Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44113620-7 Асфальт, (асфальт, 2 лота)
DK 021:2015: 44113620-7 Asphalt, (аsphalt, lots 2)
DK 021:2015: 44113620-7 Asphalt, (аsphalt, lots 2)
Очікувана вартість
5 912 265,00 UAH
UA-2018-01-12-000022-c ● 143343e32d074fdeb87434297d1b5127
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Казберч Євгенія Анатоліївна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Private LC "JSC "Kyivvodokanal" |
National ID: | 03327664 |
Contact point: |
Kazberch Evgeniya Anatoliyvna +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 січня 2018 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2018 15:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2018 15:22 |
Очікувана вартість: | 5 912 265,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 12 січня 2018 15:17 |
Enquiries until: | 02 лютого 2018 15:22 |
Complaints submission until: | до 08 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 лютого 2018 15:22 |
Information
Estimated total value: | 5 912 265 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
12 січня 2018 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2018 15:17 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-12-000022-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Дочірнє підприємство "ШРБУ № 100" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:05423018
Дата подання: 18 січня 2018 16:45
встановлено дискримінаційні вимоги
Приватним акціонерним товариством «Акціонерна компанія «Київводоканал» м.Києва було оголошено закупівлю UA-2018-01-12-000022-с на поставку товару «ДК 021:2015: 44113620-7 Асфальт, (асфальт, 2 лота) з очікуваною вартістю 5 912 265,00 грн з ПДВ. Кінцевий строк подання 12 лютого 2018.
На виконання вимог ст..10,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 11.01.2018.
В оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку ї проведення.
Відповідно до ч3 ст5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, п.4.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено місце поставки: Лоти 1 - 2: самовивіз в межах м. Києва та/або не більше ніж 10 км від м. Києва. Поставка продукції здійснюється на умовах EXW (передано на складі Постачальника).
Відповідно до ст..3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція учасників;
- максимальна економія і ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
В тендерній документації вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст..31 Господарського кодексу України .
Встановлена вимога значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані не в м. Києві або в приміській зоні на відстані більше 10 км від межі м. Києва. Зазначення вищевказаних дискримінаційних вимог явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку посадових осіб тендерного комітету.
Разом з тим, згідно із Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (якій має довідковий (рекомендаційний характер), середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови в місті становить 30 км».
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускається зловживання монопольним становищем на ринку, не правомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускається використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Отже, Конституцією України та ст..ст.18,25 Господарського кодексу України органом державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Разом з тим, Замовником, всупереч нормам чинного законодавства та принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, встановлено дискримінаційні вимоги, тим самим незаконно надаватиметься перевага місцевому учаснику.
Усунення вище перелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економіці коштів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст..ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 44113620-7 Асфальт, (асфальт, 2 лота) оголошення UA-2018-01-12-000022-с та усунути вищевказані дискримінаційні вимоги.
3. У випадку бездіяльності щодо розгляду та внесення змін до тендерної документації наше підприємство буде змушене звернутися зі скаргою до органу оскарження - Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
На виконання вимог ст..10,22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 11.01.2018.
В оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку ї проведення.
Відповідно до ч3 ст5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, п.4.3 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації визначено місце поставки: Лоти 1 - 2: самовивіз в межах м. Києва та/або не більше ніж 10 км від м. Києва. Поставка продукції здійснюється на умовах EXW (передано на складі Постачальника).
Відповідно до ст..3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція учасників;
- максимальна економія і ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
В тендерній документації вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст..31 Господарського кодексу України .
Встановлена вимога значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані не в м. Києві або в приміській зоні на відстані більше 10 км від межі м. Києва. Зазначення вищевказаних дискримінаційних вимог явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку посадових осіб тендерного комітету.
Разом з тим, згідно із Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (якій має довідковий (рекомендаційний характер), середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови в місті становить 30 км».
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускається зловживання монопольним становищем на ринку, не правомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускається використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Отже, Конституцією України та ст..ст.18,25 Господарського кодексу України органом державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Разом з тим, Замовником, всупереч нормам чинного законодавства та принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, встановлено дискримінаційні вимоги, тим самим незаконно надаватиметься перевага місцевому учаснику.
Усунення вище перелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економіці коштів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст..ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 44113620-7 Асфальт, (асфальт, 2 лота) оголошення UA-2018-01-12-000022-с та усунути вищевказані дискримінаційні вимоги.
3. У випадку бездіяльності щодо розгляду та внесення змін до тендерної документації наше підприємство буде змушене звернутися зі скаргою до органу оскарження - Антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2018 15:17
Вимога тендерної документації щодо розташування постачальника у межах м. Києва або на відстані не більше ніж 10 км від меж м. Києва обумовлена виконанням ямкового ремонту відновлення асфальтного покриття після аварійного розриття. Виконуються ямкові ремонти площею від 5 до 25 м2 за адресами, розташованими по всьому м. Києву, тому потреба в асфальті виникає кожен день від 5 до 15 т.
Важливою вимогою при виконанні робіт є вимога до температурних показників асфальту, а саме згідно з додатком 9 до технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, температура укладання асфальтобетонної суміші в карту не повинна бути нижчою 120ºС. Тому отриманий обсяг асфальту на 1 машину (приблизно 5 т.) розвозиться по 2-5 адресам аварійних розриттів по м. Києву. Переїзди з адреси на адресу займають певний час, а враховуючи ймовірні затори, що характерні для м. Києва – втрати температурних показників є передбаченими, що впливає на якість і властивості укладеного асфальту. Роботу по відновленню асфальтного покриття може виконувати і спеціалізована бригада (цеху ВАП), яка укомплектована спецтехнікою. Після використання отриманого асфальту повторно завантажується 2 машина асфальтом та послідовно виконуються наступні аварійні розриття. Перевезення асфальту здійснюється власними силами від місця поставки до аварійних розриттів по м. Києву, тому вартість транспортування безпосередньо вплине на кінцеву вартість виконаних робіт і залежить напряму від відстані перевезення.
Таким чином, вимога щодо розташування постачальника у межах м. Києва або не більше ніж 10 км від меж м. Києва залишається без змін.
Важливою вимогою при виконанні робіт є вимога до температурних показників асфальту, а саме згідно з додатком 9 до технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, температура укладання асфальтобетонної суміші в карту не повинна бути нижчою 120ºС. Тому отриманий обсяг асфальту на 1 машину (приблизно 5 т.) розвозиться по 2-5 адресам аварійних розриттів по м. Києву. Переїзди з адреси на адресу займають певний час, а враховуючи ймовірні затори, що характерні для м. Києва – втрати температурних показників є передбаченими, що впливає на якість і властивості укладеного асфальту. Роботу по відновленню асфальтного покриття може виконувати і спеціалізована бригада (цеху ВАП), яка укомплектована спецтехнікою. Після використання отриманого асфальту повторно завантажується 2 машина асфальтом та послідовно виконуються наступні аварійні розриття. Перевезення асфальту здійснюється власними силами від місця поставки до аварійних розриттів по м. Києву, тому вартість транспортування безпосередньо вплине на кінцеву вартість виконаних робіт і залежить напряму від відстані перевезення.
Таким чином, вимога щодо розташування постачальника у межах м. Києва або не більше ніж 10 км від меж м. Києва залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2018-01-12-000022-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Дочірнє підприємство "ШРБУ № 100" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:05423018
Дата подання: 19 січня 2018 09:37
встановлено дискримінаційні вимоги
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-21-001904-b
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2018 15:18
Вимога тендерної документації щодо розташування постачальника у межах м. Києва або на відстані не більше ніж 10 км від меж м. Києва обумовлена виконанням ямкового ремонту відновлення асфальтного покриття після аварійного розриття. Виконуються ямкові ремонти площею від 5 до 25 м2 за адресами, розташованими по всьому м. Києву, тому потреба в асфальті виникає кожен день від 5 до 15 т.
Важливою вимогою при виконанні робіт є вимога до температурних показників асфальту, а саме згідно з додатком 9 до технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, температура укладання асфальтобетонної суміші в карту не повинна бути нижчою 120ºС. Тому отриманий обсяг асфальту на 1 машину (приблизно 5 т.) розвозиться по 2-5 адресам аварійних розриттів по м. Києву. Переїзди з адреси на адресу займають певний час, а враховуючи ймовірні затори, що характерні для м. Києва – втрати температурних показників є передбаченими, що впливає на якість і властивості укладеного асфальту. Роботу по відновленню асфальтного покриття може виконувати і спеціалізована бригада (цеху ВАП), яка укомплектована спецтехнікою. Після використання отриманого асфальту повторно завантажується 2 машина асфальтом та послідовно виконуються наступні аварійні розриття. Перевезення асфальту здійснюється власними силами від місця поставки до аварійних розриттів по м. Києву, тому вартість транспортування безпосередньо вплине на кінцеву вартість виконаних робіт і залежить напряму від відстані перевезення.
Таким чином, вимога щодо розташування постачальника у межах м. Києва або не більше ніж 10 км від меж м. Києва залишається без змін.
Важливою вимогою при виконанні робіт є вимога до температурних показників асфальту, а саме згідно з додатком 9 до технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, температура укладання асфальтобетонної суміші в карту не повинна бути нижчою 120ºС. Тому отриманий обсяг асфальту на 1 машину (приблизно 5 т.) розвозиться по 2-5 адресам аварійних розриттів по м. Києву. Переїзди з адреси на адресу займають певний час, а враховуючи ймовірні затори, що характерні для м. Києва – втрати температурних показників є передбаченими, що впливає на якість і властивості укладеного асфальту. Роботу по відновленню асфальтного покриття може виконувати і спеціалізована бригада (цеху ВАП), яка укомплектована спецтехнікою. Після використання отриманого асфальту повторно завантажується 2 машина асфальтом та послідовно виконуються наступні аварійні розриття. Перевезення асфальту здійснюється власними силами від місця поставки до аварійних розриттів по м. Києву, тому вартість транспортування безпосередньо вплине на кінцеву вартість виконаних робіт і залежить напряму від відстані перевезення.
Таким чином, вимога щодо розташування постачальника у межах м. Києва або не більше ніж 10 км від меж м. Києва залишається без змін.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1: Асфальт |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 699 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot 1: Asphalt
Current status: Complete
Estimated total value: 5 699 400,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 55 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 05 березня 2018 11:28
Auction planned date: 05 березня 2018 11:28
Закінчення: 05 березня 2018 11:55
Позиції
2500 т
Лот 1: ДК 021:2015: 44113620-7 Асфальт
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, місто, самовивіз в межах м. Києва та/або не більше ніж 10 км від м. Києва
Дата доставки:
16 березня 2018
—
31 грудня 2018
Lot 1: DK 021:2015: 44113620-7 Asphalt
CPV: 44113620-7
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 лютого 2018
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна, м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АБЗ-1" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2018 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " |
5 451 600,00
UAH з ПДВ
|
4 912 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
4 708 206,00
UAH з ПДВ
|
4 708 206,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
4 914 000,00
UAH з ПДВ
|
4 859 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Рішення скасоване |
4 708 206,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2018 14:54
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Відхилено |
4 708 206,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2018 14:58
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Рішення скасоване |
4 859 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 17:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Відхилено |
4 859 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 17:14
|
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " #04012321 |
Переможець |
4 912 650,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2019 14:36
|
звіт | укладений |
23 серпня 2019 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 17:01
|
Повідомлення 2.docx | зміни до договору |
21 березня 2019 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 11:04
|
Повідомлення Лот 1.docx | зміни до договору |
20 грудня 2018 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2018 15:28
|
Договір | укладений |
13 квітня 2018 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі - 957 966,75 грн. (дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят шість грн. 75 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 4 912 650,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот дванадцять тисяч шістсот п’ятдесят грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 818 775,00 грн. (вісімсот вісімнадцять тисяч сімсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.), укладеному в 2018 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 5 870 616,75 грн. (п’ять мільйонів вісімсот сімдесят тисяч шістсот шістнадцять грн. 75 коп.), в тому числі ПДВ – 978 436,13 грн. (дев’ятсот сімдесят вісім тисяч чотириста тридцять шість грн. 13 коп.).». 2.2. Пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2019 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 572/24/16-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 572/24/16-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди збільшити ціну Товару та визначити нову ціну у Специфікації (додаток № 1 до Договору), та у зв’язку з цим змінити наступні умови Договору: 2. п. 5.2, п. 5.3. розділу 5 Договору «Ціна продукції й порядок розрахунків» викласти в наступній редакції: «п.5.2. Ціна Продукції становить: асфальт Г-4 за одну тонну 2 253,12 (дві тисячі двісті п’ятдесят три грн. 12 коп.), в т.ч. ПДВ – 375,52 (триста сімдесят п’ять грн. 52 коп.); асфальт В-10 за одну тонну 2 024,04 (дві тисячі двадцять чотири грн. 04 коп.), в т.ч. ПДВ – 337,34 (триста тридцять сім грн. 34 коп.), згідно зі специфікацією». «п.5.3. Загальна сума Договору складає – 5 870 292,80 (п’ять мільйонів вісімсот сімдесят тисяч двісті дев’яносто дві грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ – 978 382,13 (дев’ятсот сімдесят вісім тисяч триста вісімдесят дві грн. 13 коп.)». 3. З урахуванням внесених змін до пункту 5.2. Договору, Сторони домовилися внести зміни до ціни та вартості Товару, що визначені у Специфікації № 1, яка є невід’ємною частиною Договору (додаток № 1 до Договору), та викласти її в новій редакції. Специфікація № 1 в новій редакції додається до цієї Угоди. 4. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 5. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 7. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 572/24/16-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 572/24/16-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |