Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виробництво, транспортування, постачання теплової енергії
Очікувана вартість
38 291,00 UAH
UA-2018-01-05-001332-a 7a952ce06c494870a30224e70b6d1933
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ніна савченко

+380939954692 nina_dp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитяча поліклініка №1 Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05480619
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Пирогова, 15
Контактна особа: ніна савченко
+380939954692
nina_dp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до плану розташування тепломереж за адресою м.Чернігів, вул. Гагаріна, 6, постачальником теплової енергії є ПАТ «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО». Підключити будівлі Дитячої поліклініки №1 Чернігівської міської ради за даною адресою до інших джерел постачання теплової енергії не можливо, так як ПАТ «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» мають монопольне становище на ринку теплової енергії у м. Чернігові та Чернігівській області. та відноситься до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Чернігівської області, затвердженого розпорядженням в.о.голови Антимонопольного комітету України від 28.11.2012р. №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» як такі, що займають монопольне становище на ринку транспортування теплової енергії в межах діючих місцевих теплових мереж. Для подальшої безперебійного функціонування будівель поліклініки за даною адресою виникає потреба у закупівлі теплової енергії для опалення у ПАТ «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2018 14:51
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 гігакалорія
виробництво, транспортування, постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, Пирогова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

05 січня 2018 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
Переможець 38 291,00
UAH з ПДВ
05 січня 2018 14:51

Документи

05 січня 2018 14:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2018 14:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
#03357671
38 291,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2018 14:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:00
звіт про виконання.pdf укладений
02 січня 2019 12:59
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2018 10:26
додаткова угода.PDF зміни до договору
09 серпня 2018 10:25
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 10:10
додаткова угода.PDF зміни до договору
24 липня 2018 10:09
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2018 15:53
додаткова угода.PDF зміни до договору
05 квітня 2018 15:52
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2018 10:41
додаткова угода.PDF зміни до договору
06 березня 2018 10:41
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 09:57
договір ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО.PDF укладений
18 січня 2018 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Споживач здійснює оплату за теплову енергію отриману в лютому 2018 року за такими банківськими реквізитами: ПАТ "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" 14000, м.Чернігів, вул. Реміснича, 55Б р/р 26004051420431 в ПАТ КБ "Приватбанк" МФО 353586 код 03357671
Номер договору про закупівлю: 1-0401-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0401-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): споживач здійснює оплату за теплову енергію отриману в березні 2018 року за банківськими реквізитами.
Номер договору про закупівлю: 1-0401-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0401-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Назву Дитяча поліклініка №1 Чернігівської міської ради читати Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча поліклініка №1" Чернігівської міської ради
Номер договору про закупівлю: 1-0401-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0401-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Споживача
Номер договору про закупівлю: 1-0401-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-0401-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 38 291,00
UAH з ПДВ