Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони та спостереження Об’єкта, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Петриківський район, с. Єлизаветівка, вул. Бережнева
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2018-01-05-000357-a ● 75003f11c737496592438c5469835b57
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Дніпроприродресурс" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 38199556 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, просп. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Юлия Винник +380669496989 yurist.vinnik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 січня 2018 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2018 14:56 |
Очікувана вартість: | 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Площа об'єкту становить 14,5 Га
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони та спостереження об’єкта площею 14,5 Га, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Петриківський район, с. Єлизаветівка, вул. Бережнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51831, Україна, Дніпропетровська область, с. Єлизаветівка, вул. Бережнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2018 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2018 14:26 |
протокол про внесення змін.pdf | |
11 січня 2018 14:26 |
тех завдання зі змінами.docx | |
05 січня 2018 10:56 |
оголошення.docx | |
05 січня 2018 10:53 |
договір.docx | |
05 січня 2018 10:53 |
калькуляція.docx | |
05 січня 2018 10:53 |
Кваліф критерії та ст 17.docx | |
05 січня 2018 10:53 |
Пропозиція.docx | |
05 січня 2018 10:53 |
Тендерна документація нов.doc |
12 січня 2018 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 січня 2018 14:26 |
протокол про внесення змін.pdf
|
|||
11 січня 2018 14:26 |
тех завдання зі змінами.docx
|
|||
05 січня 2018 10:56 |
оголошення.docx
|
|||
05 січня 2018 10:53 |
договір.docx
|
|||
05 січня 2018 10:53 |
калькуляція.docx
|
|||
05 січня 2018 10:53 |
Кваліф критерії та ст 17.docx
|
|||
05 січня 2018 10:53 |
Пропозиція.docx
|
|||
05 січня 2018 10:53 |
Тендерна документація нов.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
члени громадського формування
Дата подання: 10 січня 2018 16:04
Дата відповіді: 11 січня 2018 14:21
В пункті 15 Додатку 3 Тендерної документації вказана вимога до учасників: "В разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкту, наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони охоронниками, наділеними правами та обов’язками передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону». Відповідно до статті 11 «Форми і методи роботи громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону» Закону України „Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом: 1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування; 2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб; 3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень. Як бачимо із вищевказаної статті члени громадського формування можуть провадити свою діяльність лише під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України. Також, даною статтею встановлено у який саме спосіб можуть провадити свою діяльність члени громадського формування. Таким чином, член громадського формування може діяти лише в межах Закону та діяти виключно з поліцейськими та прикордонниками. Таким чином вимога про наявність в Учасника працівників є недоцільною, навіть якщо такі працівники наявні в Учасника здійснювати діяльність як член громадського формування вони можуть виключно з поліцейськими та прикордонниками. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати в штаті працівників, які є членами громадського формування? Як наявність працівників з посвідченням члена громадського формування впливатиме на надання послуг, оскільки здійснювати свою діяльність член громадського формування може тільки спільно з поліцейськими та прикордонниками? У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має в штаті відповідних працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник прийняв рішення внести зміни до тендерної документації
офісні приміщення
Дата подання: 10 січня 2018 16:09
Дата відповіді: 11 січня 2018 14:26
В Додатку 1 вказана вимога до учасників надати в складі пропозиції документи щодо права власності або оренди (найму) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення (в м. Дніпро, м. Камянське та с.Єлизаветівка). Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу.
Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу, більш того в трьох місцях (та ще й в селі) зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника.
На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації та не встановлювати абсурдних вимог, які прописані під якогось конкретного учасника, інтереси якого Ваш тендерний комітет лобіює
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога, про надання документів щодо права власності або оренди (найму) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення (в м. Дніпро, м. Камянське та с. Єлизаветівка), обумовлює те, що Замовник просить надати підтверджуючі документи на 1 (одне) офісне приміщення в одному із вищезазначених населених пунктів, а не у всіх населених пунктах, як трактує Учасник. Тобто, якщо Ваше підприємство має своїх регіональних представників, то відповідно до цього, в них повинно бути постійне місце дислокації. Отже, враховуючи вищевикладене вимога про виключення «дискримінаційної вимоги», (на безпідставну думку Учасника), із Тендерної документації, є неможлива, тому що Замовник визначив цілком законні кваліфікаційні критерії, до всіх без винятку учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА #35498094 |
Переможець |
476 247,72
UAH з ПДВ
|
25 січня 2018 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2018 16:33
|
IMG_0002 (2).pdf | зміни до договору |
12 лютого 2018 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2018 14:17
|
договір.pdf | укладений |
12 лютого 2018 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни в зв'язку зі складним для нарахування та розрахунків арифм. відображенням ціни за одиницю послуги |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12/02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |