Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот №1 рентгенівська плівка, проявник, фіксаж, Лот №2 синя прозора термічна плівка для принтера UP-990AD.
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2017-12-29-000016-b ● 45066216f9f84c0da8ce741fd2c7fd09
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 01982749 |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Київська,68 |
Контактна особа: |
Мосійчук Лілія +380432552103 mklshmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2017 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021: 2015 24930000-2 Фотохімікати ( Лот №1 рентгенівська плівка, проявник, фіксаж, Лот №2 синя прозора термічна плівка для принтераUP-990AD ). Детально про предмет закупівлі Додаток № 1.
Тендерна документація
02 січня 2018 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2018 14:57 |
Т,Д, РЕНТГЕН оновлена.docx | |
02 січня 2018 14:57 |
Оголошення оновлена.docx | |
02 січня 2018 14:57 |
Протокол №1 02.01.2018.pdf | |
02 січня 2018 14:57 |
Д.4 Проект договору ВТ оновлена.docx | |
29 грудня 2017 13:17 |
Т,Д, РЕНТГЕН.docx | |
29 грудня 2017 13:17 |
Оголошення.docx | |
29 грудня 2017 13:17 |
Д.4 Проект договору ВТ.docx |
02 січня 2018 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2018 14:57 |
Т,Д, РЕНТГЕН оновлена.docx
|
|||
02 січня 2018 14:57 |
Оголошення оновлена.docx
|
|||
02 січня 2018 14:57 |
Протокол №1 02.01.2018.pdf
|
|||
02 січня 2018 14:57 |
Д.4 Проект договору ВТ оновлена.docx
|
|||
29 грудня 2017 13:17 |
Т,Д, РЕНТГЕН.docx
|
|||
29 грудня 2017 13:17 |
Оголошення.docx
|
|||
29 грудня 2017 13:17 |
Д.4 Проект договору ВТ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оформлення учасником тендерної пропозиції.
Дата подання: 05 січня 2018 17:09
Дата відповіді: 09 січня 2018 12:46
Шановний замовнику, підкажіть, будь-ласка, чи є обов’язковою вимогою в даній процедурі закупівлі накладення учасником ЕЦП на його тендерну пропозицію?
Відповідь: Дякуємо за запитання, просимо накласти ЕЦП в порядку що дозволяє електронний майданчик з якої подаєтьсяся пропозиція учасника. З повагою Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-29-000016-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 31 грудня 2017 13:31
"Вимога щодо порушень під час проведення процедури закупівлі"
«Цим подаємо вимогу у сфері публічних закупівель щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2017-12-29-000016-b. Додаємо вимогу з супровідними матеріалами у вигляді файлу формату pdf.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 січня 2018 15:01
Розглянуто тендерним комітетом та частково вирішено:
Щодо першого питання: Замовник має право вимагати від учасників гарантійні листи від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або офіційного представництва виробника на території Україні яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі (Додаток №1 п.6 загальних вимог).
Наявність гарантійного листа підтверджує можливість постачання зазначених товарів відповідно до потреб Замовника зазначених в умовах тендерної документації та у визначені терміни та відповідної якості. Дана вимога не призведе до дискримінації учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробника продукції відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо другого питання: Тендерним комітетом Міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації та розділити закупівлю на 2 лоти.
Щодо першого питання: Замовник має право вимагати від учасників гарантійні листи від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або офіційного представництва виробника на території Україні яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі (Додаток №1 п.6 загальних вимог).
Наявність гарантійного листа підтверджує можливість постачання зазначених товарів відповідно до потреб Замовника зазначених в умовах тендерної документації та у визначені терміни та відповідної якості. Дана вимога не призведе до дискримінації учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробника продукції відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо другого питання: Тендерним комітетом Міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації та розділити закупівлю на 2 лоти.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 синя прозора термічна плівка для принтера UP-990AD |
Опис предмету закупівлі: |
синя прозора термічна плівка для принтера UP-990AD
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 24 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 120,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
10 рулонів
Синя прозора термічна плівка для принтера UP-990AD
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАЄВСЬКА ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" #3284409640 |
Переможець |
23 820,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2018 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2018 14:50
|
Зміни до №26.pdf | укладений |
17 жовтня 2018 14:50
|
ДУ до №26.pdf | укладений |
17 жовтня 2018 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2018 12:10
|
Договір №26 30.01.18.pdf | укладений |
30 січня 2018 12:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з реорганізацією комунального закладу Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» згідно рішення ВМР від 28.09.2018 р. №1344 |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |