Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
53 704 507,20 UAH
UA-2018-01-10-000255-b c5e265a3c7ba458ba8187b322b7a7eeb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380567780891
77800879
+380567780897
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 56
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380567780891,77800879,+380567780897
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2018 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 12:00
Початок аукціону: 30 січня 2018 12:38
Очікувана вартість: 53 704 507,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 269 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 268000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53800, Україна, Дніпропетровська область, м. Апостолове, вул. Визволення, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2018 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 10:27
Документи для переможця Додаток 4.doc
10 січня 2018 10:27
Інші документи Додаток 3.doc
10 січня 2018 10:27
Проект договору Додаток 6.doc
10 січня 2018 10:27
Додаток 7 Технічне завдання.doc
10 січня 2018 10:27
Тендерна документація.doc
10 січня 2018 10:27
стаття 17 Додаток 2.doc
10 січня 2018 10:27
стаття 16 Додаток 1.doc
10 січня 2018 10:27
Форма пропозиції Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-10-000255-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 02 лютого 2018 10:47
Вимога на скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Підстави та обґрунтування для відхилення пропозиції торгів, згідно протоколу №2 Засідання тендерного комітету від 02.02.2018 року є необґрунтованими та такими, що суперечать вимогам Законну "Про публічні закупівлі" та вимогам тендерної документації з наступних причин:
1. Відповідно до вимог п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації "Якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми" не зазначено, що технічні паспорти згідно договору оренди мають належати саме орендодавцю. Крім того, в складі тендерної документації наявний договір оренди з іншим субєктом господарювання, що має в наявності достатньої кількості та номенклатури техніки, для виконання зазначних видів робіт з доданими копіями відповідних технічних паспортів
2. Відповідно до вимог п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації "Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи", тобто не містить вимоги щодо надання ПІБ працюючих осіб.
Крім того, Замовники надано право звернутися до відповідних державних органів з метою отримання підтверджуючих документів та іншого з метою підтвердження або спростування надано інформації.
Вважаємо дії тендерного комітету упередженими та такими, що містять ознаки корупційного правопорушення.
Після настання підстав, необхідних для оскарження процедури закупівель нашим підприємством буде подана скарга до Антимонопольного комітету та буде направлена заява до Державної аудиторської служби щодо проведення відповідного реагування.
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції нашого підприємства;
2. Скасувати закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2018 10:55
У договорі найму транспортних засобів №0112/16 від 01.12.2016 р. мають місце юридичні відносини між двома особами (ПП "НВП "Строймонтажналадка" та ФОП Білий Валерій Анатолійович), а власником техніки за цим договором є третя особа - Бондар Олександр Іванович. У даному випадку у договорі відсутні будь-які посилання на право залучення третьої особи. Стосовно договору оренди з іншим суб'єктом господарювання, що має в наявності достатню кількість та номенклатуру техніки, для виконання зазначних видів робіт, пояснюємо наступне. На усю перелічену у довідці орендовану техніку необхідно надавати підтверджуючі документи. Довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації не достатньо змістовна, так як відповідно до ст. 14 ПКУ від 02.12.2010 № 2755-VI "Працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону", а надану Вами довідку можна кваліфікувати як штатний розпис з переліком посад та професій працівників. Відповідно до п.7 статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а в даному випадку замовник не має можливості бачити які фізичні особи і на яких засадах працюють у Вашій організації.
Номер вимоги: UA-2018-01-10-000255-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 14 лютого 2018 15:48
Оскарження результатів закупівлі
Відповідно до рішення тендерного комітета від 08.02.2018 року переможцем визнано ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" та розміщено повідомлення про намір укладення договору.
Вважаємо, що тендерну пропозицію ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства та вимог Тендерної документації Замовника виходячи з наступного:

1) Всупереч пункту 12 додатку 3 Тендерної документації, де вимагалось надання копії «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період.
Частиною другою статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що фінансова звітність підприємства (крім бюджетних установ, представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності та суб’єктів малого підприємництва, визнаних такими відповідно до чинного законодавства) включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів.
Частиною першою статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Процедуру закупівлі згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) оголошено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.01.2018 року, таким чином, учасники Процедури закупівлі повинні були надати у складі своїх пропозицій, зокрема, копії балансу та звіту про фінансові результати за 2017 рік. У складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" містяться, зокрема, копії: балансу на 31 грудня 2016 року та звіту про фінансові результати за 2016 рік, що не відповідає вимозі тендерної документації.

2) Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 додатку 1 Тендерної документації, якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" надано договір про надання послуг з найму будівельних машин, транспортних засобів та механізмів від 12 січня 2018 року № 12/01-2018 укладений між Переможцем та ПП "АВТО-СПЕЦМОНТАЖ", в якому у п. 3.4 зазначено “Вартість послуг узгоджується Сторонами у відповідній Специфікації на підставі діючих на момент складання Специфікації тарифів, розцінок Наймодавця, які є невід’ємною частиною Договору”.
Разом з тим ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" не надало специфікацію до договору, яка передбачалась п. 3.4 в складі тендерної пропозиції.
Зважаючи на те, що додаткові угоди та додатки до цього договору є невід’ємними частинами, то договір надано не в повному обсязі.
Аналогічна ситуація з договором про надання послуг з найму будівельних машин, транспортних засобів та механізмів від 19 січня 2018 року № 19/01/18, також не надано специфікацію, яка передбачена у п. 3.4, що є невід’ємною частиною договору.

3) Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації учасник повинен мати техніку, обладнання, устаткування, прилади та інструменти згідно з технологічними вимогами виконання заявлених робіт. Також відповідно вимог тендерної документації ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"надано відомість ресурсів, яка не відповідає заявленим механізмам, обладнанню зазначеним у довідці.

Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі передбачені статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також права приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 3, 5, 18, 22 ст. 28, Закону України «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП"НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА".
2. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" на відповідність вимогам тендерної документації та скасувати рішенння про визначення переможцем процедури закупівлі згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2018 11:34
ТОВ "КЦ "Лібертон" надало копію фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва за 2016 рік, так як строки надання фінансової звітності регулюються згідно п.п. 5 та 10 Порядку надання фінансової звітності №419 від 28.02.2000 р., а також п. 49.18 Податкового кодексу України, згідно яких строк надання за 2017 рік не настав; відповідно до умов тендерної документації додатки до договору оренди техніки не вимагаються, а надання їх є виключно ініціативою учасника; стосовно машин та механізмів зазначених у відомості ресурсів та не зазначених у довідці повідомляємо про те, що учасник залучає субпідрядну організацію, а відповідно до умов тендерної документації матеріально-технічна база субпідрядника не вимагається
Номер вимоги: UA-2018-01-10-000255-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 14 березня 2018 15:08
Просимо надати роз`яснення
Присимо надати повний склад тендерного комітету та надати рішення про його затвердження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2018 15:25
Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено надання документів що не входять до складу до тендерної документації по предмету закупівлі
Номер вимоги: UA-2018-01-10-000255-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "К Р Е Д О", Код ЄДРПОУ:40757521
Дата подання: 16 березня 2018 11:40
Оскарження
ТОВ «К Р Е Д О» вважає дискваліфікацію не правомірною, оскільки:

1) Згідно п.12 Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника», учасник повинен надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. У тендерній документації не зазначено, що звітність повинна бути надана за 2017 рік.
Відповідно до чинного законодавства, звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік (ч. 1 ст. 13 Закону № 996). Водночас усі підприємства (за винятком суб’єктів мікропідприємництва) зобов’язані щокварталу подавати проміжну фінансову звітність. Її складають наростаючим підсумком з початку звітного року. Строки подання річної фінансової звітності установлює Порядок № 419, згідно якого подати річну фінансову звітність потрібно не пізніше 28 лютого, тобто раніше граничного строку подання декларації з податку на прибуток (1 березня).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29 січня 2018, тобто станом на 29 січня 2018 року ТОВ «К Р Е Д О» на законодавчому рівні має право використовувати фінансову звітність за 2016 рік. Зазначимо, що окрім звітності за 2016 рік, у складі тендерної пропозиції ТОВ «К Р Е Д О» надало звітність за 3 квартали 2017 року, яку (як суб’єкт мікропідприємництва) подавати взагалі не зобов’язане.

2) Договір № 100717-7-ТМ про надання послуг транспорту, будівельної техніки і механізмів від 10.07.2017 р. є дійсним, оскільки згідно пункту 5.3. вищезазначеного договору «Договір автоматично пролонгується наступного року, якщо жодна із сторін не заявила про бажання його розірвати до 31 грудня поточного року». Виходячи з цього, з 01.01.2018 року договір пролонгован автоматично.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2018 16:08
Відповідно до ст. 13 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Враховуючи вищевикладене, учасники мали надати відповідну звітність за 2017 рік. Пропозиція учасника ТОВ «КРЕДО» не містить копій балансу підприємства (форма №1, для суб’єктів малого підприємництва – форма №1-М) за останній звітний період (2017 рік). На підтвердження позиції замовника є рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2070-р/пк-пз від 06.03.2018 р. по даній закупівлі.
Зауваження щодо договору № 100717-7-ТМ про надання послуг транспорту, будівельної техніки і механізмів від 10.07.2017 р., замовником приймається.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-10-000255-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 16 лютого 2018 12:49
Скарга на дії та рішення замовника по визнанню переможця публічних закупівель
Скарга щодо визнання недійсним рішення тендерного комітету Замовника (Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації), щодо визнання переможця при проведенні відкритих торгів на предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи № 3 по вул. Визволення, 30 в м. Апостолове Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-10-000255-b, ID: c5e265a3c7ba458ba8187b322b7a7eeb
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2018 16:19
Рішення від 20.02.2018 № 1476+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 16:17
Рішення від 20.02.2018 № 1476+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 16:18
Рішення від 06.03.2018 № 2070.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 19:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 2070-р/пк-пз від 06.03.2018 р. визнати Протокол №3 засідання тендерного комітету департамента капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Комерційний центр «Лібертон» від 08 лютого 2018 року скасованим.
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2018 10:43

Документи подані скаржником

16 лютого 2018 12:49
Скарга в АМКУ.PDF
16 лютого 2018 12:49
Платіжне доручення.PDF
16 лютого 2018 15:38
Лист казначейства.PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2018 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 52 150 748,12
UAH з ПДВ
48 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 53 450 299,53
UAH з ПДВ
48 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "К Р Е Д О" 53 050 000,00
UAH з ПДВ
48 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО" 53 600 823,57
UAH з ПДВ
53 600 823,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2018 13:33
Розрахунки.PDF
31 січня 2018 13:32
договірна ціна.PDF
31 січня 2018 13:32
розрахунок витрат.PDF
29 січня 2018 10:19
Лiцензiя.zip
29 січня 2018 10:19
Довереност__Рыжий.zip
28 січня 2018 20:03
Разрахунки.PDF
28 січня 2018 20:03
Локальні кошториси.PDF
28 січня 2018 20:03
Локальні кошториси 4.PDF
28 січня 2018 20:03
Локальні кошториси 3.PDF
28 січня 2018 20:03
Локальні кошториси 2.PDF
28 січня 2018 20:03
Локальні кошториси 1.PDF
28 січня 2018 20:03
Відомість ресурсів.PDF
28 січня 2018 20:03
Відомість ресурсів 1.PDF
28 січня 2018 20:03
Лист захист довкілля.PDF
28 січня 2018 20:03
Копія Статут.PDF
28 січня 2018 20:03
Копія ліцензія.PDF
28 січня 2018 20:03
Копія Дозвіл №653.14.15.PDF
28 січня 2018 20:03
Копія Дозвіл №652.14.15.PDF
28 січня 2018 20:03
Копія витягу ПДВ.PDF
28 січня 2018 20:03
Копії фін. звіт.PDF
28 січня 2018 20:03
Довідка про Учасника.PDF

Публічні документи

12 лютого 2018 15:10
273.imd
09 лютого 2018 16:27
ДЦ.pdf
09 лютого 2018 16:27
ПЗ і ПВП к ДЦ.pdf
09 лютого 2018 16:27
Підсумкова ВР.pdf
09 лютого 2018 16:27
Розрахунки та ін. к ДЦ.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-1.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-2.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-3.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-4.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-5.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-6.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-7.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-8.pdf
09 лютого 2018 16:27
Кошторис 2-1-9.pdf
09 лютого 2018 16:26
Кошторис 6-1-1.pdf
09 лютого 2018 10:48
Тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 12:04
399 кваліфікація.pdf
26 січня 2018 12:04
343-398 кошторис.pdf
26 січня 2018 12:04
301-342 кошторис.pdf
25 січня 2018 17:56
199-228 кошторис.pdf
25 січня 2018 17:55
271-300 кошторис.pdf
25 січня 2018 17:55
260-270 кошторис.pdf
25 січня 2018 17:55
229-259 кошторис.pdf
25 січня 2018 17:55
189-198 кошторис.pdf
25 січня 2018 15:50
161-188 кошторис.pdf
25 січня 2018 15:50
133-160 кошторис.pdf
25 січня 2018 15:07
126-132 кошторис.pdf
24 січня 2018 16:31
46-71кваліфікація.pdf
24 січня 2018 16:14
20-45 кваліфікація.pdf
24 січня 2018 16:14
121-123 кваліфікація.pdf
24 січня 2018 16:14
102-120 кваліфікація.pdf
24 січня 2018 16:14
82-101 кваліфікація.pdf
24 січня 2018 16:14
77-81 відповідність.pdf
24 січня 2018 16:14
72-76 кваліфікація.pdf
24 січня 2018 16:14
1-19 кваліфікація.pdf
24 січня 2018 15:35
1-19.pdf
24 січня 2018 15:15
Гарантия.zip

Публічні документи

29 січня 2018 10:23
Електронний підпис
29 січня 2018 10:22
statut_banku.pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (32).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (31).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (30).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (29).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (28).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (27).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (26).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (25).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (24).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (23).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (22).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (21).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (20).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (19).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (18).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (17).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (16).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (15).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (13).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (12).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (11).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (10).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (9).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (8).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (7).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (6).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (5).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (4).pdf
29 січня 2018 10:22
Scan_20180128 (3).pdf
29 січня 2018 10:21
Scan_20180128 (2).pdf
29 січня 2018 10:21
ДЦ.zip
29 січня 2018 10:21
лист-згода.pdf
29 січня 2018 10:21
графік викон робіт.pdf
29 січня 2018 10:21
13. ненад.звіту.pdf
29 січня 2018 10:21
12. фин отч 9 мес 2017.pdf
29 січня 2018 10:21
11. захист довкілля.pdf
29 січня 2018 10:21
10. протокол та наказ.pdf
29 січня 2018 10:21
9. гарант лист.pdf
29 січня 2018 10:21
7. без субпідр.pdf
29 січня 2018 10:21
5. Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2018 10:21
3-4. Пасп.дир. та іпн.pdf
29 січня 2018 10:21
2. від про учасн.pdf
29 січня 2018 10:21
1. Копія статуту.pdf
29 січня 2018 10:21
6. має антикор прогр.pdf
29 січня 2018 10:21
5. не має заборг.pdf
29 січня 2018 10:21
4. не засудж.pdf
29 січня 2018 10:21
2. ст.50.pdf
29 січня 2018 10:21
1 не внос до єдр.pdf
29 січня 2018 10:21
Техпасп. каток и кран.PDF
29 січня 2018 10:21
техн.паспорти.pdf
29 січня 2018 10:21
дог оренди6.pdf
29 січня 2018 10:21
Дог оренди5.pdf
29 січня 2018 10:21
Дог оренди5.1.pdf
29 січня 2018 10:21
Дог оренди4.pdf
29 січня 2018 10:21
Дог оренди3.pdf
29 січня 2018 10:21
Дог оренди2.pdf
29 січня 2018 10:21
Дог оренди1.pdf
29 січня 2018 10:21
АА-100.pdf
29 січня 2018 10:21
co199.pdf
29 січня 2018 10:21
2.1.довідка про досвід.pdf
29 січня 2018 10:21
1.1. дов про обладн.pdf

Публічні документи

26 січня 2018 14:22
Кошторис.zip
26 січня 2018 14:22
4. Довідки.PDF
26 січня 2018 14:22
3. Техніка.PDF
26 січня 2018 14:22
1. Рішення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

ТОВ "К Р Е Д О"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Рішення скасоване 48 400 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 11:22
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Рішення скасоване 48 500 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 11:22
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Відхилено 48 400 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 11:40
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Відхилено 48 500 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 11:43
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
Відхилено 48 560 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 18:04
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО"
#21920905
Відхилено 53 600 823,57
UAH з ПДВ
20 березня 2018 17:29

Документи

08 лютого 2018 16:44
Електронний підпис

Документи

14 березня 2018 11:40
Електронний підпис
14 березня 2018 11:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2018 11:43
Електронний підпис

Документи

15 березня 2018 18:04
Електронний підпис
14 березня 2018 15:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2018 17:29
Електронний підпис
15 березня 2018 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
20 березня 2018 17:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі