енергія електрична
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2018-01-10-000630-b 9fe6f32ca601425a9c342da05317be29
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495
Код ЄДРПОУ: 14321914
Місцезнаходження замовника: 10025, Україна, Житомирська обл., Житомир, ВУЛ. БАРАНОВА, будинок 125
Контактна особа замовника: Толстоконєва Тетяна
+380412424190
gitomir_zagin@pvu.gov.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
ОБҐРУНТУВАННЯ застосування переговорної процедури закупівлі 1. Замовник 1.1. Найменування. Військова частина 1495 1.2. Код за ЄДРПОУ: 14321914 1.3. Місцезнаходження : м. Житомир, вул. Сергія Параджанова,125. 1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Відповідальний за організацію процедури голова тендерного комітету – Олексюк С.М., контактна особа з технічних питань уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - начальник житлово-експлуатаційного відділення відділу забезпечення Симон О.А. тел./факс. (0412) 42-41-90, е-mail: gitomir_zagin@pvu.gov.ua 1.5. Дата прийняття тендерним комітетом замовника рішення про застосування переговорної процедури закупівлі: 09.01.2018 року. 2. Інформація про предмет закупівлі. 2.1. Найменування предмета закупівлі: за ДК 016:2010 енергія електрична, код 35.11.1, ДК 021:2015 (09310000-5) Електрична енергія. 2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот 1:483 871 кВт. Лот 2: 269 007 кВт. 2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Лот № 1 м. Житомир вул. С. Параджанова, 125; м. Житомир, вул. Промислова 5; Житомирська область Житомирський район, Оліївська сільська рада за межами населених пунктів, «Житловий масив Народицький,1» м. Овруч. вул. Шевченка 55 А, Житомирської області; с. Копище, Олевського району, Житомирської області. Лот № 2 смт. Іванків, вул.Щербакова, 11а, Київської області; с.Оране, вул. Червоний шлях 144, Іванківського району, Київської області; с. Страхолісся, Іванківського району, Київської області; с. Млачівка, вул.Жовтнева, 52, Поліського району, Київської області 2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Лот 1: до 31 грудня 2017 року Лот 2: 31 грудня 2017 року 3. Інформація про учасника (учасників) процедури закупівлі. 3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи. Лот 1: Нагірняк О.Д. Лот 2: Сохатюк С.Л. 3.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. Лот 1: 22048622 Лот 2: 23243188 3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс. Лот 1:10008, м. Житомир, вул. Пушкінська 32/8, тел. 0412-40-20-45. Лот 2: 0413,м. Київ-136, вул. Стеценка 1 А, тел.443-03-04. 4. Умова застосування переговорної процедури закупівлі: ст. 35 п.2 ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі» 5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Особливості здійснення процедур закупівлі, визначених цим Законом, Міністерством оборони України та його розвідувальним органом, Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національною гвардією України, Державною прикордонною службою України, Службою зовнішньої розвідки України, Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України, Державною службою України з надзвичайних ситуацій та іншими військовими формуваннями та/або частинами в особливий період установлюються окремим законом. 6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Лот 1: Представник ПрАТ «ЕК» Житомиробленерго» надав документально підтверджену інформацію, що Публічне акціонерне товариство «ЕК» Житомиробленерго», відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону для оформлення в установленому порядку договору закупівлі електричної енергії за державні кошти для потреб бюджетних установ та організацій, так як має відповідні: - обладнання та матеріально-технічну базу; - працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - досвід виконання аналогічних договорів; – фінансову спроможність. Лот 2: Представник ПрАТ «Київобленерго» надав документально підтверджену інформацію, що Публічне акціонерне товариство « Київобленерго», відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону для оформлення в установленому порядку договору закупівлі електричної енергії за державні кошти для потреб бюджетних установ та організацій, так як має відповідні: - обладнання та матеріально-технічну базу; - працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - досвід виконання аналогічних договорів; - фінансову спроможність. Голова тендерного комітету С.М.Олексюк

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

ПрАТ «ЕК»Житомиробленерго» щодо постачання енергії електричної у кількості 483 871 тис. кВт на очікувану вартість 1 200 000,00 грн.(один мільйон двісті тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ за адресами: Житомирський район, Оліївська сільська рада за межами населених пунктів, «Житловий масив Народицький,1, м. Житомир, вул. С.Параджанова,125; м. Житомир, вул. Промислова, 5; Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка, 55-А - відділ прикордонної служби «Овруч»; Житомирська область, Овруцький район, с. Ясенець та с. Лучанки – відділ прикордонної служби «Лучанки»; Житомирська область, Олевський район, с. Копище - відділ прикордонної служби «Копище».
б) ПАТ “ Київобленерго” щодо постачання енергії електричної у кількості 269 007 кВт на очікувану вартість 600 000,00 грн. (шістсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ за адресами: Київська область, смт. Іванків, вул. Щербакова, 11-А – відділ прикордонної служби «Іванків»; Київська область, Іванківський район, с. Оране, вул. Червоний шлях, 144 та с. Страхолісся – відділення
інспекторів прикордонної служби (з місцем дислокації в н.п. Оране); Київська область, Поліський район, с. Млачівка, вул. Жовтнева, 52 – відділ прикордонної служби «Млачівка».
Розгорнути Згорнути

Документація

Тендерна документація

10 січня 2018 12:23
Електронний цифровий підпис

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. енергія електрична
Опис предмету закупівлі: на потребу у 2018 році за адресою:
Житомирський район, Оліївська сільська рада за межами населених пунктів, «Житловий масив Народицький,1, м. Житомир, вул. С.Параджанова,125; м. Житомир, вул. Промислова, 5; Житомирська область, м. Овруч, вул. Шевченка, 55-А - відділ прикордонної служби «Овруч»; Житомирська область, Овруцький район, с. Ясенець та с. Лучанки – відділ прикордонної служби «Лучанки»; Житомирська область, Олевський район, с. Копище - відділ прикордонної служби «Копище».
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

483871 Квт
Енергія електрична
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Доставка: 10025, Житомирська обл., Житомир, Сергія Параджанова 125
Дата доставки: від 01 січня 2018 00:00 до 31 грудня 2018 00:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ЕК"Житомиробленерго"
#22048622
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2018 12:33

Документи

10 січня 2018 12:33
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2018 12:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ЕК"Житомиробленерго"
#22048622
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2018 12:33
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 лютого 2018 08:16
лот 1 001.jpg укладений
01 лютого 2018 08:15
лот 1 003.jpg укладений
01 лютого 2018 08:15
лот 1 004.jpg укладений
01 лютого 2018 08:15
лот 1 002.jpg укладений
01 лютого 2018 08:15
sign.p7s зміни до договору
05 лютого 2019 11:40
sign.p7s зміни до договору
05 жовтня 2018 11:05
додаткова угода №2 (1).jpg зміни до договору
05 жовтня 2018 11:05
sign.p7s зміни до договору
05 жовтня 2018 11:03
додаткова угода №1 (1).jpg зміни до договору
05 жовтня 2018 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна назви, реквізитів
Номер договору про закупівлю: 26-18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: дострокове розірвання
Номер договору про закупівлю: 26-18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 200 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку