Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV)44610000 – 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску- (Сміттєві контейнери)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-01-12-000144-b 652080c3c60c4a1593c5deb9b7ea2d76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добровольський Василь Євгенович

5-27-87 malin.ugkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34064800
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а
Контактна особа: Добровольський Василь Євгенович
5-27-87
malin.ugkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2018 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 09:00
Початок аукціону: 30 січня 2018 15:57
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 шт.
Сміттєві контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, вул.Дорошок,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2018
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 16:37
Документ видалено
12 січня 2018 09:35
ТД (контейнери).doc
17 січня 2018 16:37
Документ видалено
12 січня 2018 09:35
ТД (контейнери).doc
17 січня 2018 16:36
Перелік змін від 17.01.2018р..docx
17 січня 2018 16:36
Додаток 2 (контейнери) (з змінами від 17.01.2017р.).docx
17 січня 2018 16:36
ТД (контейнери) з змінами від 17.01.2017р..doc
15 січня 2018 14:59
Документ видалено
12 січня 2018 09:35
Додаток 2 (контейнери).docx
15 січня 2018 14:59
Документ видалено
12 січня 2018 09:35
Додаток 2 (контейнери).docx
15 січня 2018 14:58
Додаток 2 (контейнери) (з змінами).docx
15 січня 2018 14:58
Перелік змін від 15.01.2018.docx
12 січня 2018 09:35
Додаток 3 (контейнери).docx
12 січня 2018 09:35
Додаток 1 (контейнери).doc
12 січня 2018 09:35
Додаток 3 (контейнери).docx
12 січня 2018 09:35
Додаток 1 (контейнери).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товщина пластику
Дата подання: 16 січня 2018 12:54
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:50
Просимо пояснити в звязку з чим замовник вказав товщину пластику?
Відповідь: Доброго дня. товщина пластику зазначеня для довшої експлуатації відповідних контейнерів.
Вага контейнера
Дата подання: 16 січня 2018 12:55
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:53
Просимо поянити на що впливає вага контейнера? Чому не менше 64?
Відповідь: Для збереження довшої експлуатації транспортного засоба, який буде завантажувать тверді відходи за допомогою даних контейнерів.
Вага контейнера
Дата подання: 16 січня 2018 13:12
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:52
Відносно ваги не вірно подивились. Чому не більше 64 кг.?
Відповідь: Для збереження довшої експлуатації транспортного засоба, який буде завантажувать тверді відходи за допомогою даних контейнерів.
Кришка контейнера
Дата подання: 16 січня 2018 13:25
Дата відповіді: 16 січня 2018 14:51
Якою має бути кришка контейнера?
Відповідь: Доброго дня. кришка контейнера плоска
Товщина пластику
Дата подання: 16 січня 2018 15:56
Дата відповіді: 16 січня 2018 16:29
Поясніть, будь ласка, яким чином замовник буде перевіряти товщину пластику?
Відповідь: Відповідно до Технічного паспорта/Сертифіката якості товару, на підставі якого учасником заповнюється Додаток 2 ТД при поданні пропозиції.
При поставці товару учасник надає документи для підтвердження відповідності даного товару.
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:09
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:09
Просимо надати розяснення : 1. В технічних вимогах сказано У разі, якщо нижче міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". У Ваших технічних вимогах міститься посилання на конструкцію, а саме ручки литі та товщину стінки корпусу та контейнера ( старі форми ,я кі використовує виробник, в нових формах виробники вже мають ручки які знімаються і товщина стінок менша за рухонок ребер жорсткості). Чи можна подавати еквівалент предмета закупівлі ? І чи не буде відхилена така пропозиція ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо це не спричинить погіршеню якості товару.
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:11
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:41
Чи має в своєму розпоряджені Замвник стандарт ( норми) EN 840 ? В технічних вимогах сказано: Пластмасові євроконтейнери для збору твердих побутових відходів повністю відповідають вимогам європейських норм EN 840. Євроконтейнери зручні у використанні , мають невелику вагу, 4 поворотних колеса, які вільно обертаються навколо вертикальної осі, обладнані зливальним горлечком із кришкою для видалення вологи й дезинфецирующих розчинів при санобробці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:13
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:41
Чи відомо Замовнику, що в нормах EN 840 нічого не сказано за незйомні ( литі) ручки і товщину стінок корпусу та кришки контейнера ? Відповідно ці вимоги є дискрімінаційними.
Відповідь: Зміни внесені
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:14
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:06
Чи можна пропонувати чорний колір контейнера ?
Відповідь: Зелений або інші кольори все зазначено в Додатку 2 ТД
проект договору
Дата подання: 17 січня 2018 13:16
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:11
Поясніть, що значить в проекті договору Гарантійний термін обслуговування товару – _________(не менше ніж 2 роки). Що входить в обслуговування ?
Відповідь: Всі вимоги зазначені в проекті договору п.2.2. Проекту договору
проект догору
Дата подання: 17 січня 2018 13:28
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:29
Чи може бути передбачено в проекті договору належна експлуатація контейнерів ?
Відповідь: Ні
технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2018 13:30
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:07
Яким чином Замовник буде контролювати вагу наповненісті відходами в контейнері, яка має бути не більше 440 кг ?
Відповідь: Всі вимоги зазначені в Додатку 2 ТД
проект договору
Дата подання: 17 січня 2018 13:33
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:29
2.2. Учасник на вимогу Замовника своїми силами, засобами й за свої власні кошти повинен усунути недоліки товару (шляхом заміни або ремонту), котрі були виявлені упродовж гарантійного строку. Усунення недоліків проводяться Учасником в строк не більш як 20 календарних днів з моменту одержання вказаної вимоги від Замовника або впродовж іншого строку, що має бути погоджений із Замовником. 2.3. Перелік недоліків товару оформляється актом, в якому обов’язково фіксується дата виявлення недоліків і можливі строки їх усунення. Зазначений акт складається впродовж двох (2-х) календарних днів з дати одержання Учасником письмової вимоги Замовника. 2.4. У випадку нез’явлення представника Учасника для складання акту в 2-х денний строк чи при відмові Учасника прийняти участь в складанні акту, Замовник має право з залученням експерта (експертної організації) чи спеціаліста із відповідних питань скласти акт за відсутності представника Учасника. Акт, складений без участі Учасника, має для останнього обов’язкову силу і є для нього документом, зобов’язуючим Учасника усунути виявлені недоліки. Учасник після спливу гарантійного строку гарантує обслуговування товару на умовах угоди про сервісне обслуговування. ПИТАННЯ : Чи можна передбачити в проекті договру, відповідальність за неналежну експлуатацію контенйерів ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ні
проект договору
Дата подання: 17 січня 2018 13:36
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:03
Чи можна передбачити в проекті договору Порядок зміни ціни Договору залежно від зміни курсу іноземної валюти ?
Відповідь: Валютою тендерної пропозиції є гривня.
кваліфікація
Дата подання: 17 січня 2018 13:45
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:02
Яким чином переможець торгів має надати документи Замовнику ? Це має бути публікація на сайті закупівель, чи оригінали надіслані Замонику поштою ? Тоді напишіть адресу Замовника, для відправки документів переможця та контактну особу, контактний телефон уповноважену отримати документи переможця.
Відповідь: оригінали надіслані Замонику поштою або особисто

пл. Соборна, 6А, м. Малин, Житомирська обл., 11601 (юридична адреса); вул.Дорошок,20, м. Малин, Житомирська обл., 11601 (фактична адреса) malin.ugkh@i.ua
кваліфікація
Дата подання: 17 січня 2018 13:49
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:00
У випадку ненадання Учасником торгів у складі пропозиції документів, передбачених в пункті 5.8. розділу 3 цієї ТД, виникає загроза відхилення данної пропозиції. Замовник має на увазі подання цих документів переможцем після аукціону ? Чи їх потрібно подати Учаснику в тендерній пропозиції ?
Відповідь: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону (за адресою замовника надаються дані документи):
1) оригінал чи копію довідки або оригінал чи копію витягу з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться видану не більше трьохмісячної давності відносно дня розкриття; (за адресою замовника)
2) оригінал або копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, видану не більше двохмісячної давності відносно дня розкриття; (за адресою замовника)
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2018 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Елкопласт Україна 646 530,00
UAH з ПДВ
600 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС" 666 540,00
UAH з ПДВ
601 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 699 200,00
UAH з ПДВ
601 963,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП « Торговий дім АФТ » 690 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 16:55
Пропозиція оновлена
01 лютого 2018 16:55
Проект договору новий
01 лютого 2018 16:55
Податкова
01 лютого 2018 16:55
УМВС
28 січня 2018 16:25
Технічне завдання.PDF
28 січня 2018 16:25
Тендерна пропозиція.PDF
28 січня 2018 16:25
Відповідно до ст. 17.PDF

Публічні документи

28 січня 2018 11:55
7.Згода_ПД_115шт.pdf
28 січня 2018 11:55
6.інфо_10_1_17.pdf
28 січня 2018 11:55
5.інфо_9_1_17.pdf
28 січня 2018 11:55
4.інфо_8_1_17.pdf
28 січня 2018 11:55
33.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 січня 2018 11:55
32.проект_договору.pdf
28 січня 2018 11:55
30.Витяг ЄДРПОУ_15.05.2017.pdf
28 січня 2018 11:55
22.Габаритні розміри.pdf
28 січня 2018 11:55
18.інфо_6_1_17.pdf
28 січня 2018 11:55
17.інфо_ст_16.pdf
28 січня 2018 11:55
16.ст17.pdf
28 січня 2018 11:55
15.інфо_6_1_17(договір).pdf
28 січня 2018 11:55
14.інфо_4_1_17.pdf
28 січня 2018 11:55
13.інфо_10_1_17.pdf
28 січня 2018 11:55
12.інфо_2_17.pdf
28 січня 2018 11:55
11.інфо_3_1_17.pdf
28 січня 2018 11:55
10.інфо_2_1_17.pdf

Публічні документи

26 січня 2018 12:51
тендер 005.jpg
26 січня 2018 12:51
тендер 006.jpg
26 січня 2018 12:51
тендер 007.jpg
26 січня 2018 12:51
тендер 008.jpg

Публічні документи

26 січня 2018 15:24
Проект договор.pdf
26 січня 2018 15:24
Довідка з банку.pdf
26 січня 2018 15:24
Виписка.pdf
26 січня 2018 15:24
1-3 Копія лист відгук.pdf
26 січня 2018 15:24
1-16 Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2018 15:24
1-12 Blue Angel_Certificate_4-Wheel_EN.PDF
26 січня 2018 15:24
1-1 Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Елкопласт Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ДП « Торговий дім АФТ »

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Елкопласт Україна
#39191888
Переможець 600 990,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 15:18

Документи

01 лютого 2018 15:17
Електронний підпис
01 лютого 2018 15:16
ст.4.jpg
01 лютого 2018 15:15
ст.3.jpg
01 лютого 2018 15:15
ст.2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2018 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Елкопласт Україна
#39191888
600 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 лютого 2018 15:17
Електронний підпис
01 лютого 2018 15:16
ст.4.jpg
01 лютого 2018 15:15
ст.3.jpg
01 лютого 2018 15:15
ст.2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:36
Електронний підпис укладений
16 лютого 2018 11:01
ст.5.jpg укладений
16 лютого 2018 10:57
ст.4.jpg укладений
16 лютого 2018 10:57
ст.3.jpg укладений
16 лютого 2018 10:57
ст.2.jpg укладений
16 лютого 2018 10:57
Договір №1.jpg укладений
16 лютого 2018 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 600 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 165,00 UAH)