код ДК 021:2015 33190000-8- «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Очікувана вартість
40 638,55 UAH
UA-2018-01-12-000137-b 51bede2f5a384958a220b42a3f841d71
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна лікувально-профілактична установа "Міський протитуберкульозний диспансер м.Краматорська"
Код ЄДРПОУ: 01990766
Місцезнаходження замовника: 84333, Україна, Донецька обл., Краматорськ, Кирилкіна, 10
Контактна особа замовника: Селіхова Любов Павлівна
380626464831
Tyb-kramatorsk@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 12:00
Початок аукціону: 23 січня 2018 12:18
Очікувана вартість: 40 638,55 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 406,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5648 Одиниця
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Архипа Куїнджи 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 січня 2018 09:34
оголошення медичні вироби.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-12-000137-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 15 січня 2018 11:25
Виділення в лоти
КЛПУ «Міський протитуберкульозний
диспансер м. Краматорська»

ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1954608, номер тендеру у UA-2018-01-12-000137-b)
23.01.2018 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: код ДК 021:2015 33190000-8- «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

Назва Одиниця виміру Кількість
1 Штатив для пробірок 40 гнізд шт 5
2 Штатив для пробірок 20 гнізд шт 5
3 Пробірка без наповн 9 мл 16х100 шт 600
4 Йоршик для чищення пробірок великий шт 6
5 Йоршик для чищення пробірок середній шт 6
6 Йоршик для чищення пробірок малий шт 6
7 Кювети на 5,0 шт 2
8 Кювети на 10,0 шт 2
9 Наконечники до Ленпипет Thermo №500 (жовтиє) 5-50 мкл уп 6
10 Пристрій одноразовий для переливаня інфузивних розчинів шт 5000
11 Пристрій для переливання крові шт 10

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:

Пристрій одноразовий для переливаня інфузивних розчинів шт 5 000
Пристрій для переливання крові шт 10

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1954608, номер тендеру у UA-2018-01-12-000137-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 12:57
Закупівля код ДК 021:2015 33190000-8- «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» здійснюється відповідно до наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. На допорогові закупівлі не поширюється дія закону «Про публічні закупівлі» і Замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення допорогових закупівель. Предмет закупівлі був визначен у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454. З урахуванням останніх змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі, наказом Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. При плануванні закупівлі код ДК 021:2015 33190000-8- «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»був опублікован додаток до річного плану закупівель без поділення на лоти та визначеним бюджетом закупівлі для предмета закупівлі в цілому. Тому закупівля не передбачає поділення на лоти.

Документи подані скаржником

15 січня 2018 11:25
1954608.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2018 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" 26 966,00
UAH з ПДВ
26 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 31 205,01
UAH з ПДВ
29 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Старішко Олег Іванович 35 722,00
UAH з ПДВ
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2018 16:07
відмова.pdf
21 січня 2018 23:44
ПР.pdf
21 січня 2018 22:41
ГЛ МТВ.pdf
21 січня 2018 22:30
Гар лист погодження.pdf
21 січня 2018 22:30
Гар лист сертиф..pdf
21 січня 2018 22:30
Паспорт.pdf
21 січня 2018 22:30
Пробірка, пластик.pdf
21 січня 2018 22:17
26966.pdf
21 січня 2018 22:03
Шиян С.П.rar

Публічні документи

22 січня 2018 11:10
sign.p7s
22 січня 2018 11:08
ПК.rar
22 січня 2018 11:08
ПР.rar
22 січня 2018 11:08
Сан-гиг 2017.pdf
22 січня 2018 11:08
1.jpg
22 січня 2018 11:08
Св-во.pdf
22 січня 2018 11:08
Декларация стекло.pdf
22 січня 2018 11:08
Кювета - 221.jpg
22 січня 2018 11:08
Штатив.rar
19 січня 2018 16:18
Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 січня 2018 13:39
Витяг новий.pdf
18 січня 2018 13:39
Пропозиція.pdf
18 січня 2018 13:39
Гарантійні листи.pdf
18 січня 2018 13:39
Сертифікати.zip

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ"
#3439711110
Відхилено 26 966,00
UAH з ПДВ
25 січня 2018 12:57
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
Переможець 29 499,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 12:21

Документи

26 січня 2018 12:21
протокол мед. вироби.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
29 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2018 12:21
протокол мед. вироби.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір (Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні).PDF укладений
01 лютого 2018 13:22
sign.p7s укладений
29 грудня 2018 13:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 29 499,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку