Медичні матеріали (розхідні матеріали )
Очікувана вартість
1 509 000,00 UAH
UA-2018-01-09-001536-a 8df719b85bff41959dc491e199613149
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження замовника: 21029, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108
Контактна особа замовника: Вадим Пилинь
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 26 січня 2018 12:03
Очікувана вартість: 1 509 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337500 штуки
Медичні матеріали (розхідні матеріали )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-09-001536-a.a1
Статус:
Скасована
Дата подання: 10 січня 2018 16:15
Вимога
Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a)
26.01.2018 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

№н/п Найменування лікарських засобів та виробів медичного призначення Од виміру К-сть
1 Лейкопластир ткан. 2,5 см х 500 см шт 1600
2 Пластирхірургічний , на полімернійоснові, 6 см х 10 см шт 50
3 Пластер для фіксаціїкатетерів 6 см х 8 см шт 100
4 Катетер №22 шт 10500
5 Катетер №24 шт 4700
6 СистемиПР шт 9000
7 Шприц 2.0 шт 52000
8 Шприц 5.0 шт 35000
9 Шприц 10.0 шт 22000
10 Шприц 20.0 шт 15000
11 Шприц 50.0 шт 5100
12 Безпечнаголка 23 G шт 1000
13 Небулайзерна камера 1шт/загубник1щт/повітряна трубка 1шт/фильтри повітряні2шт шт 50 шт 50
14 Бинт5*10 н/с шт 10500
15 Бинт 7*14 н/с шт 11000
16 Бинт гіпсовий 15*27 шт 3500
17 Бинт гіпсовий 20*27 шт 4000
18 Вата 100г шт 1000
19 Відрізмарлевий 5м*90см шт 1500
20 Відрізмарлевий 10м*90см шт 2100
21 Рукавички н/ст (шт) шт 100000
22 Рукавички нітрилові шт 12000
23 Рукавички ст (шт)№7,7,5№8 пара 36000

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:

СистемиПР шт 9000
Шприц 2.0 шт 52000
Шприц 5.0 шт 35000
Шприц 10.0 шт 22000
Шприц 20.0 шт 15000
Шприц 50.0 шт 5100

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».





















З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 січня 2018 16:24
Причина: По техічним причинам, не коректний файл був завантежен
Номер вимоги: UA-2018-01-09-001536-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 10 січня 2018 16:59
Вимога
Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a)
26.01.2018 року відбудеться аукціон у выдкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

№н/п Найменування лікарських засобів та виробів медичного призначення Од виміру К-сть
1 Лейкопластир ткан. 2,5 см х 500 см шт 1600
2 Пластирхірургічний , на полімернійоснові, 6 см х 10 см шт 50
3 Пластер для фіксаціїкатетерів 6 см х 8 см шт 100
4 Катетер №22 шт 10500
5 Катетер №24 шт 4700
6 СистемиПР шт 9000
7 Шприц 2.0 шт 52000
8 Шприц 5.0 шт 35000
9 Шприц 10.0 шт 22000
10 Шприц 20.0 шт 15000
11 Шприц 50.0 шт 5100
12 Безпечнаголка 23 G шт 1000
13 Небулайзерна камера 1шт/загубник1щт/повітряна трубка 1шт/фильтри повітряні2шт шт 50 шт 50
14 Бинт5*10 н/с шт 10500
15 Бинт 7*14 н/с шт 11000
16 Бинт гіпсовий 15*27 шт 3500
17 Бинт гіпсовий 20*27 шт 4000
18 Вата 100г шт 1000
19 Відрізмарлевий 5м*90см шт 1500
20 Відрізмарлевий 10м*90см шт 2100
21 Рукавички н/ст (шт) шт 100000
22 Рукавички нітрилові шт 12000
23 Рукавички ст (шт)№7,7,5№8 пара 36000

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:

СистемиПР шт 9000
Шприц 2.0 шт 52000
Шприц 5.0 шт 35000
Шприц 10.0 шт 22000
Шприц 20.0 шт 15000
Шприц 50.0 шт 5100

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».





















З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2018 09:01
1. За результатами проведеного детального розгляду вимог №№ UA-2018-01-09-001536-a.c2, UA-2018-01-09-001536-a.a3 відмовити в їх задоволенні в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2018-01-09-001536-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 12 січня 2018 20:29
Оскарження умов тендеру
Детально у файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2018 09:01
1. За результатами проведеного детального розгляду вимог №№ UA-2018-01-09-001536-a.c2, UA-2018-01-09-001536-a.a3 відмовити в їх задоволенні в повному обсязі.

Документи подані скаржником

10 січня 2018 16:15
1944163.pdf

Документи подані скаржником

10 січня 2018 16:59
1944163.pdf

Документи подані скаржником

12 січня 2018 20:29
Скарга лоти_ - Copy.docx

Актуальні тендери

До пошуку