Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
717 937,50 UAH
UA-2018-01-09-000523-b 86d6150e627c49e9afbf4aad5e9f3713
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трушлякова Наталія Ігорівна

+380512372206 post@mk-oblrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 25696652
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Адміральська, 22
Контактна особа: Трушлякова Наталія Ігорівна
+380512372206
post@mk-oblrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 26 січня 2018 15:01
Очікувана вартість: 717 937,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 589,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

на 2018 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі Миколаївської обласної ради, а також прилеглих і внутрішніх прибудинкових територій та розташованих на них споруд і майна, за адресою: 54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

транспорт
Дата подання: 11 січня 2018 18:32
Дата відповіді: 12 січня 2018 14:05
В Кваліфікаційних критеріях вказана вимога до учасників про наявність 5 груп швидкого реагування у м. Миколаєві та 10 власних спеціалізованих авто. Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Миколаєві, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Миколаєві, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Миколаїв, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Миколаєві в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Миколаїв на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу про надання учасниками в складі пропозиції довідку про наявність групи швидкого реагування у м.Миколаїв як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Миколаїв), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Миколаїв на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Також, незрозуміло, чрму саме така кількість груп реагування необхідна Замовнику (чому саме 5?) і, взагалі, навіщо Замовнику потрібне підтвердження саме 10 власних спеціалізованих авто учасника, навіщо так багато??? Адже послуги будуть надаватися на одному обєкті і така велика кількість авто є незрозумілою та необгрунтованою вимогою для учасників та явно дає підстави для думок, що в даній процедурі закупівлі вже заздалегідь обраний переможець.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вам, що Замовник у тендерній документації в частині Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» не встановлює жодних обмежень щодо місця реєстрації суб’єкта господарювання - учасника і таким чином ніяк не обмежує коло учасників закупівлі. Тендерна документація дійсно містить вимогу щодо наявності груп швидкого реагування ( далі – ГШР) саме в м. Миколаєві, що обґрунтовано місцем розташування та характеристиками об’єкта охорони. Об’єктом охорони за умовами закупівлі є дев’ятиповерхова адміністративна будівля, яка містить 8 виходів з різних сторін. Об’єкт розташований у центрі міста у місці постійного скупчення людей та проведення масових заходів. Крім того, у приміщенні об’єкта охорони постійно проводяться офіційні заходи органів місцевої влади та громадськості, судові засідання, інші офіційні заходи тощо.
Також зауважуємо, що головним елементом забезпечення безпеки охорони є саме виїзд мобільної групи/груп за отриманим сигналом тривоги. Екіпажі мобільних груп повинні знаходитись в режимі цілодобового чергування. На місці події співробітники ГШР зазвичай з'ясовують ситуацію, блокують усі виходи і проводять огляд. При виявленні правопорушників, їх затримують і передають в органи внутрішніх справ, забезпечують охорону життя і здоров'я людей, захищають під час збройного нападу, надають екстрену медичну допомогу, фізичну і психологічну підтримку, працюють в екстрених ситуаціях, забезпечують екстрене посилення охорони.
Крім того, Замовник повинен передбачити ситуації виклику одночасно декількох груп в зв’язку з оперативною ситуацією та необхідності екстреного посилення охорони, ремонту автомобільного транспорту Учасником, можливий одночасний виклик ГШР Учасника як одним, так і декількома замовниками за діючими договорами тощо.
В зв’язку з вищезазначеним та враховуючи досвід замовлення аналогічних послуг протягом останніх років, Замовник вважає за доцільне та достатнє саме заявлену в Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» кількість груп швидкого реагування та автотранспорту з метою запобігання правопорушенням та терористичній загрозі, забезпечення якісного та своєчасного надання послуг Виконавцем відповідно до умов Договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2018 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 717 880,32
UAH з ПДВ
717 880,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС" 717 937,50
UAH з ПДВ
717 937,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2018 12:09
19_М_Дод_4_Дислокація.pdf
25 січня 2018 12:09
18_М_Дог_добр_страх_ЦВ.pdf
25 січня 2018 12:09
17_М_Ліцензія УПО.pdf
25 січня 2018 12:09
7_М_10_Трудові_книжки.pdf
25 січня 2018 12:09
6_М_Лист відгук.pdf
25 січня 2018 12:09
6_М_Аналог_договори.pdf
25 січня 2018 12:09
6_М_Акти викон робіт.pdf
25 січня 2018 12:09
5_М_Скан тех паспорт .pdf
25 січня 2018 12:09
1 DSC_0219.JPG

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109016
Переможець 717 880,32
UAH з ПДВ
30 січня 2018 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2018 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109016
717 880,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 11:52
Витяг з протоколу 23/2019 укладений
27 березня 2019 11:49
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 18:29
охрана 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:22
охрана 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:22
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 16:52
Договір 018 УПО укладений
12 лютого 2018 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 018/02-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 018/02-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2018 — 06 березня 2019
Сума оплати за договором: 859 683,84
UAH з ПДВ