Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз для збору та перевезення твердих побутових відходів
Garbage truck for collection and transportation of solid household waste
Очікувана вартість
145 000 000,00 UAH
UA-2018-01-05-002035-a d5622a519dd4489e87667f6c1144a53f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нина Мелихова

+380504514063 melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3
Контактна особа: Нина Мелихова
+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Світлана Мазка
+380567655811
tender_sme@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "UPRAVLINNYa PO REMONTU TA EKSPLUATATsIYi AVTOShLYaKhIV" DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY
National ID: 03341641
Contact point: Nina Melixova
+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Additional contacts: Світлана Мазка
+380567655811
tender_sme@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 січня 2018 19:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 20:00
Початок аукціону: 30 березня 2018 12:21
Очікувана вартість: 145 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 05 січня 2018 19:08
Enquiries until: 06 лютого 2018 20:00
Complaints submission until: до 12 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 лютого 2018 20:00

Information

Estimated total value: 145 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 450 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Сміттєвоз для збору та перевезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Праці,3
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Garbage truck for collection and transportation of solid household waste
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2018 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 18:35
Зміни тех завдання сміттєвози 06.02.docx
06 лютого 2018 18:35
Технічне завдання зі змінами 06.02.docx
06 лютого 2018 17:21
Зміни ТД сміттєвози.docx
05 лютого 2018 20:10
ТД зі змінами мусоровози.doc
05 лютого 2018 20:10
Зміни ТД сміттєвози.docx
02 лютого 2018 16:40
Зміни ТД сміттєвози.docx
05 січня 2018 19:08
Проект договору на мусоровоз.docx
06 лютого 2018 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2018 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2018 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 18:35
Зміни тех завдання сміттєвози 06.02.docx
29 січня 2018 16:40
Зміни в тех завдання 29.01.docx
29 січня 2018 16:20
Зміни в тех завдання 29.01.docx
24 січня 2018 08:27
Зміни тех завд сміттєвози.docx
06 лютого 2018 18:35
Технічне завдання зі змінами 06.02.docx
06 лютого 2018 17:21
Технічне завдання.docx
05 лютого 2018 20:10
ТД зі змінами мусоровози.doc
29 січня 2018 16:40
ТЗ_ сміттєвоз (29 01 18 ).docx
29 січня 2018 16:20
ТЗ_ сміттєвоз (29 01 18 ).docx
24 січня 2018 08:27
ТЗ_ мусоровоз.docx
06 лютого 2018 17:21
Зміни ТД сміттєвози.docx
05 лютого 2018 20:10
ТД зі змінами мусоровози.doc
02 лютого 2018 16:40
ТД зі змінами мусоровози (02.02.18).doc
29 січня 2018 16:20
ТД зі змінами мусоровози (29 01 18).doc
24 січня 2018 08:27
ТД мусоровоз із змінами (1).doc
05 січня 2018 19:08
Тендерная Документация мусоровоз із змінами.doc
05 лютого 2018 20:10
Зміни ТД сміттєвози.docx
02 лютого 2018 16:40
Зміни ТД сміттєвози.docx
29 січня 2018 16:20
Зміни ТД сміттєвози.docx
24 січня 2018 08:27
Зміни ТД сміттєвози.docx
05 січня 2018 19:08
Проект договору на мусоровоз.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-05-002035-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 31 січня 2018 15:32
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 02.02.2018 № 919.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 21:36
Номер скарги: UA-2018-01-05-002035-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДІАТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41730081
Дата подання: 31 січня 2018 19:06
Оскарження умов тендеру
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі") 05 січня 2018 року Комунальним підприємством "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-05-002035-a) щодо проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові. Предмет закупівлі - великовантажні мототранспортні засоби, а саме - сміттєвози для збору та перевезення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015: 34140000-0). Запланована вартість закупівлі становить 145 000 000,00 гривень. Під час аналізу тендерної документації (надалі - ТД), було виявлено, що Замовник встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних Учасників, які дають перевагу окремим суб'єктам господарської діяльності, а інших - позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. ТОВ "Діатрейд" (надалі - Учасник) вважає вимоги, які встановлені ТД такими, що не відповідають ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон). Згідно з ч. 1 ст. 24 ЗУ: "замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції". Відповідно до п. 3 ч. 3 ТД Замовник передбачив забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська) на суму: 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 коп.). Але, відповідно до інформації про процедуру закупівлі (оголошення), яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (адрес сторінки: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-05-002035-a) вид тендерного забезпечення - відсутній. Отже, встановивши забезпечення тендерної пропозиції у ТД та не зазначивши це у оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, Замовник вводить потенційних Учасників в оману, тим самим порушивши ч. 2 ст. 21 Закону, а саме: "в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)". Через це, ТОВ "Діатрейд" не встигає подати тендерну пропозицію, яка відповідає ТД Замовника тому, що для отримання нової гарантії від банку, яка відповідає вимогам Замовника на суму 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 коп.) потрібно 6 діб. Також, однією із вимог Замовника, яка зазначається у п. 3 ч. 3 ТД є - надання Комунальному підприємству "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради скановану копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в якості покриття для гарантії, яка надається, як тендерне забезпечення. Детально проаналізувавши вищенаведений пункт тендерної документації, ТОВ "Діатрейд" дійшло висновку, що це є прями порушенням Закону та суперечить п. 4 ст. 22, а саме: "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Отже, встановлюючи такі вимоги у ТД, Замовник фактично замість банку, обирає суму покриття, яка є не меншою ніж 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 коп.). Звертаємо увагу адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, що ТОВ "Діатрейд" має покриття за гарантією, але воно є меншим ніж зазначено Замовником, тобто не відповідає вимогам ТД. У зв'язку з цим, ТОВ "Діатрейд" позбавлено можливості прийняти участь у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-05-002035-a). Тобто, Замовник нехтуючи тим, що закупівельна діяльність повинна здійснюватися за заздалегідь оголошеними правилами і критеріями, справедливо й чесно, забезпечувати рівні можливості для всіх постачальників, які беруть участь у торгах, незалежно від їх статусу та державної належності, навмисно звужує коло осіб, які можуть прийняти участь у закупівлі. Звертаємо особливу увагу та наголошуємо на тому, що саме внаслідок зазначених вище порушень Замовника та ігнорування ним принципу рівності (недискримінації) й справедливості, суттєво обмежуються наші права і можливість участі у цьому тендері. У зв'язку з цим, керуючись ст.ст. 8, 18 ЗУ "Про публічні закупівлі", - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради внести зміни до оголошення проведення конкурсних торгів про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-05-002035-a) великовантажні мототранспортні засоби, а саме - сміттєвози для збору та перевезення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015: 34140000-0). 4. Зобов'язати Комунальне підприємство "Управління по ремонту та експлуатації автошляхів" Дніпровської міської ради внести зміни до документації конкурсних торгів про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-05-002035-a) великовантажні мототранспортні засоби, а саме - сміттєвози для збору та перевезення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015: 34140000-0) та усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. У разі неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі. Перелік додатків до скарги: 1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 31.01.2018. Директор ТОВ "Діатрейд" Черечеча А.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2018 21:54
Рішення від 02.02.2018 № 921.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 21:54
Рішення від 19.02.2018 № 1452.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2018 20:11
Номер скарги: UA-2018-01-05-002035-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 09 лютого 2018 15:39
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодаства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 13.02.2018 № 1270.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2018 17:33
Номер скарги: UA-2018-01-05-002035-a.c4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 06 березня 2018 15:49
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2018 11:24
Рішення від 12.03.2018 № 2123.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 11:22
Рішення від 28.03.2018 № 2839.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2018 20:26

Документи подані скаржником

31 січня 2018 15:32
скарга № 8 від 31.01.2018.pdf
31 січня 2018 15:32
платіжне доручення.pdf
31 січня 2018 15:32
Плескач ТД 2018.pdf

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2018 21:36
Рішення від 02.02.2018 № 919.pdf

Документи подані скаржником

31 січня 2018 19:06
Скарга Діатрейд.pdf
31 січня 2018 19:06
Квитанція.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2018 21:54
Рішення від 02.02.2018 № 921.pdf
22 лютого 2018 20:11
Рішення від 19.02.2018 № 1452.pdf

Документи подані скаржником

09 лютого 2018 15:39
cкарга від 09.02.18 № 17.pdf
09 лютого 2018 15:39
платіжне доручення.pdf
09 лютого 2018 15:39
Плескач ТД 2018.pdf
09 лютого 2018 15:39
Рішення від 16.01.2018 № 341.pdf

Документи Органу Оскарження

13 лютого 2018 17:33
Рішення від 13.02.2018 № 1270.pdf

Документи подані скаржником

06 березня 2018 15:49
скарга закупівля 002035-а.pdf
06 березня 2018 15:49
Платіжне доручення 3831.pdf

Документи Органу Оскарження

13 березня 2018 11:22
Рішення від 12.03.2018 № 2123.pdf
02 квітня 2018 20:26
Рішення від 28.03.2018 № 2839.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-01-05-002035-ad5622a519dd4489e87667f6c1144a53f
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 березня 2018 16:14
протокол 86.PDF
01 березня 2018 16:17
Електронний підпис

Публічні документи

15 лютого 2018 09:14
Електронний підпис
15 лютого 2018 09:14
Gar2.pdf.p7s
15 лютого 2018 09:14
Gar2.pdf
15 лютого 2018 09:14
платіжне доручення.pdf
15 лютого 2018 09:14
Банковская лицензия.pdf.p7s
15 лютого 2018 09:14
Банковская лицензия.pdf
15 лютого 2018 09:14
9-КОМПЛАЙНС АНКЕТА.pdf
15 лютого 2018 09:13
4-Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 лютого 2018 09:13
3-Витяг ЄДР.pdf
15 лютого 2018 09:13
27-Інструкція 6511С4-500.pdf
15 лютого 2018 09:13
26-Інструкція 5401Н2.pdf
15 лютого 2018 09:13
21-Детальний опис.pdf
15 лютого 2018 09:13
2-Статут із змінами.pdf
15 лютого 2018 09:13
16-Довідка СТО+договора.pdf
15 лютого 2018 09:13
12-Проект договору.pdf
15 лютого 2018 09:13
1-довідка+догов+відгук-.pdf

Документи

01 березня 2018 16:15
протокол 87.PDF
01 березня 2018 16:16
Електронний підпис

Документи

01 березня 2018 16:13
протокол 85.PDF
01 березня 2018 16:16
Електронний підпис

Публічні документи

16 лютого 2018 19:43
Технічна частина 3.pdf
16 лютого 2018 19:43
Технічна частина 2.pdf
16 лютого 2018 19:43
Технічна частина 1.pdf
16 лютого 2018 19:43
11497023000.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ"

ТОВ Укрспецтехінвест

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи

Публічні документи

16 лютого 2018 19:43
Технічна частина 3.pdf
16 лютого 2018 19:43
Технічна частина 2.pdf
16 лютого 2018 19:43
Технічна частина 1.pdf
16 лютого 2018 19:43
11497023000.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрспецтехінвест

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 квітня 2018 12:56
Коментар щодо відміни: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2839-р/пк-пз від 28.03.2018
Документи:
26 квітня 2018 12:56
Електронний підпис
26 квітня 2018 12:51
Протокол 133.PDF