Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (розхідні матеріали )
Очікувана вартість
1 509 000,00 UAH
UA-2018-01-09-001536-a 8df719b85bff41959dc491e199613149
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Пилинь

+380432460239 vodkl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108
Контактна особа: Вадим Пилинь
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2018 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 26 січня 2018 12:03
Очікувана вартість: 1 509 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337500 штуки
Медичні матеріали (розхідні матеріали )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2018 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 16:51
ТД Розхідні мат 2018 нова.docx
12 січня 2018 16:51
технічні вимоги розхідні нова.docx
12 січня 2018 16:51
зміни.docx
09 січня 2018 16:47
техничні вимогиТД Розхідні мат 2018.docx
09 січня 2018 16:47
прект договораТД Розхідні мат 2018.docx
09 січня 2018 16:47
ТД Розхідні мат 2018.docx
12 січня 2018 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2018 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 16:51
ТД Розхідні мат 2018 нова.docx
12 січня 2018 16:51
технічні вимоги розхідні нова.docx
12 січня 2018 16:51
зміни.docx
09 січня 2018 16:47
техничні вимогиТД Розхідні мат 2018.docx
09 січня 2018 16:47
прект договораТД Розхідні мат 2018.docx
09 січня 2018 16:47
ТД Розхідні мат 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-09-001536-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 10 січня 2018 16:15
Вимога
Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a)
26.01.2018 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

№н/п Найменування лікарських засобів та виробів медичного призначення Од виміру К-сть
1 Лейкопластир ткан. 2,5 см х 500 см шт 1600
2 Пластирхірургічний , на полімернійоснові, 6 см х 10 см шт 50
3 Пластер для фіксаціїкатетерів 6 см х 8 см шт 100
4 Катетер №22 шт 10500
5 Катетер №24 шт 4700
6 СистемиПР шт 9000
7 Шприц 2.0 шт 52000
8 Шприц 5.0 шт 35000
9 Шприц 10.0 шт 22000
10 Шприц 20.0 шт 15000
11 Шприц 50.0 шт 5100
12 Безпечнаголка 23 G шт 1000
13 Небулайзерна камера 1шт/загубник1щт/повітряна трубка 1шт/фильтри повітряні2шт шт 50 шт 50
14 Бинт5*10 н/с шт 10500
15 Бинт 7*14 н/с шт 11000
16 Бинт гіпсовий 15*27 шт 3500
17 Бинт гіпсовий 20*27 шт 4000
18 Вата 100г шт 1000
19 Відрізмарлевий 5м*90см шт 1500
20 Відрізмарлевий 10м*90см шт 2100
21 Рукавички н/ст (шт) шт 100000
22 Рукавички нітрилові шт 12000
23 Рукавички ст (шт)№7,7,5№8 пара 36000

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:

СистемиПР шт 9000
Шприц 2.0 шт 52000
Шприц 5.0 шт 35000
Шприц 10.0 шт 22000
Шприц 20.0 шт 15000
Шприц 50.0 шт 5100

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».





















З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 січня 2018 16:24
Причина: По техічним причинам, не коректний файл був завантежен
Номер вимоги: UA-2018-01-09-001536-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 10 січня 2018 16:59
Вимога
Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a)
26.01.2018 року відбудеться аукціон у выдкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:

№н/п Найменування лікарських засобів та виробів медичного призначення Од виміру К-сть
1 Лейкопластир ткан. 2,5 см х 500 см шт 1600
2 Пластирхірургічний , на полімернійоснові, 6 см х 10 см шт 50
3 Пластер для фіксаціїкатетерів 6 см х 8 см шт 100
4 Катетер №22 шт 10500
5 Катетер №24 шт 4700
6 СистемиПР шт 9000
7 Шприц 2.0 шт 52000
8 Шприц 5.0 шт 35000
9 Шприц 10.0 шт 22000
10 Шприц 20.0 шт 15000
11 Шприц 50.0 шт 5100
12 Безпечнаголка 23 G шт 1000
13 Небулайзерна камера 1шт/загубник1щт/повітряна трубка 1шт/фильтри повітряні2шт шт 50 шт 50
14 Бинт5*10 н/с шт 10500
15 Бинт 7*14 н/с шт 11000
16 Бинт гіпсовий 15*27 шт 3500
17 Бинт гіпсовий 20*27 шт 4000
18 Вата 100г шт 1000
19 Відрізмарлевий 5м*90см шт 1500
20 Відрізмарлевий 10м*90см шт 2100
21 Рукавички н/ст (шт) шт 100000
22 Рукавички нітрилові шт 12000
23 Рукавички ст (шт)№7,7,5№8 пара 36000

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:

СистемиПР шт 9000
Шприц 2.0 шт 52000
Шприц 5.0 шт 35000
Шприц 10.0 шт 22000
Шприц 20.0 шт 15000
Шприц 50.0 шт 5100

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».





















З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2018 09:01
1. За результатами проведеного детального розгляду вимог №№ UA-2018-01-09-001536-a.c2, UA-2018-01-09-001536-a.a3 відмовити в їх задоволенні в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2018-01-09-001536-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 12 січня 2018 20:29
Оскарження умов тендеру
Детально у файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2018 09:01
1. За результатами проведеного детального розгляду вимог №№ UA-2018-01-09-001536-a.c2, UA-2018-01-09-001536-a.a3 відмовити в їх задоволенні в повному обсязі.

Документи подані скаржником

10 січня 2018 16:15
1944163.pdf

Документи подані скаржником

10 січня 2018 16:59
1944163.pdf

Документи подані скаржником

12 січня 2018 20:29
Скарга лоти_ - Copy.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 1 276 239,83
UAH з ПДВ
1 276 239,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" 1 334 171,77
UAH з ПДВ
1 334 171,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2018 12:48
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 1 276 239,83
UAH з ПДВ
30 січня 2018 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2018 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
1 276 239,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:50
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 11:37
Додаткова угода МТК дог55.pdf зміни до договору
17 січня 2019 11:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:08
55 до 31.03.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:04
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 13:54
Додаткова угода МТК.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 13:54
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 08:52
Договір МТК Медичні матеріали.pdf укладений
12 лютого 2018 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 529 786,39
UAH з ПДВ