Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з надбудовою приміщень навчально-виховного комплексу № 10 по вул. Водопровідній, 9А в м. Хмельницькому (коригування)
Очікувана вартість
27 526 000,00 UAH
UA-2018-01-09-000575-b f562e74ccb454fbb8eeedd0c900ca413
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2018 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 18:00
Початок аукціону: 26 січня 2018 13:25
Очікувана вартість: 27 526 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 526,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з надбудовою приміщень навчально-виховного комплексу № 10 по вул. Водопровідній, 9А в м. Хмельницькому (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Водопровідна, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
 Досвід виконання аналогічних договорів: 20%
Понад 25 (двадцять п’ять) мільйонів гривень: 20%
Понад 20 (двадцять) млн. грн. до 25 (двадцяти п’яти) млн. грн. включно: 15%
Понад 15 (п'ятнадцять) млн. грн. до 20 (двадцяти) млн. грн. включно: 10%
Понад 10 (десять) млн. грн. до 15 (п’ятнадцяти) млн. грн. включно: 5%
Понад 5 (п’ять) млн. грн. до 10 (десяти) млн. грн. включно: 2%
До 5 (п’яти) млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 25 кваліфікованих працівників: 10%
Понад 20 кваліфікованих працівників до 25 включно: 7%
Понад 15 кваліфікованих працівників до 20 включно: 5%
Понад 10 кваліфікованих працівників до 15 включно: 4%
Понад 5 кваліфікованих працівників до 10 включно: 2%
До 5 включно: 0%
09 січня 2018 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2018 18:00
ТД НВК 10 оригінал.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2018 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Приватне мале підприємство "Лідер" 27 521 014,09
UAH з ПДВ
27 521 014,09
UAH з ПДВ
1.3571428571 20 278 641.96 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд" 27 526 000,00
UAH з ПДВ
27 526 000,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 21 409 111.11 Документи

Публічні документи

29 січня 2018 12:01
13473.imd
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-10.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-9.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-8.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-7.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-6.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-5.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
29 січня 2018 12:01
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
29 січня 2018 12:00
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
29 січня 2018 12:00
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
29 січня 2018 12:00
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
25 січня 2018 15:41
Електронний підпис
25 січня 2018 14:19
r_13473_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
25 січня 2018 14:19
r_13473_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-3-1.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-10.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-9.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-8.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-7.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-6.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-5.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-4.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
25 січня 2018 14:18
r_13473_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
25 січня 2018 14:18
Ст135 Витяг.pdf
25 січня 2018 14:18
Ст54-61 Договір Лазня.pdf
25 січня 2018 14:18
Ст48-51 Звіт 1ДФ.pdf
25 січня 2018 14:18
розчинонанос 2.pdf
25 січня 2018 14:18
розчинонанос 1.pdf
25 січня 2018 14:18
насосні станції2.pdf
25 січня 2018 14:18
насосні станції 1.pdf
25 січня 2018 14:18
нарізувачі 2.pdf
25 січня 2018 14:18
нарізувачі 1.pdf
25 січня 2018 14:18
монтажна машина 2.pdf
25 січня 2018 14:18
монтажна машина 1.pdf
25 січня 2018 14:18
компресори 2.pdf
25 січня 2018 14:18
компресори 1.pdf
25 січня 2018 14:18
електростанції 2.pdf
25 січня 2018 14:18
електростанції 1.pdf
25 січня 2018 14:18
асвальтоукладник 2.pdf
25 січня 2018 14:18
асвальтоукладник 1.pdf
25 січня 2018 14:18
автогрейдери 2.pdf
25 січня 2018 14:18
автогрейдери 1.pdf
25 січня 2018 14:18
Ст16-19 Техпаспорта.pdf
25 січня 2018 14:18
Ст12 паспорт.pdf
25 січня 2018 14:18
Ст11 паспорт.pdf
25 січня 2018 14:18
Ст10 паспорт.pdf
25 січня 2018 14:18
Ст3-9 Статут.pdf
25 січня 2018 14:18
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 січня 2018 12:33
13 Статут.pdf
24 січня 2018 12:33
12 лист зах. довкілля.PDF
24 січня 2018 12:33
11 гар. лист ст17.PDF
24 січня 2018 12:33
8 дов. про ан.догов..PDF
24 січня 2018 12:33
7 дов. право підпису.PDF
24 січня 2018 12:33
6 дов. про праців..PDF
24 січня 2018 12:33
5 дов. про облад..PDF
24 січня 2018 12:33
4 згода обр. даних.PDF
24 січня 2018 12:33
3 договір.PDF
24 січня 2018 12:33
2 ф. відом. про учас..PDF
24 січня 2018 12:33
1 ф. тенд пропоз..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Приватне мале підприємство "Лідер"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Приватне мале підприємство "Лідер"
#14148019
Переможець 27 521 014,09
UAH з ПДВ
31 січня 2018 16:39

Документи

31 січня 2018 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2018 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Приватне мале підприємство "Лідер"
#14148019
27 521 014,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2018 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 13:11
Додаткова угода _ 17.pdf укладений
29 вересня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:30
ДУ _14 Д01-1-18.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:32
ДУ _ 13 по договору 01-1-18 НВО 10 - 11.09.2020.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:49
ДУ _ 12_ Д 01-1-18.pdf зміни до договору
07 липня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:12
ДУ 10 01-1-18 НВК10.pdf зміни до договору
30 січня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:39
ДУ 9 01-1-18 НВК 10.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:25
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:22
ДУ 8 НВК 10 водопровідна.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 12:40
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 15:13
ДУ 7 по НВК 10.PDF зміни до договору
08 серпня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 11:39
ДУ НВК 10 29.05.2019.pdf зміни до договору
30 травня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 17:18
ДУ 24.04.2019.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 12:03
ДУ до Договору НВК 10 Лідер.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 11:25
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 10:51
ду нвк 10.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 10:34
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 11:29
Д_У 2 від 29.10.18.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 18:00
Д_У 1 від 03.05.2018.PDF зміни до договору
03 травня 2018 15:04
Електронний підпис укладений
13 лютого 2018 17:51
Договір про закупівлю укладений
13 лютого 2018 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять першої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік” від 11.04.2018 № 3, п. 11.2. та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році становить 2 947 448 грн. 22 коп. збільшити на 1 963 922 грн. 86 коп. та попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році, що становить 884 230 грн. 00 коп. збільшити на 589 180 грн. 00 коп. 2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції.: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 4 911 371 (чотири мільйони дев'ятсот одинадцять тисяч триста сімдесят одну) грн. 08 коп. в тому числі ПДВ.”. 3. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів у 2018 році в розмірі 1 473 410 (один мільйон чотириста сімдесят три тисячі чотириста десять) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ.”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Згідно рішення двадцять п'ятої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік» від 10.10.2018 №1, п. 6.3. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становлять 4 911 371 грн. 08 коп. зменшити на 981 504 грн. 03 коп. 2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції.: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 3 929 867 (три мільйони дев'ятсот двадцять дев’ять тисяч вісімсот шістдесят сім) грн. 05 коп. в тому числі ПДВ.”.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення двадцять сьомої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2018 рік» від 14.12.2018 №1, п. 6.3. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2018 році, що становлять 3 929 867 грн. 05 коп. збільшити на 989 980 грн. 29 коп. 2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2018 році становить 4 919 847 ( чотири мільйони дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч вісімсот сорок сім) гривень 34 коп. в тому числі ПДВ.”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно, п.п. 11.2.,11.8., 11.9., Договору, та за взаємною згодою, Сторони вирішили, загальну суму Договору, що становить 27 521 014 грн. 09 коп. збільшити на 1 648 501 грн. 50 коп. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна сума цього Договору становить 29 169 515 (двадцять дев’ять мільйонів сто шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот п’ятнадцять) грн. 59 коп., в тому числі ПДВ ”. 3. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2018 році становить 4 625 159 (чотири мільйони шістсот двадцять п’ять тисяч сто п’ятдесят дев’ять) грн. 93 коп. в тому числі ПДВ”. 4. Підпункт 3.1.1. Договору доповнити абзацом: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 3 425 581 (три мільйони чотириста двадцять п’ять тисяч п’ятсот вісімдесят одна) грн. 39 коп. в тому числі ПДВ”. 5. Пункт 4.1. Договору викласти в нові редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 1 027 674 (один мільйон двадцять сім тисяч шістсот сімдесят чотири) грн. 00 коп. в тому числі ПДВ”. 6. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: “Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2020 року”. 7. У розділі 14. Договору слова та цифри р/р 26003397051100 ПАТ “УкрСиббанк” МФО 351005 замінити на слова та цифри “р/р 26007924430289 в АБ “Укргазбанк”, МФО 320478”, після букв та цифр МФО 320478, доповнити буквами та цифрами “р/р 37124117001595 в ДКСУ у м. Київ МФО 820172”. 8. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 9. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 10. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 11. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно рішення позачергової тридцять першої сесії Хмельницької міської ради «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік» від 14.05.2019 №1, п. 11.2. Договору та за взаємною згодою, Сторони вирішили вартість виконання робіт у 2019 році, що становлять 5 396 593 грн. 92 коп. зменшити на 2 580 290 грн. 58 коп. 2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 2 816 303 ( два мільйони вісімсот шістнадцять тисяч триста три) грн. 34 коп., в тому числі ПДВ”. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 5. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-1-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись п. 11.2. Договору, Сторони домовились: 1.1. Згідно з рішенням тридцять четвертої сесії Хмельницької міської ради від 09.10.2019 № 2 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік», вартість виконання робіт у 2019 році, що становить 3 817 169 грн. 66 коп. збільшити на 1 442 051 грн. 47 коп. та попередню оплату (аванс), що становить 1 027 674 грн. 00 коп. збільшити на 550 086 грн. 00 коп. 1.2. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконання робіт у 2019 році становить 5 259 221 (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят дев’ять тисяч двісті двадцять одна) грн. 13 коп., в т.ч. ПДВ”. 1.3. Абзац 2 пункту 4.1. Договору викласти в новій редакції: “У 2019 році розмір попередньої оплати (авансу) становить 1 577 760 (один мільйон п’ятсот сімдесят сім тисяч сімсот шістдесят) грн. 00 коп. в т.ч. ПДВ”. 1.4. Пункт 4.2 Договору доповнити підпунктом 4.2.1 наступного змісту: “Попередню оплату (аванс), отриману у 2019 році, Підрядник підтверджує актом приймання виконаних будівельних робіт (ПФ №КБ-2в), або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням до 10.12.2019”.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За взаємною згодою та керуючись пп. 10.2., 11.2., 11.3., 11.5. Договору, Сторони домовились: 1.1. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 5 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2019 рік», вартість фінансування робіт у 2019 році, що становить 5 259 221 грн. 13 коп., зменшити на 747 928 грн. 02 коп. 1.1.1. Підпункт 3.1.1. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт становить 9 136 453 (дев’ять мільйонів сто тридцять шість тисяч чотириста п’ятдесят три) грн. 04 коп., в т.ч. ПДВ”. 1.1.2. Пункт 3.1. Договору доповнити пунктом 3.1.2. такого змісту: «Вартість фінансування робіт у 2019 році становить 4 511 293 (чотири мільйони п’ятсот одинадцять тисяч двісті дев’яносто три) грн. 11 коп., в т.ч. ПДВ». 1.2. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк виконання робіт, при своєчасному фінансуванні в повному обсязі, становить до 31.12.2021». 1.3. В пункті 10.1. Договору цифри «31.12.2020» замінити на цифри «31.01.2022». 1.4. У розділі 14 Договору цифри «26007924430289» замінити на букви та цифри «UA663204780000026007924430289». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.За взаємною згодою та керуючись пп. 11.1.,11.2., 11.3., 11.5. Договору, Сторони домовились: 1.1. Загальну суму договору, що становить 29 169 515 грн. 59 коп. збільшити на 821 355 грн. 56 коп . 1.1.1. Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції: «Загальна сума цього Договору становить 29 990 871 (двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч вісімсот сімдесят одна)грн. 15 коп.» 1.2. Згідно з рішенням тридцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 11.12.2019 № 6 «Про бюджет міста Хмельницького на 2020 рік», вирішили: Пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.2.такого змісту: «Вартість виконання робіт у 2020 році становить 1 946 120 (один мільйон дев’ятсот сорок шість тисяч сто двадцять) грн. 39 коп., з ПДВ». 1.3. Абзац другий пункту 4.1. Договору викласти в новій редакції: «У 2020 році розмір попередньої оплати (авансу) на придбання обладнання становить 583 800 (п’ятсот вісімдесят три тисячі вісімсот) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ» 1.4. В розділі 13 Договору слова та цифри «р/р 35429165053419 ЗКПО 02498582» замінити на слова та цифри «UA128201720344221005100053419 в ДКСУ у м. Київ, ЄДРПОУ 02498582», слова та цифри «р/р 37124117001595 в ДКСУ, м. Київ» замінити на слова та цифри «р/р UA188201720355359107000001595 ДКСУ, м. Київ УДКСУ у м. Хмельницькому», букви та цифри «МФО 815013, МФО 320478, МФО 820172» виключити. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо збільшення фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням позачергової сорок шостої сесії Хмельницької міської ради від 07.10.2020 № 1 «Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2020 рік», вартість виконання робіт у 2020 році, що становить 3 508 609 грн. 01 коп., збільшити на 494 995 грн 39 коп. За взаємною згодою та керуючись пп. 11.1, 11.2 Договору Сторони домовились: 1.1. Підпункт 3.1.2 Договору викласти в новій редакції: «Вартість виконання робіт у 2020 році становить 4 003 604 (чотири мільйони три тисячі шістсот чотири) гривні 40 копійок, з ПДВ». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 3. Ця угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 01-1-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2018 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 16 371 003,28
UAH (в тому числі ПДВ 2 728 500,55 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін на підставі письмового зверненням ПМП «Лідер».