Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2018-01-11-000694-c da0272f245d44932a214000378dc6687
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Виталиевна Голосная

+380983647892
+380972297092
gorbolnica9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985860
Місцезнаходження: 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, проспект Аношкіна, 72
Контактна особа: Елена Виталиевна Голосная
+380983647892,+380972297092
gorbolnica9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

11 січня 2018 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВО "Промсервіс"
#13441711
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2018 13:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2019 14:59
Договір 11.pdf зміни до договору
22 січня 2019 14:58
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 16:25
додаткова 11.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 16:24
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 13:28
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 13:28
договор 11.pdf укладений
11 січня 2018 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 11/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML