Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання та санітарна очистка зелених зон,парків,скверів,бульварів,газонів,пляжу,тощо(очищення газонів від сміття,опалого та випрілого листя,підмітання та очищення доріжок від снігу,льоду,посипання піском взимку та ін.),закріплених відповідними рішеннями за районом
Очікувана вартість
2 720 000,00 UAH
UA-2018-01-05-001762-a 65095afe97f5424fba813b0dee27dd1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Якимович

+380512478389 az_zakupivli@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Наталія Якимович
+380512478389
az_zakupivli@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2018 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 10:00
Початок аукціону: 23 січня 2018 15:50
Очікувана вартість: 2 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання та санітарна очистка зелених зон,парків,скверів,бульварів,газонів,пляжу,тощо(очищення газонів від сміття,опалого та випрілого листя,підмітання та очищення доріжок від снігу,льоду,посипання піском взимку та ін.),закріплених відповідними рішеннями за районом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Погранична 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 16:26
ТД прибирання зелених зон 2 редак.doc
12 січня 2018 16:26
Протокол внесення змін.pdf
12 січня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 16:26
ТД прибирання зелених зон 2 редак.doc
05 січня 2018 16:14
ТД прибирання зелених зон.doc
12 січня 2018 16:26
Протокол внесення змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання Техничного завдання
Дата подання: 10 січня 2018 13:51
Дата відповіді: 12 січня 2018 12:14
Згідно технічного завдання відкритих торгів з закупівлі послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (прибирання та санітарна очистка зелених зон, парків, скверів, бульварів, газонів, пляжу, тощо (очищення газонів від сміття, опалого та випрілого листя, підмітання та очищення доріжок від льоду, посипання піском взимку) виникли такі запитання: 1. При дійсних нормах прибирання необхідно завантажити більше 8000 м3 сміття, згідно вашого технічного завдання у Вас вказано 170 м3. 2. Транспортні витрати розраховані на вивезення 170 м3, що робити з залишками сміття ? 3. Площа прибирання та кратність за адресами не вказана. 4. Що Ви мали на увазі в п.3 (Прибирання сміття з урн на зелених зонах) в одиниці виміру ( од/ кратність) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
1-2. Щодо дійсних норм прибирання інформуємо, що в тендерній документації враховано накопичення сміття, яке планується складувати та вивозити згідно факту накопичення та передбачених коштів.
3. Кратність прибирання – в основному 2 рази на тиждень, в окремих випадках 3 або 1 раз на тиждень, що буде коригуватися у графіках надання послуг згідно дислокації та адрес місць надання послуг та передбачених при цьому коштів.
4. Щодо урн, які стоять на зелених зонах: їх в наявності 32 шт., лавок 72 шт. прибирання сміття коригується графіком прибирання та надається замовником в письмовій формі.
За тендером.
Дата подання: 11 січня 2018 10:02
Дата відповіді: 12 січня 2018 12:16
Стосовно Додатку 5 «Документи щодо підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частин 1 та 2 статті 17 Закону»: 1. вкажіть термін дії оригіналів довідок зазначених в додатку 5, оригінали цих довідок не містять інформації про термін дії, на них зазначена тільки дата створення : п.2 «Службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення» п. 5 «Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону)» 2. поясніть уточнення «Учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (в разі наявності)», це повинна бути одна довідка на всі пункти Додатку 5? Чи на кожен пункт окрема довідка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
1. На момент подання учасником тендерних пропозицій довідки повинні бути дійсними.
2. Довідки надаються окремо по кожному пункту, зазначеному у Додатку 5 тендерної документації.
Стосовно п.3 та п.4 частини IV ТД, та Додатку 3
Дата подання: 11 січня 2018 10:14
Дата відповіді: 12 січня 2018 12:16
Конкретизуйте, будь ласка, яким чином має бути надано згоду на підписання проекту договору про закупівлю послуг (та його умов). Довідка у довільній формі? Підписаний проект Договору наведений у Додатку 3? І чи взагалі потрібна ця згода?
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Тендерною документацією не передбачена вимога щодо надання згоди на підписання проекту договору про закупівлю послуг (та його умов).
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 11 січня 2018 12:38
Дата відповіді: 12 січня 2018 12:19
1.Згідно п.5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено один кваліфікаційний критерій – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У Додатку 4 цієї ж тендерної документації викладено три кваліфікаційні критерії. Поясніть їх три чи один? 2.У Додатку 4 Тендерної документації «Перелік документів, які подаються Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником (стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі).» пункт 3 «3. В складі тендерної пропозиції Учасник зобов’язаний надати - скан-копію договору на захоронення сміття чинного на період надання послуг; - Довідку про проходження водіями медичного огляду; - Довідку про забезпечення створення умов для паркування транспортних засобів.» Викладені інші вимоги. 1. Якім чином інші вимоги відносяться до кваліфікаційних критеріїв? 2. Чому про ці інші вимоги не внесено до розділу ІІІ Тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Найближчим часом тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Що до довідок
Дата подання: 11 січня 2018 20:18
Дата відповіді: 12 січня 2018 16:11
1. Довідку про проходження водіями медичного огляду – який саме медичний огляд ви маєте на увазі? Поясніть докладніше яку інформацію, з якими додатками і в якій формі необхідно надати в цій довідці? Потрібно якесь підтвердження, якщо так то яке і в якій формі? Справа в тому що медичних оглядів для водіїв є декілька. 2. Довідку про забезпечення створення умов для паркування транспортних засобів. – Поясніть докладніше, що повинна містити ця довідка? Яку інформацію, з якими додатками і в якій формі необхідно надати в цій довідці? Потрібно якесь підтвердження, якщо так то яке і в якій формі? 3. Будьте ласкаві створіть будь ласка перелік усіх без виключення довідок, додатків то що, які необхідно надати в тендерній пропозиції. На пошуки прихованих у тексті довідок витрачається багато часу. Дуже дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог наказу МОЗ України і МВС України від 31.01.2013 № 65/80 (зі змінами) «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» попередній, періодичний та позачерговий медичні огляди проводяться в закладі охорони здоров'я медичною комісією. За результатом медичного огляду водіїв медичною комісією видається за встановленою формою довідка щодо придатності до керування транспортним засобом. Що стосується надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки про забезпечення створення умов для паркування транспортних засобів повідомляємо, тендерним комітетом, протоколом про внесення змін до тендерної документації від 12.01.2018 №6/01/2018 було прийнято рішення про виключення даної вимоги з переліку документів, які подаються учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Щодо надання переліку усіх без виключення довідок, додатків тощо, які необхідно надати в тендерній пропозиції, повідомляємо, що в складі тендерної документації викладено все необхідне для подання учасником тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2018 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЕРРА НИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 2 094 057,64
UAH з ПДВ
173 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Орендне ремонтно-будівельне управління №4 1 751 909,66
UAH з ПДВ
1 738 309,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектбудсервіс-Юг 2 499 860,00
UAH з ПДВ
2 093 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Миколаївзеленгосп" 2 622 341,89
UAH з ПДВ
2 622 341,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2018 09:20
інструмент - 0004.pdf
22 січня 2018 09:20
інструмент - 0003.pdf
22 січня 2018 09:20
інструмент - 0002.pdf
22 січня 2018 09:20
інструмент - 0001.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0005.pdf
22 січня 2018 04:07
Проект договору - 0003.pdf
22 січня 2018 04:07
Проект договору - 0004.pdf
22 січня 2018 04:07
Проект договору - 0005.pdf
22 січня 2018 04:07
Проект договору - 0006.pdf
22 січня 2018 04:07
Відгуки - 0004.pdf
22 січня 2018 04:07
Відгуки - 0003.pdf
22 січня 2018 04:07
Відгуки - 0002.pdf
22 січня 2018 04:07
Відгуки - 0001.pdf
22 січня 2018 04:07
Проект договору - 0008.pdf
22 січня 2018 04:07
Проект договору - 0007.pdf
22 січня 2018 04:07
Проект договору - 0002.pdf
22 січня 2018 04:07
Проект договору - 0001.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0013.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0012.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0011.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0010.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0009.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0008.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0007.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0006.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0003.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0004.pdf
22 січня 2018 04:07
Довідки - 0002.pdf
22 січня 2018 04:07
ПРОТОКОЛ - 0002.pdf
22 січня 2018 04:07
ПРОТОКОЛ - 0001.pdf

Публічні документи

30 січня 2018 11:54
Документи переможця.pdf
21 січня 2018 14:14
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 січня 2018 13:56
Електронний підпис
19 січня 2018 13:54
18.Витяг.pdf
19 січня 2018 13:54
14.відповідність ст.17.pdf
19 січня 2018 13:54
5.Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЕРРА НИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

О РБУ №4

ТОВ Проектбудсервіс-Юг

ТОВ "Миколаївзеленгосп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕРРА НИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40643716
Відхилено 173 800,00
UAH з ПДВ
25 січня 2018 13:53
Орендне ремонтно-будівельне управління №4
#19296813
Переможець 1 738 309,66
UAH з ПДВ
26 січня 2018 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Орендне ремонтно-будівельне управління №4
#19296813
1 738 309,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
08 лютого 2018 12:26
Договір ОРБУ-4 по зеленим зонам.pdf укладений
08 лютого 2018 12:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 738 309,66
UAH з ПДВ