Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання пари та гарячої води (відшкодування за спожиту теплову енергію)
Очікувана вартість
175 438,20 UAH
UA-2018-01-02-000983-a 6144c39d93c84c5a9a75c552f90e932c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Николай Чегиль

+380567638646 n.a.chegil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №15" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01984381
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 113
Контактна особа: Николай Чегиль
+380567638646
n.a.chegil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
КЗ «Дніпропетровська міська лікарня №15» ДОР» орендує приміщення у КЗ «ДЦПМСД №2». Крім цього, Замовник відшкодовує за спожиту теплову енергію згідно предмета закупівлі Учаснику у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника. надавання послуг згідно предмету закупівлі іншими учасниками не є можливим, а тому з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2018 11:52
Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Див.завантажені документи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 гігакалорія
Пара,гаряча вода та пов’язана продукція (відшкодування за спожиту теплову енергію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Перемоги,113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

02 січня 2018 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2018 14:29
Повідомлення ДЦПМСД.pdf
02 січня 2018 14:29
Уставні документи ДЦПМСД№2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний заклад"Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №2"
#37899741
Переможець 175 438,20
UAH з ПДВ
03 січня 2018 11:52

Документи

03 січня 2018 11:52
Електронний підпис
03 січня 2018 11:36
Акцепт ДЦПМСД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2018 11:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний заклад"Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №2"
#37899741
175 438,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2018 11:52
Електронний підпис
03 січня 2018 11:36
Акцепт ДЦПМСД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:32
Звіт про виконання договору КЗ ДЦПМСД №2.docx укладений
02 січня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 16:41
Допугода на центр № 2.pdf зміни до договору
25 червня 2018 16:36
Електронний підпис укладений
22 березня 2018 13:07
договор.pdf укладений
22 березня 2018 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів постачання
Номер договору про закупівлю: 2/2271
Договір:
Номер додаткової угоди: 2271/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 189 951,76
UAH з ПДВ