Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (матеріали для гемодіалізу/гемодіафільтрації).
Equipment for maintenance of physiological functions of an organism (materials for hemodialysis / hemodiafiltration).
Equipment for maintenance of physiological functions of an organism (materials for hemodialysis / hemodiafiltration).
Очікувана вартість
29 101 268,20 UAH
UA-2018-01-04-001031-a ● 7ab30652c37a430789f074628bc6b4f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998383 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Київская, буд. 1 |
Контактна особа: |
Людмила Голубова +380502387002 nob1948@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Lyudmila Golubova +3802387002 nob1948@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MYKOLAYiVSKA OBLASNA KLINIChNA LIKARNYa MYKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi RADY |
National ID: | 01998383 |
Contact point: |
Lyudmila Golubova +380502387002 nob1948@i.ua |
Additional contacts: |
Lyudmila Golubova +3802387002 nob1948@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 січня 2018 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 29 101 268,20 UAH з ПДВ |
Publication date: | 04 січня 2018 14:49 |
Enquiries until: | 24 січня 2018 16:00 |
Complaints submission until: | до 30 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 лютого 2018 16:00 |
Information
Estimated total value: | 29 101 268 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
2 лоти: лот № 1 - 10 найменувань; лот № 2 - 3 найменування
Тендерна документація
22 січня 2018 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2018 11:15 |
Додаток.doc | |
22 січня 2018 11:15 |
ЗМІНИ ТД.doc | |
04 січня 2018 14:49 |
Проект договору.doc | |
04 січня 2018 14:49 |
ТД ГД 2018.doc |
22 січня 2018 11:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2018 11:15 |
Додаток.doc
|
||||||
22 січня 2018 11:15 |
ЗМІНИ ТД.doc
|
||||||
04 січня 2018 14:49 |
Проект договору.doc
|
||||||
04 січня 2018 14:49 |
ТД ГД 2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу внести зміни до документації
Дата подання: 12 січня 2018 09:29
Дата відповіді: 12 січня 2018 11:37
Прошу привести документацію у відповідність законодавства:
1) виключити у п.2 ч.1 розд.ІІІ вимогу надання учасником додатку №5 «Лист-згода на обробку персональних даних» через те, що він порушує законодавство про персональні данні. Так, відповідно ст.2 ЗУ «Про захист пересональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються; п.6 ст.6 ЗУ «Про захист пересональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI «Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». конфіденційна інформація - дані про національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, адреса, дата та місце народження (ч.2.ст.11. ЗУ «Про інформацію» від 2 жовтня 1992 року N 2657-XI); відомості про національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, адреса, дата та місце народження (ч.2.ст.11. ЗУ «Про інформацію»); реєстраційний (ідентифікаційний номер платника податків) номер облікової картки фізичної особи (п.70.15, ст.70 Податкового кодексу XI); відомості про місце проживання (ч.8.ст.6 ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір проживання в Україні»).
2) Документацією (ч.5 розд.ІІІ) передбачено надання переможцем торгів документів згідно додатку 7 таблиця 2, але Таблиця 2 Додатку №7 - Інформація у довільній формі про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону. При цьому інформація 2, 3, 5, 8 частини першої статті 17 міститься у відкритих реєстрах – відповідно абз.1 ч.3 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження до інформації, що міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним. Відсутня інформація, на яку дату повинні бути чинні подані документи, та якими саме документами Переможець має документально підтвердити відповідність ст.17.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Вимога необхідна, бо вносимо дані учасника до інших документів, працюємо з цими даними, а тому і вимагаємо Вашу згоду на їх обробку.
2. До пропозиції надаються документи у вигляді довідки , передбачені табл.2 Додатку № 7 по ст.17 у довільній формі, з зазначенням дати, на яку учасник приймає участь у торгах. Згідно довідок учасника, прповодиться перевірка даних по відкритих реєстрах.
2. До пропозиції надаються документи у вигляді довідки , передбачені табл.2 Додатку № 7 по ст.17 у довільній формі, з зазначенням дати, на яку учасник приймає участь у торгах. Згідно довідок учасника, прповодиться перевірка даних по відкритих реєстрах.
Шановний Замовник!
Дата подання: 14 січня 2018 21:20
Дата відповіді: 15 січня 2018 11:52
Шановний Замовник! Напевно, Ви не дуже уважно читали зауваження та питання, що були нами викладені!
Прошу дати пояснення: в які саме документи Ви – Замовник торгів вносити персональні дані керівника компанії або представника, зокрема «місце проживання»? В попередньому запиті Вам надано безліч посилань на чинне законодавства, які Вами порушено.
Питання щодо документів за ст.17 стосувалися ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ, які він подає після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а Вами надано відповідь про документи УЧАСНИКА в складі тендерної пропозиції. Просимо відповісти на поставлене питання, а не давати пусті відписки.
ВДРУГЕ звертаємось до Вас щодо приведення тендерної документації до норм чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Персональні дані вносяться до Єдиного веб-порталу використання публічних коштів "E-data" реєстр укладених договорів лікарні, кожного місяця надаємо списки учасників, з якими заборонено співпрацювати (наказ МОЗ від 02.06.17р № 6057), надаємо дані до дерпжавного казначейства - тому в тендерній документації и ставиться вимога щодо надання учасником згоди на використання його всіх персональних даних.
Документи по ст.17 надаються в електронгому вигляді учасником, який цим надаючи такі дані, підтверджує свою добросовісність, проавомірність та чесність. Вже, як переможець, учасник повинен в 5-ти денний термін надати замовнику в оригіналі ті ж документи, що були викладені в електронному вигляді для подальшого укладення договору.
Документи по ст.17 надаються в електронгому вигляді учасником, який цим надаючи такі дані, підтверджує свою добросовісність, проавомірність та чесність. Вже, як переможець, учасник повинен в 5-ти денний термін надати замовнику в оригіналі ті ж документи, що були викладені в електронному вигляді для подальшого укладення договору.
істотні умови договору
Дата подання: 17 січня 2018 17:01
Дата відповіді: 22 січня 2018 11:13
Враховуючи мінімальний строк підписання договору – 23 лютого 2018, великий обсяг постачання, граничні терміни придатності та обмежені терміни постачання, з метою своєчасного постачання якісної продукції просимо внести зміни в документацію та проект договору:
- п.4.4 «строк поставки» розд.І «Загальні положення» викласти в редакції: «Березень - грудень 2018 року, згідно заявки Замовника – відповідно до графіку поставок, який є невід’ємною частиною договору»;
- п. 5.1 Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів» викласти в редакції : «Березень - грудень 2018 року, згідно заявки Замовника – відповідно до графіку поставок, який є невід’ємною частиною договору Термін поставки - протягом 3 календарних днів з моменту отримання заявки»
п. 5.3. Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів» містить дискримінаційну вимогу щодо постачання товару Постачальником його власним транспортом, що значно обмежує коло Учасників просимо викласти в редакції «Товар постачається за рахунок Постачальника партіями, згідно заявки Замовника – відповідно до графіку поставок, який є невід’ємною частиною договору на умовах DDP(Миколаївська обласна клінічна лікарня) (INCOTERMS-2010).»
п. 5.4. Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів»: «Кожна партія поставок супроводжується реєстраційним посвідченням товару надозвіл до застосування в Україні» просимо виключити: чинні норми законодавства не містять вимоги обов’язковості наявності такого документу.
п.11.4. Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів»: «Постачальник несе відповідальність за формування своєї пропозиції за цінами, які не перевищують рівень зареєстрованих оптово-відпускних цін з врахуванням граничних постачальницько-збутових та торгівельних надбавок, встановлених постановою КМУ від 17.10.2008р. № 955 (зі змінами), Постанови КМУ від 02.07.2014р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів».» просимо виключити: в зв’язку з набиранням чинності 09.02.2017 року Постанови КМУ №43 від 25.01.2017, декларуванню підлягають тільки оптово-відпускні ціни на лікарські засоби, на медичні вироби не розповсюджується.
п.2.1 Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів»: «Постачальник зобов’язується поставити та передати Покупцю товар, якість якого відповідає інструкціям з використання і сертифікатам якості з наданням умов зберігання і користування» привести до норм чинного законодавства. Постанова КМУ №753 від 02.10.2013 «Про затвердження технічного регламенту щодо медичних виробів» містить вичерпний перелік документів, згідно яких медичні вироби вводяться в обіг та експлуатація – сертифікат оцінювання відповідності та декларація про відповідність для мед виробів IIклас ризику). Використання дезінфекційних засобів передбачається згідно з методичними вказівками. Прошу дати роз’яснення – яким законодавчим актом передбачено надання сертифікату якості? При цьому прошу врахувати норми наказу від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дивитись зміни до тедерної документації
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (матеріали для гемодіалізу/гемодіафільтрації). |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 28 195 284,26 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 140 976,42 UAH з ПДВ |
Title: Equipment for maintenance of physiological functions of an organism (materials for hemodialysis / hemodiafiltration).
Current status: Complete
Estimated total value: 28 195 284,26 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 140 976,42 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 13 лютого 2018 12:43
Auction planned date: 13 лютого 2018 12:43
Закінчення: 13 лютого 2018 13:04
Позиції
2704 шт
Діалізатор 1,0-1,2 кв. мвисокопоточний для проведення гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Dializator 1.0-1.2 square. High-current for conducting hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
7880 шт
Діалізатор 1,3-1,8 кв. мвисокопоточний для проведення гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Dializer 1.3-1.8 square. High-current for conducting hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
5200 шт
Діалізатор 1,8-2,0 кв. мвисокопоточний для проведення гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Dializer 1.8-2.0 square meters. High-current for conducting hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
2288 шт
Діалізатор 2,0-2,2 кв. мвисокопоточний для проведення гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Dializer 2.0-2.2 square meters. High-current for conducting hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
64 шт
Фільтр Діасейф плюс
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Diasyaf filter plus
CPV: 33180000-5
18035 шт
Кровопровідні магістралі артерія-вена типу ONLINE плюс 5008
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Blood line artery-vein type ONLINE p
CPV: 33180000-5
18090 шт
Голки артеріальні 16 G
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Arterial needles 16 G
CPV: 33180000-5
18090 шт
Голки венозні 16 G
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Venous needles 16 g
CPV: 33180000-5
800 шт
Гранульований кислотний концентрат із вмістом кальцію 1,5 ммоль/л типу AF-10
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Granulated acid concentrate with a calcium content of 1.5 mmol / L type AF-10
CPV: 33180000-5
18035 шт
Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу у картриджах (650 г) типу bi-bag 5008
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Dry alkaline component for bicarbonate dialysis in cartridges (650 g) of type bi-bag 5008
CPV: 33180000-5
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 лютого 2018
Найменування: | МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998383 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Київская, буд. 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Ренарт | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД |
28 115 593,00
UAH з ПДВ
|
28 115 593,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ренарт |
28 179 693,35
UAH з ПДВ
|
28 179 693,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД #14328945 |
Переможець |
28 115 593,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2018 15:46
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 лютого 2018 15:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД #14328945 |
28 115 593,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 15:34
|
додаткова угода17.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 13:59
|
дод угода №16 договору №66.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2018 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2018 10:28
|
дод.угода 15.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2018 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2018 09:29
|
дод.угода 14.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2018 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2018 09:27
|
дод угода №13 договору 66.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2018 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2018 11:30
|
дод угода №12 договору 66.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2018 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2018 11:09
|
дод угода №10 договору 66.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2018 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2018 11:05
|
дод угода №11 договору 66.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2018 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2018 10:26
|
дод угода №9 договору 66.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2018 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2018 10:32
|
дод угода №8 договору №66.pdf | зміни до договору |
13 липня 2018 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2018 10:27
|
дод угода №7 договору №66.pdf | зміни до договору |
13 липня 2018 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2018 10:05
|
дод угода №6 договору №66.pdf | зміни до договору |
21 червня 2018 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2018 10:00
|
дод угода №5 договору №66.pdf | зміни до договору |
21 червня 2018 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2018 15:24
|
дод угода №3 діаліз.pdf | зміни до договору |
23 травня 2018 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2018 10:22
|
дод угода №66.pdf | зміни до договору |
22 травня 2018 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2018 10:06
|
Додаток 1 до дод.угоди 66.pdf | зміни до договору |
09 березня 2018 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2018 10:02
|
Графік поставки 66.pdf | зміни до договору |
02 березня 2018 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2018 12:44
|
дод.угода 66.pdf | зміни до договору |
02 березня 2018 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2018 12:15
|
Договір 66 гем.pdf | укладений |
01 березня 2018 09:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |