Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штори для облаштування Маріїнського палацу в м. Києві
Curtains for decoration of the Mariinsky Palace in Kyiv City
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2018-01-11-000792-b c6a7a490de80463faa64c8b56fb4a3aa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ державних закупівель

380442557731
380442556451
vdz@dus.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Вебсайт: http://dus.gov.ua
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Банкова 11
Контактна особа: Відділ державних закупівель
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Додаткові контактні особи: Можар Василь Михайлович
380442557016
uks@dus.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Administration Department
National ID: 00037256
Contact point: State procurement group
380442557731,380442556451
vdz@dus.gov.ua
Additional contacts: Vasyl Mozhar
380442557016
uks@dus.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2018 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 08:00
Початок аукціону: 11 квітня 2018 14:03
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 11 січня 2018 16:05
Enquiries until: 02 лютого 2018 08:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2018 08:00

Information

Estimated total value: 8 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153 комплект
Штори для облаштування Маріїнського палацу в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, вул. Грушевського, 5-а
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Curtains for decoration of the Mariinsky Palace in Kyiv City
CPV: 39510000-0
Період постачання: по 30 липня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Джерело посилання, Pantone кольору до матеріалів виробу
Дата подання: 24 січня 2018 10:06
Дата відповіді: 29 січня 2018 18:04
Прошу надати у відкритому доступі джерело посилання або Pantone кольору до матеріалів виробу, а саме: тканина BRITISH 800 Range c.strawberry, c.carmine, c.naturel (Великобританія), тканина (оздоблення) SAFETEX Armani c.233, с.203, с.202 (Китай), тканина DE NEGRI ZA.MA art.5837 (Італія), тканина ATB INTERIORS Nefertiti Rigato c.catena verde, c.catena bianca, арт.12014 с.panna (Італія), тканина (основа) EUSTERGERLING арт.2378/41, арт.2379/11, арт.2378/51, арт.2379/51 (Німеччина), тканина ХАНЧЖОУ Йонг Тонг YT2015-014 (Китай), так як зображення у Додатку №7 не якісні та не чіткі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що закупівля здійснюється у рамках проведення реставрації Маріїнського палацу, який є архітектурною та історичною пам’яткою 18 століття. Зазначена реставрація виконується відповідно до проекту «Реставрація та пристосування Маріїнського палацу» складовою частиною якого є розділ «Реставрація та пристосування Маріїнського палацу. Інтер’єри 1 та 2-го поверху. Проект шторних виробів», розроблений Українським державним науково-дослідним та проектним інститутом «УКРНДІПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ». Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо посилання на конкретну фірму, патент чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження та виробника є необхідним, специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічна частина тендерної документації підготовлена відповідно до вимог цього проекту, а також на підставі інформації, що міститься у ньому, зокрема це стосується посилань на конкретну торгову марку, виробника, артикул або назву тканини чи кольору. Інформація щодо назви тканини, та/або її артикулу надана у тендерній документації в обсягах, в яких вона наведена в проектній документації. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язку замовника надати інформацію учаснику, де саме він може ознайомитись з технічними характеристиками товару, який планується до закупівлі, в той же час, на підставі інформації, зазначеної у документації, учасник може звернутись самостійно до виробника з метою ознайомлення з кольоровою гамою зазначених у запиті тканин.
Відповідність технічним вимогам
Дата подання: 24 січня 2018 10:07
Дата відповіді: 29 січня 2018 18:04
Чому у Додатку №6 до Тендерної документації «Відповідність технічним вимогам», кольори матеріалів виробу мають або назву, або колір виробу, або взагалі тільки артикул? З чим можна порівняти запропонований матеріал виробу, який би відповідав кольору та малюнку? Наприклад, в Додатку №6 - сторінка 107, вказана тканина BRITISH 800 Range c. strawberry (Великобританія). Колір «strawberry» має декілька відтінків малинового кольору по колористиці Pantone , тому прошу надати інформацію щодо конкретного кольору, який би відповідав вимогам замовника або вкажіть, чому повинні відповідати кольори?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна частина тендерної документації підготовлена відповідно до вимог проекту «Реставрація та пристосування Маріїнського палацу. Інтер’єри 1 та 2-го поверху. Проект шторних виробів», а також на підставі інформації, що міститься у ньому, зокрема це стосується посилань на конкретну торгову марку, виробника, артикул або назву тканини. При розробці проектних рішень Головним архітектором проекту було враховано історичні довідки та архівні документи і на підставі їх підібрано тканини, які найбільше відповідають стилістиці та кольоровому оформленню кімнат. Кольори тканин, які зазначені в документації, залежать від кольорового рішення інтер’єрів. В той же час, якщо в технічній частині тендерної документації зазначений лише кольори тканини, яка має декілька відтінків, учасник може надати тканину будь-якого з цих відтінків.
Перевірка якості поставленого товару
Дата подання: 24 січня 2018 10:09
Дата відповіді: 29 січня 2018 18:03
У відповідності з якими критеріями та/або документами буде здійснюватись перевірка якості поставленого товару в процесі його приймання: фото, паспорт якості, інформація від виробника, тощо?
Відповідь: Приймання та перевірка якості поставленого товару буде здійснюватись на умовах, передбачених договором про закупівлю, з урахуванням інформації, поданої у складі пропозиції учасника переможця та норм чинного законодавства.
Гарантійний термін на кожний комплект
Дата подання: 24 січня 2018 10:10
Дата відповіді: 29 січня 2018 18:03
Відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації Форма «Пропозиція», гарантійний термін на кожний комплект повинен становити не менше 12 місяців. З цього випливає, що учасник при заповненні зазначеного Додатку №1 може вказати гарантійний термін, який дорівнює 12 місяців або більший термін на власний розсуд.
Відповідь: При заповненні додатку 1 учасник вказує гарантійний термін на товар, якій він планує постачати, на власний розсуд. В той же час звертаємо увагу, що пропозиції, в яких термін гарантії на товар буде становити менше ніж 12 місяців за будь-якою з позицій специфікації, будуть відхилені на підставі частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність вимогам тендерної документації.
Питання щодо гарантійного терміну на кожний комплект
Дата подання: 24 січня 2018 10:11
Дата відповіді: 29 січня 2018 18:03
Чи правильно ми розуміємо, що в договорі про закупівлю, який укладатиметься з переможцем за результатами торгів, буде вказаний гарантійний термін, який відповідатиме відповідному терміну, зазначеному учасником-переможцем у додатку № 1 до Тендерної документації Форма «Пропозиція» з урахуванням вищевказаної вимоги замовника щодо мінімального гарантійного терміну?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця. Зазначена норма поширює свою дію і на умови щодо гарантійного терміну на поставлений товар.
Додаток № 2 до Тендерної документації
Дата подання: 24 січня 2018 10:13
Дата відповіді: 29 січня 2018 18:03
Наприкінці Додатку № 2 до Тендерної документації, вказана наступна фраза: «У разі перенесення дати розкриття, зазначені вище документи повинні бути чинними на остаточну дату розкриття». Враховуючи, що вище цієї фрази зазначаються всі документи, зазначені у цьому додатку, в тому числі й ті, які передбачені для подачі тільки переможцем вже після розкриття тендерних пропозицій, просимо роз’яснити, яких конкретно документів стосується ця вимога.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена вимога стосується лише тих документів, які подаються учасниками процедури закупівлі згідно пункту 2.2 додатку 2 тендерної документації.
Вимога до забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 24 січня 2018 10:14
Дата відповіді: 29 січня 2018 18:02
Інструкція з підготовки тендерної документації у розділі «Забезпечення тендерної пропозиції» містить вимогу, що «Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (доручення, довіреності, тощо), у випадку, якщо підписантом є не голова правління». Враховуючи, що голова правління – це керівна посада притаманна, як правило, акціонерним товариствам, чи правильно ми розуміємо, що під терміном «голова правління» мається на увазі керівник юридичної особи-учасника незалежно від найменування його посади (директор, тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки в зазначеному розділі мова іде про умови надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії інформуємо, що відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» банк очолює голова правління.
п.2.2. Додатка № 2 до Тендерної документації
Дата подання: 24 січня 2018 10:15
Дата відповіді: 29 січня 2018 18:02
Відповідно до п.2.2. Додатка № 2 до Тендерної документації «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1, 3, 7, 8, 9) і другій статті 17 Закону, надається у вигляді листа в довільній формі по кожному пункту за підписом уповноваженої особи Учасника. Як розуміти вираз «у вигляді листа в довільній формі по кожному пункту». Тобто мається на увазі подання учасником зазначеної інформації у формі одного листа з описом у ньому кожного зазначеного пункту або у формі окремого листа по кожному пункту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пункту2.2. Додатка № 2 до Тендерної документації «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1, 3, 7, 8, 9) і другій статті 17 Закону, надається у вигляді листа в довільній формі по кожному пункту за підписом уповноваженої особи Учасника, тобто мова йде про один лист. В той же час звертаємо увагу, що згідно переліку формальних помилок, який міститься у тендерній документації, до формальних помилок відносяться, зокрема, зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 31 січня 2018 17:54
Дата відповіді: 05 лютого 2018 17:45
1. Згідно ч.2 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації "Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, а саме 130 днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій." Згідно статті 253 ЦКУ "Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок." Враховуючи норми ЦКУ, той факт, що строк дії має бути чітко вказану кількість днів та можливість зміни дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, прошу надати відповідь на наступні питання: - Чи слід рахувати кінцевий строк подачі тендерної пропозиції, що вказаний в оголошенні і тендерній документації (12.02.2018 р. 08-00) першим днем строку дії тендерного забезпечення. Чи цей день не рахується і слід строк дії тендерного забезпечення обраховувати з 13.02.2018? - Чи буде вважатись порушенням, якщо строк дії тендерного забезпечення буде більший ніж строк, зазначений в тендерній документації? В переліку формальних помилок ця ситуація не описана? Можливо варто внести зміни до тендерної документації і зазначити, що строк дії тендерного забезпечення повинен бути не менше ніж 130 днів? Таке формулювання зняло б більшість питань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом України «Про публічні закупівлі», в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Також повідомляємо, що термін дії банківської гарантії, яка узгоджується із вимогами тендерної документації, становить 130 або більше календарних днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Довідка для переможця торгів на підтвердження п. 3 ч.2.3 додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2018 17:56
Дата відповіді: 05 лютого 2018 17:45
2. Згідно ч.1 загальних положень тендерної документації "Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі." Згідно п.34 ч.1 статті 1 Закону "34) Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель;" Згідно ч.1 статті 8 перелічено основні функції Уповноваженого органу, до яких не входить обов’язок видачі довідки про те, що "Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку." Питання: яким державним органом повинна бути видана довідка для переможця торгів на підтвердження п. 3 ч.2.3 додатку 2 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 29 листопада 2016 року № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 року за № 22/29890, надання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, здійснюється Департаментом інформаційних технологій МВС та територіальними сервісними центрами МВС.
Ч.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 31 січня 2018 17:58
Дата відповіді: 05 лютого 2018 17:44
Згідно ч.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у вигляді файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, в тому числі, п.8. інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним вимогам за формою, наведеною в Додатку № 6 до тендерної документації. Згідно ч.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку № 3 та в Додатку № 6 до тендерної документації. Додаток № 3 та додаток № 6 до тендерної документації містить чіткі вимоги до предмету закупівлі без діапазону допуску фізичних величин, таких як вага (фурнітури), щільність (деяких тканин). В разі подання в складі тендерної пропозиції еквіваленту предмету закупівлі можливі незначні відхилення від зазначених у Додатку № 3 та № 6 вимог. Посилаючись на вищезазначене, для уникнення дискримінаційних вимог до учасників, прошу внести зміни до тендерної документації та вказати в технічних вимогах до предмету закупівлі мінімальні чи максимальні (не менше/не більше) межі або діапазон фізичних величин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що такі зміни не можуть бути внесені, оскільки вони можуть призвести до закупівлі товару, який не є еквівалентом зазначеному у тендерній документації
Зображення щодо зразків тканин
Дата подання: 31 січня 2018 18:00
Дата відповіді: 05 лютого 2018 17:44
Згідно відповіді, наданої 29.01.18 р. о 18:04 на питання щодо «Джерел посилання, Pantone кольору до матеріалів виробу» вами зазначено, що «Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язку замовника надати інформацію учаснику, де саме він може ознайомитись з технічними характеристиками товару, який планується до закупівлі». Слід зазначити, що дане твердження є невірним, оскільки ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити: - «детальний опис товарів, …, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; - вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; - посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.» Посилаючись на вищезазначену норму Закону, усвідомлюючи, що замовник володіє знаннями щодо технічних вимог предмету закупівлі, враховуючи що зображення у Додатку № 7 до тендерної документації не якісні та не чіткі, для якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення проблем під час прийомки товару (в разі нашої перемоги), прошу вказати в складі тендерної документації більш якісні (більшого розміру в окремих файлах формату *tif або *bmp, без світлових спотворень) зображення зразків тканин, а саме: тканина BRITISH 800 Range c.strawberry, c.carmine, c.naturel (Великобританія), тканина (оздоблення) SAFETEX Armani c.233, с.203, с.202 (Китай), тканина DE NEGRI ZA.MA art.5837 (Італія), тканина ATB INTERIORS Nefertiti Rigato c.catena verde, c.catena bianca, арт.12014 с.panna (Італія), тканина (основа) EUSTERGERLING арт.2378/41, арт.2379/11, арт.2378/51, арт.2379/51 (Німеччина), тканина ХАНЧЖОУ Йонг Тонг YT2015-014 (Китай) або надати Pantone кольору до вищезазначених матеріалів виробу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо, що вся інформація щодо технічних вимог, якою володіє замовник, викладена у тендерній документації (додатки 3 та 7). Зображення тканин, наведені у додатку 7, надані для ознайомлення потенційних учасників процедури закупівлі із малюнком тканини. Розподільча здатність цих зображень цілком достатня для цього.
Ідентифікація вишивки
Дата подання: 31 січня 2018 18:01
Дата відповіді: 05 лютого 2018 17:43
В додатку №6 «ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ», а саме комплект штор Шт-3 та комплект штор Шт-17 вказана інформація щодо ламбрекену бандо в комбінації з м’якими складками - оздоблення шнуром, по центру художня вишивка, малюнок якої не можливо ідентифікувати з причини неякісного зображення в тендерній документації. У зв’язку з цим прошу надати ескізи по вишивці згідно проекту «Реставрація та пристосування Маріїнського палацу» складовою частиною якого є розділ «Реставрація та пристосування Маріїнського палацу. Інтер’єри 1 та 2-го поверху. Проект шторних виробів», розроблений Українським державним науково-дослідним та проектним інститутом «УКРНДІПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 7 наведені малюнки комплектів штор Шт-3 та Шт-17. Розподільча здатність зображення дозволяє збільшити малюнки у 64 рази без втрати якості зображення. Це дозволяє детально вивчити малюнок вишивки.
Питання щодо фурнітури
Дата подання: 31 січня 2018 18:02
Дата відповіді: 05 лютого 2018 17:43
Прошу дати відповідь на запитання. В додатку №6 «ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ» вказана фурнітура бахроми Chinafutniture без назви кольору та малюнку, хоча написано «або еквівалент аналогічного кольору та малюнку», при цьому немає жодного зображення, який повинен бути дизайн бахроми? Це стосується усіх позицій щодо фурнітури. Прошу внести корективи до додатку №6 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо, що матеріал з назвою «Chinafutniture» у технічному завданні відсутній. В той же час із зображенням бахроми можливо ознайомитись у Додатку 7 до тендерної документації. Розподільча здатність зображення дозволяє збільшити його у 64 рази без втрати якості зображення.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-11-000792-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "Задвернюк Лілія Петрівна", Код ЄДРПОУ:2723114003
Дата подання: 11 березня 2018 16:21
Скарга на прийняте Замовником рішення
Скарга, щодо порушення принципів здійснення закупівель - об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.03.2018 № 2259.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 21:01
Номер скарги: UA-2018-01-11-000792-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт", Код ЄДРПОУ:32043747
Дата подання: 12 березня 2018 18:50
Скарга
Нв рішення Замовника у вигляді неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Текстиль-Контакт" і дискримінаційного підходу під час оцінки тендерних пропозицій учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 березня 2018 15:22
Рішення від 15.03.2018 № 2344, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 березня 2018 14:50
Рішення від 02.04.2018 № 3002.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2018 20:44

Документи подані скаржником

11 березня 2018 16:21
Скарга.PDF
12 березня 2018 13:00
Підтвердж.зарах.коштів.PDF

Документи Органу Оскарження

14 березня 2018 21:01
рішення від 14.03.2018 № 2259.pdf

Документи подані скаржником

12 березня 2018 18:50
Скарга.pdf
12 березня 2018 18:50
1. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
12 березня 2018 18:50
7. Копія документу

Документи подані замовником

23 березня 2018 16:11
Лист ДУС.pdf
23 березня 2018 16:11
Скрин Калина 1.png
23 березня 2018 16:11
Скрин Макс Трейд.png
23 березня 2018 16:12
Скрин Текстиль Контакт.png
23 березня 2018 16:12
Лист Е-тендер.PDF
02 квітня 2018 11:55
Лист на АМКУ, 02.04.2018.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 березня 2018
UA-2018-01-11-000792-bc6a7a490de80463faa64c8b56fb4a3aa
Найменування: Державне управління справами
Код ЄДРПОУ: 00037256
Місцезнаходження: 01220, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Банкова 11
Учасник Документи Рішення
ФОП "Задвернюк Лілія Петрівна" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «Фірма «Калина.» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 березня 2018 14:22
Електронний підпис

Публічні документи

11 лютого 2018 16:07
Електронний підпис
09 лютого 2018 18:34
Електронний підпис
08 лютого 2018 18:28
Установчі документи.PDF
08 лютого 2018 18:28
Тендерна пропозиція.PDF
08 лютого 2018 18:28
Рекомендац. лист.PDF
08 лютого 2018 18:28
Проект договору.PDF
08 лютого 2018 18:28
Кваліфікаційні вимоги.PDF
07 лютого 2018 18:44
Підписаний_Лицензия.pdf
07 лютого 2018 18:44
Підписаний_G0118-3127-GL_tender.pdf
07 лютого 2018 18:44
Доверенность с ЭЦП.pdf

Документи

12 лютого 2018 08:04
Звіт з ЄДР (припинено)
07 березня 2018 14:20
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2018 11:54
Документи переможця
09 лютого 2018 14:30
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:30
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:27
Фото.pdf
09 лютого 2018 14:27
Форма Пропозиція.pdf
09 лютого 2018 14:27
лист з банку.pdf
09 лютого 2018 14:27
Кваліфікаційні вимоги.pdf
09 лютого 2018 14:27
Інші документи.pdf

Документи

07 березня 2018 14:20
Електронний підпис

Публічні документи

10 лютого 2018 11:19
Електронний підпис
10 лютого 2018 11:16
Lic17084.rar
10 лютого 2018 11:16
Doverennost17093 (1).rar
10 лютого 2018 11:16
bank_guarantee_17093.rar
10 лютого 2018 11:16
4.1 Копія статуту.pdf
10 лютого 2018 11:16
3.1 Інформація щодо ст.17.pdf

Документи

07 березня 2018 14:21
Електронний підпис

Публічні документи

10 лютого 2018 21:08
Додатковий лист ст.17.pdf
10 лютого 2018 21:07
Банківська гарантія.rar
10 лютого 2018 21:07
Лист стосовно санкцій.pdf
10 лютого 2018 21:07
Лист ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Задвернюк Лілія Петрівна"

ТОВ «Фірма «Калина.»

ТОАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Фірма «Калина.» 7 695 049,32
UAH з ПДВ
7 569 049,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ТРЕЙД" 7 943 938,08
UAH з ПДВ
7 609 938,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2018 11:54
Документи переможця
09 лютого 2018 14:30
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:30
Електронний підпис
09 лютого 2018 14:27
Фото.pdf
09 лютого 2018 14:27
Форма Пропозиція.pdf
09 лютого 2018 14:27
лист з банку.pdf
09 лютого 2018 14:27
Кваліфікаційні вимоги.pdf
09 лютого 2018 14:27
Інші документи.pdf

Публічні документи

10 лютого 2018 11:19
Електронний підпис
10 лютого 2018 11:16
Lic17084.rar
10 лютого 2018 11:16
Doverennost17093 (1).rar
10 лютого 2018 11:16
bank_guarantee_17093.rar
10 лютого 2018 11:16
4.1 Копія статуту.pdf
10 лютого 2018 11:16
3.1 Інформація щодо ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Фірма «Калина.»

ТОАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Фірма «Калина.»
#16470328
Переможець 7 569 049,32
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 10:52

Документи

13 квітня 2018 10:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2018 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Фірма «Калина.»
#16470328
7 569 049,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2018 10:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:24
Електронний підпис укладений
27 квітня 2018 14:41
Договір Калина, від 27.04.2018.pdf укладений
27 квітня 2018 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 569 049,32
UAH з ПДВ