Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Очікувана вартість
824 040,00 UAH
UA-2018-01-05-001779-a 83b85ef88c954e0e9f1f0a63e7cba6f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буколова Наталя Вікторівна

380573450322 tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад охорони здоров’я «Харківська міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф.О. І. Мещанінова»
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Буколова Наталя Вікторівна
380573450322
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 24 січня 2018 11:11
Очікувана вартість: 824 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45780 кілограми
Прання білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2018 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2018 16:32
Додаток 3.doc
05 січня 2018 16:32
Додаток 2.doc
05 січня 2018 16:31
Додаток 1.doc
05 січня 2018 16:31
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2018 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДЬЯЧКОВА ЛЮДМИЛА ЛЕОНІДІВНА 814 884,00
UAH з ПДВ
814 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пральня Кристал 824 040,00
UAH з ПДВ
824 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2018 10:39
Довідка МВС.pdf
31 січня 2018 10:39
Податкова.pdf
31 січня 2018 10:39
Корупц. реєстр.pdf
20 січня 2018 18:26
Електронний підпис
20 січня 2018 18:23
Відповідність ст 17.pdf
20 січня 2018 18:23
технічний опис.pdf
20 січня 2018 18:23
Тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2018 18:23
Проект договору.pdf
20 січня 2018 18:23
Інші документи.pdf

Публічні документи

23 січня 2018 15:01
Тендерна пропозіция.pdf
23 січня 2018 15:01
Технічни кретерії.pdf
23 січня 2018 15:01
Статут.pdf
23 січня 2018 15:01
наказ.pdf
23 січня 2018 15:01
Відгук (1).pdf
23 січня 2018 15:01
Аналог.довора.pdf
23 січня 2018 15:01
Руєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДЬЯЧКОВА ЛЮДМИЛА ЛЕОНІДІВНА

ТОВ Пральня Кристал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЬЯЧКОВА ЛЮДМИЛА ЛЕОНІДІВНА
#1788401047
Переможець 814 884,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2018 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДЬЯЧКОВА ЛЮДМИЛА ЛЕОНІДІВНА
#1788401047
814 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:22
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:20
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2018 15:49
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 липня 2018 15:49
Електронний підпис укладений
16 лютого 2018 09:51
Договір.pdf укладений
16 лютого 2018 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з проведенням державної реєстрації припинення Комунального закладу охорони здоров’я „Харківська міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова” шляхом реорганізації (перетворення) в комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради на підставі рішення 19 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 18.04.2018 № 1072/18 «Про припинення комунальних закладів охорони здоров’я міста Харкова шляхом реорганізації (перетворення) в комунальні некомерційні підприємства Харківської міської ради», та утворення 12.07.2018 р. комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради, яке згідно Статуту є правонаступником комунального закладу охорони здоров’я „Харківська міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова”, керуючись частиною першою ст. 104, ст. ст. 512, 651, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 11.3., 11.6. Договору, Сторони домовились преамбулу Договору та Розділ ХIIІ Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" змінити та викласти в новій редакції шляхом укладення додаткової угоди. Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника на закупівлю послуг за ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни) та з метою проведення договірних взаєморозрахунків, керуючись пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно пунктів 11.1.3., 11.3., 11.6. Договору, Сторони домовились пункт 10.1. розділу Х. «Строк дії договору» змінити та викласти його в редакції такого змісту: «10.1. Цей договір укладається та вступає в силу з моменту його підписання Сторонами і діє до повного виконання визначених у ньому зобов’язань. Закінчення строку дії Договору – 30 червня 2019 року.»
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 814 883,81
UAH