Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі)
Cod according to the national classifier 021:2015 – 90610000-6 – Street-cleaning and sweeping services (Maintaining the street-road network)
Очікувана вартість
5 141 820,12 UAH
UA-2018-01-10-000101-a 65b275d8088f4832889b246080228130
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська область обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Housing and Communal Services Department of Uman
National ID: 39358320
Contact point:
+380474437002
tk39358320@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 січня 2018 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 19 лютого 2018 15:33
Очікувана вартість: 5 141 820,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 709,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 10 січня 2018 16:29
Enquiries until: 02 лютого 2018 09:00
Complaints submission until: до 08 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 лютого 2018 09:00

Information

Estimated total value: 5 141 820 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 709 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Cod according to the national classifier 021:2015 – 90610000-6 – Street-cleaning and sweeping services (Maintaining the street-road network)
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 лютого 2018
UA-2018-01-10-000101-a65b275d8088f4832889b246080228130
Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна, Черкаська область обл., Умань, пл. Соборності, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Уманьдоррембуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 лютого 2018 14:42
Протокол розгляду ТП
13 лютого 2018 14:45
Електронний підпис

Публічні документи

09 лютого 2018 09:46
Електронний підпис
09 лютого 2018 09:46
Електронний підпис
07 лютого 2018 09:18
Електронний підпис
07 лютого 2018 09:18
Електронний підпис
07 лютого 2018 09:17
Уповноважена особа.PDF
07 лютого 2018 09:17
Захист довкілля.pdf
07 лютого 2018 09:17
Наказ Кашич О.О..pdf
07 лютого 2018 09:17
тендерна пропозиція.PDF
07 лютого 2018 09:17
Ст. 17.PDF
07 лютого 2018 09:17
наявність працівників.PDF
07 лютого 2018 09:17
наявність механізмів.PDF

Документи

13 лютого 2018 14:43
Протокол розгляду ТП
13 лютого 2018 14:46
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Уманьдоррембуд

ТОВ "КАСКАД-СІТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2018 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ" 5 125 960,10
UAH з ПДВ
5 100 000,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Уманьдоррембуд 5 141 300,79
UAH з ПДВ
5 115 591,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 09:46
Електронний підпис
09 лютого 2018 09:46
Електронний підпис
07 лютого 2018 09:18
Електронний підпис
07 лютого 2018 09:18
Електронний підпис
07 лютого 2018 09:17
Уповноважена особа.PDF
07 лютого 2018 09:17
Захист довкілля.pdf
07 лютого 2018 09:17
Наказ Кашич О.О..pdf
07 лютого 2018 09:17
тендерна пропозиція.PDF
07 лютого 2018 09:17
Ст. 17.PDF
07 лютого 2018 09:17
наявність працівників.PDF
07 лютого 2018 09:17
наявність механізмів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАСКАД-СІТІ"

ТОВ Уманьдоррембуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 5 100 000,25
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 12:28

Документи

21 лютого 2018 12:28
Електронний підпис
21 лютого 2018 12:27
Протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
5 100 000,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2018 12:28
Електронний підпис
21 лютого 2018 12:27
Протокол ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 14:41
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 12:43
Додаткова угода №5 зміни до договору
28 лютого 2019 12:40
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 10:19
Додаткова угода №4 зміни до договору
17 січня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:40
Додаткова угода №3 зміни до договору
28 грудня 2018 10:38
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2018 16:11
Додаткова угода №2 зміни до договору
11 жовтня 2018 16:08
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 14:54
Додаткова угода №1 зміни до договору
06 березня 2018 14:52
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 14:31
Договір укладений
06 березня 2018 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, рішення Виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2018 році в новій редакції» від 26.02.2018 № 79, пунктів 1.3., 3.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 508 430,25 (п’ятсот вісім тисяч чотириста тридцять гривень 25 копійок) грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 4 591 570,00 (чотири мільйони п’ятсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот сімдесят гривень 00 копійок) грн. без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, рішення Виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2018 році в новій редакції» від 11.10.2018 № 400, пунктів 1.3., 3.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 411 500,00 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 4 180 070,00 (чотири мільйони сто вісімдесят тисяч сімдесят гривень, 00 копійок) грн без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «06» березня 2018 р. № 21 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 28.02.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «06» березня 2018 р. № 21 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Загальна вартість додаткової угоди становить 145 000,00 (сто сорок п’ять тисяч гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з 01 січня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із фактичним наданням послуг протягом січня – лютого 2019 року, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3 та 11.2.1 Договору про закупівлю послуг від «06» березня 2018 р. № 21 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі. Ціна цього Договору на 2019 рік зменшується згідно Угоди на 0,02 грн (нуль гривень, 02 копійки). 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору на 2018 р. та січень - лютий 2019 р. становить 4 325 069,98 грн (чотири мільйони триста двадцять п’ять тисяч шістдесят дев’ять гривень, 98 копійок) з ПДВ, із них на 2019 рік – 144 999,98 грн (сто сорок чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто девять гривень, 98 копійок) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 4 325 069,98
UAH з ПДВ