Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 Охоронні послуги (охорона території школи)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2017-12-28-001651-b ● 8c3bda5786ce48cbb162cddf0b3cf4ea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №18 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26235396 |
Місцезнаходження: | 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Келецька, 97 |
Контактна особа: |
Анатолій Мельник +380432651101,+380432464626 zsh18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2017 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2018 14:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2018 14:43 |
Початок аукціону: | 15 січня 2018 15:27 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 Охоронні послуги (охорона території школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, Келецька,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2017 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2017 14:45 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-28-001651-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Код ЄДРПОУ:41680942
Дата подання: 24 січня 2018 16:51
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення
23.01.2018 р. було проведено засідання тендерного комітету "Комунальний заклад "Загальноосвітня школа 1-3 ступенів №18 Вінницької міської ради", під час якого було визнано переможцем закупівлі (за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги) ПП "Герол".
В свою чергу повідомляємо що відповідно до вимог тенденрої документації, а саме - п.4 Додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам" вимагалося надати - "Копія чинної ліцензії на надання послуг з охорони". В тенденрній пропозиції учасника ПП "Герол" відсутня копія чинної ліцензії на надання послуг з охорони. В звязку з вище викладеним просимо переглянути рішення та дискваліфікувати учасника ПП "Герол", адже тендерна пропозиція не відповідає умовам та вимогам тендерної документації та її додатків
Розгорнути
Згорнути
23.01.2018 р. було проведено засідання тендерного комітету "Комунальний заклад "Загальноосвітня школа 1-3 ступенів №18 Вінницької міської ради", під час якого було визнано переможцем закупівлі (за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги) ПП "Герол".
В свою чергу повідомляємо що відповідно до вимог тенденрої документації, а саме - п.4 Додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам" вимагалося надати - "Копія чинної ліцензії на надання послуг з охорони". В тенденрній пропозиції учасника ПП "Герол" відсутня копія чинної ліцензії на надання послуг з охорони. В звязку з вище викладеним просимо переглянути рішення та дискваліфікувати учасника ПП "Герол", адже тендерна пропозиція не відповідає умовам та вимогам тендерної документації та її додатків
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2018 17:33
Учасника повернуто на кваліфікацію
Номер вимоги: UA-2017-12-28-001651-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Код ЄДРПОУ:41680942
Дата подання: 26 січня 2018 17:08
Звернення до замовника
25.01.2018 р. було проведено засідання тендерного комітету Комунальний заклад "Загальноосвітня школа 1-3 стуменів №18 Вінницької міської ради", рішенням якого було відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" на підставі відсутності "Копії довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб"). В свою чергу повідомляємо, що в нашій тендереній пропозиції пристуній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датованим 04.01.2018 р. в якому присутня вся інформація щодо підприємства та ЄДРПОУ, що і являється довідкою ЄДРПОУ. В звязку з вище викладеним вважаємо рішення замовника не правомірним та упередженим, що порушує принципи публічних закупівель, а саме не обєктивна та упереджена оцінка тендерних пропизцій.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2018 14:38
витяг з ЄДР не являється довідкою ЄДРПОУ.
Номер вимоги: UA-2017-12-28-001651-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Код ЄДРПОУ:41680942
Дата подання: 26 січня 2018 17:28
Розяснення щодо довідки ЄДРПОУ
Шановні члени тендерного комітету, звертаємо Вашу увагу щодо визначення абривіатури ЄДРПОУ - Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України. 17.10.2012 р. Кабінет Міністрів України своєю Постановою №949 відмінив подання довідки з ЄДРПОУ.
Після вступу змін в силу, як свідчать положення закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», витяг з ЄДР став основним документом який підтверджує реєстрацію підприємства. Якщо уважно вивчити статтю закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», в якій дається визначення поняттю витяг з ЄДР та його призначення, то можна чітко побачити, що вона є єдиним універсальним документом.
Станом на сьогоднішній день при реєстрації підприємств Державні реєстратори надають Витяг з ЄДР. З яким можна ознайомитися будь-якій особі на веб-порталі Міністерства Юстицій України за посиланям https://usr.minjust.gov.ua. Тому підприємствам, які зареєстровані після 2012 р. довідки ЄДРПОУ не видаються.
Розгорнути
Згорнути
Після вступу змін в силу, як свідчать положення закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», витяг з ЄДР став основним документом який підтверджує реєстрацію підприємства. Якщо уважно вивчити статтю закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», в якій дається визначення поняттю витяг з ЄДР та його призначення, то можна чітко побачити, що вона є єдиним універсальним документом.
Станом на сьогоднішній день при реєстрації підприємств Державні реєстратори надають Витяг з ЄДР. З яким можна ознайомитися будь-якій особі на веб-порталі Міністерства Юстицій України за посиланям https://usr.minjust.gov.ua. Тому підприємствам, які зареєстровані після 2012 р. довідки ЄДРПОУ не видаються.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2018 14:35
Вам необхідно було надати копію Відомостей з ЄДРПОУ.
Номер вимоги: UA-2017-12-28-001651-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Код ЄДРПОУ:41680942
Дата подання: 29 січня 2018 21:13
Розяснення
ТОВ "Комплексне Гарантування Безпеки" інформує, що відповідно до змін передбачених Постановою КМУ № 959-п від 17.10.2012 №949-п "Про внесення змін до деяких постанов КМУ з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України", а також Законом України від 24.05.2012 №4839 "Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суб'єкти підприємницької діяльності звільняються від необхідності отримувати довідку з ЄДРПОУ (Відомості з ЄДРПОУ). Нині існує автоматичний перенос даних з ЄДРПОУ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
Також з введенням в дію Єдиного державного реєстру , практично відпала необхідність в довідці ЄДРПОУ (відомості з ЄДРПОУ), адже дані в них співпадають.
Якщо проаналізувати данні які висвітлюються в відомостях з ЄДРПОУ, а саме повна і коротка назва підприємства (прізвище, ім'я, по батькові ФОП), код ЄДРПОУ, ПІБ керівника, класифікаційні дані, місце державної реєстрації, всі види діяльності за переліком КВЕД, організаційно-правова форма, реквізити підприємства, то можна побачити що ті самі данні присутні і в Витягу з ЄДР. Єдиною різницею між Витягом з ЄДР та відомостями з ЄДРПОУ - це державний орган, який надає такі довідки.
Отже, винесення рішення щодо дискваліфікації нас, щодо відсутності відомостей з ЄДРПОУ, слід класифікувати, як упередженне та не об'єктивне рішення, що порушує принципи публічних закупівель, на яких грунтуються засади Закону України "Про публічні Закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Також з введенням в дію Єдиного державного реєстру , практично відпала необхідність в довідці ЄДРПОУ (відомості з ЄДРПОУ), адже дані в них співпадають.
Якщо проаналізувати данні які висвітлюються в відомостях з ЄДРПОУ, а саме повна і коротка назва підприємства (прізвище, ім'я, по батькові ФОП), код ЄДРПОУ, ПІБ керівника, класифікаційні дані, місце державної реєстрації, всі види діяльності за переліком КВЕД, організаційно-правова форма, реквізити підприємства, то можна побачити що ті самі данні присутні і в Витягу з ЄДР. Єдиною різницею між Витягом з ЄДР та відомостями з ЄДРПОУ - це державний орган, який надає такі довідки.
Отже, винесення рішення щодо дискваліфікації нас, щодо відсутності відомостей з ЄДРПОУ, слід класифікувати, як упередженне та не об'єктивне рішення, що порушує принципи публічних закупівель, на яких грунтуються засади Закону України "Про публічні Закупівлі".
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2018 17:35
Замовник не порушує принципи здійснення закупівель
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-28-001651-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Код ЄДРПОУ:41680942
Дата подання: 23 січня 2018 19:15
Дата подання: 23 січня 2018 19:15
Скарга на рішення
23.01.2018 р. було проведено засідання тендерного комітету "Комунальний заклад "Загальноосвітня школа 1-3 ступенів №18 Вінницької міської ради", під час якого було визнано переможцем закупівлі (за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги) ПП "Герол".
В свою чергу повідомляємо що відповідно до вимог тенденрої документації, а саме - п.4 Додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам" вимагалося надати - "Копія чинної ліцензії на надання послуг з охорони". В тенденрній пропозиції учасника ПП "Герол" відсутня копія чинної ліцензії на надання послуг з охорони. В звязку з вище викладеним просимо переглянути рішення та дискваліфікувати учасника ПП "Герол", адже тендерна пропозиція не відповідає умовам та вимогам тендерної документації та її додатків
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Планувалося подати скаргу до замовника
Дата: 24 січня 2018 16:51
рішення від 25.01.2018 № 663.pdf
Дата публікації: 26 січня 2018 13:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2018 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Армада Центр Плюс" |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
142 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
П.П. "ГЕРОЛ" |
196 900,00
UAH з ПДВ
|
195 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ-ФОРТ" |
199 200,00
UAH з ПДВ
|
195 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки |
227 734,56
UAH з ПДВ
|
195 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" |
234 552,00
UAH з ПДВ
|
199 126,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" |
223 380,00
UAH з ПДВ
|
205 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Охоронна фірма "Джем-Спорт"" |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
215 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Армада Центр Плюс" #39107314 |
Відхилено |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2018 11:29
|
ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС" #37159313 |
Відхилено |
142 800,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2018 16:53
|
П.П. "ГЕРОЛ" #40027049 |
Рішення скасоване |
195 400,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2018 17:29
|
П.П. "ГЕРОЛ" #40027049 |
Відхилено |
195 400,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2018 11:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ-ФОРТ" #41279615 |
Відхилено |
195 450,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2018 09:14
|
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки #41680942 |
Відхилено |
195 500,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2018 16:43
|
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" #40405478 |
Переможець |
199 126,56
UAH з ПДВ
|
30 січня 2018 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 09:41
|
ДУ №5 охорона зш №18.jpg | зміни до договору |
01 березня 2019 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2019 09:48
|
ДУ №4 охорона зш №18.jpg | зміни до договору |
16 січня 2019 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:37
|
ДУ №3 охорона зш №18.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:23
|
ДУ №2 охорона зш №18.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:20
|
ДУ №1 охорона зш №18.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2018 14:51
|
Договір.pdf | укладений |
16 лютого 2018 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із продовженням дії Договору №1440 від "16" лютого 2018р. Сторони домовились: збільшити обсяг договору на 34 728,62 грн без ПДВ., що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в договорі, укладеному в 2018 році, якщо видатки на цю мету затверджено в установчому порядку. Внести зміни до п.3.1 Договору, викласти його у наступній редакції: "3.1.Ціна Договору становить 208 371,72 грн. без ПДВ" |
Номер договору про закупівлю: | 1440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1440 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |