Послуги з прибирання та утримання у належному стані зелених зон та зон відпочинку, озеленення та утримання зелених зон, зон відпочинку в м. Рівне
Services on cleaning and keeping in good condition green zones and recreation areas, greening and maintenance of green areas, recreation areas in the city of Rivne
Очікувана вартість
22 200 000,00 UAH
UA-2018-01-04-000840-a c76c983015a84e48b045979c95535bc1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження замовника: 33013, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа замовника: Бізюк Валентина Іванівна
030362264746
valya88b@ukr.net
Official name: Office of Housing Executive Committee of Rivne City Council
National ID: 26259965
Contact point: Bizіuk Valentуnа
030362264746
valya88b@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 12 квітня 2018 14:17
Очікувана вартість: 22 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 04 січня 2018 13:51
Enquiries until: 06 лютого 2018 09:00
Complaints submission until: до 12 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 лютого 2018 09:00

Information

Estimated total value: 22 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 111 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з прибирання та утримання у належному стані зелених зон та зон відпочинку, озеленення та утримання зелених зон, зон відпочинку в м. Рівне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та утримання у належному стані зелених зон та зон відпочинку, озеленення та утримання зелених зон, зон відпочинку в м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Рівне
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Services on cleaning and keeping in good condition green zones and recreation areas, greening and maintenance of green areas, recreation areas in the city of Rivne
CPV: 77310000-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 лютого 2018 16:59
Електронний цифровий підпис
08 лютого 2018 16:58
Зміни ТД.docx
08 лютого 2018 16:58
ТД Зелені зони зміни.docx
02 лютого 2018 11:35
Зміни ТД.docx
02 лютого 2018 11:35
ТД Зелені зони зміни.docx
24 січня 2018 14:06
Зміни ТД.docx
24 січня 2018 14:06
ТД Зелені зони зміни.docx
18 січня 2018 12:07
Зміни ТД.docx
18 січня 2018 12:07
ТД Зелені зони зміни.docx
17 січня 2018 09:48
Зміни ТД.docx
17 січня 2018 09:48
ТД Зелені зони зміни.docx
04 січня 2018 13:52
ТД Зелені зони.docx
08 лютого 2018 16:59
Електронний цифровий підпис
02 лютого 2018 11:36
Електронний цифровий підпис
24 січня 2018 14:08
Електронний цифровий підпис
18 січня 2018 12:08
Електронний цифровий підпис
17 січня 2018 09:50
Електронний цифровий підпис
04 січня 2018 13:53
Електронний цифровий підпис
08 лютого 2018 16:58
Зміни ТД.docx
08 лютого 2018 16:58
ТД Зелені зони зміни.docx
02 лютого 2018 11:35
Зміни ТД.docx
02 лютого 2018 11:35
ТД Зелені зони зміни.docx
24 січня 2018 14:06
Зміни ТД.docx
24 січня 2018 14:06
ТД Зелені зони зміни.docx
18 січня 2018 12:07
Зміни ТД.docx
18 січня 2018 12:07
ТД Зелені зони зміни.docx
17 січня 2018 09:48
Зміни ТД.docx
17 січня 2018 09:48
ТД Зелені зони зміни.docx
04 січня 2018 13:52
ТД Зелені зони.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність в тендерній документації
Дата подання: 15 січня 2018 14:07
Дата відповіді: 17 січня 2018 09:54
Тендерна документація закупівлі в розділі "ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" містить вимогу: "Довідка (и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана (і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами..." Відповідно до даних системи прозорро: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-04-000840-a 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 09:00 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 13 березня 2018 Таким чином вимагається до 5 лютого 2018 р. подати довідку, що датована не раніше ніж 3 березня 2018 року, що є неможливим. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виправити невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З даного питання в тендерну документацію внесено зміни "Довідка (и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню
до дати кінцевий строк подання тендерної пропозиції, видана (і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами."
Наявність дозволів, потрібних для виконання робіт.
Дата подання: 15 січня 2018 14:14
Дата відповіді: 17 січня 2018 09:59
Просимо уточнити, які дозволи потрібні для виконання робіт по закупівлі. "Дозволи, у разі якщо передбачені чинним законодавством на надання послуг."
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26 жовтня 2011 р. передбачено перелік робіт підвищеної небезпеки.
Подання згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 15 січня 2018 14:17
Дата відповіді: 17 січня 2018 10:02
Прохання уточнити, які дані маються на увазі, під терміном "персональні дані" "У разі, якщо, тендерна пропозиція містить персональні дані працівників, надати лист-згоду про обробку персональних даних з особистим підписом даного працівника;" так як аналіз попередніх Ваших торгів містить неоднозначне трактування Замовником цього терміну.
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе
Про необхідність нумерації сторінок тендерної пропозиції
Дата подання: 15 січня 2018 14:24
Дата відповіді: 17 січня 2018 10:03
Просмо пояснити необхідність нумерації сторінок тендерної пропозиції, так як крім копій вона містить і орігінали документів, і робити будь які помітки на них неприпустимо. разом з тим pdf файл містить електронну нумерацію сторінок, на яку і можна посилатись. "1.2. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавств, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога включена в тендерну документацію для зручності перевірки документів і не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації учасників.
Про наявність матеріально-технічної бази
Дата подання: 15 січня 2018 14:37
Дата відповіді: 17 січня 2018 10:05
Тендерна документація містить вимогу надання довідки "1.1. Довідка, у довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має матеріально-технічну базу, обладнання для виконання закуповуваних робіт або послуг (перелік обладнання, механізмів, з наведенням інформація власна/орендована, термін експлуатації механізмів)." Разом з тим не містить вимог про наявність конкретного обладнання, чи механізмів необхідних для виконання робіт. Просимо уточнити вимоги до обладнання та механізмів, так як в минулому мало місце безпідставне відхилення пропозицій учасників, в зв'язку з тим, що їх обладнання нібито не вистачало для надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Спеціалізована техніка та обладнання для виконання послуг зазначених в тендерній документації.
Наявність фахівців необхідної кваліфікації
Дата подання: 15 січня 2018 14:42
Дата відповіді: 17 січня 2018 10:06
Просимо уточнити вичерпний перелік документів, що потрібно подати для підтвердження відповідності працівників вимогам тендерної документації: кількість та потрібні документи. "копії сертифікатів, свідоцтва про навчання, тощо, у разі, якщо закуповувані роботи, потребують спеціальної кваліфікації, а саме висотні роботи)." В разі, якщо учасник залучає для виконання робіт субпідрядну організацію з відповідними дозволами які документи потрібно подати в цьому випадку для відповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб»єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо учасник не планує залучати до виконання робіт або планує залучати до виконання робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту. Також учасник відповідно до тендерної документації повинен надати дозволи, у разі якщо передбачені чинним законодавством на надання послуг
Виконання аналогічних договорів
Дата подання: 15 січня 2018 14:43
Дата відповіді: 17 січня 2018 10:09
Просимо надати відповідь, які договори вважаються аналогічними в формулюванні тендерної документації. "3.1. Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів щодо закуповуваних робіт або послуг. На підтвердження Учасник надає копії перелічених аналогічних договорів, завірені в установленому чинним законодавством порядку з підтверджуючими документами про виконання цих договорів (акти виконаних робіт, кошториси, договірні ціни, тощо, з яких видно виконані обсяги та найменування робіт)."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічними договорами є договора із закупівлі ідентичної або тотожної послуги.
Невідповідність тендерної документації умовам законодавства
Дата подання: 15 січня 2018 14:45
Дата відповіді: 17 січня 2018 10:12
Перелік робіт, що виконуватиме переможець торгів містить пункт "Інші роботи по утриманню зелених насаджень,тощо" без врахування кількості та видів робіт, що потрібно виконати. Це суперечить вимогам чинного законодавства і повинно бути виправлено шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Відповідь: Непередбачувані роботи які можуть виникнути по утриманнюзелених насаджень протягом 2018р.
Оскарження умов закупівлі
Дата подання: 17 січня 2018 20:18
Дата відповіді: 18 січня 2018 12:10
На наше питання "Перелік робіт, що виконуватиме переможець торгів містить пункт "Інші роботи по утриманню зелених насаджень,тощо" без врахування кількості та видів робіт, що потрібно виконати. Це суперечить вимогам чинного законодавства і повинно бути виправлено шляхом внесення змін в тендерну документацію." було отримано відповідь: 17.01.18, 10:12 "Непередбачувані роботи які можуть виникнути по утриманнюзелених насаджень протягом 2018р." Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною, направленою на запобігання конкуренції, так як не надає змогу прорахувти собівартість послуг та подати точну цінову пропозицію. Проведення торгів без чіткого зазначення кількості та виду робіт заборонено законодавством. Вимагаємо виключити дані роботи з переліку робіт, що замовляються. В іншому випадку Ваша документація буде оскаржена в органі оскарження, що не дасть Вам змогу вчасно провести закупівлю. Також в цьому випадку нами буде подана скарга на дія посадових осіб замовника, що спричинить притягнення їх до відповідальності. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-04-000840-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЧЕРКАСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ 525", Код ЄДРПОУ:35220972
Дата подання: 07 лютого 2018 17:05
Замовником встановлено обмежуючі та дискримінаційні умови, які порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Замовником встановлено обмежуючі та дискримінаційні умови, які порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”, в зв"язку з чим учасник звертається з проханням зобов"язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Текст скарги додається окремим файлом.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2018 18:08
Дата: 03 березня 2018 18:33
Рішення від 09.02.2018 № 1220.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2018 18:08
Рішення від 28.02.2018 № 1823.pdf
Дата публікації: 03 березня 2018 18:32
Номер скарги: UA-2018-01-04-000840-a.b2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ЧЕРКАСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ 525", Код ЄДРПОУ:35220972
Дата подання: 21 березня 2018 22:59
Замовником порушено ЗУ "Про публіні закупівлі"
Незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Черкаське спеціалізоване управління 525» та допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника КП «ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА» порушує принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно і участь у відкритих, неупереджених торгах скаржника. Детально порушення викладені в скарзі, яка додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 26 березня 2018 20:42
Дата рішення: 13 квітня 2018 19:34
Рішення від 26.03.2018 №2690, лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2018 20:42
Рішення від 10.04.2018 № 3288.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2018 19:33

Документи подані скаржником

07 лютого 2018 17:05
скарга в амку.PDF
07 лютого 2018 17:05
лист на КАТП1728.pdf
07 лютого 2018 17:05
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

08 лютого 2018 17:12
Пояснення.PDF
20 лютого 2018 17:15
__.PDF

Документи подані скаржником

21 березня 2018 22:59
скарга рівне чсу.pdf
21 березня 2018 22:59
лист 49.pdf
21 березня 2018 22:59
Лист Сантехбуд.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
UA-2018-01-04-000840-ac76c983015a84e48b045979c95535bc1
Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження замовника: 33013, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Шевченка, 45
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство-Рівненський міський трест зеленого господарства Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЧЕРКАСЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ 525" Документи
Відхилено
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 березня 2018 18:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 березня 2018 11:34
Рівне.docx
16 березня 2018 11:37
Рівне.docx
16 березня 2018 11:50
sign.p7s

Документи

03 березня 2018 18:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 березня 2018 12:26
_Черкаси_.PDF
16 березня 2018 12:28
sign.p7s

Документи

03 березня 2018 18:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 березня 2018 11:54
Луцк.docx
16 березня 2018 11:56
sign.p7s

Публічні документи

16 лютого 2018 06:58
sign.p7s
16 лютого 2018 06:57
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА" Документи
Комунальне підприємство-Рівненський міський трест зеленого господарства Документи

Публічні документи

16 лютого 2018 06:58
sign.p7s
16 лютого 2018 06:57
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
16 квітня 2018 15:35
Причина скасування
На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3288-р/пк-пз від 10.04.2018 про зобов’язання УЖКГ відмінити вказану процедуру закупівлі.
Документи
16 квітня 2018 15:33 Протокол відміни.docx

Актуальні тендери

До пошуку