Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття на загальній території м. Кам`янське
Current repair of road pavement on the general territory of the city Kam`yanske
Очікувана вартість
70 000 000,00 UAH
UA-2017-12-29-000723-a 47625d61f007492992f490dd8529e1c2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 грудня 2017 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 17:03
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 17:03
Початок аукціону: 06 лютого 2018 11:17
Очікувана вартість: 70 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 29 грудня 2017 16:58
Enquiries until: 19 січня 2018 17:03
Complaints submission until: до 25 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 січня 2018 17:03

Information

Estimated total value: 70 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 700 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
1 послуга. Детальний обсяг закупівлі послуг передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації)
1 service. The detailed scope of the procurement of services is provided for by the technical specification (in accordance with Annex 3 of this tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття на загальній території м. Кам`янське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair of road pavement on the general territory of the city Kam`yanske
CPV: 45000000-7
Період постачання: з 20 лютого 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2017 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2017 17:05
Додаток 5.doc
29 грудня 2017 17:05
Додаток 4.doc
29 грудня 2017 17:05
Додаток 3.doc
29 грудня 2017 17:05
Додаток 2.doc
29 грудня 2017 17:05
Додаток 1.doc
29 грудня 2017 17:05
ТД 2018 п.р. доріг загальна 2.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 січня 2018
UA-2017-12-29-000723-a47625d61f007492992f490dd8529e1c2
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

29 січня 2018 09:52
Електронний підпис
29 січня 2018 09:12
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 10:47
устав_2017_новый.pdf
26 січня 2018 10:47
плат1.pdf
26 січня 2018 10:47
Підписаний_Ustav_1str.pdf

Публічні документи

09 лютого 2018 10:32
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:31
переможець.pdf
09 лютого 2018 10:14
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:13
переможець.pdf
29 січня 2018 09:16
Електронний підпис
29 січня 2018 09:15
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 12:42
Електронний підпис
26 січня 2018 12:41
Лицензия.pdf
26 січня 2018 12:41
lic_zaver.pdf
26 січня 2018 12:41
img-Z29135201-0001.pdf
26 січня 2018 12:41
Підписаний_gar1530.pdf
26 січня 2018 12:41
договір з.т..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"

ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" 69 699 618,36
UAH з ПДВ
69 699 618,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ" 69 985 754,16
UAH з ПДВ
69 985 754,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 10:32
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:31
переможець.pdf
09 лютого 2018 10:14
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:13
переможець.pdf
29 січня 2018 09:16
Електронний підпис
29 січня 2018 09:15
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 12:42
Електронний підпис
26 січня 2018 12:41
Лицензия.pdf
26 січня 2018 12:41
lic_zaver.pdf
26 січня 2018 12:41
img-Z29135201-0001.pdf
26 січня 2018 12:41
Підписаний_gar1530.pdf
26 січня 2018 12:41
договір з.т..pdf

Публічні документи

29 січня 2018 09:52
Електронний підпис
29 січня 2018 09:12
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 10:47
устав_2017_новый.pdf
26 січня 2018 10:47
плат1.pdf
26 січня 2018 10:47
Підписаний_Ustav_1str.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
Переможець 69 699 618,36
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 19:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2018 19:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
69 699 618,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 14:03
д.у.16 до договору 76-18.pdf зміни до договору
23 січня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 14:32
76_15.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:30
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 17:03
д.у.14 від 13.11.18 до договору 76-18 від 23.03.18.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 17:01
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2018 11:54
д.у.13 від 02.10.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 11:51
Електронний підпис укладений
13 вересня 2018 15:26
д.у.12 від 13.09.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 15:14
Електронний підпис укладений
27 серпня 2018 16:50
д.у.11 від 27.08.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
27 серпня 2018 16:47
Електронний підпис укладений
10 серпня 2018 12:08
д.у. 10 від 09.08.18 до договору 76-18 від 23.02.2018.pdf зміни до договору
10 серпня 2018 12:06
Електронний підпис укладений
24 липня 2018 16:16
д.у.9 від 23.07 до договору 76-18 дороги загал.pdf зміни до договору
24 липня 2018 16:14
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 16:51
д.у.8 від 10.07.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
11 липня 2018 16:46
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 10:30
д.у.7 від 05.07.18 від 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
06 липня 2018 10:27
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 19:34
д.у 6 від 27.06.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
27 червня 2018 19:33
Електронний підпис укладений
21 червня 2018 13:44
д.у. 5 від 21.06.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
21 червня 2018 13:41
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 15:26
д.у.4 від 18.05.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
18 травня 2018 15:23
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 14:10
д.у. 3 від 16.05.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
16 травня 2018 14:05
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 09:33
д.у. 3 від 16.05.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
16 травня 2018 09:30
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 15:51
д.у.2 від 18.04.18 др договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
20 квітня 2018 15:48
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 13:16
д.у.1 від 03.03.2018 до договору 76-18 від 23.02.2018.pdf зміни до договору
03 березня 2018 13:10
Електронний підпис укладений
23 лютого 2018 10:34
76-18 від 23.02.18 п.р. доріг загальна територія.pdf укладений
23 лютого 2018 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення помилки уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 32 999 347 грн. 16 коп. (тридцять два мільйона дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста сорок сім гривень 16 коп. ), (у тому числі ПДВ 20% - 5 499 891,19 грн.)» 2. Викласти Додатки «Договірна ціна» та «Кошторис» в новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 28 998 384 грн. 94 коп. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 833 064,16 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 28 998 384 грн. 94 коп. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 833 064,16 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 28 998 384 грн. 94 коп. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 833 064,16 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 28 998 384 грн. 94 коп. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 833 064,16 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність уклали цю додаткову угоду про таке: Викласти Додаток 3 «Перелік об’єктів» до Договору №76-18 від 23.02.2018 року в новій редакції, що додається редакції.
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 3 «Перелік об’єктів» до Договору №76-18 від 23.02.2018 року в новій редакції, що додається редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 28 798 339 грн. 06 коп. (двадцять вісім мільйонів сімсот дев’яносто вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 06 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 799 723,18 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 28 798 339 грн. 06 коп. (двадцять вісім мільйонів сімсот дев’яносто вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 06 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 799 723,18 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 27 599 329 грн. 34 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять дев’ять гривень 34 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 888,22 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 27 599 329 грн. 34 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять дев’ять гривень 34 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 888,22 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 27 599 328 грн. 47 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять вісім гривень 47 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 888,08 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 27 599 328 грн. 47 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять вісім гривень 47 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 888,08 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 27 598 052 грн. 55 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто вісім тисяч п’ятдесят дві гривні 55 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 675,41 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 27 598 052 грн. 55 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто вісім тисяч п’ятдесят дві гривні 55 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 675,41 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із необхідністю продовження строку дії договору із-за затримки фінансування витрат Замовника керуючись п.4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про продовження дії
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо визначення суми кредиторської заборгованості
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 27 598 052,55
UAH з ПДВ