Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (матеріали для гемодіалізу/гемодіафільтрації).
Equipment for maintenance of physiological functions of an organism (materials for hemodialysis / hemodiafiltration).
Очікувана вартість
29 101 268,20 UAH
UA-2018-01-04-001031-a 7ab30652c37a430789f074628bc6b4f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Голубова

+380502387002 nob1948@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Київская, буд. 1
Контактна особа: Людмила Голубова
+380502387002
nob1948@i.ua
Додаткові контактні особи: Lyudmila Golubova
+3802387002
nob1948@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MYKOLAYiVSKA OBLASNA KLINIChNA LIKARNYa MYKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi RADY
National ID: 01998383
Contact point: Lyudmila Golubova
+380502387002
nob1948@i.ua
Additional contacts: Lyudmila Golubova
+3802387002
nob1948@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 січня 2018 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2018 16:00
Очікувана вартість: 29 101 268,20 UAH з ПДВ
Publication date: 04 січня 2018 14:49
Enquiries until: 24 січня 2018 16:00
Complaints submission until: до 30 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 лютого 2018 16:00

Information

Estimated total value: 29 101 268 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
2 лоти: лот № 1 - 10 найменувань; лот № 2 - 3 найменування

Тендерна документація

22 січня 2018 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2018 11:15
Додаток.doc
22 січня 2018 11:15
ЗМІНИ ТД.doc
04 січня 2018 14:49
Проект договору.doc
04 січня 2018 14:49
ТД ГД 2018.doc
22 січня 2018 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2018 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2018 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2018 11:15
Додаток.doc
22 січня 2018 11:15
ЗМІНИ ТД.doc
04 січня 2018 14:49
Проект договору.doc
04 січня 2018 14:49
ТД ГД 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу внести зміни до документації
Дата подання: 12 січня 2018 09:29
Дата відповіді: 12 січня 2018 11:37
Прошу привести документацію у відповідність законодавства: 1) виключити у п.2 ч.1 розд.ІІІ вимогу надання учасником додатку №5 «Лист-згода на обробку персональних даних» через те, що він порушує законодавство про персональні данні. Так, відповідно ст.2 ЗУ «Про захист пересональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються; п.6 ст.6 ЗУ «Про захист пересональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI «Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». конфіденційна інформація - дані про національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, адреса, дата та місце народження (ч.2.ст.11. ЗУ «Про інформацію» від 2 жовтня 1992 року N 2657-XI); відомості про національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, адреса, дата та місце народження (ч.2.ст.11. ЗУ «Про інформацію»); реєстраційний (ідентифікаційний номер платника податків) номер облікової картки фізичної особи (п.70.15, ст.70 Податкового кодексу XI); відомості про місце проживання (ч.8.ст.6 ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір проживання в Україні»). 2) Документацією (ч.5 розд.ІІІ) передбачено надання переможцем торгів документів згідно додатку 7 таблиця 2, але Таблиця 2 Додатку №7 - Інформація у довільній формі про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону. При цьому інформація 2, 3, 5, 8 частини першої статті 17 міститься у відкритих реєстрах – відповідно абз.1 ч.3 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження до інформації, що міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним. Відсутня інформація, на яку дату повинні бути чинні подані документи, та якими саме документами Переможець має документально підтвердити відповідність ст.17.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимога необхідна, бо вносимо дані учасника до інших документів, працюємо з цими даними, а тому і вимагаємо Вашу згоду на їх обробку.
2. До пропозиції надаються документи у вигляді довідки , передбачені табл.2 Додатку № 7 по ст.17 у довільній формі, з зазначенням дати, на яку учасник приймає участь у торгах. Згідно довідок учасника, прповодиться перевірка даних по відкритих реєстрах.
Шановний Замовник!
Дата подання: 14 січня 2018 21:20
Дата відповіді: 15 січня 2018 11:52
Шановний Замовник! Напевно, Ви не дуже уважно читали зауваження та питання, що були нами викладені! Прошу дати пояснення: в які саме документи Ви – Замовник торгів вносити персональні дані керівника компанії або представника, зокрема «місце проживання»? В попередньому запиті Вам надано безліч посилань на чинне законодавства, які Вами порушено. Питання щодо документів за ст.17 стосувалися ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ, які він подає після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а Вами надано відповідь про документи УЧАСНИКА в складі тендерної пропозиції. Просимо відповісти на поставлене питання, а не давати пусті відписки. ВДРУГЕ звертаємось до Вас щодо приведення тендерної документації до норм чинного законодавства, в іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Персональні дані вносяться до Єдиного веб-порталу використання публічних коштів "E-data" реєстр укладених договорів лікарні, кожного місяця надаємо списки учасників, з якими заборонено співпрацювати (наказ МОЗ від 02.06.17р № 6057), надаємо дані до дерпжавного казначейства - тому в тендерній документації и ставиться вимога щодо надання учасником згоди на використання його всіх персональних даних.
Документи по ст.17 надаються в електронгому вигляді учасником, який цим надаючи такі дані, підтверджує свою добросовісність, проавомірність та чесність. Вже, як переможець, учасник повинен в 5-ти денний термін надати замовнику в оригіналі ті ж документи, що були викладені в електронному вигляді для подальшого укладення договору.
істотні умови договору
Дата подання: 17 січня 2018 17:01
Дата відповіді: 22 січня 2018 11:13
Враховуючи мінімальний строк підписання договору – 23 лютого 2018, великий обсяг постачання, граничні терміни придатності та обмежені терміни постачання, з метою своєчасного постачання якісної продукції просимо внести зміни в документацію та проект договору: - п.4.4 «строк поставки» розд.І «Загальні положення» викласти в редакції: «Березень - грудень 2018 року, згідно заявки Замовника – відповідно до графіку поставок, який є невід’ємною частиною договору»; - п. 5.1 Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів» викласти в редакції : «Березень - грудень 2018 року, згідно заявки Замовника – відповідно до графіку поставок, який є невід’ємною частиною договору Термін поставки - протягом 3 календарних днів з моменту отримання заявки» п. 5.3. Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів» містить дискримінаційну вимогу щодо постачання товару Постачальником його власним транспортом, що значно обмежує коло Учасників просимо викласти в редакції «Товар постачається за рахунок Постачальника партіями, згідно заявки Замовника – відповідно до графіку поставок, який є невід’ємною частиною договору на умовах DDP(Миколаївська обласна клінічна лікарня) (INCOTERMS-2010).» п. 5.4. Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів»: «Кожна партія поставок супроводжується реєстраційним посвідченням товару надозвіл до застосування в Україні» просимо виключити: чинні норми законодавства не містять вимоги обов’язковості наявності такого документу. п.11.4. Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів»: «Постачальник несе відповідальність за формування своєї пропозиції за цінами, які не перевищують рівень зареєстрованих оптово-відпускних цін з врахуванням граничних постачальницько-збутових та торгівельних надбавок, встановлених постановою КМУ від 17.10.2008р. № 955 (зі змінами), Постанови КМУ від 02.07.2014р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів».» просимо виключити: в зв’язку з набиранням чинності 09.02.2017 року Постанови КМУ №43 від 25.01.2017, декларуванню підлягають тільки оптово-відпускні ціни на лікарські засоби, на медичні вироби не розповсюджується. п.2.1 Додатку №8 «проект договору про закупівлю товарів»: «Постачальник зобов’язується поставити та передати Покупцю товар, якість якого відповідає інструкціям з використання і сертифікатам якості з наданням умов зберігання і користування» привести до норм чинного законодавства. Постанова КМУ №753 від 02.10.2013 «Про затвердження технічного регламенту щодо медичних виробів» містить вичерпний перелік документів, згідно яких медичні вироби вводяться в обіг та експлуатація – сертифікат оцінювання відповідності та декларація про відповідність для мед виробів IIклас ризику). Використання дезінфекційних засобів передбачається згідно з методичними вказівками. Прошу дати роз’яснення – яким законодавчим актом передбачено надання сертифікату якості? При цьому прошу врахувати норми наказу від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дивитись зміни до тедерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (матеріали для гемодіалізу/гемодіафільтрації).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 28 195 284,26 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 140 976,42 UAH з ПДВ


Title: Equipment for maintenance of physiological functions of an organism (materials for hemodialysis / hemodiafiltration).
Current status: Complete
Estimated total value: 28 195 284,26 UAH including VAT
Minimal lowering step: 140 976,42 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 13 лютого 2018 12:43
Auction planned date: 13 лютого 2018 12:43
Закінчення: 13 лютого 2018 13:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2704 шт
Діалізатор 1,0-1,2 кв. мвисокопоточний для проведення гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Dializator 1.0-1.2 square. High-current for conducting hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
7880 шт
Діалізатор 1,3-1,8 кв. мвисокопоточний для проведення гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Dializer 1.3-1.8 square. High-current for conducting hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
5200 шт
Діалізатор 1,8-2,0 кв. мвисокопоточний для проведення гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Dializer 1.8-2.0 square meters. High-current for conducting hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
2288 шт
Діалізатор 2,0-2,2 кв. мвисокопоточний для проведення гемодіафільтрації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Dializer 2.0-2.2 square meters. High-current for conducting hemodiafiltration
CPV: 33180000-5
64 шт
Фільтр Діасейф плюс
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Diasyaf filter plus
CPV: 33180000-5
18035 шт
Кровопровідні магістралі артерія-вена типу ONLINE плюс 5008
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Blood line artery-vein type ONLINE p
CPV: 33180000-5
18090 шт
Голки артеріальні 16 G
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Arterial needles 16 G
CPV: 33180000-5
18090 шт
Голки венозні 16 G
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Venous needles 16 g
CPV: 33180000-5
800 шт
Гранульований кислотний концентрат із вмістом кальцію 1,5 ммоль/л типу AF-10
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Granulated acid concentrate with a calcium content of 1.5 mmol / L type AF-10
CPV: 33180000-5
18035 шт
Сухий лужний компонент для бікарбонатного діалізу у картриджах (650 г) типу bi-bag 5008
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки: 19 лютого 2018  —  31 грудня 2018

Dry alkaline component for bicarbonate dialysis in cartridges (650 g) of type bi-bag 5008
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 лютого 2018
UA-2018-01-04-001031-a7ab30652c37a430789f074628bc6b4f9
Найменування: МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Київская, буд. 1
Учасник Документи Рішення
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Ренарт Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 лютого 2018 15:51
Протокол розгляд ТТВ.doc
05 лютого 2018 15:52
Електронний підпис

Публічні документи

16 лютого 2018 11:40
Док-ти переможця_ТТВ.pdf
02 лютого 2018 15:08
Обробка_ПД.pdf
02 лютого 2018 15:08
ТП_Миколаїв_2018.pdf
02 лютого 2018 15:08
Копії_інструкцій_л1.pdf
02 лютого 2018 15:08
МТВ_л1.pdf
02 лютого 2018 15:08
Копії_сертифік_л1.pdf
02 лютого 2018 15:08
Статут ТТВ 2017.pdf
02 лютого 2018 15:08
Про_товар.pdf
02 лютого 2018 15:08
Про_під-во.pdf
02 лютого 2018 15:08
Про_ліцензування.pdf
02 лютого 2018 15:08
Про_захист_довкілля.pdf
02 лютого 2018 15:08
Право_підпису.pdf
02 лютого 2018 15:08
Згода_договір.pdf
02 лютого 2018 15:08
Доки_ст.17.pdf
02 лютого 2018 15:08
Доки_ст.16.pdf
02 лютого 2018 15:08
Довіреність_виробника.pdf
02 лютого 2018 15:08
Витяг_ПДВ.pdf

Документи

05 лютого 2018 15:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД

ТОВ Ренарт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД 28 115 593,00
UAH з ПДВ
28 115 593,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ренарт 28 179 693,35
UAH з ПДВ
28 179 693,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2018 11:40
Док-ти переможця_ТТВ.pdf
02 лютого 2018 15:08
Обробка_ПД.pdf
02 лютого 2018 15:08
ТП_Миколаїв_2018.pdf
02 лютого 2018 15:08
Копії_інструкцій_л1.pdf
02 лютого 2018 15:08
МТВ_л1.pdf
02 лютого 2018 15:08
Копії_сертифік_л1.pdf
02 лютого 2018 15:08
Статут ТТВ 2017.pdf
02 лютого 2018 15:08
Про_товар.pdf
02 лютого 2018 15:08
Про_під-во.pdf
02 лютого 2018 15:08
Про_ліцензування.pdf
02 лютого 2018 15:08
Про_захист_довкілля.pdf
02 лютого 2018 15:08
Право_підпису.pdf
02 лютого 2018 15:08
Згода_договір.pdf
02 лютого 2018 15:08
Доки_ст.17.pdf
02 лютого 2018 15:08
Доки_ст.16.pdf
02 лютого 2018 15:08
Довіреність_виробника.pdf
02 лютого 2018 15:08
Витяг_ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД

ТОВ Ренарт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД
#14328945
Переможець 28 115 593,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 15:46

Документи

15 лютого 2018 15:46
Електронний підпис
15 лютого 2018 15:44
Протокол розгляд.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2018 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТТВ-ДОМ" ЛТД
#14328945
28 115 593,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2018 15:46
Електронний підпис
15 лютого 2018 15:44
Протокол розгляд.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 09:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:34
додаткова угода17.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:59
дод угода №16 договору №66.pdf зміни до договору
19 листопада 2018 10:58
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2018 10:28
дод.угода 15.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 10:28
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 09:29
дод.угода 14.pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 09:28
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 09:27
дод угода №13 договору 66.pdf зміни до договору
11 жовтня 2018 10:15
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2018 11:30
дод угода №12 договору 66.pdf зміни до договору
07 вересня 2018 11:11
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2018 11:09
дод угода №10 договору 66.pdf зміни до договору
07 вересня 2018 11:08
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2018 11:05
дод угода №11 договору 66.pdf зміни до договору
06 вересня 2018 13:58
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2018 10:26
дод угода №9 договору 66.pdf зміни до договору
09 серпня 2018 10:54
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 10:32
дод угода №8 договору №66.pdf зміни до договору
13 липня 2018 10:30
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 10:27
дод угода №7 договору №66.pdf зміни до договору
13 липня 2018 10:21
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2018 10:05
дод угода №6 договору №66.pdf зміни до договору
21 червня 2018 10:02
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2018 10:00
дод угода №5 договору №66.pdf зміни до договору
21 червня 2018 09:44
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2018 15:24
дод угода №3 діаліз.pdf зміни до договору
23 травня 2018 10:56
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2018 10:22
дод угода №66.pdf зміни до договору
22 травня 2018 10:02
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2018 10:06
Додаток 1 до дод.угоди 66.pdf зміни до договору
09 березня 2018 10:03
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2018 10:02
Графік поставки 66.pdf зміни до договору
02 березня 2018 13:48
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2018 12:44
дод.угода 66.pdf зміни до договору
02 березня 2018 12:32
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 12:15
Договір 66 гем.pdf укладений
01 березня 2018 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 66
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 23 861 997,54
UAH (в тому числі ПДВ 1 561 065,26 UAH)