Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали» Шприци, системи ЛОТ1 Шприц ін'єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою, з'єднання ЛУЄР ЛОТ2 Шприц ін'єкційний одноразового застосування 5 мл з двома голками, з'єднання ЛУЄР ЛОТ 3 Шприц ін'єкційний одноразового застосування 10 мл з'єднання ЛУЄР ЛОТ4 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл з голкою, з'єднання ЛУЄР, ексцентричного розташування ЛОТ5 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування 1 мл зі з'ємною голкою діаметр (типу BD) ЛОТ6 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників з приєднувальним конусом ЛУЄР 4-ходова ЛОТ7 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників з приєднувальним конусом ЛУЄР ЛОТ8 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників з приєднувальним конусом ЛУЄР
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-01-11-000183-a 0a5982d91c914e8d8dcd685ed01710c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Насолій

+380567452193
+380567782117
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНОВА, будинок 28
Контактна особа: Катерина Насолій
+380567452193,+380567782117
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2018 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 18:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

12 січня 2018 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 14:51
ЗДКТ шприци.docx
12 січня 2018 14:51
Зміни.doc
11 січня 2018 10:03
тендерна документація шприци.docx
12 січня 2018 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2018 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 14:51
ЗДКТ шприци.docx
12 січня 2018 14:51
Зміни.doc
11 січня 2018 10:03
тендерна документація шприци.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-11-000183-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 12 січня 2018 09:00
Виділення в лоти
Комунальний заклад «Дніпропетровський
обласний клінічний центр кардіології
та кардіохірургії» Дніпропетровської
обласної ради»


ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1950006, номер тендеру у UA-2018-01-11-000183-a)
30.01.2018 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 " Медичні матеріали ""Медичні матеріали «Шприци, системи»
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

№з/п Найменування предмету закупівлі Одиниця виміру Кількість Ціна з ПДВ , грн. коп. Сума з ПДВ, грн. коп. Виробник Примітка
1 Шприц ін'єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою, з'єднання ЛУЄР шт 40000 або еквівалент
2 Шприц ін'єкційний одноразового застосування 5 мл з двома голками, з'єднання ЛУЄР шт 40000 або еквівалент
3 Шприц ін'єкційний одноразового застосування 10 мл з'єднання ЛУЄР шт 40000 або еквівалент
4 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл з голкою, з'єднання ЛУЄР, ексцентричного розташування шт 38500 або еквівалент
5 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування 1 мл зі з'ємною голкою діаметр (типу BD) шт 10000 або еквівалент
6 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників з приєднувальним конусом ЛУЄР 4-ходова шт 100 або еквівалент
7 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників з приєднувальним конусом ЛУЄР шт 10000 або еквівалент
8 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників з приєднувальним конусом ЛУЄР шт 500 або еквівалент

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:

Шприц ін'єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою, з'єднання ЛУЄР шт 40 000
Шприц ін'єкційний одноразового застосування 5 мл з двома голками, з'єднання ЛУЄР шт 40 000
Шприц ін'єкційний одноразового застосування 10 мл з'єднання ЛУЄР шт 40 000
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл з голкою, з'єднання ЛУЄР, ексцентричного розташування шт 38 000
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників з приєднувальним конусом ЛУЄР шт 10 000
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників з приєднувальним конусом ЛУЄР шт 500

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1950006, номер тендеру у UA-2018-01-11-000183-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».






Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 січня 2018 13:35
Дякуємо за ваше звернення. Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.

Документи подані скаржником

12 січня 2018 09:00
195006.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ1 Шприц ін'єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою, з'єднання ЛУЄР
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 170,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 січня 2018 13:13
Закінчення: 30 січня 2018 13:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40000 шт
ЛОТ1 Шприц ін'єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою, з'єднання ЛУЄР
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Князя Володимира Великого,28
Дата доставки: 15 лютого 2018  —  25 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2018 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 14 000,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт" 19 688,00
UAH з ПДВ
19 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Любчіч Володимир Іванович 31 200,00
UAH з ПДВ
31 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Радчишина Іванна Петрівна 33 600,00
UAH з ПДВ
33 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 11:07
Пакет переможця (9).pdf
29 січня 2018 16:21
6.4 Специфікація Лот4.pdf
29 січня 2018 16:21
6.3 Специфікація Лот3.pdf
29 січня 2018 16:21
6.2 Специфікація Лот2.pdf
29 січня 2018 16:21
6.1 Специфікація Лот1.pdf
29 січня 2018 16:21
6.4 Специфікація Лот4.pdf
29 січня 2018 16:21
6.3 Специфікація Лот3.pdf
29 січня 2018 16:21
6.2 Специфікація Лот2.pdf
29 січня 2018 16:21
6.1 Специфікація Лот1.pdf

Публічні документи

05 лютого 2018 13:38
Документи переможця.rar
31 січня 2018 11:06
2Витяг від 19.12.17.pdf
29 січня 2018 17:30
ПОДАЧА - ЛОТ 1.rar

Публічні документи

29 січня 2018 17:59
Термін придатності.PDF
29 січня 2018 17:59
Пропозиція Лот 7.PDF
29 січня 2018 17:59
Пропозиція Лот 6.PDF
29 січня 2018 17:59
Пропозиція Лот 5.PDF
29 січня 2018 17:59
Пропозиція Лот 4.PDF
29 січня 2018 17:59
Пропозиція Лот 3.PDF
29 січня 2018 17:59
Пропозиція Лот 2.PDF
29 січня 2018 17:59
Пропозиція Лот 1.PDF
29 січня 2018 17:59
Проект договора Лот 8.PDF
29 січня 2018 17:59
Проект договора Лот 7.PDF
29 січня 2018 17:59
Проект договора Лот 6.PDF
29 січня 2018 17:59
Проект договора Лот 5.PDF
29 січня 2018 17:59
Проект договора Лот 4.PDF
29 січня 2018 17:59
Проект договора Лот 3.PDF
29 січня 2018 17:59
Проект договора Лот 2.PDF
29 січня 2018 17:59
Проект договора Лот 1.PDF
29 січня 2018 17:59
Довіреність.PDF
29 січня 2018 17:59
декларація шприці.PDF
29 січня 2018 17:59
декларація ПРК.PDF
29 січня 2018 17:59
декларація ПР.PDF
29 січня 2018 17:59
Гарантийное письмо.pdf
29 січня 2018 17:59
Виписка з ЄДР.PDF
29 січня 2018 17:59
20мл 3-комп. слип.PDF
29 січня 2018 17:59
10мл 3-комп. слип.PDF
29 січня 2018 17:59
5мл 3-комп. слип.PDF
29 січня 2018 17:59
2мл 3-комп. слип.PDF
29 січня 2018 17:59
1мл 3-комп. слип.PDF

Публічні документи

25 січня 2018 22:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт"

ФОП Любчіч Володимир Іванович

ФОП Радчишина Іванна Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 14 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 13:22

Документи

31 січня 2018 13:22
Електронний підпис
31 січня 2018 13:21
протокол 11 от 31663.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2018 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2018 13:22
Електронний підпис
31 січня 2018 13:21
протокол 11 от 31663.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 08:42
лот 11212.pdf укладений
02 січня 2019 08:41
Електронний підпис укладений
14 лютого 2018 09:39
Лот1 МТК708.pdf укладений
14 лютого 2018 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 14 000,00
UAH з ПДВ