Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15110000-2 - М'ясо (М'ясо різне)
Очікувана вартість
945 468,00 UAH
UA-2018-01-09-001590-a 0fb009ce013048629df5902300528b69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Дмитрівна Алєксандрова

+380677126995 osvitasol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41760708
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд. 7
Контактна особа: Валентина Дмитрівна Алєксандрова
+380677126995
osvitasol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2018 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2018 18:00
Початок аукціону: 25 січня 2018 15:18
Очікувана вартість: 945 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 946,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Яловичина (лопаткова частина, стегнова частина), вища категорія - 1152кг; Свинина (лопаткова частина, стегнова частина) - 3389кг; Четвертина куряча І категорії заморожена - 785кг;Філе куряче заморожене- 3286кг; Курятина заморожена - 815кг; Печінка куряча заморожена - 465кг; Шлунки курячі заморожені -115кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10007 кілограм
М'ясо (М'ясо різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, згідно заявки замовника, згідно заявки замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2018 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 18:43
ТД_мясо.docx
12 січня 2018 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 18:43
ТД_мясо.docx
09 січня 2018 17:01
ТД_мясо.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-09-001590-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГЛЕТЧЕР.", Код ЄДРПОУ:41466416
Дата подання: 05 лютого 2018 16:42
Скарга на рішення замовника про визначення переможця в процедурі закупівлі
СКАРГА На рішення замовника- повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2018року Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-09-001590-a. Предметом закупівлі було, - Код ДК 021-2015 (CPV): 15110000-2 - М’ясо (М'ясо різне), що зазначено у оголошенні та тендерній документації., зі строком поставки товарів лютий – грудень 2018 року на очікувану вартість 945`468.00 грн (з ПДВ). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію за предметом закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 15110000-2 - М’ясо (М'ясо різне), далі «Тендерна документація». 25.01.2018 15:18 - 25.01.2018 15:45 на електронному майданчику було проведено аукціон по закупівлі Замовником зі строком поставки товарів лютий – грудень 2018 року на очікувану вартість 945`468.00 грн (з ПДВ). До участі в аукціоні було допущено наступних учасників: Фізична особа підприємець Орищенко Л.Г. КОД ЄДРПОУ 2098908966 , Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАВЕРНА СМАК», код ЄДРПОУ 40375543 Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛЕТЧЕР.», код ЄДРПОУ 41466416 За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ Виконавчого комітету Солонянської селищної ради 26.01.2018року розмістив у системі Рішення про переможця за №7 від 26.01.2018року учасника ФОП Орищенко Л.Г.. Учасник торгів ТОВ «ГЛЕТЧЕР.» не погоджується з Рішенням Замовника від 26.01.2018року за №7 про переможця Фізичної особи підприємця Орищенко Лідії Григорівни на підставі того, що Тендерна документація ФОП Орищенко Л.Г. не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації, а саме: 1) Так, згідно додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» пункт3.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник торгів повинен був надати Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів за наведеною формою. пункт 3.2. цю інформацію необхідно було підтвердти копією договору(ів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копія(ми) видаткової накладної та оригінал(ами) листа(ів)-відгука(ів) контрагента). ФОП Орищенко Л.Г. надала наступну інформацію: (Інформацію взяли з електронної системи закупівель) В складі пропозиції ФОП Орищенко Л.Г. було надано два договори: перший з Виконавчим комітетом Солонянської селищної ради за №5 від 09.02.2016року з предметом договору «продукти харчування згідно з доповненням-специфікацією, яка укладається за кожною окремою партією» та накладна за №8 від 14.03.2016; другий з Башмачанською сільською радою за №1/11 від 09.01.2017 з предметом договору « товар згідно з специфікацією» , та накладну за №454 від 02.02.2017року. Але необхідно відзначити, що надані договори в складі пропозиції ФОП Орищенко Л.Г. не відповідають заявленій інформації, крім того не надані оригінали листів-відгуків від замовників, які мали бути обов’язково надані. Таким чином, надана учасником ФОП Орищенко Л.Г інформація про виконання аналогічних договорів не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації, що однозначно є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника. 2) Згідно Додатку 1 « Інші вимоги та відповідні документи», Пункту 2 «Відомості про учасника», Учасник Фізична особа-підприємець мав надати Довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника яка містить відомості про учасника: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту. Але вказана довідка ФОП Орищенко Л.Г не була надана. Крім того в Тендерній документації чітко прописано «УВАГА! Якщо у складі пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, зазначених у Додатку №1 - то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.» В порушення строків, учасник ФОП Орищенко Л.Г. довантажив документи в електронну систему після закінчення строків на подання пропозицій вказану довідку. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною . Дії Замовника, щодо акцептування учасника без необхідних документів, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможця пропозиції ФОП Орищенко Л.Г. зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 7 від 26.01.2018року 4. Додатки: 1. Квитанція за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2018 20:40
рішення від 08.02.2018 № 1140+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2018 20:40
Рішення від 23.02.2018 № 1689.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2018 19:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Yа підставі підпункту 4 частини 1 ст. 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме, учасник, який взяв участь в аукціоні, ТОВ ОРИЩЕНКО і надав тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам тендерної документації в Додатку №1. Таким чином, надана учасником ФОП Орищенко Л.Г. інформація не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника.
Дата виконання рішення замовником: 02 березня 2018 10:30

Документи подані скаржником

05 лютого 2018 16:42
Скарга.PDF
05 лютого 2018 16:42
платежка.PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП ОРИЩЕНКО 918 389,40
UAH з ПДВ
756 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 945 440,82
UAH з ПДВ
756 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛЕТЧЕР." 945 272,50
UAH з ПДВ
945 272,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2018 11:49
информ учасн.JPG
26 січня 2018 11:47
спец0003.JPG
26 січня 2018 11:47
спец0002.JPG
26 січня 2018 11:47
спец0001.JPG
26 січня 2018 11:47
спец.JPG
24 січня 2018 17:08
Електронний підпис
24 січня 2018 17:08
Електронний підпис
24 січня 2018 17:08
Електронний підпис
24 січня 2018 17:08
Електронний підпис
24 січня 2018 17:08
Електронний підпис
24 січня 2018 17:08
Електронний підпис
24 січня 2018 17:07
Електронний підпис
24 січня 2018 17:07
Електронний підпис
24 січня 2018 17:07
Електронний підпис
24 січня 2018 17:07
Електронний підпис
24 січня 2018 17:07
Електронний підпис
24 січня 2018 17:07
Електронний підпис
24 січня 2018 17:07
Електронний підпис
24 січня 2018 17:07
Електронний підпис
24 січня 2018 17:06
Електронний підпис
24 січня 2018 17:06
Електронний підпис
24 січня 2018 17:06
Електронний підпис
24 січня 2018 17:06
Електронний підпис
24 січня 2018 17:06
Електронний підпис
24 січня 2018 17:06
Електронний підпис
24 січня 2018 17:06
Електронний підпис
24 січня 2018 17:05
Електронний підпис
24 січня 2018 17:05
Електронний підпис
24 січня 2018 17:05
Електронний підпис
24 січня 2018 17:05
Електронний підпис
24 січня 2018 17:05
Електронний підпис
24 січня 2018 17:05
Електронний підпис
24 січня 2018 15:03
довідки листи.rar
24 січня 2018 15:03
аналог дог.rar
24 січня 2018 15:03
устан док.rar
24 січня 2018 15:03
механ та обл.rar
24 січня 2018 15:03
дог _ спец_ цін пропоз.rar

Публічні документи

24 січня 2018 17:16
цінова пропозиція м.PDF
24 січня 2018 17:16
Статут.PDF
24 січня 2018 17:16
2018-01-24.rar

Публічні документи

07 березня 2018 16:09
довідка від ДПІ.PDF
07 березня 2018 16:09
довідка МВС.PDF
24 січня 2018 17:26
9 пропозиція мясо.PDF
24 січня 2018 17:26
8 Сол Вк мясо.rar
24 січня 2018 17:26
7Сол Вк тех мясо.rar
24 січня 2018 17:26
6 Сол Вк дов rar.rar
24 січня 2018 17:26
5 Сол Вк дов 1.rar
24 січня 2018 17:26
4 Сол Вк мясо.rar
24 січня 2018 17:26
3 Сол Вк прац.rar
24 січня 2018 17:26
2 Сол Вк тр.rar
24 січня 2018 17:26
1Сол ВК уст.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЛП ОРИЩЕНКО

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ТОВ "ГЛЕТЧЕР."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП ОРИЩЕНКО
#2098908966
Рішення скасоване 756 810,00
UAH з ПДВ
02 березня 2018 10:16
ФЛП ОРИЩЕНКО
#2098908966
Відхилено 756 810,00
UAH з ПДВ
02 березня 2018 10:25
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Відхилено 756 812,00
UAH з ПДВ
02 березня 2018 10:26
ТОВ "ГЛЕТЧЕР."
#41466416
Переможець 945 272,50
UAH з ПДВ
02 березня 2018 10:28

Документи

26 січня 2018 14:31
Електронний підпис

Документи

02 березня 2018 10:25
Електронний підпис

Документи

02 березня 2018 10:26
Електронний підпис

Документи

02 березня 2018 10:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2018 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛЕТЧЕР."
#41466416
945 272,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2018 10:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 18:28
Дод угода № 5.pdf укладений
22 грудня 2018 18:27
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 18:26
Дод угода № 5.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 18:26
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 16:29
Дод угода № 4.pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 16:29
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 08:03
Дод угода № 3.pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 07:54
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2018 14:57
Дод угода № 2.pdf зміни до договору
18 вересня 2018 14:57
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2018 16:54
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
18 червня 2018 16:54
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2018 16:19
Договір №89 (М'ясо).rar зміни до договору
14 березня 2018 16:17
Електронний підпис укладений
14 березня 2018 10:15
Договір № 86 (М'ясо).rar укладений
14 березня 2018 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущеною помилкою у договорі, виправлено код CPV за ДК 021:2015 - 15110000-9 на CPV за ДК 021:2015 - 15110000-2
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору нв 242911,21 грн., загальна сума складає 702361,29 грн.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 702 361,29
UAH з ПДВ