Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне
Очікувана вартість
2 149 900,00 UAH
UA-2018-01-05-000990-a 78460e4b08644389a050976264e61838
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Андріївна Шишка

+380524232286 rvoalex27300@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02144128
Місцезнаходження: 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт. Олеквсандрівка, вул. Незалежності України, 82
Контактна особа: Надія Андріївна Шишка
+380524232286
rvoalex27300@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2018 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 15:00
Початок аукціону: 23 січня 2018 12:12
Очікувана вартість: 2 149 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
566 тони
вугілля кам'яне марок ДГ (0-200), ДГ (13-100), ГЖП (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівка, Незалежності України, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2018 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 10:22
перелік змін.doc
10 січня 2018 10:22
Тендерна документація 2018 - нова версія.doc
05 січня 2018 13:37
Тендерна документація 2018.doc
10 січня 2018 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2018 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 10:22
перелік змін.doc
10 січня 2018 10:22
Тендерна документація 2018 - нова версія.doc
05 січня 2018 13:37
Тендерна документація 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання банківської гарантії
Дата подання: 08 січня 2018 12:21
Дата відповіді: 10 січня 2018 09:59
В Документації зазначено, що банківська гарантія повинна бути надана у складі тендерної пропозиції як у формі сканованої версії з оригіналу паперового відображення змісту такої гарантії так і у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Повідомляємо Вам, що банківська установа видає банківську гарантію або у паперовому вигляді або електронну банківську гарантію і не видає одночасно обидва цих документа на одну процедуру закупівлі. Тому просимо Вас визначитися, у якому вигляді надавати банківську гарантію: скановану копію з оригіналу паперового відображення або електрону версію банківської гарантії з накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Якщо Ви маєте на увазі тільки електронну банківську гарантію, то, просимо Вас роз'яснити, чи правильно ми розуміємо, що учасникам треба роздрукувати на паперовому носії файл з електронною банківською гарантією, і, не завіряючи його ніякими печатками, розмістити його в складі тендерної пропозиції, а також розмістити на тендерному майданчику файл з електронною банківською гарантією, отриманий в банку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В складі тендерної пропозиції необхідно надати банківську гарантію роздруковану на паперовому носії не завіряючи її ніякими печатками, а також розмістити на електронному майданчику файл з електронною банківською гарантією, отриманий в банку.
Питання щодо оплати відповідних лабораторних досліджень
Дата подання: 08 січня 2018 12:24
Дата відповіді: 10 січня 2018 10:00
В Документації сказано, що Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, сертифікату якості на кожну марку заявленого вугілля (здійснену у 2017 році), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів. А також сказано, що якщо у замовника виникнуть сумніви щодо якості продукції при поставці кожної окремої партії вугілля, то Замовник має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що протокол випробувань видається на товар, який вже є у наявності в учасника. У випадку, якщо учасник не має в наявності на момент подання пропозицій товару, або планує його придбання, у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі, для конкретного Замовника та із якісними показниками, які ним вимагаються, він не зможе взяти участь у Процедурі закупівлі. Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар. Крім того протокол випробувань не є обов'язковим згідно вимог чинних національних стандартів для вугілля кам'яного. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам'яного вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам'яного. Даний документ є платним і його ціна в свою чергу буде впливати на формування ціни пропозиції та призведе до її здорожчання. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність. Також акредитація в системі ІЅО 17025 не є обов'язковою для лабораторій, які здійснюють випробування вугілля, таким чином Замовник звужує коло можливих учасників, які співпрацюють з лабораторіями, що не акредитовані в даній системі. Що стосується оплати відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником, то в Документації ніде не вказаний перелік цих лабораторій, їх адреси, вартість доставки проб вугілля та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. На нашу думку, ця вимога із-за невизначеності критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеності переліку цих лабораторій, їх адреси та вартості послуг з проведення лабораторних досліджень та доставки проб до лабораторії, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до Учасників торгів. Крім того, якщо Учасник торгів додатково повинен буде оплачувати вартість експертизі та лабораторних досліджень, а саму вартість цих робіт він не знає, то Учасник не зможе остаточно розрахувати вартість своєї тендерної пропозиції. А згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому просимо вилучити з тендерної документації цю вимогу. Пропонуємо Вам ознайомитися з Рішеннями колегії АМКУ саме з цього питання: Тендер ID: UA-2017-07-17-000351-а, UA-2017-02-13-000481-b.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з умов Тендерної документації учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі в торгах. Учасник може отримати відповідні документи у виробника або в іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу Замовника в випадку перемоги Учасника на торгах. А тому Замовник не вважає дані вимоги тендерної документації дискримінаційними. Адже при виборі переможця торгів перш за все Замовник керується ціновим фактором та якістю вугілля. Дана вимога дасть можливість Замовнику у випадку сумнівів щодо якості запропонованого товару отримати певні гарантії щодо недопущення погіршення якості товару шляхом додавання домішок, які негативно будуть впливати на якісні та технічні характеристики.
Питання щодо надання протоколу випробувань, сертифікату якості
Дата подання: 08 січня 2018 12:24
Дата відповіді: 10 січня 2018 10:00
В Документації сказано, що Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, сертифікату якості на кожну марку заявленого вугілля (здійснену у 2017 році), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів. Нам не зрозуміло, чому учасники не можуть надати зазначені Вами документи датовані 2016 або 2018 роками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та буде прописано, що Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, сертифікату якості на кожну марку заявленого вугілля (здійснену не раніше 2016 року), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів.
Питання щодо надання зразка посвідчення якості
Дата подання: 08 січня 2018 12:25
Дата відповіді: 10 січня 2018 10:01
В Документації сказано, що для прикладу учасник надає зразок посвідчення якості, на партію товару (зазначити номер вагону, разом із копією залізничної накладної та/або інформацію про автотранспорт, яким здійснювалось постачання) із попередніх партій поставок на кожну марку вугілля кам’яного, що складає предмет закупівлі. Просимо вас роз’яснити, як бути тим учасникам, які ще не реалізовували ті марки вугілля, які є предметом закупівлі за цими торгами? Якщо учасник тільки планує в разі перемоги в цих торгах придбання даних марок вугілля, чи достатньо буде листа від учасника в довільній формі із зазначенням того, що він ще не займався реалізацією вугілля таких марок і не може надати запитувані Вами документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з умов Тендерної документації Учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі в торгах. Учасник може отримати відповідні документи у виробника або в іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу замовника в випадку перемоги Учасника на торгах. Також однією з умов Тендерної документації – є підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Питання щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 08 січня 2018 12:26
Дата відповіді: 10 січня 2018 10:01
В Документації від учасників вимагається довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. До довідки додаються копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, визначені за довідкою (копії договорів купівлі - продажу чи інших документів, що підтверджують набуття права власності - свідоцтв про право власності, або технічних паспортів на транспортні засоби, тощо); або копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником обладнання та матеріально-технічної бази (договорів оренди, тощо); або копії документів, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Чи правильно ми розуміємо, що документи, які підтверджують право власності на об'єкти обладнання та матеріально-технічної бази, надають тільки ті учасники, які мають ці об'єкти у власності? Ті ж учасники, які використовують ці об'єкти на підставі договорів оренди або надання відповідних послуг надають тільки копії цих договорів? Або крім копій договорів оренди та надання відповідних послуг учасники повинні надати ще документи, що підтверджують право власності орендодавця/надавача послуг на ці об'єкти обладнання та матеріально-технічної бази?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, які підтверджують право власності на об’єкти обладнання та матеріально – технічної бази, надають тільки ті Учасники, які мають ці об’єкти у власності. Ті ж Учасники, які використовують ці об’єкти на підставі договорів оренди або надання відповідних послуг надають тільки копії цих договорів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-05-000990-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41073735
Дата подання: 12 лютого 2018 10:56
Скарга на рішення тендерного комітету Відділу освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга на рішення тендерного комітету Відділу освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області прийняті під час проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2018 13:47
рішення від 14.02.2018 № 1300 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 13:47
Рішення від 02.03.2018 № 1918.pdf
Дата публікації: 06 березня 2018 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: відповідно рішення від 02.03.2018р. №1918-р/пк-пз процедура закупівлі вугілля кам’яного (оголошення в системі Prozorro UA-2018-01-05-000990-a.b1 «ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо») відмінена
Дата виконання рішення замовником: 07 березня 2018 10:11

Документи подані скаржником

12 лютого 2018 10:55
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

26 лютого 2018 10:44
відповідь на скаргу.pdf
07 березня 2018 10:11
41.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Щербак Іван Сергійович 2 149 900,00
UAH з ПДВ
1 785 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 2 116 150,00
UAH з ПДВ
1 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН" 2 148 400,00
UAH з ПДВ
2 148 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Щербак Іван Сергійович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

ТОВ "ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Щербак Іван Сергійович
#3241117219
Відхилено 1 785 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2018 09:19
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"
#41073735
Відхилено 1 999 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 16:18
ТОВ "ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН"
#41091115
Переможець 2 148 400,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 16:11

Документи

24 січня 2018 09:19
Електронний підпис
24 січня 2018 09:18
19.doc

Документи

01 лютого 2018 16:18
Електронний підпис
30 січня 2018 14:05
Електронний підпис
30 січня 2018 14:05
22.doc

Документи

06 лютого 2018 16:11
Електронний підпис
06 лютого 2018 16:10
24.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2018 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ ОРІОН"
#41091115
2 148 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2018 16:11
Електронний підпис
06 лютого 2018 16:10
24.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 березня 2018 10:26
Коментар щодо відміни: відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.03.2018р. №1918-р/пк-пз відкриті торги відмінені
Документи:
07 березня 2018 10:26
Електронний підпис