Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир м’який кисломолочний не менше не менше 9%, сир твердий не менше 50% жирності
Cheese is a runnet no less fat content of 50 percents; soul-milk cheese no less fat content of 9 percents
Очікувана вартість
7 726 435,00 UAH
UA-2018-01-02-000331-a 6a0c41bea1674ca3ab6b8bbddddf3244
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Циганок Анджела Михайлівна

380444199838 katorgina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Циганок Анджела Михайлівна
380444199838
katorgina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
National ID: 37445442
Contact point: Tsyhanok Andzhela Mykhailivna
380444199838
katorgina@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 січня 2018 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2018 18:00
Початок аукціону: 21 лютого 2018 11:03
Очікувана вартість: 7 726 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 264,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77264 UAH
Publication date: 02 січня 2018 10:45
Enquiries until: 22 січня 2018 18:00
Complaints submission until: до 28 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 лютого 2018 18:00

Information

Estimated total value: 7 726 435 UAH including VAT
Minimal lowering step: 77 264 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. сир м’який кисломолочний не менше 9% - 65000 кг , сир твердий не менше 50% жирності - 8500,0 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2018 року
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73500 кілограми
Сир м’який кисломолочний не менше не менше 9%, сир твердий не менше 50% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Cheese is a runnet no less fat content of 50 percents; soul-milk cheese no less fat content of 9 percents
CPV: 15540000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2018 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2018 10:46
Тендерна документація сир.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Висновки СЕЕ
Дата подання: 17 січня 2018 15:04
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:18
Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначено, що в разі неможливості надання документів у складі пропозиції торгів, що заявлені в тендерної документації, Учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності.
Всі копії документів, які надаються Учасником завіряються належним чином. Також тендерна документація передбачає, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Рекомендуємо Вам надати в складі пропозиції пояснення щодо зазначених Вами питань.
Ветеринарне відоцтво
Дата подання: 17 січня 2018 15:07
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:40
відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» від 09.04.2014 №1193-VII зменшено кількість документів дозвільного характеру та скасовано зобов’язання отримувати погодження, висновки та інші документи, які передують одержанню дозволу. До дозволів, сферу застосування яких обмежено, включено ветеринарні документи, зокрема ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району, та ветеринарні свідоцтва (для України – форми №1 та №2) – при переміщенні за межі території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст, які не повинні видаватись на харчові продукти тваринного походження для споживання людиною відповідно до Закону України «Про ветеринарну медицину». Враховуючи викладене, просимо видали дану умову із ТД, так як даний документ не має відношення до закупівлі та не може бути наданий у складі ТП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначено, що в разі неможливості надання документів у складі пропозиції торгів, що заявлені в тендерної документації, Учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності.
Всі копії документів, які надаються Учасником завіряються належним чином. Також тендерна документація передбачає, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Рекомендуємо Вам надати в складі пропозиції пояснення щодо зазначених Вами питань.
сертифікат відповідності
Дата подання: 17 січня 2018 15:08
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:18
товари, які наведені в переліку закупівлі, відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308), не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні. Товари мають відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару. У зв'язку з цим, наполягаємо видалити дану вимогу із ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначено, що в разі неможливості надання документів у складі пропозиції торгів, що заявлені в тендерної документації, Учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності.
Всі копії документів, які надаються Учасником завіряються належним чином. Також тендерна документація передбачає, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Рекомендуємо Вам надати в складі пропозиції пояснення щодо зазначених Вами питань.
час виготовлення
Дата подання: 17 січня 2018 15:10
Дата відповіді: 17 січня 2018 15:38
Замовнику, просимо пояснити, для чого в декларації має бути визначений ЧАС виробництва товару, у той час як у даному документи чітко визначний термін придатності у днях?????? Просимо внести відповідні зміни
Відповідь: Відповідно інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, сир відноситься до продуктів, що швидко псуються. (додаток 4 Інструкції). Згідно пункту п. 4.4 Інструкції № 298/227 Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів - ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для продуктів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 лютого 2018
UA-2018-01-02-000331-a6a0c41bea1674ca3ab6b8bbddddf3244
Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Торгпродсервіс
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Ніка-1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Стартрейдінг" Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 лютого 2018 18:03
Звіт з ЄДР (припинено)
15 лютого 2018 16:14
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

15 лютого 2018 16:13
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2018 09:33
Електронний підпис
01 лютого 2018 09:33
Електронний підпис
31 січня 2018 21:47
ISO 22000.PDF
31 січня 2018 21:47
Hyundai АА 8127 МІ.PDF
31 січня 2018 21:47
Hyundai АА 2431РТ.PDF
31 січня 2018 21:47
Hyundai АА 2215 КМ.PDF
31 січня 2018 21:47
лист згода.pdf
31 січня 2018 21:47
довідка з ЄДРПОУ .PDF
31 січня 2018 21:47
Статут .PDF
31 січня 2018 21:47
Лист виробника.pdf
31 січня 2018 21:47
документи про якість.pdf
31 січня 2018 21:47
Накладна на ваги.PDF
31 січня 2018 21:47
накладна ваги.pdf
31 січня 2018 21:47
Санітарні паспорти.pdf
31 січня 2018 21:47
технічне завдання.pdf
31 січня 2018 21:47
витяг 10.01.18.pdf
31 січня 2018 21:47
паспорт директора.pdf
31 січня 2018 21:47
форма пропозиція.pdf

Документи

15 лютого 2018 16:10
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2018 15:20
Електронний підпис
01 лютого 2018 15:20
Електронний підпис
01 лютого 2018 10:49
Гарант лист сир.PDF
01 лютого 2018 10:49
Ліцензія - копия 5.zip
01 лютого 2018 10:49
Довереность Рыжий 5.zip
01 лютого 2018 10:49
БГ_94 ПП НІКА-1 сир.zip
01 лютого 2018 10:49
42 Пропозиція сир.PDF
01 лютого 2018 10:49
40 Копія Витяг з ПДВ.PDF
01 лютого 2018 10:49
39 Копія Довідки ЄДРПОУ.PDF
01 лютого 2018 10:49
38 Копія Статуту.PDF
01 лютого 2018 10:49
37 Лист згода.PDF
01 лютого 2018 10:49
24 Гарант лист.PDF
01 лютого 2018 10:49
22 Довідка щодо ціни.PDF
01 лютого 2018 10:49
15 Ст 17.PDF
01 лютого 2018 10:49
6 Копії мед книжок 9 чел.PDF
01 лютого 2018 10:49
3 Сир 244-2015 УО Подол.PDF

Документи

15 лютого 2018 16:13
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2018 17:21
Електронний підпис
01 лютого 2018 17:09
Протокол_Наказ.pdf
01 лютого 2018 17:09
Копія витягу ПДВ.pdf
01 лютого 2018 17:09
Довідка_працівники.PDF
01 лютого 2018 17:09
довідка про санкції.pdf
01 лютого 2018 17:09
Довідка на товар.PDF
01 лютого 2018 17:09
Довідка висновок СЕЕ.PDF
01 лютого 2018 17:09
Дислокації.PDF
01 лютого 2018 17:08
Директор_персон дані.PDF
01 лютого 2018 17:08
Дезинфектор_АКТ_21.12-30.12.PDF
01 лютого 2018 17:08
Протокол 2017.PDF
01 лютого 2018 17:08
Ліцензія.zip
01 лютого 2018 17:08
Лист-пояснення_склади.PDF
01 лютого 2018 17:08
Договір орендиАВТО_2018.PDF
01 лютого 2018 17:08
Договір мийки авто.PDF
01 лютого 2018 17:08
Договір оренди офіс 2017.PDF
01 лютого 2018 17:08
Довіреність 23.zip
01 лютого 2018 17:08
Довідка_ТЗ.PDF
01 лютого 2018 17:08
Довідка_тех вимоги.PDF
01 лютого 2018 17:08
Довідка_Потужність.PDF
01 лютого 2018 17:08
Довідка_ліцензування.PDF
01 лютого 2018 17:08
Довідка_аналог дог.PDF
01 лютого 2018 17:07
Довідка_ветеринар.PDF
01 лютого 2018 17:07
Довідка МатТехБаза.PDF
01 лютого 2018 17:07
ВИТЯГ з ЄДР_18 р.pdf
01 лютого 2018 17:07
Гарантия 3411 (1).zip
01 лютого 2018 17:07
Видаткова_камера.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

ПП Торгпродсервіс

ПП "Ніка-1"

ТОВ "Стартрейдінг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 5 866 770,00
UAH з ПДВ
5 383 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ніка-1" 6 031 470,00
UAH з ПДВ
5 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 7 485 400,00
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 15:20
Електронний підпис
01 лютого 2018 15:20
Електронний підпис
01 лютого 2018 10:49
Гарант лист сир.PDF
01 лютого 2018 10:49
Ліцензія - копия 5.zip
01 лютого 2018 10:49
Довереность Рыжий 5.zip
01 лютого 2018 10:49
БГ_94 ПП НІКА-1 сир.zip
01 лютого 2018 10:49
42 Пропозиція сир.PDF
01 лютого 2018 10:49
40 Копія Витяг з ПДВ.PDF
01 лютого 2018 10:49
39 Копія Довідки ЄДРПОУ.PDF
01 лютого 2018 10:49
38 Копія Статуту.PDF
01 лютого 2018 10:49
37 Лист згода.PDF
01 лютого 2018 10:49
24 Гарант лист.PDF
01 лютого 2018 10:49
22 Довідка щодо ціни.PDF
01 лютого 2018 10:49
15 Ст 17.PDF
01 лютого 2018 10:49
6 Копії мед книжок 9 чел.PDF
01 лютого 2018 10:49
3 Сир 244-2015 УО Подол.PDF

Публічні документи

01 лютого 2018 09:33
Електронний підпис
01 лютого 2018 09:33
Електронний підпис
31 січня 2018 21:47
ISO 22000.PDF
31 січня 2018 21:47
Hyundai АА 8127 МІ.PDF
31 січня 2018 21:47
Hyundai АА 2431РТ.PDF
31 січня 2018 21:47
Hyundai АА 2215 КМ.PDF
31 січня 2018 21:47
лист згода.pdf
31 січня 2018 21:47
довідка з ЄДРПОУ .PDF
31 січня 2018 21:47
Статут .PDF
31 січня 2018 21:47
Лист виробника.pdf
31 січня 2018 21:47
документи про якість.pdf
31 січня 2018 21:47
Накладна на ваги.PDF
31 січня 2018 21:47
накладна ваги.pdf
31 січня 2018 21:47
Санітарні паспорти.pdf
31 січня 2018 21:47
технічне завдання.pdf
31 січня 2018 21:47
витяг 10.01.18.pdf
31 січня 2018 21:47
паспорт директора.pdf
31 січня 2018 21:47
форма пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

ПП "Ніка-1"

ПП Торгпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Переяслав - Молпродукт
#00445920
Переможець 5 383 170,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт
#00445920
5 383 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 16:06
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 12:23
Додаткова угода № 0203-5Т.pdf зміни до договору
24 січня 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 14:27
Додаткова угода № 0203-5Т.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:26
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2018 12:28
Додаткова угода № 0203-5Т.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 12:28
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 11:37
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 11:36
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 15:33
договір 0203-5т.pdf укладений
05 березня 2018 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням цін на ринку на товар - сир м'який кисломолочний 9,5% жирності , сир твердий 50%жирності - Сирні продукти (ДК 021:2015:15540000-5) (далі - Товар), що постачається за договором № 0203-5Т від 05 березня 2018 року , керуючись статтями 632, 651-654 ЦК України , п.1 ч.4. ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Протоколом тендерного комітету № 13від 15 серпня 2018 року то враховуючи Експертний висновок №ЧК -518 від 09.08.2018 Чернігівської регіональної торгово-промислової палати.
Номер договору про закупівлю: 0203-5т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0203-5т
Договір:
Номер додаткової угоди: 0203-5Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору на строк, достатній до проведення процедури закупівлі товару на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договору, а в частині розрахунків до 31 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 0203-5т
Договір:
Номер додаткової угоди: 0203-5Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ст 36 Дію договору подовжено
Номер договору про закупівлю: 0203-5т
Договір:
Номер додаткової угоди: 0203-5Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підписаний договір на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 0203-5т
Договір:
Номер додаткової угоди: 0203-5Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 383 757,05
UAH