Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015 – 45240000-1 (експлуатаційне днопоглиблення на підхідному каналі та акваторії порту Дніпро-Бузький, підхідному каналі (13-е коліно БДЛК) порту Миколаїв))
Construction of hydrotechnical objects by code 021:2015 45240000-1 (Operational dredging at the approach channel and water area of Dnipro-Buz’kyi Port, approach channel(13-th knee of the BDLC) of the Mikolaev Port)
Construction of hydrotechnical objects by code 021:2015 45240000-1 (Operational dredging at the approach channel and water area of Dnipro-Buz’kyi Port, approach channel(13-th knee of the BDLC) of the Mikolaev Port)
Очікувана вартість
211 194 776,00 UAH
UA-2017-12-29-001795-c ● d21f9077317f44d68570f5a339bdf9fd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Закржевська Мар'яна Сергіївна +380512507392 zakrzhevskaya@nik.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Mykolaiv Branch of State Enterprise Ukrainian Sea Port Authority (Mykolaiv Sea Port Authority) |
National ID: | 38728444 |
Contact point: |
Zakrhzevs'ka Mariana Сергіївна +380512507392 zakrzhevskaya@nik.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2017 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2018 12:49 |
Очікувана вартість: | 211 194 776,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 597,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Publication date: | 29 грудня 2017 14:57 |
Enquiries until: | 16 лютого 2018 12:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2018 12:00 |
Information
Estimated total value: | 211 194 776 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 105 597 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Експлуатаційне днопоглиблення на підхідному каналі та акваторії
порту Дніпро-Бузький, підхідному каналі (13-е коліно БДЛК) порту Миколаїв)
порту Дніпро-Бузький, підхідному каналі (13-е коліно БДЛК) порту Миколаїв)
Operational dredging at the approach channel and water area of Dnipro-Buz’kyi Port, approach channel(13-th knee of the BDLC) of the Mikolaev Port
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне днопоглиблення на підхідному каналі та акваторії порту Дніпро-Бузький, підхідному каналі (13-е коліно БДЛК) порту Миколаїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів
Operational dredging at the approach channel and water area of Dnipro-Buz’kyi Port, approach channel(13-th knee of the BDLC) of the Mikolaev Port
CPV: 45240000-1
Період постачання:
по 01 квітня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проміри глибин на ділянці звалища грунту
Дата подання: 05 січня 2018 18:59
Дата відповіді: 12 січня 2018 10:08
Просимо Вас надати останні проміри глибин на ділянці звалища грунту.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання прийнято рішення найближчим часом внести зміни до Тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 січня 2018 12:35
Дата відповіді: 15 січня 2018 16:37
У кваліфікаційних вимогах тендерної документації вказано, що учасник повинен надати "Чинне у період проведення процедури закупівл Свідоцтва про визнання Регістра судноплавства України на виконання днопоглиблювальних робіт (завірені підписом керівника організації-учасника).
Чинне у період проведення процедури закупівлі про визнання Регістра судноплавства України на виконання промірних робіт (завірені підписом керівника організації-учасника)."
Просимо роз'яснити наступне: 1. Для учасника-нерезідента, у якого є офіційно зареєстровано представництво у Україні, який саме документ необхідно представити про підтвердження права компанії на виробництво днопоглиблювальних робіт: - Свідоцтво Регістру Судноплавства України, виданого на ім'я представництва в Україні, про надання послуг (днопоглиблювальні роботи) - Сертіфікатів Якості про впровадження системи якості в компанії-представництві, або головної компанії - Немає необхідності подавати будь-які сертифікати для компанії-нерезидента 2. Для учасника-нерезидента, що не має офіційно зареєстрованого представництва в Україні, які саме документи необхідно представити і чи не буде факт ненадання таких документів бути причиною відмови про участь в тендері
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації учасники (резиденти/нерезиденти) у складі своєї тендерної пропозиції надають документи про підтвердження кваліфікаційних вимог учасника, у тому числі чинне у період проведення процедури закупівлі Свідоцтво про визнання Регістра судноплавства України на виконання днопоглиблювальних робіт (завірені підписом керівника організації-учасника) та чинне у період проведення процедури закупівлі Свідоцтво про визнання Регістра судноплавства України на виконання промірних робіт (завірені підписом керівника організації-учасника).
Згідно наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.05.2006 №463 «Про затвердження Положення про організацію та порядок здійснення технічного нагляду за промірними роботами на акваторіях і підхідних каналах та судноплавних шляхах воднотранспортного комплексу України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.05.2006 за №619/12493 (далі Положення), дія цього Положення поширюється на підприємства та організації, що замовляють, виконують промірні роботи для визначення глибин на акваторіях і підхідних каналах портів, терміналів, суднобудівних і судноремонтних заводів та судноплавних шляхах України незалежно від форми власності та відомчої приналежності та здійснюють контроль за ними, за винятком промірних робіт, які виконуються державною установою «Держгідрографія» з навігаційною метою.
Відповідно п.1.3 Положення промірні роботи для будівельно-експлуатаційної мети виконується підприємствами та організаціями, що мають Свідоцтво про визнання, яке видається Регістром судноплавства України, за наявності в них сучасного промірного обладнання та програмного забезпечення, досвіду виконання промірів, кваліфікованого персоналу.
Згідно п.1.5 Положення днопоглиблювальні роботи виконуються підприємствами та організаціями, що мають Свідоцтво про визнання, яке видається Регістром судноплавства України.
Відповідно НД 31.3.003-2005 «Правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005 №257, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 13.10.2005 за № 1191/11471, експлуатаційні днопоглиблювальні роботи на підхідних каналах і портових акваторіях повинні виконуватись спеціалізованими підрядними організаціями. Спеціалізована організація – організація, що виконує роботи (послуги) має відповідне Свідоцтво про визнання Регістру судноплавства України.
Виходячи з вищевикладеного учасник (резидент/нерезидент) відповідно вимог чинного законодавства України повинен мати Свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України на виконання днопоглиблення та промірних робіт.
Згідно наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.05.2006 №463 «Про затвердження Положення про організацію та порядок здійснення технічного нагляду за промірними роботами на акваторіях і підхідних каналах та судноплавних шляхах воднотранспортного комплексу України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.05.2006 за №619/12493 (далі Положення), дія цього Положення поширюється на підприємства та організації, що замовляють, виконують промірні роботи для визначення глибин на акваторіях і підхідних каналах портів, терміналів, суднобудівних і судноремонтних заводів та судноплавних шляхах України незалежно від форми власності та відомчої приналежності та здійснюють контроль за ними, за винятком промірних робіт, які виконуються державною установою «Держгідрографія» з навігаційною метою.
Відповідно п.1.3 Положення промірні роботи для будівельно-експлуатаційної мети виконується підприємствами та організаціями, що мають Свідоцтво про визнання, яке видається Регістром судноплавства України, за наявності в них сучасного промірного обладнання та програмного забезпечення, досвіду виконання промірів, кваліфікованого персоналу.
Згідно п.1.5 Положення днопоглиблювальні роботи виконуються підприємствами та організаціями, що мають Свідоцтво про визнання, яке видається Регістром судноплавства України.
Відповідно НД 31.3.003-2005 «Правила технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005 №257, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 13.10.2005 за № 1191/11471, експлуатаційні днопоглиблювальні роботи на підхідних каналах і портових акваторіях повинні виконуватись спеціалізованими підрядними організаціями. Спеціалізована організація – організація, що виконує роботи (послуги) має відповідне Свідоцтво про визнання Регістру судноплавства України.
Виходячи з вищевикладеного учасник (резидент/нерезидент) відповідно вимог чинного законодавства України повинен мати Свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України на виконання днопоглиблення та промірних робіт.
Запит
Дата подання: 12 січня 2018 18:12
Дата відповіді: 17 січня 2018 14:03
В складі тендерної документації надано план ділянок. Але
Він нечитабельний, цифрових даних не видно, неможливо використовуваати такий план для розрахунків. Просимо завантажити план у кращій якості в читабельному вигляді.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання прийнято рішення найближчим часом внести зміни до Тендерної документації та завантажити Плани ділянок у кращій якості.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 18 січня 2018 15:55
Дата відповіді: 23 січня 2018 18:14
У тендерній документації в частині III. Інструкція з подготовки Тендерної Пропозиції в пунктах 15, 16 і 17 вказано вимога надання
15) сканованою копією чинного у період проведення процедури закупівлі Свідоцтва про визнання Регістра судноплавства України на виконання днопоглиблювальних робіт (завірені підписом керівника організації- учасника);
16) сканованою копією чинного у період проведення процедури закупівлі Свідоцтва про визнання Регістра судноплавства України на виконання промірних робіт (завірені підписом керівника організації- учасника). У разі відсутності в Учасника Свідоцтва на виконання промірних робіт необхідно надати копію договору на виконання цих робіт субпідрядними організаціями, що мають таке Свідоцтво, та копію такого Свідоцтва (завірені підписом керівника організації- учасника);
17) сканованою копією чинного у період проведення процедури закупівлі дозволу Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно видів виконуваних робіт (завірені підписом керівника організації - учасника). У разі залучення субпідрядних організацій для виконання окремих видів робіт додатково учасник надає скановану копію дозволу Держпраці (Держгірпромнагляду) на виконання робіт підвищеної небезпеки субпідрядної організації (завірені підписом керівника організації - учасника);
Дані вимоги носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників нерезидентів з наступних причин:
Статтею 3 Закону про державні закупівлі передбачено наступне:Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5. Недискримінація учасників: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Учасник-нерезидент не може мати свідоцтво про визнання, видане Українським Регістром судноплавства на днопоглиблювальні і промірні роботи, тому що це не передбачено законодавством країни, де зареєстрований учасник-нерезидент.
Крім того, Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
вказує, що Замовник вимагає надання від учасників інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази 2) наявність працівників відповідної кваліфікації 3) наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Законом не передбачено надання документів про наявність свідоцтва про визнання Українського Регістру на виконання будь-якого виду робіт.
Крім того, вимога про надання копії договору з субпідрядником, які мають відповідне визнання Регістру судноплавства України є втручанням в господарську діяльність підприємства і суперечить чинному законодавству України.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо за необхідне внесення змін до тендерної документації, а саме: виключення вимоги про необхідність надання сертифіката про визнання Регістру судноплавства України.
Доказом може послужити факт безпосереднього виконання днопоглиблювальних робіт в порту Южний компанією-нерезидентом, яка не мала та не мае свідоцтва про визнання, виданого Регістром судноплавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання прийнято рішення найближчим часом внести зміни до Тендерної документації
Технічна проблема
Дата подання: 18 січня 2018 17:08
Дата відповіді: 23 січня 2018 18:11
1.У складі тендерної документації відсутня інформація про глибини на місцях відвалу грунту. Вкажіть, будь-ласка, інформацію про усереднену глибину на місцях відвалу ґрунту.
2.Чи є на місці виконання робіт першкоджаючі предмети? Якщо так, вкажіть додаткову інформацію та координати.
Відповідь: 1. Інформація про глибини на місці відвалу грунту завантажена у систему, як План проміру звалища грунту № XVII.
2. Перешкоджаючі предмети на місці виконання робіт відсутні.»
2. Перешкоджаючі предмети на місці виконання робіт відсутні.»
Мовні проблеми
Дата подання: 18 січня 2018 19:46
Дата відповіді: 23 січня 2018 18:11
Даний тендер є міжнародним тендером, що передбачає справедливі та рівні умови для всіх учасників. У зв'язку з цим просимо надати англійський варіант перекладу тендерних документів для учасників нерезидентів.
Відповідь: Частиною 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що обов’язковому оприлюдненню на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою підлягає оголошення про проведення процедури закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг – 133 тисячам євро;
для робіт – 5150 тисячам євро.
Вказана норма Закону була виконана замовником. Оприлюднення замовником тендерної документації англійською мовою Законом не передбачено.
для товарів і послуг – 133 тисячам євро;
для робіт – 5150 тисячам євро.
Вказана норма Закону була виконана замовником. Оприлюднення замовником тендерної документації англійською мовою Законом не передбачено.
Загальні питання
Дата подання: 18 січня 2018 20:10
Дата відповіді: 23 січня 2018 18:12
У складі тендерної документації є посилання на
РД-86 - РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы»;
Звертаємо вашу увагу на той факт, що РД-86 - РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные роботы», є документом, розробленим Ростовським центральним проектно-конструкторським бюро в 1986 році і застосовується на морських днопоглиблювальних роботах, виконуваних днопоглиблювальних флотом Мінморфлоту і Минтрансстроя СРСР. Також в документі зазначено, що документ не поширюється на судна днопоглиблювального флоту, їм не враховані.
Просимо виключити з редакції тендерної документації згадка і посилання на РД-86 - РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» з наступних причин:
1. Документ не може застосовуватися на території України в зв'язку з відсутністю офіційного визнання Україною документа, розробленого і затвердженого органами неіснуючої держави
2. Днопоглиблювальний флот, вказаний в даному документі і входив раніше до складу флоту СРСР, на сьогоднішній день практично не існує. Документ був розроблен майже 32 роки тому
3. У документі не враховано днопоглиблювальний флот, побудований після 1986 (дати видання документа)
4. Застосування даного документа, ставить в нерівноправні умови учасників тендеру, що мають флот, не включений до складу даного документа и побудований після 1986 року та флот, якій ніколи не нележав СРСР
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Постанови Верховної ради України від 12.09.1991 року № 1545-ХІІ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України. В зв’язку з тим, що ні якими законодавчими актами не скасовувалися та взамін не вводилися інші нормативні документи, РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» діє на території України.
Стосовно наданого Замовником роз’яснення на запит від 10 січня 2018р «Кваліфікаційні вимоги»
Дата подання: 19 січня 2018 11:32
Дата відповіді: 23 січня 2018 18:13
В відповіді від 15 січня 2018р на поставлене запитання Замовником надано висновок:
«… учасник (резидент/нерезидент) відповідно вимог чинного законодавства України повинен мати Свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України на виконання днопоглиблення та промірних робіт».
Між тим в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Тендерної документації зазначено:
Для Учасників-нерезидентів:
Учасник-нерезидент, у разі наявності, надає документи, які є аналогічними відповідно до законодавства країни його реєстрації, до документів, що вимагаються Замовником. У тому числі відповідний документ про реєстрацію Учасника – нерезидента суб’єктом господарювання.
Документи, що не передбачені законодавством країни Учасників-нерезидентів, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів. Додатково Учасники-нерезиденти подають у складі своєї пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та відповідний(і) аналогічний(і) документ(и), передбачений(і) законодавством країн, де вони зареєстровані. Замовник не несе відповідальність у разі зазначення Учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації.
Документи повинні бути перекладені українською мовою (вірність перекладу засвідчується нотаріально), легалізовані органами Міністерства закордонних справ України або апостильовані. Прийняття документів без легалізації можливе, якщо це передбачено в угоді України з іноземною країною.
Враховуючи, що наданий Замовником в роз’яснені висновок суперечить змісту Тендерної документації, просимо пояснити наступне:
У разі, якщо учасник-нерезидент в складі своєї тендерної пропозиції замість документів, які вимагаються в Тендерній документації, але не передбачені законодавством країни його реєстрації, зокрема Свідоцтва про визнання Регістра судноплавства України, надасть відповідні пояснення стосовно ненадання зазначених документів, чи буде цей факт причиною для відмови участі в тендері.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що станом на дату подання питання (19.01.2018), Замовником, на підставі ч.2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», внесені зміни до Тендерної документації, зокрема, положення розділу ІІІ, а саме:
«Для Учасників-нерезидентів:
Учасник-нерезидент, у разі наявності, надає документи, які є аналогічними відповідно до законодавства країни його реєстрації, до документів, що вимагаються Замовником. У тому числі відповідний документ про реєстрацію Учасника – нерезидента суб’єктом господарювання.
Документи, що не передбачені законодавством країни Учасників-нерезидентів, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів. Додатково Учасники-нерезиденти подають у складі своєї пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та відповідний(і) аналогічний(і) документ(и), передбачений(і) законодавством країн, де вони зареєстровані. Замовник не несе відповідальність у разі зазначення Учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації.
Документи повинні бути перекладені українською мовою (вірність перекладу засвідчується нотаріально), легалізовані органами Міністерства закордонних справ України або апостильовані. Прийняття документів без легалізації можливе, якщо це передбачено в угоді України з іноземною країною.» виключено.
Додатково повідомляємо, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника чітко передбачені ст.17 та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Одночасно зазначаємо, що Ваші пропозиції будуть враховані при подальшому внесенні змін до Тендерної документації
«Для Учасників-нерезидентів:
Учасник-нерезидент, у разі наявності, надає документи, які є аналогічними відповідно до законодавства країни його реєстрації, до документів, що вимагаються Замовником. У тому числі відповідний документ про реєстрацію Учасника – нерезидента суб’єктом господарювання.
Документи, що не передбачені законодавством країни Учасників-нерезидентів, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів. Додатково Учасники-нерезиденти подають у складі своєї пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та відповідний(і) аналогічний(і) документ(и), передбачений(і) законодавством країн, де вони зареєстровані. Замовник не несе відповідальність у разі зазначення Учасником недостовірних даних, наданих на підтвердження вищезазначеної інформації.
Документи повинні бути перекладені українською мовою (вірність перекладу засвідчується нотаріально), легалізовані органами Міністерства закордонних справ України або апостильовані. Прийняття документів без легалізації можливе, якщо це передбачено в угоді України з іноземною країною.» виключено.
Додатково повідомляємо, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника чітко передбачені ст.17 та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Одночасно зазначаємо, що Ваші пропозиції будуть враховані при подальшому внесенні змін до Тендерної документації
Загалні питання
Дата подання: 28 січня 2018 11:20
Дата відповіді: 31 січня 2018 15:32
У тендерной документації у наявності посилання на РД 31.74.09-86 "Нормы на морские дноуглубительные работы". Просимо повідомити яким чином може розраховуватися продуктивність, час та інші показники днопоглиблювального обладнання в тому випадку, якщо це обладнання відсутнє в переліку обладнання та судів, зазначених у умомянутом РД. Ці норми часу розроблені в 1986 році і не враховують розвиток днопоглиблювальної техніки за минулі 30 років. Просимо надати методику розрахунку, яка може застосовуватися до всіх існуючих видів і типів днопоглиблювального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо днопоглиблювальні та грунтовідвізні судна не належать до типів суден включених до РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» і на які не поширюється його дія, відповідні технічні розрахунки повинні здійснюватися на підставі паспортних характеристик зазначеного днопоглиблювального обладнання з урахуванням отриманих вихідних даних (додаток 4 «Технічні вимоги» до Тендерної документації) з відповідним обгрунтуванням
Загальні питання
Дата подання: 28 січня 2018 11:22
Дата відповіді: 31 січня 2018 15:32
У тендерной документації у наявності посилання на РД 31.74.09-86 "Нормы на морские дноуглубительные работы". Просимо повідомити яким чином може розраховуватися продуктивність, час та інші показники днопоглиблювального обладнання в тому випадку, якщо це обладнання відсутнє в переліку обладнання та судів, зазначених у умомянутом РД. Ці норми часу розроблені в 1986 році і не враховують розвиток днопоглиблювальної техніки за минулі 30 років. Просимо надати методику розрахунку, яка може застосовуватися до всіх існуючих видів і типів днопоглиблювального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо днопоглиблювальні та грунтовідвізні судна не належать до типів суден включених до РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» і на які не поширюється його дія, відповідні технічні розрахунки повинні здійснюватися на підставі паспортних характеристик зазначеного днопоглиблювального обладнання з урахуванням отриманих вихідних даних (додаток 4 «Технічні вимоги» до Тендерної документації) з відповідним обгрунтуванням
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-29-001795-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: China Harbour Engineering company Ltd., Код ЄДРПОУ:91110000710933796P
Дата подання: 13 квітня 2018 16:15
Дата подання: 13 квітня 2018 16:15
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2018 19:37
Рішення від 17.04.2018 № 3553, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2018 19:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2018 № 4212.pdf
Дата публікації: 05 травня 2018 20:15
Рішення від 04.05.2018 № 4212.pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Учасником процедури закупівлі компанією «CHEC Ltd» подано скаргу від 13.04.2018 р. № UA-2017-12-29-001795-c.b1.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) № 3553-р/пк-пз від 17.04.2018 зазначену скаргу було прийнято до розгляду.
Рішенням № 4212-р/пк-пз від 04.05.2018 Колегія постановила зобов’язати державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції компанії "China Harbour Engineering Сompany Ltd" та рішення про визначення компанії "ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД" переможцем за процедурою закупівлі – "Будівництво гідротехнічних об’єктів за кодом ДК 021:2015 – 45240000-1 [експлуатаційне днопоглиблення на підхідному каналі та акваторії порту Дніпро-Бузький, підхідному каналі (13-е коліно БДЛК) порту Миколаїв)]", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-12- 29-001795-c.
Не погодившись з вказаним рішенням Колегії компанія "ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД" звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Антимонопольного комітету України в особі Колегії про визнання протиправним та скасування рішення від 04.05.2018 р. № 4212-р/пк-пз.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.09.2018 р. № 826/8263/18 позов компанії "ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД" задоволено повністю. Вирішено визнати протиправним та скасувати рішення Колегії від 04.05.2018 р. № 4212-р/пк-пз.
11.12.2018 р. Шостим апеляційним адміністративним судом м. Києва винесено постанову про залишення без змін рішення суду першої інстанції по справі № 826/8263/18, яким визнано протиправним та скасовано рішення Колегії від 04.05.2018 р. № 4212-р/пк-пз.
Таким чином, рішення Тендерного комітету про визначення переможцем компанію "ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД" та намір укласти з нею договір є діючим, та підлягає виконанню Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 15 січня 2019 09:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 березня 2018
Найменування: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Hegemann GmbH Dredging | Документи |
Відхилено
Документи
|
Jan De Nul n.v. | Документи |
Відхилено
Документи
|
China Harbour Engineering company Ltd. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СМД-ІНВЕСТ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "КП КОМУНЕКОРЕСУРСИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2018 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
China Harbour Engineering company Ltd. |
208 026 854,00
UAH
|
188 348 000,00
UAH
|
Документи |
ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД |
211 080 000,00
UAH
|
188 348 446,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
China Harbour Engineering company Ltd. #91110000710933796P |
Відхилено |
188 348 000,00
UAH
|
05 квітня 2018 19:09
|
ЕМ ДІ СІ ЕЛ МЕДІТЕРАНЄАН ДРЕДЖІНГ КОМПАНІ ЛІМІТЕД #HE292293 |
Переможець |
188 348 446,00
UAH
|
11 квітня 2018 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 14:03
|
2-В-МИФ-19 ДУ4 (1).pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2019 16:26
|
2-В-МИФ-19 МДСЛ ДУ3 (1).pdf | зміни до договору |
12 березня 2019 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2019 13:13
|
2-В-МИФ-19 МДСЛ ДУ2 (1).pdf | зміни до договору |
22 лютого 2019 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2019 13:05
|
2-В-МИФ-19 МДСЛ ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
01 лютого 2019 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2019 10:24
|
2-В-МИФ-19 МДСЛ 2.PDF | укладений |
15 січня 2019 10:22
|
2-В-МИФ-19 МДСЛ 1.PDF | укладений |
15 січня 2019 10:21
|
2-В-МИФ-19 МДСЛ.PDF | укладений |
15 січня 2019 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рапорту |
Номер договору про закупівлю: | 2-В-МИФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-В-МИФ-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рапорту |
Номер договору про закупівлю: | 2-В-МИФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-В-МИФ-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рапорту |
Номер договору про закупівлю: | 2-В-МИФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-В-МИФ-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно рапорта |
Номер договору про закупівлю: | 2-В-МИФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |