Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво поштово-логістичного центру ПАТ "Укрпошта" с.Пасіки Зубрицькі (1-черга - Підготовлення території будівництва)
Очікувана вартість
1 132 000,00 UAH
UA-2018-01-10-000249-a 7d1c71c33ce9498f93327ffc00916acb
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Ірина Янишин

+380975840003
+380322367578
irynka.tyhanska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі львівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22336769
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Словацького, 1
Контактна особа: Ірина Янишин
+380975840003,+380322367578
irynka.tyhanska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 20:00
Початок аукціону: 23 січня 2018 13:37
Очікувана вартість: 1 132 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88 %

Інформація про предмет закупівлі

Відповідальні за надання роз`яснення щодо предмету закупівлі та технічних питань:
Заремба Ярослав Ярославович (032) 297-03-41
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво поштово-логістичного центру ПАТ "Укрпошта" с.Пасіки Зубрицькі (1-черга - Підготовлення території будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81137, Україна, Львівська область, Пасіки-Зубрицькі, Пасіки-Зубрицькі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Будівництво
Дата подання: 13 січня 2018 16:02
Дата відповіді: 15 січня 2018 14:09
Під час ознайомлення з тендерною документацією в нас виникли запитання до неї: 1. Відсутність нанесених мереж. (під час знаття грунту можливе пошкодження мереж. Хто буде відповідати за їх пошкодження , а потім і винос з меж ділянки. P.S. Зазвичай для цього ще потрібно ТУ і дозвола) 2. Відсутній погоджений проект зняття родючого шару землі 3. Відсутній дозвіл на зняття родючого шару 4. Локальні кошториси суттєво відрізняються від розділу "Проект підготовчих робіт ( в проекті передбачено зовсім інші види та об'єми робіт?)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Є план інженерних мереж затверджений у встановленому порядку. Відповідно до нього і планується робота.
2. Питання родючого грунту знімається так як проектом землеустрою визначено кваліфікація земель як сільськогосподарські при зміні цільового призначення нашим підприємством вжє надано відшкодування за втрату с/г угідь.
3. Не потрібно
4. Проект підготовчих робіт це весь спектр робіт який планується провести на цій ділянці з перспективою, Локальний кошторис це те що плануємо зробити у першу чергу.
Питання по об'єкту будівництва
Дата подання: 15 січня 2018 16:49
Дата відповіді: 16 січня 2018 08:55
Доброго дня! 1. Уточніть ще раз: об'єми що надані в Локальному кошторисі, це ті роботи, що мають бути виконані по даному тендеру і додатково не потрібно враховувати та виконувати роботи згідно Проекту (п. 10 організація будівельного майданчика, влаштування огорожі, влаштування тимчасових доріг)? 2. Крім ПЛ-0,4 кВ, які є ще комунікації, що проходять через територію будмайданчика? 3. Чи узгоджене питання вирубки дерев з екологічними службами? 4. Хто платить попневу плату? 5. Кому сплачувати попневу плату?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Усі роботи виконуються згідно локального кошторису, а саме: зніс чагарників, розгортання і планування земельної ділянки на 4,5 га,, влаштування підїзної дороги вказаної на проекті. Згідно плану інженерних мереж на земельній ділянці окрім кабельної лінії 0,4 кВ не проходить жодна інженерна комунікація. У звязку з тим, що чагарник який знаходиться на земельній ділянці є самосійним і самопорослевим який не потребує додаткових погоджень і оплат.
Будівництво
Дата подання: 15 січня 2018 17:50
Дата відповіді: 16 січня 2018 12:42
Просимо надати відповідь - чи будуть оплачені роботи в разі винекнення додаткових робіт ??? ( комунікації, земля, дерева, чи будь-які інші роботи ) . В т.ч. дозвільні.
Відповідь: Доброго дня! Всі порушені питання висвітлені в умовах проекту договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Мостобудівельне управління №1" 888 000,00
UAH з ПДВ
795 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Гаражно-будівельний кооператив "ЩИТ" 905 600,00
UAH з ПДВ
795 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" 1 131 768,00
UAH з ПДВ
849 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 'ЗАХІД НЕО БУД' 1 011 706,80
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М" 1 132 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП" 1 101 824,41
UAH з ПДВ
1 101 824,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2018 18:27
Додаткові МБУ1.pdf
22 січня 2018 18:36
Пропозиція МБУ1.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 19:44
3_001.jpg
22 січня 2018 19:44
001.jpg
22 січня 2018 19:44
002.jpg

Публічні документи

07 лютого 2018 16:47
відгук.pdf
22 січня 2018 16:53
017 гарантия.pdf
22 січня 2018 16:53
015 договірна ціна.pdf
22 січня 2018 16:53
014 гарантійний лист.pdf
22 січня 2018 16:53
011 Ліцензія.pdf
22 січня 2018 16:53
009 витяг ПДВ.pdf
22 січня 2018 16:53
003 цінова пропозиція.pdf
22 січня 2018 16:53
002 лист згода.pdf
22 січня 2018 16:53
001 договір проект.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 18:23
Витяг ПДВ.pdf
22 січня 2018 18:23
Лист про субпідряд.PDF
22 січня 2018 18:23
кошторис.PDF
22 січня 2018 18:23
ліцензія.PDF
22 січня 2018 18:23
Цінова пропозиція.PDF
22 січня 2018 18:23
Проект договору.PDF

Публічні документи

22 січня 2018 11:49
цінова пропозиція.pdf
22 січня 2018 11:49
свідоцтво.pdf
22 січня 2018 11:49
проект договору.pdf
22 січня 2018 11:49
план-графік.pdf
22 січня 2018 11:49
наказ, протокол.pdf
22 січня 2018 11:49
ліцензія.pdf
22 січня 2018 11:49
лист-згода.pdf
22 січня 2018 11:49
лист-відгук.pdf
22 січня 2018 11:49
копія техпаспортів.pdf
22 січня 2018 11:48
копія договору №1.pdf
22 січня 2018 11:48
дозвола.pdf
22 січня 2018 11:48
гарантійний лист.pdf
22 січня 2018 11:48
витяг.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 14:23
гарантія.pdf
20 січня 2018 15:06
охорона середовища.pdf
20 січня 2018 15:06
не банкрут.pdf
20 січня 2018 15:06
наказ директор.pdf
20 січня 2018 15:06
Витяг 20.pdf
20 січня 2018 14:06
витяг КФ 001 ПДВ.jpg
20 січня 2018 14:06
реєстрація стор3 001.jpg
20 січня 2018 14:06
реєстрація стор2 001.jpg
20 січня 2018 14:06
реєстрація 001.jpg
20 січня 2018 14:06
Статут КФ ГРУП.pdf
20 січня 2018 14:06
Ліцензія КФ.pdf
20 січня 2018 14:06
договірна ціна пошта.pdf
20 січня 2018 14:06
Наявність ІТР.pdf
20 січня 2018 14:06
екошторис.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ПП "Мостобудівельне управління №1"

Гаражно-будівельний кооператив "ЩИТ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 'ЗАХІД НЕО БУД'

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОБУД-М"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Мостобудівельне управління №1"
#37000121
Відхилено 795 999,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 11:47
Гаражно-будівельний кооператив "ЩИТ"
#40222531
Відхилено 795 999,99
UAH з ПДВ
02 лютого 2018 15:44
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
Переможець 849 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 19:24

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2018 19:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
849 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додатки № 1-3 до дог №17.1-347.pdf укладений
13 лютого 2018 12:22
Договір 17.1-347.pdf укладений
13 лютого 2018 12:22
Звіт_Договір №17.1-347.pdf укладений
02 липня 2018 11:51
Лист_прогрестехбуд.pdf зміни до договору
05 червня 2018 16:22
Додатковий договір №3 до дог№17.1-347.pdf зміни до договору
05 червня 2018 16:22
Додатковий дог №2 до дог №17.1-347.pdf зміни до договору
27 квітня 2018 09:37
Додатковий дог №1 до дог №17.1-347.pdf зміни до договору
30 березня 2018 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17.1-347
Договір:
Номер додаткової угоди: 17.1-347
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17.1-347
Договір:
Номер додаткової угоди: 17.1-347
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17.1-347
Договір:
Номер додаткової угоди: 17.1-347
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 30 червня 2018
Сума оплати за договором: 848 998,80
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку