Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт лікарні №9 за адресою: вул. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
19 214 270,40 UAH
UA-2018-01-10-001937-b ab3dd211be66467e986f74733f89c55f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380567780891
77800879
+380567780897
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 56
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380567780891,77800879,+380567780897
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2018 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2018 12:00
Початок аукціону: 31 січня 2018 12:59
Очікувана вартість: 19 214 270,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт лікарні №9 за адресою: вул. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Женевська, 6 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2018 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 17:15
стаття 16 Додаток 1.doc
10 січня 2018 17:15
Документи для переможця Додаток 4.doc
10 січня 2018 17:15
Проект договору Додаток 6.doc
10 січня 2018 17:15
Додаток 7 Технічне завдання.doc
10 січня 2018 17:15
стаття 17 Додаток 2.doc
10 січня 2018 17:15
Тендерна документація.doc
10 січня 2018 17:15
Інші документи Додаток 3.doc
10 січня 2018 17:14
Форма пропозиції Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-10-001937-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 06 лютого 2018 15:46
Вимога на скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Підстави та обґрунтування для відхилення пропозиції торгів, згідно протоколу №2 Засідання тендерного комітету від 06.02.2018 року є необґрунтованими та такими, що суперечать вимогам Законну "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації з наступних причин: 1. Відповідно до вимог п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації "Якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми" не зазначено, що технічні паспорти згідно договору оренди мають належати саме орендодавцю. Крім того, в складі тендерної документації наявний договір оренди з іншим субєктом господарювання, що має в наявності достатньої кількості та номенклатури техніки, для виконання зазначних видів робіт з доданими копіями відповідних технічних паспортів 2. Відповідно до вимог п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації "Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи", тобто не містить вимоги щодо надання ПІБ працюючих осіб. Крім того, Замовники надано право звернутися до відповідних державних органів з метою отримання підтверджуючих документів та іншого з метою підтвердження або спростування надано інформації. Вважаємо дії тендерного комітету упередженими та такими, що містять ознаки корупційного правопорушення. Після настання підстав, необхідних для оскарження процедури закупівель нашим підприємством буде подана скарга до Антимонопольного комітету та буде направлена заява до Державної аудиторської служби щодо проведення відповідного реагування. Вимагаємо: 1. Скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції нашого підприємства; 2. Скасувати закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт лікарні №9 за адресою: вул. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2018 16:18
У договорі найму транспортних засобів №0112/16 від 01.12.2016 р. мають місце юридичні відносини між двома особами (ПП "НВП "Строймонтажналадка" та ФОП Білий Валерій Анатолійович), а власником техніки за цим договором є третя особа - Бондар Олександр Іванович. У даному випадку у договорі відсутні будь-які посилання на право залучення третьої особи. Стосовно договору оренди з іншим суб'єктом господарювання, що має в наявності достатню кількість та номенклатуру техніки, для виконання зазначних видів робіт, пояснюємо наступне. На усю перелічену у довідці орендовану техніку необхідно надавати підтверджуючі документи. Довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації не достатньо змістовна, так як відповідно до ст. 14 ПКУ від 02.12.2010 № 2755-VI "Працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону", а надану Вами довідку можна кваліфікувати як штатний розпис з переліком посад та професій працівників. Відповідно до п.7 статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а в даному випадку замовник не має можливості бачити які фізичні особи і на яких засадах працюють у Вашій організації.
Номер вимоги: UA-2018-01-10-001937-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 14 лютого 2018 17:07
Оскарження результатів закупівлі
Відповідно до рішення тендерного комітету від 09.02.2018 року переможцем визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" та розміщено повідомлення про намір укладення договору.
Вважаємо, що тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства та вимог Тендерної документації Замовника виходячи з наступного:
1) Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної документації довідку, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи.
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" не зазначив в наданій довідці розряд робітників, що будуть задіяні під час будівельних робіт, чим не виконав вимогу тендерної документації.
2) Відповідно до вимог розділу 3 п. 6 тендерної документації учасник повинен надати «… договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013».
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" не зазначив в відомостях ресурсів до відповідних кошторисів необхідних машин та механізмів, необхідних для здійснення відповідного монтажу, виконання робіт, тощо.
Так, при виконанні робіт з улаштування зовнішніх інженерних мереж необхідно застосування автокранів відповідної вантажопідйомності та іншої техніки, що унеможливлює виконання цих робіт та суперечить вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
3) Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" в супереч вимогам п. 1.1 додатку 1 тендерної документації не має в наявності власної та орендованої техніки, машин та механізмів для виконання основних видів будівельних робіт. Так, у Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" відповідно до наданої довідки (Відповідність кваліфікаційним критеріям, PDF, 30 січня, 9:02) відсутні машина для горизонтального буріння, автокрани, катки дорожні, машини поливальні, навісне технологічне обладнання для екскаваторної техніки, котли бітумні, автовишки, щогли копрові, автогрейдери тощо.
4) Відповідно до наданих документів Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" надав графік виконання робіт ( Довідки. Графіки.PDF, 30 січня, 9:03) до листопада 2018 р. , який не відповідає проекту договору (Додаток 6), а саме, термін виконання робіт відповідно до вимог п. 1.4 становить до 30.12.2019 р. , та дострокове завершення робіт можливо тільки за згодою Замовника (вимога п. 1.6. ).
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП"НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА".
2. Перевірити тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" на відповідність вимогам тендерної документації та скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт лікарні №9 за адресою: вул. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2018 12:01
Згідно п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації основними вимогами є інформація про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи, учасник надав у своїй довідці інформацію щодо посади, а дану вимогу "(посади, розряду)" учасник має виконати, якщо працівникам присвоюється розряд, в інакшому випадку дана вимога має на увазі зазначення службового положення працівника;якщо учасник ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" вважає, що може виконати певні роботи зазначеною технікою, то Замовник може вважати таке рішення правомірним, а в подальшому у взаєморозрахунках даний фактор буде враховано; термін виконання робіт зазначений у проекті договору визначається Замовником відповідно до фактичного фінансування, а учасник має повне право виконати даний обсяг робіт відповідно до своїх можливостей

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-10-001937-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 16 лютого 2018 11:43
Скарга на дії та рішення замовника по визначенню переможця публічних закупівель
Скарга щодо визнання недійсним рішення тендерного комітету Замовника (Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації), щодо визначення переможця при проведенні відкритих торгів на предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт лікарні №9 за адресою: вул. Женевська, 6 б, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-10-001937-b, ID: ab3dd211be66467e986f74733f89c55f
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2018 16:02
Рішення від 19.02.2018 № 1434.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 16:02
Рішення від 03.03.2018 № 1949.pdf
Дата публікації: 07 березня 2018 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 1949-р/пк-пз від 03.03.2018 р. Визнати Протокол №3 засідання тендерного комітету департамента капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛ ІНВЕСТСТРОЙ» від 09 лютого 2018 року скасованим
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2018 11:01

Документи подані скаржником

16 лютого 2018 11:43
Скарга в АМКУ.PDF
16 лютого 2018 11:43
Платіжне доручення.PDF
16 лютого 2018 15:34
Лист казначейства.PDF

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 лютого 2018 16:02
Рішення від 19.02.2018 № 1434.pdf
07 березня 2018 14:37
Рішення від 03.03.2018 № 1949.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2018 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 18 600 821,50
UAH з ПДВ
18 600 821,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" 19 123 196,23
UAH з ПДВ
19 123 196,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 19 152 420,00
UAH з ПДВ
19 152 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ВОДОЛIЙ-КР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 19 200 000,00
UAH з ПДВ
19 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2018 15:08
Лист захист довкілля.PDF
29 січня 2018 15:08
Копія Статут.PDF
29 січня 2018 15:08
Копія ліцензія.PDF
29 січня 2018 15:08
Копія Дозвіл №653.14.15.PDF
29 січня 2018 15:08
Копія Дозвіл №652.14.15.PDF
29 січня 2018 15:08
Копія витягу ПДВ.PDF
29 січня 2018 15:08
Копії фін. звіт.PDF
29 січня 2018 15:08
Довідка про Учасника.PDF
29 січня 2018 15:08
Розрахунки.PDF
29 січня 2018 15:08
Відомості ресурсів.PDF
29 січня 2018 15:08
Лiцензiя.zip
29 січня 2018 15:08
Довереност__Рыжий.zip

Публічні документи

11 лютого 2018 15:04
7020.imd
11 лютого 2018 15:04
Кошторисна частина2.PDF
11 лютого 2018 15:04
Кошторисна частина1.PDF
11 лютого 2018 15:03
пропозиція, довідки.PDF
30 січня 2018 09:03
Довідки, графік.PDF
30 січня 2018 09:03
Кошторисна частина.PDF
30 січня 2018 09:02
Довереность Рыжий.zip
30 січня 2018 09:02
Ліцензія.zip
30 січня 2018 09:02
Баланс.PDF
30 січня 2018 09:02
Додаткові довідки.PDF

Публічні документи

30 січня 2018 09:35
Приказ.pdf
30 січня 2018 09:35
Ліцензія дозволи 4.pdf
30 січня 2018 09:35
Статут.pdf
30 січня 2018 09:35
Довыдки до ст.17.pdf

Публічні документи

29 січня 2018 11:57
витяг з реэстру НДС.PDF
29 січня 2018 11:57
лицензия.PDF
29 січня 2018 11:57
у11.PDF
29 січня 2018 11:57
у12.PDF
29 січня 2018 11:57
у13.PDF
29 січня 2018 11:57
у14.PDF
29 січня 2018 11:57
у15.PDF
29 січня 2018 11:57
у16.PDF
29 січня 2018 11:57
у10.PDF
29 січня 2018 11:57
у9.PDF
29 січня 2018 11:57
у8.PDF
29 січня 2018 11:57
у7.PDF
29 січня 2018 11:57
у6.PDF
29 січня 2018 11:57
у5.PDF
29 січня 2018 11:57
у4.PDF
29 січня 2018 11:57
у3.PDF
29 січня 2018 11:57
у2.PDF
29 січня 2018 11:57
у1.PDF
29 січня 2018 11:57
Реквизиты1.docx
29 січня 2018 11:57
Приказ.PDF
29 січня 2018 11:57
инф довідка.PDF
29 січня 2018 11:57
лицензия додаток.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ АЛ ІНВЕСТСТРОЙ

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

ВОДОЛIЙ-КР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Рішення скасоване 18 600 821,50
UAH з ПДВ
27 березня 2018 17:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"
#35230309
Рішення скасоване 19 123 196,23
UAH з ПДВ
27 березня 2018 17:54
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Відхилено 18 600 821,50
UAH з ПДВ
27 березня 2018 17:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"
#35230309
Відхилено 19 123 196,23
UAH з ПДВ
27 березня 2018 18:03
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
Відхилено 19 152 420,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 11:26
ВОДОЛIЙ-КР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#39897133
Відхилено 19 200 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 14:10

Документи

09 лютого 2018 11:40
Електронний підпис

Документи

27 березня 2018 22:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2018 18:03
Електронний підпис

Документи

28 березня 2018 11:26
Електронний підпис
27 березня 2018 22:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 березня 2018 14:10
Електронний підпис
28 березня 2018 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
28 березня 2018 14:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі