Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" (Закупівля послуг з "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Очікувана вартість
5 208 732,83 UAH
UA-2018-01-11-001218-c 09424e5add0b4e0bb0e5054cf40aa299
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Тихоненко

+380979109247 rodina1980@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ "Обласний клінічний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 02003570
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Новгородська, 85
Контактна особа: Анна Тихоненко
+380979109247
rodina1980@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Пункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІIІ, а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Компанія ТОВ «Котельні лікарняного комплексу» внесена до переліку суб’єктів природних монополій на загальнодержавних та регіональних ринках, що знаходиться на офіційному сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2018 15:57
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг закупівлі 3503,412 Гкал
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 "09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція" (Закупівля послуг з "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Новгородська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

11 січня 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Котельні лікарняного комплексу"
#31555944
Переможець 5 208 732,83
UAH з ПДВ
11 січня 2018 15:57

Документи

11 січня 2018 15:57
Електронний підпис
11 січня 2018 15:56
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2018 15:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Котельні лікарняного комплексу"
#31555944
5 208 732,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2018 15:57
Електронний підпис
11 січня 2018 15:56
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 13:08
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 13:45
тепло №4.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 13:41
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 11:29
№3.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 11:28
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2018 15:19
№2.pdf зміни до договору
04 травня 2018 15:19
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 14:36
№1.pdf зміни до договору
28 березня 2018 14:35
Електронний підпис укладений
29 січня 2018 14:29
Договор тепло.pdf укладений
29 січня 2018 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 3.4. до Договору про закупівлю послуг з «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» №17/Т18 від 29.01.2018р. та у зв’язку з Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради №140 від 28.02.2018р. про встановлення тарифів на теплову енергію, та згідно ст. 36 п. 7 частина 4 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до договору: «Ціна цього Договору становить: з 01.01.2018 р. по 05.03.2018 р. 1486,76 грн. за 1 Гкал, в тому числі ПДВ 247,79 грн.; з 06.03.2018 р. по 31.12.2018 р. 1589,03 грн. за 1 Гкал, в тому числі ПДВ 264,84 грн.
Номер договору про закупівлю: №17/Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: №17/Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №17/Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: №17/Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: №17/Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: №17/Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №17/Т18
Договір:
Номер додаткової угоди: №17/Т18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 540 237,15
UAH з ПДВ