Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко (молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)
Очікувана вартість
260 600,00 UAH
UA-2018-01-04-000110-a ● 404749525135469a9ef9fb9bb44e026b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вишнівецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41226998 |
Місцезнаходження: | 47313, Україна , Тернопільська обл., Збаразький р-н, смт Вишнівець, вул. Грушевського, 6 |
Контактна особа: |
Орися Волохата +380686242824 ov.viddil.okms@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2018 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2018 13:27 |
Очікувана вартість: | 260 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 606,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15150 літр
Молоко (молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5 %)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47313, Україна, Тернопільська область, Заклади освіти, Вишнівецької ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2018 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2018 09:31 |
Додаток 3 Перелік документів учасника-переможця.docx | |
04 січня 2018 09:31 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
04 січня 2018 09:31 |
Додаток 4 Характеристики предмета закупівлі.docx | |
04 січня 2018 09:31 |
Додаток 1 Перелік документів учасника.docx | |
04 січня 2018 09:31 |
Додаток 2 Перелік документів учасника.docx | |
04 січня 2018 09:31 |
Тендерна документація Молоко Вишнівець.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-04-000110-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Теребовлянський молокозавод, Код ЄДРПОУ:22335971
Дата подання: 26 січня 2018 17:30
оскарження протоколу
ПП «Теребовлянський молокозавод» просить Вас повторно розглянути тендерну пропозицію за нашим за предметом – код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки (молоко) згідно оголошення, що було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером U А-2018-01-04-000110-а так як:
- відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – прикріплений статут підприємства, виписка з державного реєстру.
- відсутні документи, які підтверджують якість та відповідність товару – висновок державної санітарноепідеміологімної експертизи Молоко 2,6% , Експертний висновок №0807 від 27 листопада 2017 року
- не надано підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме копії вказаного договору та видаткових накладних – копія аналогічного договору Струсівська санаторна школа – інтернат
- всупереч вимогам тендерної документації, подана копія лише першої сторінки статуту – в наявності на сайті прозоро всі сторінки статуту, окрім того статут знаходиться у вільному доступі Міністерства юстиції України.
В разі ігнорування даного питання будемо змушені звертатися до суду.
Розгорнути
Згорнути
- відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – прикріплений статут підприємства, виписка з державного реєстру.
- відсутні документи, які підтверджують якість та відповідність товару – висновок державної санітарноепідеміологімної експертизи Молоко 2,6% , Експертний висновок №0807 від 27 листопада 2017 року
- не надано підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме копії вказаного договору та видаткових накладних – копія аналогічного договору Струсівська санаторна школа – інтернат
- всупереч вимогам тендерної документації, подана копія лише першої сторінки статуту – в наявності на сайті прозоро всі сторінки статуту, окрім того статут знаходиться у вільному доступі Міністерства юстиції України.
В разі ігнорування даного питання будемо змушені звертатися до суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2018 13:19
Частина документів тендерної пропозиції, зокрема, статут підприємства, виписка з державного реєстру, висновок державної санітарноепідеміологімної експертизи Молоко 2,6%, Експертний висновок №0807 від 27 листопада 2017 року, копія аналогічного договору Струсівська санаторна школа – інтернат, - завантажені в електронну систему закупівель після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а саме 25 січня, тоді як кінцевий термін подання тендерних пропозицій для закупівлі за предметом код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки (молоко) (далі - Товар) згідно оголошення, що було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2018-01-04-000110-a – 19 січня 11:00.
Дії Учасника щодо завантаження окремих документів тендерної пропозиції після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій прямо суперечать положенням чинного законодавства України.
Так, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції. Таким чином, Замовник повинен залишити без розгляду документи у складі тендерної пропозиції, які Учасник дозавантажив після аукціону і розглядати тільки ті документи, які були подані учасником до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, прийнято рішення відхилити вимогу Приватного підприємства «Теребовлянський молокозавод» (код за ЄДРПОУ 22335971) від 26.01.2018р. за номером UA-2018-01-04-000110-a.c1.
Оскільки відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, Учасник може звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель.
Дії Учасника щодо завантаження окремих документів тендерної пропозиції після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій прямо суперечать положенням чинного законодавства України.
Так, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції. Таким чином, Замовник повинен залишити без розгляду документи у складі тендерної пропозиції, які Учасник дозавантажив після аукціону і розглядати тільки ті документи, які були подані учасником до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, прийнято рішення відхилити вимогу Приватного підприємства «Теребовлянський молокозавод» (код за ЄДРПОУ 22335971) від 26.01.2018р. за номером UA-2018-01-04-000110-a.c1.
Оскільки відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, Учасник може звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2018 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Теребовлянський молокозавод |
254 178,30
UAH з ПДВ
|
212 857,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Рудан Микола Романович |
259 822,50
UAH з ПДВ
|
212 857,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальчук Ліліана Миколаївна |
257 398,50
UAH з ПДВ
|
249 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Теребовлянський молокозавод #22335971 |
Відхилено |
212 857,45
UAH з ПДВ
|
26 січня 2018 14:30
|
ФОП Рудан Микола Романович #2059616573 |
Відхилено |
212 857,50
UAH з ПДВ
|
30 січня 2018 15:34
|
ФОП Ковальчук Ліліана Миколаївна #2413104628 |
Переможець |
249 975,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2018 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2019 15:33
|
Додаткова угода №2 від 31.12.pdf | зміни до договору |
03 січня 2019 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2018 17:17
|
Додаткова угода №1 від 10 вересня.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2018 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2018 10:48
|
Договір 160218 Молоко.pdf | укладений |
16 лютого 2018 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 160218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 160218 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 160218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 160218 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |