Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу
Consumables for hemodialysis procedure
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2017-12-28-001168-c af134bb7c6de4d829d65212aff81ca3d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Тельний

+380993610783 kzml2_sv.anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад "Міська лікарня №2 ім.Святої Анни м.Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 41479315
Місцезнаходження: 25002, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул.Ганни Дмитрян, буд. 1
Контактна особа: Сергій Тельний
+380993610783
kzml2_sv.anna@ukr.net
Додаткові контактні особи: Sergiy Tel'niy
+380993610783
kzml2_sv.anna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalniy zaklad "Miska likarnya №2 im.Svyatoi Anni m.Kropivnitskogo"
National ID: 41479315
Contact point: Sergiy Tel'niy
+380993610783
kzml2_sv.anna@ukr.net
Additional contacts: Sergiy Tel'niy
+380993610783
kzml2_sv.anna@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 17:39
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 17:39
Початок аукціону: 28 лютого 2018 13:38
Очікувана вартість: 15 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 28 грудня 2017 17:40
Enquiries until: 19 січня 2018 17:39
Complaints submission until: до 25 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 січня 2018 17:39

Information

Estimated total value: 15 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43287 штуки
Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Ганни Дмитрян,1
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Consumables for hemodialysis procedure
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 лютого 2018
UA-2017-12-28-001168-caf134bb7c6de4d829d65212aff81ca3d
Найменування: Комунальний заклад "Міська лікарня №2 ім.Святої Анни м.Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 41479315
Місцезнаходження: 25002, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул.Ганни Дмитрян, буд. 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Ренарт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

29 січня 2018 11:52
тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 15:58
інші документи.pdf
26 січня 2018 15:58
проект договору.pdf
26 січня 2018 15:58
кваліфікац.критерії.pdf
26 січня 2018 15:58
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2018 14:57
Електронний підпис
29 січня 2018 14:39
Тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 16:34
Електронний підпис
26 січня 2018 16:18
Електронний підпис
26 січня 2018 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 16:14
Довідка щодо печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 14 854 997,25
UAH з ПДВ
14 854 997,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 14 897 645,37
UAH з ПДВ
14 897 645,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2018 11:52
тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 15:58
інші документи.pdf
26 січня 2018 15:58
проект договору.pdf
26 січня 2018 15:58
кваліфікац.критерії.pdf
26 січня 2018 15:58
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2018 14:57
Електронний підпис
29 січня 2018 14:39
Тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 16:34
Електронний підпис
26 січня 2018 16:18
Електронний підпис
26 січня 2018 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 16:14
Довідка щодо печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 14 854 997,25
UAH з ПДВ
02 березня 2018 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2018 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
14 854 997,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 10:49
Договір та доп. угода на витратні матеріали.pdf укладений
20 березня 2018 10:47
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 11:44
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 10:09
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
18 березня 2019 10:06
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 10:25
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
29 січня 2019 10:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:04
Дод.№6.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:51
Дод.№5.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:49
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 16:00
Додаткова угода №4 до Договору № ЦЗ-20 2018.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:56
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 13:51
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 13:43
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2018 15:42
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень, які на дату укладання додаткової угоди №2 складають 1 000 800,00 грн.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-20/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-20/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди, що згідно п.3.3. Договору де вказано що "Бюджетні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень, які на дату укладання Додаткової угоди №3 складають: 1 300 000,00 (Один мільйон триста тисяч гривень 00 копійок)
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-20/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-20/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились визнати недійсною Додаткову угоду №3 від 03.12.2018 року. 2. Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень на 933 863,71 грн. (Дев'ятсот тридцять три тисячі вісімсот шістдесят три гривні 71 копійка)
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-20/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-20/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з приведенням до фактичних видатків Замовника, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору №ЦЗ-20/2018 від 20.03.2018 р.на 41 658,11грн.(Сорок одну тисячу шістсот п'ятдесят вісім грн. 11 коп.) та внести зміни до Специфікації до Договору у додатку до даної Додаткової угоди (Додаток №1 додається). 2. Відповідно до п.1 даної Додаткової угоди внести зміни до п.3.3. Договору №ЦЗ-20/2018 від 20.03.2018 року виклавши його в новій редакції. "3.3. Загальна сума Договору становить 8 148005,60 грн. (Вісім мільйонів сто сорок вісім тисяч п'ять грн. 60 коп.)" "Бюджетні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначеннях, які на дату укладання даної Додаткової угоди складають 8 148005,60 грн. (Вісім мільйонів сто сорок вісім тисяч п'ять грн. 60 коп.)"
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-20/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-20/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору №ЦЗ-20/2018 про закупівлю від 20.03.2018 року (далі-Договір) на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі у зв'язку з цим внести зміни до п.10.1. Розділу Х та викласти його в наступній редакції: "Цей Договір набирає чинності з дня підписання його Сторонами і діє до "31.05. 2019 року"
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-20/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-20/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У звязку з продовженням строку дії Договору поставки № ЦЗ-20/2018 від 20.03.2018 року Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 1629576,83 грн(Один мільйон шістсот двадцять девять тисяч пятсот сімдесят шість грн 83 коп) в т.ч. ПДВ, що не перевищує 20% суми на яку фактично виконані договірні поставки № ЦЗ-20/2018 від 20.03.2018 року. 2. Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобовязання за Договором поставки № ЦЗ-20/2018 від 20.03.2018року.на 1629576,83грн. (Один мільйон шістсот двадцять девять тисяч пятсот сімдесят шість грн 83коп) з урахуванням ПДВ. 3. Враховуючи вищевикладене у п.1 та п.2 даної додаткової угоди, п.3.3 Договору поставки №ЦЗ-20/2018 від 20.03.2018 року викласти в наступній редакції: "3.3 Загальна сума Договору становить 9777582,43грн (Девять мільйонів сімсот сімдесят сім тисяч пятсот вісімдесят дві грн 43 коп), в тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-20/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до договору поставки № ЦЗ-20/2018 від 20.03.2018року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до договору, а саме п 3.3 виклавши його в наступній редакції: "3.3 Загальна сума договору становить 9459455,44 грн(Девять мільйонів чотириста пятьдесят девять тисяч чотириста пятьдесят пять грн 44 коп.)." Сторони погодились припинити дію договору з 18.03.2019 року.
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-20/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-20/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 459 455,44
UAH з ПДВ