Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (м'ясо куряче;печінка куряча )
Очікувана вартість
464 600,00 UAH
UA-2018-01-02-000814-a 490f1bcaa0874c15b006cfef533f4ac3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2018 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2018 20:00
Початок аукціону: 18 січня 2018 11:35
Очікувана вартість: 464 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 646,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13983 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Технічні та кількісні характеристики викладені у Додатку № 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8200 кілограми
ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (м'ясо куряче;печінка куряча )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с.Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2018 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2018 13:33
т.д. куриця.PDF
02 січня 2018 13:32
ТД (м'ясо куряче.docx;печінка куряча ).docx
02 січня 2018 13:32
ТД -додаток№2.docx
02 січня 2018 13:32
ТД -додаток№1.docx
02 січня 2018 13:32
Додаток 5 Проект Договору .docx
02 січня 2018 13:32
ТД -додаток№4.docx
02 січня 2018 13:32
ТД -додаток№3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2018 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Юг-Агрос 464 520,00
UAH з ПДВ
464 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАКОДАЙ ГАЛИНА ВАЛЕНТИНІВНА 464 560,00
UAH з ПДВ
464 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2018 10:49
Електронний підпис
17 січня 2018 10:48
Якісні.pdf
17 січня 2018 10:48
Статут.pdf
17 січня 2018 10:48
Сан.книжка водія.pdf
17 січня 2018 10:48
сан обробка.pdf
17 січня 2018 10:48
Приказ.pdf
17 січня 2018 10:48
Наказ.pdf
17 січня 2018 10:48
лист-згода.pdf
17 січня 2018 10:48
лист-гарантія.pdf
17 січня 2018 10:48
додаток 5.pdf
17 січня 2018 10:48
договор.pdf
17 січня 2018 10:48
Договор сан.обр..pdf
17 січня 2018 10:48
держспожслуб 1.pdf
17 січня 2018 10:48
Виписка.pdf
17 січня 2018 10:48
Банківські гарантії.pdf
17 січня 2018 10:48
Cправка з банка.PDF
17 січня 2018 10:48
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Юг-Агрос

ФОП МАКОДАЙ ГАЛИНА ВАЛЕНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Юг-Агрос
#39949597
Переможець 464 520,00
UAH з ПДВ
22 січня 2018 13:54

Документи

22 січня 2018 13:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2018 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Юг-Агрос
#39949597
464 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2018 13:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2018 15:24
16-30 т -розірвання.PDF укладений
10 серпня 2018 15:23
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 15:11
16-30 т -розірвання.PDF зміни до договору
10 серпня 2018 14:17
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2018 11:33
Додаткова № 01.PDF зміни до договору
13 квітня 2018 11:32
Електронний підпис укладений
05 лютого 2018 08:32
16-30 т..PDF укладений
05 лютого 2018 08:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. договору № 16/30-т від 02 лютого 2018 року вважати в новій редакції: сума договору зменшується на 132,45 грн. ( сто тридцять дві грн. 45 коп.) з урахуванням ПДВ, таким чином загальна сума договору складає 464 387,55 грн. (чотириста шістдесят чотири тисячі триста вісімдесят сім грн. 55 коп.) в тому числі ПДВ – 77397,93 грн. ( сімдесят сім тисяч триста дев’яносто сім грн., 93 коп.). Порядок зміни умов договору 11.1. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: Пункт 11.1 -2), № 16/30-т від 02 лютого 2018 року: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16/30-т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2.1. Пункт 3.1. договору № 16/30-т від 02 лютого 2018 року вважати в новій редакції: сума договору зменшується на 269 752,15 грн. ( двісті шістдесят дев’ять тисяч сімсот п’ятдесят дві грн. 15 коп.) з урахуванням ПДВ, таким чином загальна сума договору складає 194 635,40 грн. (сто дев’яносто чотири тисячі шістсот тридцять п’ять грн. 40 коп.) в тому числі ПДВ – 32 439,23 грн. ІІІ. Порядок зміни умов договору 3.1. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: Відповідно до п.6.2.1 Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних. 4. З моменту набрання чинності цієї Угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками. 5. Угода набирає чинності з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін
Номер договору про закупівлю: 16/30-т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 194 635,40
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до п.6.2.1 Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних.