Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2018-01-09-000350-a b5bc909b2d804742a3b7166ce4d60451
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пастух Любов Пилипівна

+380617690315 zsi_djerelo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20509415
Місцезнаходження: 69034, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Червонополянська, будинок 2
Контактна особа: Пастух Любов Пилипівна
+380617690315
zsi_djerelo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2018 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2018 11:30
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1530 кг
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-09-000350-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім АТТІС", Код ЄДРПОУ:34407781
Дата подання: 10 січня 2018 13:52
Дискримінаційні кваліфікаціні вимоги
Просимо усунути дискримінаційні кваліфікаціні вимоги,а саме: у Додатку 2 до тендерної документації Замонивком визначено конкретного виробиника продукції ПрАТ "Кагма" відповідно до п. 15.14 Інструкції замовника учасник повинен надати Копію договору укладеному з виробником на поставку предмету закупівлі на 2018 рік ( Оскільки предметом закупівлі є по суті виключно продукція виробництва ПрАТ «Кагма», така вимога вбачає порушення вимог п. 6.2. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. , де чітко зазначено що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. За інформацією директору зі збуту ПрАТ «Кагма» реалізація продукції виробництва ПрАТ «Кагма» по Запорізькій області здійснюється виключно з одним дистриб’ютором а саме ТОВ «Сімбі плюс» та пов’язаними з приватними підприємцям. Таким чином у тендерній документації Замовника вбачається виключне бажання звузити коло учасників торгів та по суті провести закупівлю в одного учасника та одного виробника. Що є прямою ознакою поршуення закону україни про "Запобігання корупції" - змовою з постачальником , про що також свідчить досвід проведених закупівель Замовником на молочну продукцію протягом 2017 року Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів державної закупівлі є недискримінація учасників. проханням змінити або виключити таку умову тендерної документації. Законом України "Про здійснення державних закупівель" (надалі - Закон) на Антимонопольний комітет України покладено функції органу оскарження у сфері державних закупівель, який зобов’язаний приймати та у межах своїх повноважень здійснювати розгляд усіх скарг, що оформлені та надіслані з дотриманням вимог Закону. Проаналізувавши всі опубліковані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, де вимоги замовників були визнані дискримінаційними, визначено що вимоги надання копії договорів з виробника продукції з чітким дотриманням асортименту на надання будь яких гарантійних листів від виробника є дискримінаційним. Про що свідчать наприклад такі рішення: - рішення № 589-р/пк-ск від 30.05.2014р - . Вимога до Учасника процедури закупівлі про надання ним договору поставки з виробником. ТА рішення № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 рокуВимога до Учасника процедури закупівлі про надання ним гарантійного листа від виробника продукції, який підтверджує можливість виробника поставити учаснику Процедури закупівлі необхідну кількість продукції відповідно до вимог Документації .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2018 11:23
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
У Додатку 2 до Інструкції відсутнє будь-яке посилання на виробника продукції ПрАТ «Кагма».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА" 199 818,00
UAH з ПДВ
199 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2018 11:11
ІНН(п.п. 15.4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"
#3128617468
Переможець 199 818,00
UAH з ПДВ
16 січня 2018 14:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА" #3128617468

№ рішення у справі

54-/17-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

16 січня 2018 14:49
протокол ТК 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2018 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА"
#3128617468
199 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2018 14:49
протокол ТК 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 09:33
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 16:06
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
02 квітня 2018 16:02
Договір 12Д.pdf укладений
22 січня 2018 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 12/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/Д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 12/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/Д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 199 818,00
UAH з ПДВ