Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (24 найменування)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2018-01-09-000446-b 6675eb2de8094eb3b5e4263172c845c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Тот

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗСРРЛО "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, 80000, г. Сокаль,ул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Інна Тот
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2018 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2018 17:00
Початок аукціону: 17 січня 2018 13:22
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Медичні матеріали (24 найменування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 Одиниця
Медичні матеріали (24 найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, вул.Ярослава Мудрого,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2018 16:17
МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-09-000446-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 10 січня 2018 16:12
Вимога
КЗСРРЛО «Сокальська ЦРЛ»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1943921, номер тендеру у UA-2018-01-09-000446-b)
17.01.2018 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:


п/п Назва товару Одиниці вимірювання Кількість
1 Маска нестерильна на резинці шт 400
2 Бинт марлевий медичний нестерильний 7мх14см шт 1600
3 Гіпсовий бинт 20смх270см шт 480
4 Вата медична гігроскопічна нестерильна, 100г шт 3000
5 Марля медична нестерильна в рулонах шириною 90 см, довжиною 1000м, тип 17 м 3000
6 Голки для спінальної анестезії 22G шт 30
7 Смуги індикаторні, 180/160 шт 3000
8 Смуги індикаторні 132/120 шт 3000
9 Катетер типа Фолея 2-х ходовий №18 шт 40
10 Канюля внутрішньовенна G20 шт 700
11 Голка внутрішньовенна типу «метелик» G23 шт 200
12 Голка внутрішньовенна типу «метелик» G25 шт 50
13 Пластир хірургічний в котушці 1,25 см х 9,1 шт 800
14 Рукавички медичні латексні хірургічні припудрені стерильні 7,0; 7,5; 8,0 пара 1500
15 Рукавички латексні оглядові нестерильні припудрені шт 10000
16 Сечоприймач 2000мл нестерильний шт 50
17 Системи для вливання інфузійних розчинів одноразові стерильні шт 5000
18 Ланцети (скарифікатори) шт 14000
19 Термометр медичний максимальний скляний шт 100
20 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 2 мл з голкою 23G шт 8000
21 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 5 мл з голкою 22G шт 6000
22 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 10 мл з голкою 21G шт 4000
23 Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 20 мл з голкою 21G шт 2000
24 Шприц ін’єкційний З-х компонентний інсуліновий одноразовий стерильний 1 мл з голкою 29G (0,33 х 13 мл) шт 2000

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:

Системи для вливання інфузійних розчинів одноразові стерильні шт 5000
Ланцети (скарифікатори) шт 14000
Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 2 мл з голкою 23G шт 8000
Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 5 мл з голкою 22G шт 6000
Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 10 мл з голкою 21G шт 4000
Шприц ін′єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 20 мл з голкою 21G шт 2000
Шприц ін’єкційний З-х компонентний інсуліновий одноразовий стерильний 1 мл з голкою 29G (0,33 х 13 мл) шт 2000

згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1943921, номер тендеру у UA-2018-01-09-000446-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».









З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 січня 2018 23:59
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, визначено, що з 01 січня 2017 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показниками третьої-п'ятої цифр ДК 021:2015. Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-06/37708-07 від 22 листопада 2016 року предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показниками "або третьої, або четвертої,або п'ятої цифр ДК 021:2015". З врахуванням останніх змін, внесених до Порядку визначення предмета закупівлі" (такі зміни набули чинності 17.01.2017 року) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.Крім того, поділ предмета закупівлі на лоти (за показниками четвертої-восьмої цифр ДК 021:2015) є виключно правом, а не обов'язком замовника. Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі. Тобто, замовник, виходячи з назви/асортименту товару тощо, самостійно вирішує за яким предметом закупівлі здійснити придбання відповідного товару/роботи/послуги.
З повагою, керівництво КЗСРРЛО "Сокальська ЦРЛ"
Номер вимоги: UA-2018-01-09-000446-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 23 січня 2018 09:55
вимога про відміну рішення
Шановний Замовнику.
Обрання переможцем торгів ТОВ "Віджи Медікал" є повністю безпідставним та протиправним.
Учасником не було надано гарантійні листи від жодного виробника, наявність яких є вимогою Вашої тендерної документації (п.5).
До того ж цінова пропозиція після аукціону була повністю змінена, хоча в ході аукціону пониження вартості не відбулось.
Довідка про джерело походження товару не була надана. А вкупі з тим, що жоден виробник не надав ТОВ "Віджи Медікал" гарантійного листа на дану закупівлю, виникає питання, товари якої якості будуть поставлені ТОВ "Віджи Медікал" Вашій установі.
Наполегливо вимагаємо скасувати рішення про перемогу ТОВ "Віджи Медікал" та обрати переможцем учасника, який виконав всі вимоги тендерної документації.
В противному разі ми будемо вимушені звернутися в антимонопольний комітет, правоохоронні органи та прокуратуру Вашого регіону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2018 15:56
Під час прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі за ДК 021:2015 -
33140000 - 3- Медичні матеріали - ТОВ "Віджи Медікал" встановлено, що на момент
розгляду пропозицій ними було надано всі необхідні документи та цінову пропозицію з
найнижчою ціною. В документації учасник надав гарантійні листи про можливість поставки
товарів за запропонованими цінами та не відмовився від підписання договору, згідно цінової
пропозиції.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП
"Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року N 35 (далі - Порядок) передбачено, що
після проведення аукціону протягом 1 доби Учасник завантажує оновлену пропозицію.
ТОВ «Віджи Медікал» після проведення аукціону завантажило оновлену пропозицію, не
змінюючи при цьому початкову суму пропозиції.
До того ж в документації учасника ТОВ «Віджи Медікал» надано всі установчі
документи та гарантійні листи, якими підтверджено про те, що місце, кількість, обсяг
поставки товарів буде здійснено, згідно вимог Замовника. Також, пропозиція ТОВ «Віджи
Медікал» є найбільш економічно вигідною, що спрямовано на економію бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 9.2 Порядку, пропозиція доступна для розгляду на момент оцінки, має
найменшу ціну та відповідає умовам закупівлі.
ТОВ «Віджи Медікал» надав гарантійний лист про те, що гарантійні листи виробників
буде надано під час поставки товару. Товар, запропонований ТОВ «Віджи Медікал»,
повністю відповідає кількісним, якісним та технічним вимогам Замовника. Джерело
походження товару підтверджено реєстраційними посвідченнями, деклараціями про
відповідність, сертифікатами та іншими супроводжувальними документами на товар, які
надано в документації до проведення аукціону. Тому, якість та походження товару,
запропонованого ТОВ «Віджи Медікал» повністю відповідають усім вимогам на товар за
даним предметом закупівлі. Сума в договорі не перевищує ціни пропозиції переможця
торгів, яку він запропонував в аукціоні.
На підставі вищезазначеного, рішення про обрання переможцем учасника ТОВ
«Віджи Медікал», який виконав всі вимоги тендерної документації, змінено не буде,
оскільки визначено, що Учасник запропонував найменшу ціну та його пропозиція відповідає
умовам Закупівлі.
Замовник сам встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів
за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти є максимальна
економія та ефективність, що цілком відповідає проведеній закупівлі.
Замовником повністю дотримані вимоги чинного законодавства України, які
регулюють допорогові закупівлі.
Сума в договорі не перевищує ціни пропозиції переможця торгів, яку він
запропонував в аукціоні.
Замовник розглянув пропозицію Учасника, який надав за результатами Аукціону
найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо відповідності пропозиції вимогам,
зазначеним Замовником. Рішення щодо визначення переможцем закупівлі за ДК 021:2015 -
33140000 - 3- Медичні матеріали - ТОВ «Віджи Медікал», змінено не буде.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-01-09-000446-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 24 січня 2018 16:43
Оскарження
Шановний замовнику!!! У Вашій тендерній документації, згідно п.5 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі електронних закупівель, було чітко вказано, що треба надати оригінал або копію гарантійного листа виробника, яким підтверджує можливість поставки товару, а не довідку в довільній формі про надання гарантійних листів від виробника при поставці товару. А також було вказано надати довідку в довільній формі про джерело походження товару(найменування товаровиробника) та країну походження товару, яка в ТОВ " Віджи Медікал" відсутня. Виникає до Вас питання:"Навіщо складати вимоги до учасників,які не дотримуються?" Наполегливо просимо ще раз переглянути своє рішення про переможця!!!! Ми сподіваємося, що в Вас немає змови з ТОВ "Віджи Медікал"!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2018 21:07
Відповідно до п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року N 35 (далі - Порядок), у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації, Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів.
Відповідно до п.14.2. Порядку протягом 3-х днів Вашу вимогу було розглянуто Замовником, прийнято та оприлюднено рішення щодо неї.
Рішення щодо визначення переможцем закупівлі за ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (UA - 2018-01-09-000446-b) - ТОВ "Віджи Медікал" змінено не буде.

Документи подані скаржником

10 січня 2018 16:12
1943921.pdf

Документи

24 січня 2018 15:50
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 122 147,17
UAH з ПДВ
122 147,17
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 129 185,36
UAH з ПДВ
129 185,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2018 09:32
Додаток 3 та Додаток 4.pdf
16 січня 2018 11:14
Електронний підпис
16 січня 2018 11:11
термометри.rar
16 січня 2018 11:11
Скарификатор.rar
16 січня 2018 11:11
Регистр св-во.jpg
16 січня 2018 11:11
смужки 132 20 - 89.jpg
16 січня 2018 11:11
С-во.rar
16 січня 2018 11:11
смужки 132-20 - 89.jpg
16 січня 2018 11:11
смужки 180-60 - 47.jpg
16 січня 2018 11:11
СЭЗ марля.jpg
16 січня 2018 11:11
3357.jpg
16 січня 2018 11:11
3356.jpg
16 січня 2018 11:11
Вата.zip
16 січня 2018 11:11
Бинт гипсовый.rar
16 січня 2018 11:11
Шприц 1 інсул U-100 - 201703.pdf
16 січня 2018 11:11
Сертификат шприц.rar
16 січня 2018 11:11
Св-во+додатки шприц.rar
16 січня 2018 11:11
Декларація шприц.rar
16 січня 2018 11:11
ПР.rar
16 січня 2018 11:11
Перч смотр нестер.zip
16 січня 2018 11:11
Декларация до 08.18.rar
16 січня 2018 11:10
Канюля метелик.rar
16 січня 2018 11:10
Св-во голки.rar
16 січня 2018 11:10
Бинти марлеві 12931-2013.jpg
16 січня 2018 11:10
Бинти марлеві 12931-2013 2.jpg
16 січня 2018 11:10
БИНТ нестер 7х14.rar
16 січня 2018 11:10
Маска.rar
15 січня 2018 15:10
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 січня 2018 16:25
Електронний підпис
16 січня 2018 16:10
гарантійні листи.7z
16 січня 2018 16:03
ком.частина.PDF
16 січня 2018 15:01
декларація.7z
16 січня 2018 15:01
термометри побутові.7z
16 січня 2018 15:01
скарифікатор.7z
16 січня 2018 15:01
сертификат системи.7z
16 січня 2018 15:01
сечоприймач.7z
16 січня 2018 15:01
перчатки хірургічні.7z
16 січня 2018 15:01
канюля бабочка.7z
16 січня 2018 15:01
1000х90 допомога.7z
16 січня 2018 15:01
бинт гіпсовий.7z
16 січня 2018 15:01
бинт 7х14 н.ст.7z
16 січня 2018 15:01
сертификат маска.7z
16 січня 2018 15:01
Уставні док. Валлента.7z
16 січня 2018 15:01
тех.частина.PDF
16 січня 2018 15:01
рішення.7z
16 січня 2018 15:01
витяг_статут.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
Переможець 122 147,17
UAH з ПДВ
22 січня 2018 17:09

Документи

22 січня 2018 17:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2018 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
122 147,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2018 17:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 12:00
Угода.pdf зміни до договору
21 серпня 2018 11:58
Договір.pdf укладений
21 серпня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 14:33
Договір(Медичні матеріали).pdf укладений
31 січня 2018 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне:1.У Зв'язку з реорганізацією Комунального закладу Сокальської районної ради Львівської області "Сокальська ЦРЛ",шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство Сокальської районної ради Львівської області "Сокальська ЦРЛ",Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору,замінивши по тексту Договору слова КЗСРРЛО "Сокальська ЦРЛ" на КНП "Сокальська ЦРЛ".
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до Дговору №38 від 31.01.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 122 147,17
UAH з ПДВ