Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з ліквідації стихійних звалищ)
Очікувана вартість
1 499 999,00 UAH
UA-2018-01-10-000126-a 92160b42eedd405da0cb8bc1ef24dd64
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко Тетяна Петрівна

+380612248683 tpp_1964@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Дніпровському району
Код ЄДРПОУ: 37573513
Вебсайт: http://www.lenra.zp.ua/
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ БОРОДІНСЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Пилипенко Тетяна Петрівна
+380612248683
tpp_1964@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2018 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2018 15:00
Початок аукціону: 29 січня 2018 14:54
Очікувана вартість: 1 499 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 999,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації.
Об'єм надання послуг - 3526,09 т.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3526 т
Послуги з ліквідації стихійних звалищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-10-000126-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41396339
Дата подання: 02 лютого 2018 18:14
Вимога
Шановні тендерний комітет Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району!

Ознайомившись з протоколом №25 від 01.02.2018 та зазначені в ньому підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» викликали у нас, чесно кажучи, здивування.
Більш того вказані у цьому протоколі «невідповідності» є надуманими та необґрунтованими, виходячи з наступного.
Так, положенням частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району (далі – Замовник, Адміністрація) №25 від 01.02.2018 тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» відхилено на підставі абзацу 1 пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
Однак, ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» зазначає, що його тендерна пропозиція повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також тендерна пропозиція ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника та відхилена Управлінням незаконно, з урахуванням наступного.

Щодо «факсу»
Відповідно до додатку 3 тендерної документації Замовника зазначено, що учасник, поміж іншого, повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
На виконання цих вимог ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» і було зазначено номер факсу 050 253 66 55. Слід врахувати, що вказаний номер телефону з’єднаний з телефоном на операційній системі «Android» та на якому встановлена програма «FAX.PLUS - Free Secure Online Fax App» яка дозволяє приймати та відправляти факс.
Доречно вказати, що в протоколі вказано: «під час дзвінку за цим номером прийняти факс не змогли».
Виникає питання: «А чи передбачено це тендерною документацією Замовника?» Ні!
Так, дійсно, факс декілька днів не працював у зв’язку з збоєм програми однак це аж ніяк не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Та чому, Замовник не скористався електронною поштою ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» для відправлення необхідної інформації?

Щодо договорів оренди техніки.
Під час, укладання договорів оренди техніки сторонами були погодженні істотні умови договору які передбачені статтею 180 Господарського кодексу України та вимогам Цивільного кодексу України.
Водночас «коректно» чи «некоректно» визначено предмет договору може визнати лише суд та аж ніяк орган місцевого самоврядування.
Більш того, інформацію про марку, рік виготовлення, державний реєстраційний знак, тощо Замовник міг переглянути в технічних паспортах на техніку, яка була подана в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ».

Щодо аналогічного договору.
У протоколі зазначено, що «в акті відсутня інформація щодо видів наданих послуг та їх обсягів».
Так згідно додатку 2 тендерної документації Замовника передбачено, поміж іншого, що до довідки про аналогічні договори учасники повинні надати копію договору з усіма додатками та документами, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі, а саме: додатки, додаткові угоди, копії актів надання послуг та інші документи.
На виконання вказаного ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» і надано акт надання послуг видом якого є «збирання та утилізації сміття».
А щодо «обсягів» то тендерна документація не передбачала вимоги щодо того, що акт наданих послуг (в аналогічному договорі) повинен мати інформацію про обсяг.

Щодо того, що довідка датована 25.01.2018 а податкова накладна датована 26.01.2018.
Так, дійсно, довідка про аналогічні договори сформована 25.01.2018, а зазначення інформації про податкову накладну саме 26.01.2018 було зроблено з урахуванням майбутньої події, яку до речі, податкову накладну, й було успішно зареєстровано саме 26.01.2018.
Крім того, зазначимо, що різна дата в довідці та податковій накладній жодним чином не впливає зміст тендерної пропозиції учасника.
Аналогічно зауважимо, що надання податкової накладної у складі тендерної пропозиції тендерною документацією Замовника не було передбачено.

Щодо адрес об’єктів.
Так згідно додатку 2 тендерної документації Замовника передбачено, поміж іншого, що учасник повинен додатково, в довільній формі зазначити інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.).
На виконання вказаного ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» і вказано в довільній формі інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі, майстерні та інш.)
Жодних вимог до зазначення адрес розміщення об’єктів в тендерній документації Замовника не було передбачено.

Щодо захисту довкілля.
Поясніть, що таке «не зовсім»? Та яким нормативно-правовим актом це поняття врегульоване?
Будь ласка, не смішіть людей. Та не «ґвалтуйте» законодавство у сфері публічних закупівель.

У разі, якщо у Вас будуть труднощі при перегляді цих підстав ознайомтесь ще раз з Вашими вимогами тендерної документації.

Таким чином, ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» вимагає:
- на підставі частини 3 статті 30 Закону надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям;
- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ»;
- визначити ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям, ідентифікатор закупівлі - UA-2018-01-10-000126-a та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Додатково повідомляємо, що у разі не скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» ми будемо змушені звернутись до органу державного фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) та правоохоронних органів для відповідного реагування.
Все ж таки, в нас є надія, що тендерний комітет Районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району, з приводу цієї ситуації, прийме тверде і обґрунтоване рішення.


З повагою, ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2018 14:22
Тендерний комітет районної адміністрації Запорізької міської ради по Дніпровському району надає додаткові роз'яснення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» (протокол засідання тендерного комітету №29 від 06.02.2018 додається).

Прийнято рішення: відхилити Вимогу про усунення порушення № UA-2018-01-10-000126-a.b1 та оприлюднити в електронній системі протокол з додатковими роз’ясненнями для ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ». Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ» залишити без змін.

Документи

06 лютого 2018 14:21
29 протокол ТК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2018 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ" 1 460 000,00
UAH з ПДВ
1 399 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАДА-ЛТД 1 499 933,87
UAH з ПДВ
1 399 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2018 14:38
Електронний підпис
26 січня 2018 14:37
Ліцензія.pdf
26 січня 2018 14:37
ТП.rar
26 січня 2018 14:37
тех019.pdf
26 січня 2018 14:37
Статут.pdf
26 січня 2018 14:37
Протокол.pdf
26 січня 2018 14:37
про затв. статуту.pdf
26 січня 2018 14:37
Наказ.pdf
26 січня 2018 14:37
МТБ018.pdf
26 січня 2018 14:37
Лицензия 1.rar
26 січня 2018 14:37
Дог. оренди тех017.pdf
26 січня 2018 14:37
Дог. оренди тех016.pdf
26 січня 2018 14:37
довідка аналог1020.pdf
26 січня 2018 14:37
гарантия 3375.zip
26 січня 2018 14:37
Виписка.pdf
26 січня 2018 14:37
Аналог015.pdf

Публічні документи

26 січня 2018 12:19
устав 2017.rar
26 січня 2018 12:19
статистика и ПДВ.pdf
26 січня 2018 12:19
проект договора и ДЦ.pdf
26 січня 2018 12:19
повноваження особи.rar
26 січня 2018 12:19
захист довкілля.pdf
26 січня 2018 12:19
документи на техніку.rar
26 січня 2018 12:19
відсутність підстав.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ"

ТОВ ЛАДА-ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТ БУД ІНВЕСТ"
#41396339
Відхилено 1 399 979,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 17:01
ТОВ ЛАДА-ЛТД
#20470713
Відхилено 1 399 980,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 15:49

Документи

01 лютого 2018 17:01
Електронний підпис
01 лютого 2018 17:01
25 протокол ТК.pdf

Документи

05 лютого 2018 15:49
Електронний підпис
05 лютого 2018 15:48
28 протокол ТК.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2018 15:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі