Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття на загальній території м. Кам`янське
Current repair of road pavement on the general territory of the city Kam`yanske
Очікувана вартість
70 000 000,00 UAH
UA-2017-12-29-000723-a 47625d61f007492992f490dd8529e1c2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 17:03
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 17:03
Початок аукціону: 06 лютого 2018 11:17
Очікувана вартість: 70 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 29 грудня 2017 16:58
Enquiries until: 19 січня 2018 17:03
Complaints submission until: до 25 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 січня 2018 17:03

Information

Estimated total value: 70 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 700 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
1 послуга. Детальний обсяг закупівлі послуг передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації)
1 service. The detailed scope of the procurement of services is provided for by the technical specification (in accordance with Annex 3 of this tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття на загальній території м. Кам`янське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair of road pavement on the general territory of the city Kam`yanske
CPV: 45000000-7
Період постачання: з 20 лютого 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2017 17:13
Електронний підпис
29 грудня 2017 17:05
Додаток 5.doc
29 грудня 2017 17:05
Додаток 4.doc
29 грудня 2017 17:05
Додаток 3.doc
29 грудня 2017 17:05
Додаток 2.doc
29 грудня 2017 17:05
Додаток 1.doc
29 грудня 2017 17:05
ТД 2018 п.р. доріг загальна 2.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 січня 2018
UA-2017-12-29-000723-a47625d61f007492992f490dd8529e1c2
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

29 січня 2018 09:52
Електронний підпис
29 січня 2018 09:12
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 10:47
устав_2017_новый.pdf
26 січня 2018 10:47
плат1.pdf
26 січня 2018 10:47
Підписаний_Ustav_1str.pdf

Публічні документи

09 лютого 2018 10:32
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:31
переможець.pdf
09 лютого 2018 10:14
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:13
переможець.pdf
29 січня 2018 09:16
Електронний підпис
29 січня 2018 09:15
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 12:42
Електронний підпис
26 січня 2018 12:41
Лицензия.pdf
26 січня 2018 12:41
lic_zaver.pdf
26 січня 2018 12:41
img-Z29135201-0001.pdf
26 січня 2018 12:41
Підписаний_gar1530.pdf
26 січня 2018 12:41
договір з.т..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"

ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" 69 699 618,36
UAH з ПДВ
69 699 618,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ" 69 985 754,16
UAH з ПДВ
69 985 754,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 10:32
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:31
переможець.pdf
09 лютого 2018 10:14
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:13
переможець.pdf
29 січня 2018 09:16
Електронний підпис
29 січня 2018 09:15
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 12:42
Електронний підпис
26 січня 2018 12:41
Лицензия.pdf
26 січня 2018 12:41
lic_zaver.pdf
26 січня 2018 12:41
img-Z29135201-0001.pdf
26 січня 2018 12:41
Підписаний_gar1530.pdf
26 січня 2018 12:41
договір з.т..pdf

Публічні документи

29 січня 2018 09:52
Електронний підпис
29 січня 2018 09:12
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 10:47
устав_2017_новый.pdf
26 січня 2018 10:47
плат1.pdf
26 січня 2018 10:47
Підписаний_Ustav_1str.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
Переможець 69 699 618,36
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 19:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2018 19:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
69 699 618,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2018 10:34
76-18 від 23.02.18 п.р. доріг загальна територія.pdf укладений
23 лютого 2018 10:33
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 14:03
д.у.16 до договору 76-18.pdf зміни до договору
23 січня 2019 13:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:32
76_15.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:30
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 17:03
д.у.14 від 13.11.18 до договору 76-18 від 23.03.18.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 17:01
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 11:54
д.у.13 від 02.10.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 11:51
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2018 15:26
д.у.12 від 13.09.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
13 вересня 2018 15:14
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2018 16:50
д.у.11 від 27.08.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
27 серпня 2018 16:47
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 12:08
д.у. 10 від 09.08.18 до договору 76-18 від 23.02.2018.pdf зміни до договору
10 серпня 2018 12:06
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 16:16
д.у.9 від 23.07 до договору 76-18 дороги загал.pdf зміни до договору
24 липня 2018 16:14
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 16:51
д.у.8 від 10.07.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
11 липня 2018 16:46
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 10:30
д.у.7 від 05.07.18 від 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
06 липня 2018 10:27
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 19:34
д.у 6 від 27.06.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
27 червня 2018 19:33
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2018 13:44
д.у. 5 від 21.06.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
21 червня 2018 13:41
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2018 15:26
д.у.4 від 18.05.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
18 травня 2018 15:23
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2018 14:10
д.у. 3 від 16.05.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
16 травня 2018 14:05
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2018 09:33
д.у. 3 від 16.05.18 до договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
16 травня 2018 09:30
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2018 15:51
д.у.2 від 18.04.18 др договору 76-18 від 23.02.18.pdf зміни до договору
20 квітня 2018 15:48
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2018 13:16
д.у.1 від 03.03.2018 до договору 76-18 від 23.02.2018.pdf зміни до договору
03 березня 2018 13:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення помилки уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 32 999 347 грн. 16 коп. (тридцять два мільйона дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста сорок сім гривень 16 коп. ), (у тому числі ПДВ 20% - 5 499 891,19 грн.)» 2. Викласти Додатки «Договірна ціна» та «Кошторис» в новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 28 998 384 грн. 94 коп. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 833 064,16 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 28 998 384 грн. 94 коп. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 833 064,16 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 28 998 384 грн. 94 коп. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 833 064,16 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 28 998 384 грн. 94 коп. (двадцять вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят чотири гривні 94 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 833 064,16 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність уклали цю додаткову угоду про таке: Викласти Додаток 3 «Перелік об’єктів» до Договору №76-18 від 23.02.2018 року в новій редакції, що додається редакції.
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 3 «Перелік об’єктів» до Договору №76-18 від 23.02.2018 року в новій редакції, що додається редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 28 798 339 грн. 06 коп. (двадцять вісім мільйонів сімсот дев’яносто вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 06 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 799 723,18 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 28 798 339 грн. 06 коп. (двадцять вісім мільйонів сімсот дев’яносто вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 06 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 799 723,18 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 до договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 27 599 329 грн. 34 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять дев’ять гривень 34 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 888,22 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 27 599 329 грн. 34 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять дев’ять гривень 34 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 888,22 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 27 599 328 грн. 47 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять вісім гривень 47 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 888,08 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 27 599 328 грн. 47 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста двадцять вісім гривень 47 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 888,08 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток № 2 «Дефектний акт», Додаток № 3 «Перелік об’єктів», Додаток №4 «Договірна ціна», Додаток №5 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 27 598 052 грн. 55 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто вісім тисяч п’ятдесят дві гривні 55 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 675,41 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 27 598 052 грн. 55 коп. (двадцять сім мільйонів п’ятсот дев’яносто вісім тисяч п’ятдесят дві гривні 55 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 599 675,41 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із необхідністю продовження строку дії договору із-за затримки фінансування витрат Замовника керуючись п.4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про продовження дії
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо визначення суми кредиторської заборгованості
Номер договору про закупівлю: 76-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 76-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 27 598 052,55
UAH з ПДВ