Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15110000-2 - М’ясо
Очікувана вартість
347 000,00 UAH
UA-2017-12-29-001668-c 13a53f48531d41fe87839722e8306b51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванна Ігорівна Шпильова

+380980742080 sanosot@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій"
Код ЄДРПОУ: 01995261
Місцезнаходження: 27311, Україна , Кіровоградська обл., село Стара Осота, вул. Центральна, 232, с. Стара Осота, Олександрівський р-н, Кіровоградська обл.
Контактна особа: Іванна Ігорівна Шпильова
+380980742080
sanosot@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2017 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2018 17:00
Початок аукціону: 15 січня 2018 11:28
Очікувана вартість: 347 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 041,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограм
Мясо яловичини (мякиш охолоджений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27311, Україна, Кіровоградська область, с. Стара Осота, Центральна, 232
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2600 кілограм
Окорок куриний (охолоджений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27311, Україна, Кіровоградська область, с. Стара Осота, Центральна, 232
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
220 кілограм
Печінка яловичини (охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27311, Україна, Кіровоградська область, с. Стара Осота, Центральна, 232
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 29 грудня 2017 16:11
Дата відповіді: 02 січня 2018 13:32
Шановний замовнику просимо Вас надати уточнення яким чином довідка в довільній формі може підтвердити наяність спеціалізованого транспорту та складських приміщень в учасника. Для підтвердження даних вимог з метою униможливлення надати недостовірну інформацію учасниками закупівлі просимо внести зміни щодо підтвердження даних вимог копією свідоцтва про реєстрації транспортного засобу (засобів), договором оренди даного даного ТЗ та копією договору оренди з технічним пасортом, що підтверджує наявність відповідних приміщень для зберігання предмету закупівлі. Також згідно якого документу передбачено санітарний паспорт в Україні на транспортний засіб. Також просимо пояснити як це зрозуміти Документи, які надаються учасником для підтвердження якісних характеристик товару та його походження, повинні відповідати по ознаці виробника, один одному, тобто якщо документ який посвідчує якість товару виданий «виробником №1», договір на постачання товару буде укладено учасником із «виробником №2», у разі не подання обґрунтованого пояснення учасником не можливості надання підтвердження за такою ознакою, замовником може бути прийнято рішення про не відповідність технічному завданню пропозиції такого учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Були весені зміни до тендерної документації та опублікавані на веб-порталі уповноваженого органу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2018 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кравченко Олександр Сергійович 346 400,00
UAH з ПДВ
346 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Штукін Олександр Леонідович 347 000,00
UAH з ПДВ
347 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2018 18:31
Документи переможця

Публічні документи

13 січня 2018 12:30
Витяг.pdf
13 січня 2018 12:30
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кравченко Олександр Сергійович

ФОП Штукін Олександр Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кравченко Олександр Сергійович
#3046104498
Переможець 346 400,00
UAH з ПДВ
15 січня 2018 15:13

Документи

15 січня 2018 15:13
Електронний підпис
15 січня 2018 15:12
кваліфікація.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2018 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кравченко Олександр Сергійович
#3046104498
346 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2018 15:13
Електронний підпис
15 січня 2018 15:12
кваліфікація.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2018 13:17
специфікація.pdf зміни до договору
30 серпня 2018 13:14
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2018 14:27
ДУ мясо.pdf зміни до договору
29 серпня 2018 14:23
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 11:29
мясо.pdf укладений
26 січня 2018 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікація до ДУ №1
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML