Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція амбулаторії №6 Центру первинної медико-санітарної допомоги №2 по вул. Брюллова, 6 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
9 120 894,00 UAH
UA-2018-01-03-001074-a 12101737485642c3b991b127031697b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тіторенко

+380962880195 oksana.titorenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2018 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2018 19:00
Початок аукціону: 19 січня 2018 13:18
Очікувана вартість: 9 120 894,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція амбулаторії №6 Центру первинної медико-санітарної допомоги №2 по вул. Брюллова, 6 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Брюллова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2018  —  26 травня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2018 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛІТ - ДІЗАЙН" 9 100 153,50
UAH з ПДВ
9 100 153,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМА-БУД" 9 108 088,01
UAH з ПДВ
9 108 088,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГ ЕНЕРГІЯ" 9 117 066,51
UAH з ПДВ
9 117 066,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2018 14:26
Електронний підпис
18 січня 2018 14:23
ЛК.pdf
18 січня 2018 14:23
Локальні кошториси.rar
18 січня 2018 14:23
ПВР.pdf
18 січня 2018 14:23
ДЦ, ВР, ПЗ, расчеты.rar
18 січня 2018 14:23
ДЦ, ПЗ, розрах.pdf
18 січня 2018 14:23
Копія лицензії.pdf
18 січня 2018 14:23
Копія св-ва ПДВ.pdf
18 січня 2018 14:23
Копія Статуту.pdf
18 січня 2018 14:23
Копії техпаспортів.pdf

Публічні документи

18 січня 2018 17:44
Фин.отчет.pdf
18 січня 2018 17:44
Реєстр.pdf
18 січня 2018 17:44
Довідки.pdf
18 січня 2018 17:44
Стаття 17.pdf
18 січня 2018 17:44
Субпідряд.pdf
18 січня 2018 17:44
Договір завдатку.pdf
18 січня 2018 17:44
ТП.pdf
18 січня 2018 17:16
Ліцензія.pdf
18 січня 2018 17:16
ДОЗВІЛ ДЕРЖПРАЦІ.pdf
18 січня 2018 17:16
Наказ.pdf
18 січня 2018 17:16
Статут.pdf

Публічні документи

18 січня 2018 16:41
Тендерна пропозиц.pdf
18 січня 2018 16:41
Св-во НДС.pdf
18 січня 2018 16:41
Св-во ед.налога 3%.pdf
18 січня 2018 16:41
Реестр.pdf
18 січня 2018 16:41
ДогЦена.pdf
18 січня 2018 16:41
Договір підряду.pdf
18 січня 2018 16:41
Дов. про відс. боргів.pdf
18 січня 2018 16:41
1.2 Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛІТ - ДІЗАЙН"

ТОВ "АМА-БУД"

ТОВ "МАГ ЕНЕРГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛІТ - ДІЗАЙН"
#33011339
Переможець 9 100 153,50
UAH з ПДВ
24 січня 2018 12:00

Документи

24 січня 2018 12:00
Електронний підпис
24 січня 2018 11:59
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2018 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛІТ - ДІЗАЙН"
#33011339
9 100 153,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2018 12:00
Електронний підпис
24 січня 2018 11:59
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 15:28
ДУ №10 до Дог №014-18-9 від 09.02.18.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 15:26
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 13:58
ДУ№9 до Договору №014 18 9 від 09.02.18р.PDF зміни до договору
23 вересня 2019 13:58
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 15:56
ДУ №8 до Дог №014-18-9 від 09.02.2018.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 15:13
ДУ №7 до договору 014 18 9 від 09.02.2018 року.PDF зміни до договору
06 травня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 09:50
ДУ № 6 до дог № 014 18 9.pdf зміни до договору
16 січня 2019 09:49
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2018 18:54
ДУ № 5 до дог № 014 18 9.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 18:54
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 15:20
ДУ № 4 до дог № 014 18 9.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 15:19
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 11:16
ДУ № 3 до дог № 014 18 9.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 11:14
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2018 10:58
ДУ 2 до дог 014 18 9.pdf зміни до договору
14 травня 2018 10:57
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 14:34
ДУ1 до дог 014 18 9.PDF зміни до договору
09 лютого 2018 14:33
Електронний підпис укладений
09 лютого 2018 14:19
Дог № 014 18 9 від 09.02.2018.PDF укладений
09 лютого 2018 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт, зміни строку дії договору та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зменшенням договірної ціни, зокрема з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зміною обсягів фінансування та викладенням Додатків 1 та 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 5, щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та продовженням строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 щодо зміни обсягів фінансування, викладення Додатку №2 “Графік виконання робіт” до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №8 щодо зменшення ціни договору, зміни строку та графіку виконання робіт, зміни строку дії договору, викладення Додатку №2 “Графік виконання робіт” та Додатку №1 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №9 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зменшення ціни договору, викладення Додатку №1 та №2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 014/18/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 312 171,89
UAH (в тому числі ПДВ 1 385 361,98 UAH)