Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення за адресою пр. Соборний,182а, м. Запоріжжя під відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів Вознесенівського району Запорізького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Очікувана вартість
2 609 341,20 UAH
UA-2018-01-10-000256-b 41ec62f8b0dd49159d9c56e18827e824
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тіторенко

+380962880195 oksana.titorenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 26 січня 2018 13:23
Очікувана вартість: 2 609 341,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщення за адресою пр. Соборний,182а, м. Запоріжжя під відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів Вознесенівського району Запорізького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Соборний,182а, м. Запоріжжя, Запорізька область, 69000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ
Дата подання: 12 січня 2018 10:36
Дата відповіді: 12 січня 2018 14:05
Для чого потрібно: - Апарат для стикового зварювання поліетиленових труб Ø315мм – не менше 1шт; Якщо максимальний диаметр зварювання в технічному завданні 50 мм.
Відповідь: Підсумковою відомістю ресурсів кошторисної частини проектної документації передбачена наявність апарату для стикового зварювання поліетиленових труб Ø315мм. Після детального аналізу технічного завдання, тендерний комітет КП "УКБ" надає зміни до тендерної документації.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 15 січня 2018 08:44
Дата відповіді: 15 січня 2018 09:45
1. У Додатку 2 до тендерної документації - Примітка: п.3 До довідки включаються тільки такі машини, механізми та обладнання, які будуть застосовані при виконанні робіт. п.6 Обов’язково в довідці «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної база» зазначити наявність: - Автопідйомник, висота підйому не менше 12м – не менше 1шт; - не потрібен при внутрішніх роботах - Лебідка, тягове зусилля не менше 1,25тн – не менше 1шт - не потрібен при внутрішніх роботах - Агрегат фарбувальний високого тиску – не менше 1шт - не потрібен при внутрішніх роботах З вищезазначеного висновок, що п.3 та п.6 Додатку 2 взаємовиключають один одного 2. Просимо надати роз’яснення щодо не відповідності об’ємів оздоблення стін 3. У Додатку 3 розділ «Електротехнічні рішення» п.10 та 11 абсолютно ідентичні – просимо надати роз’яснення 4. Відсутні роботи з демонтажних робіт систем водопостачання, каналізації, опалення, вентиляції 5. Розбирання заповнень віконних прорізів – 34.14 м2, а заповнення 31,92 м2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Щодо кваліфікаційних критеріїв (кількості працівників)
Дата подання: 15 січня 2018 15:15
Дата відповіді: 15 січня 2018 15:39
Просимо переглянути вимогу згідно п. 1 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації, щодо наявності працівників у кількості не менше 20 чоловік, оскільки розрахункова кількість чоловік, яка необхідна для виконання вищевказаних робіт складає приблизно 12 чоловік (11563 люд-год./8 год-день)/120 днів=12 чол.). Виходячи з вищевказаного вимога щодо наявності 20 чоловік персоналу є необгрунтованою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-10-000256-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ШТОРМ, Код ЄДРПОУ:30837207
Дата подання: 29 січня 2018 16:51
оскарження
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій по об’єкту «Реконструкція приміщення за адресою пр. Соборний,182а, м. Запоріжжя під відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів Вознесенівського району Запорізького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»
[код ДК 021:2015 — 45454000-4 (Реконструкція)] пропозицію ПП «ШТОРМ» з мінімальною ціною відхилено як невідповідаюча умовам тендерної документації, а саме:
1.Відсутні копії сторінок паспорта уповноваженої особи (8,9,12,13,14,15)- дані сторінки паспору без записів на них.
2. Відсутня копія таблиці 6 ЕСВ за грудень 2017 року субпідрядної організації ТОВ «Глобалбудформат» - потрібність в робітниках 20 чоловік нами подано 21 чоловік з них 2 чоловіки це робітники ТОВ «Глобалбудформат» та дійсно зникло сканування документу т6 ЕСВ, але згідно п.1.6 тендерної документації «Рішення про віднесення допущенної учасником помилки до формальної(несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету» вважаємо що ця помилка не суттєва, та тендерний комітет може для економії бюджетних коштів також вважати несуттєвою и переглянути своє рішення.
Проведення процедури закупівель це залучення мінімальних коштів з бюджету держави для виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2018 16:11
Відповідь надана в окремому файлі.

Документи подані скаржником

29 січня 2018 16:51
оскарження

Документи

30 січня 2018 16:11
Відповідь від 30.01.2018.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2018 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ШТОРМ 1 905 649,40
UAH з ПДВ
1 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕСТ ВЕЙ КОМПАНІ" 2 095 386,90
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "БАЗІС ХХІ" 2 242 764,02
UAH з ПДВ
1 975 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" 2 597 341,20
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 2 283 903,60
UAH з ПДВ
2 175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 2 455 997,39
UAH з ПДВ
2 455 997,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Іоліт" 2 595 420,48
UAH з ПДВ
2 595 420,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2018 09:14
аукціон
25 січня 2018 15:30
13 договір завдатку.pdf
25 січня 2018 15:30
12 лист згода.pdf
25 січня 2018 15:30
9 Проект договору.pdf
25 січня 2018 15:30
8 гарантія.7z
25 січня 2018 15:30
6 паспорт.pdf
25 січня 2018 15:30
5 уповноважена особа.pdf
25 січня 2018 15:30
4 субпідрядники.7z
25 січня 2018 15:30
реєстр.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 15:53
Електронний підпис
25 січня 2018 15:35
Електронний підпис
25 січня 2018 15:31
37 Договор Кранмонтаж.pdf
25 січня 2018 15:31
22 Копія ліцензії .pdf
25 січня 2018 15:31
19 Копія Статуту.PDF
25 січня 2018 15:31
18 Паспорт директора.PDF
25 січня 2018 15:31
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 15:53
8.документи по ст.17.pdf
25 січня 2018 15:53
3.персонал.pdf
25 січня 2018 15:53
2.мтб.pdf
25 січня 2018 15:30
дц.rar
25 січня 2018 13:56
Електронний підпис
25 січня 2018 13:54
реєстр док ТД.rar
25 січня 2018 13:54
персонал.rar
25 січня 2018 13:54
мтб.rar
25 січня 2018 13:54
інші документи.rar
25 січня 2018 13:54
інф про субпідряд.rar
25 січня 2018 13:54
дц.rar
25 січня 2018 13:54
гарантія.rar

Публічні документи

01 лютого 2018 14:15
Електронний підпис
01 лютого 2018 14:14
КОШТОРИС АУКЦІОН.zip
01 лютого 2018 14:13
ДОДАТОК 9 АУКЦІОН.pdf
25 січня 2018 12:10
Електронний підпис
25 січня 2018 12:05
15 Кошторис Соборний .zip
25 січня 2018 12:05
10 Додаток 7 ст 17 .pdf
25 січня 2018 12:05
4 Додаток 4 субпідряд.pdf
25 січня 2018 12:05
1 реєстр документів .pdf

Публічні документи

24 лютого 2018 12:02
Довідка МВС
24 лютого 2018 12:02
Довідка ДФС
20 лютого 2018 16:49
розрахунок договор.ціни
20 лютого 2018 16:49
тендерна пропозиція
25 січня 2018 13:03
Технічна частина.rar
25 січня 2018 13:03
Гарантия 456.zip
25 січня 2018 13:03
12. Лист згода.pdf
25 січня 2018 13:03
10. Довідка про ст 17.pdf
25 січня 2018 13:03
9. Проект договору.pdf
25 січня 2018 13:03
7. Статутні.rar
25 січня 2018 13:03
5. Уповноважена особа.pdf
25 січня 2018 13:03
4. Субпідряд.pdf
25 січня 2018 13:03
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 13:45
23.Лист-згода.PDF
25 січня 2018 13:45
21.Розрахунок ДЦ.PDF
25 січня 2018 13:44
20.Довідка відп.ст.17.PDF
25 січня 2018 13:44
19.Проект договору.pdf
25 січня 2018 13:41
16.Копія ліцензії.PDF
25 січня 2018 13:40
13.Копія статуту.PDF
25 січня 2018 13:38
9.Довідка субпідряд.PDF
25 січня 2018 13:38
8.Таблиця №6.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ШТОРМ

ТОВ "БЕСТ ВЕЙ КОМПАНІ"

ТОВ "БАЗІС ХХІ"

ТОВ "РСУ-СТРОЙ"

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

ТОВ Гарант-Строй 2007

ТОВ "Іоліт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ШТОРМ
#30837207
Відхилено 1 799 999,00
UAH з ПДВ
29 січня 2018 14:53
ТОВ "БЕСТ ВЕЙ КОМПАНІ"
#38783835
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2018 15:07
ТОВ "БАЗІС ХХІ"
#35764296
Відхилено 1 975 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 16:17
ТОВ "РСУ-СТРОЙ"
#35064859
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 16:57
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
Відхилено 2 175 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 15:55
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Переможець 2 455 997,39
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 17:50

Документи

29 січня 2018 14:52
Електронний підпис
29 січня 2018 14:52
Протокол розгляду.pdf

Документи

29 січня 2018 15:07
Електронний підпис
29 січня 2018 15:06
Протокол розгляду.PDF

Документи

30 січня 2018 16:17
Електронний підпис
30 січня 2018 16:16
Протокол розгляду.pdf

Документи

31 січня 2018 16:57
Електронний підпис
31 січня 2018 16:56
Протокол розгляду.pdf

Документи

19 лютого 2018 15:55
Електронний підпис
19 лютого 2018 15:54
Протокол розгляду.pdf
02 лютого 2018 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2018 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
2 455 997,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 11:34
ДУ № 5 до дог № 015 18 17.pdf укладений
22 грудня 2018 11:33
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 14:10
ДУ № 4 до дог № 015 18 17.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 14:07
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 10:33
ДУ № 3 до дог № 015 18 17.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 10:30
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2018 15:54
ДУ2 до дог 015 18 17.pdf зміни до договору
23 березня 2018 15:54
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2018 16:03
ДУ 1 до дог 015 18 17.pdf зміни до договору
06 березня 2018 16:01
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 15:54
Дог 015 18 17 від 06.03.2018.pdf укладений
06 березня 2018 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 015/18/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 015/18/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 015/18/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зменшенням договірної ціни, зміною обсягів фінансування, зміною графіку виконання робіт та скороченням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 015/18/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 088 567,30
UAH з ПДВ