Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці, крісла та дивани для облаштування Маріїнського палацу в м. Києві
Chairs, armchairs and sofas for Mariinskiy palace in Kyiv City
Очікувана вартість
8 840 000,00 UAH
UA-2018-01-11-000921-b a397dda78e8644c1a5bf64eaae9da362
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

380442557731
380442556451
vdz@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Вебсайт: http://dus.gov.ua
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Відділ державних закупівель
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Administration Department
National ID: 00037256
Contact point: State procurement group
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2018 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 08:00
Початок аукціону: 01 березня 2018 15:43
Очікувана вартість: 8 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 11 січня 2018 16:56
Enquiries until: 02 лютого 2018 08:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2018 08:00

Information

Estimated total value: 8 840 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
259 штуки
Стільці, крісла та дивани для облаштування Маріїнського палацу в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, вул. Грушевського, 5-а
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Chairs, armchairs and sofas for Mariinskiy palace in Kyiv City
CPV: 39110000-6
Період постачання: по 29 червня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 лютого 2018 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2018 12:41
Перелік змін (стільці, крісла та дивани), 01.02.2018.doc
02 лютого 2018 12:22
8. ДОДАТОК 7 ЗОБРАЖЕННЯ 01.02.2018.docx
11 січня 2018 17:00
8. ДОДАТОК 7 ЗОБРАЖЕННЯ 11.01.2018.docx
02 лютого 2018 12:22
6. ДОДАТОК 5 ЛИСТ-ЗГОДА З УМОВАМИ ДОГОВОРУ, 01.02.2018.doc
11 січня 2018 16:59
6. ДОДАТОК 5 ЛИСТ-ЗГОДА З УМОВАМИ ДОГОВОРУ, 11.01.2018.doc
02 лютого 2018 12:22
7. ДОДАТОК 6 ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, 01.02.2018.doc
11 січня 2018 16:59
7. ДОДАТОК 6 ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, 11.01.2018.doc
02 лютого 2018 12:22
5. ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ,01.02.2018.docx
11 січня 2018 16:58
5. ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, 11.01.2018.docx
02 лютого 2018 12:21
4. ДОДАТОК 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, 01.02.2018.docx
11 січня 2018 16:58
4. ДОДАТОК 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, 11.01.2018.docx
02 лютого 2018 12:20
3. ДОДАТОК 2 СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕНННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, 01.02.2018(1).doc
11 січня 2018 16:57
3. ДОДАТОК 2 СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕНННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, 11.01.2018.doc
02 лютого 2018 12:20
2. ДОДАТОК 1 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ, 01.02.2018(1).doc
11 січня 2018 16:57
2. ДОДАТОК 1 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ, 11.01.2018.doc
02 лютого 2018 12:20
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СТІЛЬЦІ, КРІСЛА ТА ДИВАНИ, 01.02.2018.doc
11 січня 2018 16:57
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СТІЛЬЦІ, КРІСЛА ТА ДИВАНИ, 11.01.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання стосовно технічних вимог
Дата подання: 30 січня 2018 18:15
Дата відповіді: 02 лютого 2018 16:43
Просимо надати більш детальну інформацію стосовно двох видів тканин, які вказано в Додатку №3 «технічні вимоги»: 1) В додатку №3 в п. 12 Крісло К-1 тип 12 вказано: тканина для сидіння і низу крісла: фабрики Jim Dickens, колекції OLIMPOS, дизайну AGRA, коліру GRABERRY. Постачальник тканин «Decoration Club» повідомив, що в кольорі GRABERRY тканина не виробляється. Є тканина в кольорі CRANBERRY. Просимо уточнити колір тканини. 2) В додатку №3 в п.4. Стілець С-3 тип 1/1 вказано: тканина для стільця (сидіння та спинки) фабрики ATB Interiors, дизайну Nefertiti Rombo, коліру "catena" verde. Нам не вдалося знайти вищеназваного виробника і тканину з такою назвою. Просимо перевірити надану інформацію і надати контакти виробника тканини, чи постачальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Стосовно першого пункту Вашого запитання повідомляємо, що під час підготовки тендерної документації була допущена технічна помилка. Відповідні зміни в тендерну документацію внесено рішенням тендерного комітету від 01.02.2018 року. Стосовно другого пункту повідомляємо. що за наявною інформацією сайтом виробника ATB Interiors є www.malgatex.eu
Запитання стосовно матеріалів, вказаних в Додатку №3 "Технічні вимоги"
Дата подання: 30 січня 2018 18:27
Дата відповіді: 02 лютого 2018 16:38
В Додатку №3 "Технічні вимоги" вказано виробника лако-фарбових матеріалів "Milessi". Виробника з назвою "Мilessi" нами не знайдено. Наразі на українському ринку представлена продукція італійського бренду "Milesi". Просимо уточнити назву виробника в Додатку №3 "Технічни вимоги".
Відповідь: Дякуємо за запитання. Під час підготовки тендерної документації була допущена технічна помилка. Відповідні зміни в тендерну документацію внесено рішенням тендерного комітету від 01.02.2018 року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-11-000921-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лірона", Код ЄДРПОУ:14362623
Дата подання: 24 лютого 2018 14:48
Стосовно відхилення тендерної пропозиції
Шановні члени тендерної комісії
Ми, товариство з обмеженою відповідальністю «Лірона» в особі Іванова Андрія Валентиновича, звертаємося до Вас у зв’язку з відхиленням нашої пропозиції і відмовою допустити наше підприємство до участі в аукціоні (номер процедури закупівлі UA-2018-01-11-000921-b).
Причиною відмови Ви вказуєте відсутність в тендерній пропозиції наступних документів:
1) пропозиції, заповненої за формою, наведеною в Додатку 1;
2) згоди з проектом договору, викладеного в Додатку 4 і заповненою за формою, наведеною в Додатку 5;
3) документу, що підтверджує забезпечення тендерної пропозиції, - банківської гарантії.
Повідомляємо, що всі вищеназвані документи в нашій пропозиції подані, але в зв’язку з тим, що при заповненні форми подання «Комерційної пропозиції» на офіційному майданчику публічних закупівель «Українська універсальна біржа» для файлів з цими документами нами було помилково визначено тип «цінова пропозиція», система Prozorro автоматично визначила ці документи конфіденційними і не доступними для замовника до початку аукціону. Документи стануть доступними після проведення аукціону.
Ми гарантуємо, що наша тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації і просимо Вас допустити ТОВ «Лірона» до участі в аукціоні.
На Вашу вимогу готові надати всі оригінали документів, що до завершення аукціону недоступні Вам в складі тендерної пропозиції.
З повагою,
Директор ТОВ «Лірона»
А.В. Іванов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2018 15:21
Тендерний комітет Державного управління справами на засіданні 28.02.2018 року розглянув вимогу щодо усунення порушення Товариства з обмеженою відповідальністю "Лірона" та повідомляє про наступне.
Тендерним комітетом 22.02.2018 року був проведений розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Лірона» на закупівлю стільців, крісел та диванів для облаштування Маріїнського палацу в м. Києві (ДК 021:2015 – 39110000-6). За результатами розгляду тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Лірона» була відхилена через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме не подання у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- форми «Пропозиція»;
- документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції;
- письмової згоди з умовами проекту договору.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лірона» у своєму зверненні щодо усунення порушень від 24.02.2018 року повідомляє, що форма «Пропозиція», документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції та згода з умовами проекту договору подані у складі його пропозиції, але будуть доступні для перегляду лише після проведення аукціону. За інформацією Товариства з обмеженою відповідальністю «Лірона» вищезазначені документи хоча і не містили інформацію про ціну пропозиції, але були помилково завантажені із позначкою «цінова пропозиція», що унеможливлює їх перегляд до проведення аукціону.
Відповідно до частини шостої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу другого частини п’ятої статті 28 Закону, за результатами розгляду тендерних пропозицій складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом. Після оприлюднення зазначеного протоколу електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом.
При цьому відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою на основі критеріїв і методики оцінки зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Своїм листом від 05.08.2016 №3302-06/24704-06 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, яке згідно з Законом є Уповноваженим органом, роз’яснило, що у разі здійснення закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро для товарів, до оцінки допускаються лише тендерні пропозиції учасників, які не було відхилено згідно з Законом, здійснення розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону.
Таким чином дії учасника не відповідають вимогам Закону та тендерної документації і підстави для задоволення його вимоги щодо усунення порушення відсутні.

Документи подані скаржником

24 лютого 2018 14:45
Пропозиція.pdf
24 лютого 2018 14:46
Довіреність.pdf
24 лютого 2018 14:46
Банківська ліцензія.pdf
24 лютого 2018 14:47
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 лютого 2018
UA-2018-01-11-000921-ba397dda78e8644c1a5bf64eaae9da362
Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Місцезнаходження: 01220, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Банкова 11
Учасник Документи Рішення
Приватне підприємство " ФІУС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВА БИКОВА КОЛЕКШИН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Лірона" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АВБ СІСТЕМ ІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

07 березня 2018 16:42
Електронний підпис
07 березня 2018 15:41
9.Довідка судимість.pdf
07 березня 2018 15:40
2.Довідка беніфіціари.pdf
07 березня 2018 15:40
1.Довідка банкрутство.pdf
07 березня 2018 15:40
5.Довідка корупція.pdf
09 лютого 2018 16:31
Електронний підпис
09 лютого 2018 16:25
Guarantee_250 000,00_UAH_FUIB.pdf.p7s.p7s
09 лютого 2018 16:25
Статут.pdf
09 лютого 2018 16:25
Протокол №2.pdf
09 лютого 2018 16:25
Наказ №53-К.pdf
09 лютого 2018 16:25
Додаток 7_Зображення.pdf

Публічні документи

11 лютого 2018 19:58
Електронний підпис
11 лютого 2018 18:21
Статут.pdf
11 лютого 2018 18:08
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2018 20:44
Довіреність від банку.pdf
11 лютого 2018 20:44
Банківська ліцензія.pdf
11 лютого 2018 20:44
Банківська гарантія.pdf
11 лютого 2018 20:44
Устав.pdf
11 лютого 2018 20:44
Довідка про керівника.pdf
11 лютого 2018 20:44
Аналогічний договір4.pdf
11 лютого 2018 20:44
Аналогічний договір3.pdf
11 лютого 2018 20:44
Аналогічний договір2.pdf
11 лютого 2018 20:44
Аналогічний договір1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство " ФІУС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВА БИКОВА КОЛЕКШИН"

ТОВ "Лірона"

ТОВ "АВБ СІСТЕМ ІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2018 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВА БИКОВА КОЛЕКШИН" 7 362 564,00
UAH з ПДВ
5 697 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство " ФІУС" 7 400 000,00
UAH з ПДВ
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2018 16:42
Електронний підпис
07 березня 2018 15:41
9.Довідка судимість.pdf
07 березня 2018 15:40
2.Довідка беніфіціари.pdf
07 березня 2018 15:40
1.Довідка банкрутство.pdf
07 березня 2018 15:40
5.Довідка корупція.pdf
09 лютого 2018 16:31
Електронний підпис
09 лютого 2018 16:25
Guarantee_250 000,00_UAH_FUIB.pdf.p7s.p7s
09 лютого 2018 16:25
Статут.pdf
09 лютого 2018 16:25
Протокол №2.pdf
09 лютого 2018 16:25
Наказ №53-К.pdf
09 лютого 2018 16:25
Додаток 7_Зображення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВА БИКОВА КОЛЕКШИН"

Приватне підприємство " ФІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВА БИКОВА КОЛЕКШИН"
#38671283
Переможець 5 697 500,00
UAH з ПДВ
03 березня 2018 11:33

Документи

03 березня 2018 11:30
Електронний підпис
02 березня 2018 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2018 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВА БИКОВА КОЛЕКШИН"
#38671283
5 697 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2018 11:30
Електронний підпис
02 березня 2018 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:22
Електронний підпис укладений
23 березня 2018 17:33
Договір стільці Єва Бикова.pdf укладений
23 березня 2018 17:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 697 500,00
UAH з ПДВ