Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому ( Мітли, віники )
Очікувана вартість
65 700,00 UAH
UA-2018-01-09-000532-a 1ae8c64b0fe8443db62b7c3cd81292a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мельниченко Лариса Володимирівна

380442848648 kp_uzn_pr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359760
Вебсайт: http://kievzelenbud.com/
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, Залізничне шосе,61
Контактна особа: Мельниченко Лариса Володимирівна
380442848648
kp_uzn_pr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2018 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2018 15:00
Початок аукціону: 17 січня 2018 13:56
Очікувана вартість: 65 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Кухонне приладдя, товари для дому ( Мітли, віники )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8050 штуки
Кухонне приладдя, товари для дому ( Мітли, віники )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київ, Київ, Залізничне шосе,61
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ймовірної змови Замовника.
Дата подання: 10 січня 2018 14:18
Дата відповіді: 11 січня 2018 11:31
Замовник вимагає "Віники сорго класу Люкс покращений 4-х пучковий.; Діаметр стебла сорго у зрізі – 9 мм; Загальна довжина віника – 900 мм; довжина ручки віника – 400 мм; діаметр ручки віника – 60 мм; довжина робочої частини віника – 400 мм; ширина робочої частини – 400 мм;" 50 штук. Поясніть будь ласка, чому ви вимагаєте від учасників віники саме з такими характеристиками? Такі віники не виробляються серійно або масово в Україні. Такий віник можна виготовити лише на спеціальне замовлення. Тобто Замовник свідомо включив у закупівлю 50 віників з неіснуючими характеристиками, задля дискримінації Учасників та звуження ії кола. Також замовник включив до ТД вимогу щодо надання зразків, що також суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" щоб унеможливити перемогу небажаного Замовнику Учасника. Таким чином маємо жахливо непрозору закупівлю, яка порушує Закон України "Про публічні закупівлі" та призводить до перевитрачання бюджетних коштів. Вимагаємо видалити усі дискримінаційні вимоги та проводити закупівлю відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Віники сорго класу Люкс використовуються для прибирання територій, приміщень промислових, виробничих підприємств, комунальних служб, будівельних компаній, шахт і т.д., він має більш зносостійкі характеристики та довше служить у використанні, що дає змогу підприємству (Замовнику) в двічі рідше проводити закупівлю зазначеного інвентарю та заощаджувати кошти. Щодо надання зразків то інформуємо про наступне: вимога в ТД - витребування зразків товару регулюється Законом України "Про захист прав споживачів", одночасно повідомляємо, що з метою виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування Державним підприємством "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 N 35 затверджено «Порядок здійснення допорогових закупівель». Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що Ваші висновки необґрунтовані та вимога щодо усунення дискримінаційних вимог – недоречна.
4.1
Дата подання: 10 січня 2018 14:53
Дата відповіді: 11 січня 2018 08:52
В пункті 4.1 вимагається надання документу, який включає №останню інформацію щодо реєстрації/діяльності контрагента". Що мається на увазі під останньою інформацією? Виписка видається при реєстрації компанії. Цю інформацію взагалі ви можете подивитися безкоштовно на сайті міністерства юстицій.
Відповідь: Перед тим як оформити договірні відносини, необхідно переконатися в добросовісності контрагента, оскільки все частіше трапляються випадки із шахраями, які намагаються нажитися обманним шляхом. Пошуковий ресурс, що містить відомості з ЄДР, розміщений на веб-сайті розпорядника ЄДР в першу чергу покаже інформацію про дійсну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи – підприємця. Зазначимо, що довідка, виписка або витяг Державної реєстраційної служби України з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб містить розгорнуту інформацію про контрагента, включаючи історію внесення змін до ЄДР.
4.1
Дата подання: 11 січня 2018 12:01
Дата відповіді: 11 січня 2018 13:31
По-перше пошуковий ресурс "https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch" містить ту саму розширену інформацію, що і Витяг, адже він є лише платна версія інформації з сайту. Виписка взагалі не містить розширеної інформації, вона зараз є аналогом свідоцтва про реєстрацію. По-друге питання було зовсім в іншому. "Остання інформація" це на яку дату? Остання інформація міститься у Витягу з ЄДР, але "остання" може бути і рік назад, оскільки після зміни не вносились. Тобто вам потрібно надати Витяг датований останнім днем подачі пропозицій, чи Витяг, у якому наявна актуальна інформація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що остання інформація - це коли вносились останні зміни, тобто: якщо не проводились зміни від моменту реєстрації то це і є остання інформація. Витяг, у якому наявна актуальна інформація. Одночасно повідомляємо, що на пошуковому ресурсі "https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch" зазначається наступна інформація «Безкоштовний пошук у ЄДР відрізняється від надання відомостей з реєстру на платній основі, детальніше про критерії пошуку та інформацію, що включається до безкоштовного пошуку, можна ознайомитись на сторінці "Інформація".»
Дискримінація учасників
Дата подання: 11 січня 2018 12:06
Дата відповіді: 11 січня 2018 13:19
Віник сорго 4-х пучковий НЕ ВИРОБЛЯЄТЬСЯ в Україні. САМЕ ЦЕ є дискримінацією. Він, також, не має кращих показників якості, ніж 3-х пучковий. 4-х пучкові віники навпаки псуються швидше через свою форму. Вони надто широкі, а тому більш крихкі та ламкі. А витребування зразків і відхилення з причини їх невідповідності є незаконним, що підтверджено багаторічною практикою АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Приймаємо зауваження щодо "віник сорго 4-х пучковий" і внесемо зміни в ТД. Що стосується надання зразків - залишаємо без змін.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2018 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале приватне підприємство "НАТИСК" 54 210,00
UAH з ПДВ
51 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченой ответственостью "КОМПАНИЯ УКРПРОМСНАБ" 57 180,00
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2018 15:26
наказ 001.jpg
15 січня 2018 15:26
ВИТЯГ 3 001.jpg
15 січня 2018 15:26
ВИТЯГ 2 001.jpg
15 січня 2018 15:26
ВИТЯГ 1 001.jpg
15 січня 2018 15:26
пдв 001.jpg
15 січня 2018 15:26
держреєстрація 001.jpg
15 січня 2018 15:26
сертифікація 001.jpg
15 січня 2018 15:26
згода на заміну 001.jpg
15 січня 2018 15:26
склады в.м. 001.jpg
15 січня 2018 15:26
спеціфікація 001.jpg
15 січня 2018 15:26
дог3 001.jpg
15 січня 2018 15:26
дог2 001.jpg
15 січня 2018 15:26
дог1 001.jpg
15 січня 2018 15:26
тех.вим2 001.jpg
15 січня 2018 15:26
тех вим1 001.jpg
15 січня 2018 15:26
цінова проп. 001.jpg

Публічні документи

15 січня 2018 09:54
укрпром СЕС метла.PDF
15 січня 2018 09:54
пропозиція.pdf
15 січня 2018 09:54
витяг з реэстру.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале приватне підприємство "НАТИСК"

Общество с ограниченой ответственостью "КОМПАНИЯ УКРПРОМСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале приватне підприємство "НАТИСК"
#21453941
Переможець 51 500,00
UAH з ПДВ
19 січня 2018 14:00

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2018 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале приватне підприємство "НАТИСК"
#21453941
51 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Натиск.pdf укладений
29 січня 2018 09:56