Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони адміністративної будівлі Запорізької обласної ради
Очікувана вартість
2 897 374,00 UAH
UA-2018-01-05-001229-a e9bd91b1aae544d78ddb514d66461e6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротич Микола Миколайович

+380612390613 zor@zor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізька обласна рада
Код ЄДРПОУ: 20507422
Вебсайт: http://www.zor.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний, 164, м. Запоріжжя
Контактна особа: Коротич Микола Миколайович
+380612390613
zor@zor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 14:32
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 14:32
Початок аукціону: 24 січня 2018 14:20
Очікувана вартість: 2 897 374,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 973,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з охорони адміністративної будівлі Запорізької обласної ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі Запорізької обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Соборний,164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75242000-4 — Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість постів охорони
Дата подання: 11 січня 2018 10:40
Дата відповіді: 12 січня 2018 15:54
В Тендерній документації вказано, що Вам необхідно 3 цілодобові пости. Підскажіть, будь ласка, скільки охоронників повинно бути на одному цілодобовому пости (1 чи більше) на зміні? Тобто, вам всього потрібно 3 цілодобвих поста по одному охороннику на кожному посту чи один цілодобовий пост повинен закривати більше осіб?
Відповідь: Тендерною документацією передбачено 3 (три) цілодобових пости по охороні об’єктів Запорізької обласної ради. Учасник надає послуги Замовнику з цілодобової охорони адміністративної будівлі Запорізької обласної ради (3 пости), у встановленому законодавством та Договором порядку, від розкрадання, пошкодження чи знищення, в тому числі матеріальних цінностей, які знаходяться або зберігаються на Об'єкті - Запорізької обласної ради. Учасник повинен забезпечити цілодобову охорону адміністративної будівлі Запорізької обласної ради (3 пости), у кількості працівників охорони, яка узгоджується із Замовником під час укладання Договору («Дислокація»)»
вогнепальна зброя
Дата подання: 11 січня 2018 11:00
Дата відповіді: 12 січня 2018 15:55
В кваліфікцаійних критеріях, в технічних вимогах та в проекті договору вказано, що учасники повинні мати право застосування вогнепальної нарізної короткоствольної зброї. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникм для участі у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування потреб та вимог до предмету закупівлі. Вимога щодо наявності у Учасника «вогнепальної нарізної короткоствольної зброї не використовується Замовником, як обмеження і не призводить до дискримінації учасників. Оскільки Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника права на володіння та використання вогнепальної короткоствольної зброї, а просить підтвердити наявність як безпосередньо у Учасника, так і через третіх осіб (відповідно до чинного законодавства) права володіти і використовувати вогнепальну нарізну короткоствольну зброю. Даний факт не обмежує право Учасника залучити третіх осіб, які мають право на володіння та використання вогнепальної нарізної короткоствольної зброї, відповідно до чинного законодавства

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2018 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Запорізькій області 2 872 638,00
UAH з ПДВ
2 872 638,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Барвінок, ЛТД" 2 893 682,88
UAH з ПДВ
2 893 682,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2018 09:20
Тендерна пропозиція
19 січня 2018 10:46
17 Лист згода.pdf
19 січня 2018 10:46
12 Лист відгук ЗТМК.pdf
19 січня 2018 10:46
11 Лист відгук Архів.pdf
19 січня 2018 10:46
28 Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 січня 2018 10:46
24 копія Ліцензії.pdf

Публічні документи

19 січня 2018 14:35
12 Технічні вимоги.PDF
19 січня 2018 14:35
20 Ліцензія.PDF
19 січня 2018 14:35
18 Довідка ЄДРПОУ.PDF
19 січня 2018 14:35
14 Лист згода.PDF
19 січня 2018 14:35
10 Довідка учасника.PDF
19 січня 2018 14:35
24 Договір субподряда.PDF
19 січня 2018 14:35
22 Зброя.PDF
19 січня 2018 14:35
7 Наявність фахівця.PDF
19 січня 2018 14:35
5 Автотранспорт.PDF
19 січня 2018 14:35
4 Спецзасоби.PDF
19 січня 2018 14:35
3 Засоби звязку.PDF
19 січня 2018 14:35
2 Формений одяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Запорізькій області

ТОВ "Барвінок, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
Переможець 2 872 638,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 16:27

Документи

26 січня 2018 16:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
2 872 638,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2018 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2018 16:12
Договір 25.pdf укладений
15 лютого 2018 16:11
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 16:32
Зв укладений
01 березня 2019 16:29
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 09:50
Дод. 2 до Договору 25.pdf зміни до договору
16 січня 2019 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 3 428 005,00
UAH з ПДВ