі Учасника, має для останнього обов’язкову силу і є для нього документом, зобов’язуючим Учасника усунути виявлені недоліки. Учасник після спливу гарантійного строку гарантує обслуговування товару на умовах угоди про сервісне обслуговування.
ПИТАННЯ : Чи можна передбачити в проекті договру, відповідальність за неналежну експлуатацію контенйерів ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ні
проект договору
Дата подання: 17 січня 2018 13:36
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:03
Чи можна передбачити в проекті договору Порядок зміни ціни Договору залежно від зміни курсу іноземної валюти ?
Відповідь: Валютою тендерної пропозиції є гривня.
кваліфікація
Дата подання: 17 січня 2018 13:45
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:02
Яким чином переможець торгів має надати документи Замовнику ? Це має бути публікація на сайті закупівель, чи оригінали надіслані Замонику поштою ? Тоді напишіть адресу Замовника, для відправки документів переможця та контактну особу, контактний телефон уповноважену отримати документи переможця.
Відповідь: оригінали надіслані Замонику поштою або особисто
пл. Соборна, 6А, м. Малин, Житомирська обл., 11601 (юридична адреса); вул.Дорошок,20, м. Малин, Житомирська обл., 11601 (фактична адреса) malin.ugkh@i.ua
пл. Соборна, 6А, м. Малин, Житомирська обл., 11601 (юридична адреса); вул.Дорошок,20, м. Малин, Житомирська обл., 11601 (фактична адреса) malin.ugkh@i.ua
кваліфікація
Дата подання: 17 січня 2018 13:49
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:00
У випадку ненадання Учасником торгів у складі пропозиції документів, передбачених в пункті 5.8. розділу 3 цієї ТД, виникає загроза відхилення данної пропозиції.
Замовник має на увазі подання цих документів переможцем після аукціону ? Чи їх потрібно подати Учаснику в тендерній пропозиції ?
Відповідь: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону (за адресою замовника надаються дані документи):
1) оригінал чи копію довідки або оригінал чи копію витягу з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться видану не більше трьохмісячної давності відносно дня розкриття; (за адресою замовника)
2) оригінал або копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, видану не більше двохмісячної давності відносно дня розкриття; (за адресою замовника)
1) оригінал чи копію довідки або оригінал чи копію витягу з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться видану не більше трьохмісячної давності відносно дня розкриття; (за адресою замовника)
2) оригінал або копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, видану не більше двохмісячної давності відносно дня розкриття; (за адресою замовника)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2018 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Елкопласт Україна |
646 530,00
UAH з ПДВ
|
600 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС" |
666 540,00
UAH з ПДВ
|
601 404,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
699 200,00
UAH з ПДВ
|
601 963,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП « Торговий дім АФТ » |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Елкопласт Україна #39191888 |
Переможець |
600 990,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2018 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2018 11:01
|
ст.5.jpg | укладений |
16 лютого 2018 10:57
|
ст.4.jpg | укладений |
16 лютого 2018 10:57
|
ст.3.jpg | укладений |
16 лютого 2018 10:57
|
ст.2.jpg | укладений |
16 лютого 2018 10:57
|
Договір №1.jpg | укладений |
16 лютого 2018 10:57
|