Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, аварійне обслуговування мереж теплопостачання, водопостачання, водовідведення, каналізації та електропостачання)
Services in various types of repairs and maintenance (emergency maintenance of heat supply networks, water supply, drainage, sewage and electricity supply)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2017-12-28-001334-c 3c2bfa364e9a443e936ead8886e3d7ad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 sameclena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
sameclena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Olena Samec
+380677674083
sameclena@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 грудня 2017 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2018 22:00
Початок аукціону: 12 лютого 2018 11:46
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 28 грудня 2017 18:54
Enquiries until: 23 січня 2018 22:00
Complaints submission until: до 29 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 лютого 2018 22:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, аварійне обслуговування мереж теплопостачання, водопостачання, водовідведення, каналізації та електропостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, навчальні заклади замовника
ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування

emergency maintenance of heat supply networks, water supply, drainage, sewage and electricity supply
CPV: 50800000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 16:41
Тендерна документація — зі змінами — 2.doc
26 січня 2018 16:40
Перелік змін - 26.01.2018.docx
16 січня 2018 17:36
Перелік змін - 16.01.2018.docx
28 грудня 2017 18:54
Додаток 2 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.xls
28 грудня 2017 18:54
Проект договору.doc
26 січня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2017 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2018 16:41
Тендерна документація — зі змінами — 2.doc
16 січня 2018 17:36
Тендерна документація — зі змінами.doc
28 грудня 2017 18:54
Тендерна документація.doc
26 січня 2018 16:40
Перелік змін - 26.01.2018.docx
16 січня 2018 17:36
Перелік змін - 16.01.2018.docx
28 грудня 2017 18:54
Додаток 2 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.xls
28 грудня 2017 18:54
Проект договору.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 лютого 2018
UA-2017-12-28-001334-c3c2bfa364e9a443e936ead8886e3d7ad
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АВС Білд Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВС Білд Сервіс"

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 9 986 117,29
UAH з ПДВ
9 733 841,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВС Білд Сервіс" 9 999 932,65
UAH з ПДВ
9 999 932,65
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "АВС Білд Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 9 733 841,33
UAH з ПДВ
12 лютого 2018 14:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

12 лютого 2018 14:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2018 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
9 733 841,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2018 14:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 09:44
дод угода №7 від 14.01.2019 до дог №1-А від 01.03.2018.pdf зміни до договору
14 січня 2019 09:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:21
Дод.угода № 6 від 26.12.2018 - дог. № 1-А.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:20
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 10:10
Дод.угода № 5 від 26.12.2018 - дог. № 1-А.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:09
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2018 16:52
дод.угода №4 від 26.10.2018 - дог. № 1-А.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 16:51
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2018 11:00
Дод.угода № 3 від 04.06.2018 р. - дог. № 1-А.pdf зміни до договору
04 червня 2018 10:59
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2018 15:24
Дод.угода № 2 від 24.05.2018 р. - дог. № 1-А.pdf зміни до договору
24 травня 2018 15:23
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 18:08
Дод.угода № 1 выд 02.04.2018 р. - дог. № 1-А.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 18:07
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 18:28
Договір № 1-А - кошторисна документація.pdf укладений
01 березня 2018 18:26
Договір № 1-А від 01.03.2018 р. - аварійне обслуговування.pdf укладений
01 березня 2018 18:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 1-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку із зазначенням суми
Номер договору про закупівлю: 1-А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-А
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML