Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот №1 рентгенівська плівка, проявник, фіксаж, Лот №2 синя прозора термічна плівка для принтера UP-990AD.
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2017-12-29-000016-b ● 45066216f9f84c0da8ce741fd2c7fd09
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 01982749 |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Київська,68 |
Контактна особа: |
Мосійчук Лілія +380432552103 mklshmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2017 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021: 2015 24930000-2 Фотохімікати ( Лот №1 рентгенівська плівка, проявник, фіксаж, Лот №2 синя прозора термічна плівка для принтераUP-990AD ). Детально про предмет закупівлі Додаток № 1.
Тендерна документація
02 січня 2018 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2018 14:57 |
Т,Д, РЕНТГЕН оновлена.docx | |
02 січня 2018 14:57 |
Оголошення оновлена.docx | |
02 січня 2018 14:57 |
Протокол №1 02.01.2018.pdf | |
02 січня 2018 14:57 |
Д.4 Проект договору ВТ оновлена.docx | |
29 грудня 2017 13:17 |
Т,Д, РЕНТГЕН.docx | |
29 грудня 2017 13:17 |
Оголошення.docx | |
29 грудня 2017 13:17 |
Д.4 Проект договору ВТ.docx |
02 січня 2018 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2018 14:57 |
Т,Д, РЕНТГЕН оновлена.docx
|
|||
02 січня 2018 14:57 |
Оголошення оновлена.docx
|
|||
02 січня 2018 14:57 |
Протокол №1 02.01.2018.pdf
|
|||
02 січня 2018 14:57 |
Д.4 Проект договору ВТ оновлена.docx
|
|||
29 грудня 2017 13:17 |
Т,Д, РЕНТГЕН.docx
|
|||
29 грудня 2017 13:17 |
Оголошення.docx
|
|||
29 грудня 2017 13:17 |
Д.4 Проект договору ВТ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оформлення учасником тендерної пропозиції.
Дата подання: 05 січня 2018 17:09
Дата відповіді: 09 січня 2018 12:46
Шановний замовнику, підкажіть, будь-ласка, чи є обов’язковою вимогою в даній процедурі закупівлі накладення учасником ЕЦП на його тендерну пропозицію?
Відповідь: Дякуємо за запитання, просимо накласти ЕЦП в порядку що дозволяє електронний майданчик з якої подаєтьсяся пропозиція учасника. З повагою Міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-29-000016-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 31 грудня 2017 13:31
"Вимога щодо порушень під час проведення процедури закупівлі"
«Цим подаємо вимогу у сфері публічних закупівель щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2017-12-29-000016-b. Додаємо вимогу з супровідними матеріалами у вигляді файлу формату pdf.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 січня 2018 15:01
Розглянуто тендерним комітетом та частково вирішено:
Щодо першого питання: Замовник має право вимагати від учасників гарантійні листи від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або офіційного представництва виробника на території Україні яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі (Додаток №1 п.6 загальних вимог).
Наявність гарантійного листа підтверджує можливість постачання зазначених товарів відповідно до потреб Замовника зазначених в умовах тендерної документації та у визначені терміни та відповідної якості. Дана вимога не призведе до дискримінації учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробника продукції відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо другого питання: Тендерним комітетом Міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації та розділити закупівлю на 2 лоти.
Щодо першого питання: Замовник має право вимагати від учасників гарантійні листи від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником або офіційного представництва виробника на території Україні яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі (Додаток №1 п.6 загальних вимог).
Наявність гарантійного листа підтверджує можливість постачання зазначених товарів відповідно до потреб Замовника зазначених в умовах тендерної документації та у визначені терміни та відповідної якості. Дана вимога не призведе до дискримінації учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробника продукції відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо другого питання: Тендерним комітетом Міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації та розділити закупівлю на 2 лоти.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 рентгенівська плівка, проявник, фіксаж. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 576 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 880,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
230 пач
Рентгенівська плівка (синьо чутлива) розмір 30 х 40, № 100.
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2018
86 шт
Фіксаж для ручної обробки каністра 5 л. на 25 л. готового розчину.
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2018
96 шт
Проявник для ручної обробки каністра 5л. на 30 л. готового розчину
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2018 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Поіск-Ніка |
392 007,34
UAH з ПДВ
|
368 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА |
436 600,00
UAH з ПДВ
|
369 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
422 420,00
UAH з ПДВ
|
370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Парсек" |
461 426,80
UAH з ПДВ
|
411 357,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Поіск-Ніка #13887559 |
Відхилено |
368 900,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2018 16:46
|
ФОП ЧОРНА ЛІЯ ПАВЛІВНА #2347106447 |
Відхилено |
369 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2018 09:56
|
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #2424915006 |
Відхилено |
370 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2018 11:32
|
ТОВ "Парсек" #22967470 |
Відхилено |
411 357,66
UAH з ПДВ
|
29 січня 2018 14:37
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 січня 2018 14:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі