Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил
Bendamustine, Vinorelbine, Ibandronic Acid, Irinotecan, Calcium folinate, Capecitabine, Carboplatin, Pemetrexed, Rituximab, Trastuzumab, Fluorouracil
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2017-12-28-001154-c 109da646ec3749c6823ea3fdfba0ffb3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження замовника: 04107, Україна, Київ обл., Київ, 04107
Контактна особа замовника: Ольга Мазніченко
0667045739
tender_kood@ukr.net
Official name: Municipal Establishment of Kyiv Oblast Council "Kyiv Oblast Oncology Center"
National ID: 05492261
Contact point: Maznichenko
0667045739
tender_kood@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2018 00:00
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 28 грудня 2017 17:36
Enquiries until: 24 лютого 2018 00:00
Complaints submission until: до 02 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил
Bendamustine, Vinorelbine, Ibandronic Acid, Irinotecan, Calcium folinate, Capecitabine, Carboplatin, Pemetrexed, Rituximab, Trastuzumab, Fluorouracil

Документація

Тендерна документація

26 лютого 2018 14:14
Перелік змін тендерної документації.doc
26 лютого 2018 14:13
ЗТД.doc
28 грудня 2017 17:36
ТД.doc
28 грудня 2017 17:37
Електронний цифровий підпис

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупівля за нац переліком
Дата подання: 29 грудня 2017 10:17
Дата відповіді: 02 січня 2018 09:33
Як планується закупівля, якщо загальний перелік містить препарати, що не включені до НацПереліку?
Відповідь: Відповідно до ст.5 Цивільного кодексу України акти цивільного законодавства (у тому числі постанови Кабінету Міністрів України) не мають зворотної сили в часі. Зважаючи на те, що процедура закупівлі розпочата до набрання чинності нової редакції Національного переліку, то така процедура здійснюється з урахуванням норм та правил, які діяли на момент її оголошення.
Розділення за на ЛОТИ
Дата подання: 29 грудня 2017 10:18
Дата відповіді: 02 січня 2018 09:52
Доброго дня. Для забезпечення дотримання основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ "Про публічні закупівлі", передбачених ст. 3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників, просимо Вас, розділити предмет закупівлі: Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"–33600000-6 (Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил на окремі лоти. 11 найменувань лікарських засобів в одному переліку штучно унеможливлює доступ суб’єктів господарювання до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія, яка має повний перелік препаратів, що створює монопольне становище для окремих учасників ринку та суперечить принципу недискримінації учасників. Розділення на лоти надає можливість для участі в торгах більшої кількості компаній та економії бюджету.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На запитання до закупівлі відповідаємо, що згідно абзацу шостого пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Також відзначаємо, що згідно абзацу сьомого пункту 1 розділу II Порядку, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Звертаємо Вашу увагу на те, що поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку.
Також, повідомляємо, що визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів (тобто без розподілення на окремі частини предмету закупівлі(лоти)), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Так, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів України", станом на 29.12.2017р., щодо кожної позиції предмету закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам (див. Додаток 3 до тендерної документації) до лікарських засобів, що є предметом закупівлі.
В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення потреби.
З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування хворих та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в технічних вимогах засобів, що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним здійснювати закупівлю препаратів в цілому.
Річний план закупівель
Дата подання: 29 грудня 2017 11:16
Дата відповіді: 29 грудня 2017 13:21
Данна закупівля не відображена в річному плані закупівель! Чи ни є це порушенням і че не будуть визначені ані торги не дійсними?
Відповідь: Висловлюю щиру подяку за вчасне зауваження. Перенасичений графік роботи під кінець фінансового року позбавляє можливості тримати все під контролем. Принагідно повідомляю, що внесені зміни до річного плану.
Розділення на ЛОТи
Дата подання: 02 січня 2018 11:09
Дата відповіді: 05 січня 2018 10:33
Доброго дня, Дякуємо за Вашу відповідь, та погоджуємося, що згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів України", станом на 29.12.2017р., щодо кожної позиції предмету закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам (див. Додаток 3 до тендерної документації) до лікарських засобів, що є предметом закупівлі. Однак, як видно з реєстру, жоден з цих виробніків не має повного переліку препаратів. Тому для постачання нам потрібно укласти договір з кожним виробником окремо, що ставить нас в нервне становище та обмежує наші можливості. Дякуємо завчасно за Вашу відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Предмет закупівлі визначався таким чином, щоб у ньому не було жодного ексклюзивного лікарського засобу, і не надавалось переваг певному виробнику. Зазначаємо, що у тендерній документації немає вимоги, що всі запропоновані учасниками лікарські засоби повинні бути від одного виробника. Учасники процедури закупівлі мають можливість на власний розсуд запропонувати продукцію будь-яких виробників. Відповідь щодо визначення предмету закупівлі була надана 02.01.2018 р.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 22 січня 2018 16:22
СКАРГА на дії замовника в процедурі публічних закупівель
На веб-порталі «prozorro» (https://prozorro.gov.ua) розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів – Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33600000-6 («Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил) (далі – Закупівля). Замовником торгів виступає КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" (далі – Замовник). Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 січня 2018 17:19
Рішення від 24.01.2018 № 614+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 січня 2018 17:19
Рішення від 12.02.2018 № 1237.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 19:17
Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.c2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 24 січня 2018 18:00
Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД» вважає вимоги тендерної документації щодо щодо визначення предмета закупівлі одним лотом та обов’язку подачі учасником гарантійних листів такими, що носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників закупівель. Вимога тендерної документації щодо визначення предмета закупівлі одним лотом та надання гарантійних листів від виробника по кожному найменуванню штучно звужує коло учасників торгів, так як, реалізація та постачання вказаних найменувань може здійснюватись окремо один від одного різними суб’єктами господарювання. Поряд з тим, лише у вузького кола дистриб’юторів лікарських засобів можуть бути в наявності всі 16 найменувань лоту закупівель, що в свою чергу обмежує можливості участі у торгах учасників ринку, які не мають повного асортименту перелічених найменувань. Не всі суб’єкти на фармринку мають прямі контракти з усіма виробниками товару, що заявлений для участі в торгах для можливості забезпечення поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 29 січня 2018 15:25
Рішенн явід 26.01.2018 № 694+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 15:25
Рішення від 12.02.2018 № 1238.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 19:20
Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 01 березня 2018 18:40
СКАРГА, 3.1. усунути всі дискримінаційні умови, що унеможливлюють участь Товариства з обмеженою відповідальністю «Тева Україна» у процедурі закупівлі товарів UA-2017-12-28-001154-c;
Згідно з рішенням № 1237-р/пк-пз від 12.02.2017 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) було встановлено обов’язок для Замовника внести зміни до Тендерної документації (ТД) з метою усунення порушень, наведених у мотивувальній частині рішення, а саме виключити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 26.02.2018 через портал Prozorro Замовником було оприлюднено Перелік змін до тендерної документації щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил). Проаналізувавши зазначені зміни до ТД, вимушені констатувати, що Замовник не виконав вимогу Колегії та виключив умови ТД, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, Скаржника. Нижче наводимо свою аргументацію та докази, які Колегія має дослідити, оцінити та у сукупності з усіма іншими обставини винести рішення з вимогою для Замовника виключити умови ТД, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, Скаржника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.03.2018 № 1926.pdf
Дата публікації: 05 березня 2018 11:23

Документи подані скаржником

22 січня 2018 16:22
Платіжне доручення
22 січня 2018 16:22
Тендер НІР.pdf
22 січня 2018 16:22
2013_866kn_limfomy.pdf
22 січня 2018 16:22
Скарга
22 січня 2018 16:22
2014_235YKPMD_RPZ.pdf
22 січня 2018 16:22
2014_387 YKPMD_RakLegeni.pdf
22 січня 2018 16:22
2015_396_YKPMD_RMZ.pdf
22 січня 2018 16:22
2015_784_AKN_Melanoma.pdf
22 січня 2018 16:22
2016_247_YKPMD_RakN.pdf
22 січня 2018 16:22
2016_703_YKPMD_KolRak.pdf
12 лютого 2018 09:47
letter to AMCU 09 02 18.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2018 20:44
Відповідь_на_Скаргу.doc

Документи подані скаржником

25 січня 2018 11:18
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2018 20:45
Відповідь_на_Скаргу.doc
09 лютого 2018 13:16
Відповідь_на_Скаргу 2(1).doc

Документи подані скаржником

01 березня 2018 18:40
1_1_Платіжне доручення.pdf
01 березня 2018 18:40
1_3_PoA _ Янєв.PDF
01 березня 2018 18:40
1_2_Довідка.PDF

Документи Органу Оскарження

05 березня 2018 11:23
Рішення від 03.03.2018 № 1926.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000303 ● 6e6c8920a1db4485b3b60ea5251224c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-12 16:54:39
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.02.2019 № 34

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2017-12-28-001154-c 28.12.2017 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-26 14:51:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил) комунальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-12-28-001154-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання відсутності оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель (далі – звіт).
Пояснення щодо причин відсутності звіту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-04 20:10:19

Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 березня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер", 05492261, Україна, Київ, 04107
  2. Інформація про предмет закупівлі: Трастузумаб, 5500000UAH, 33600000-6, ДК021, 46, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 109da646ec3749c6823ea3fdfba0ffb3, 2017-12-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 12 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2017 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Київського закладу Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – Замовник); протоколи розгляду тендерних пропозицій учасників; тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укроптпостач» (далі – ТОВ «Компанія «Укроптпостач»), товариства з обмеженою відповідальністю «Томаш» (далі – ТОВ «Томаш»), товариства з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б» (далі – ТОВ «БАДМ-Б»), товариства з обмеженою відповідальністю «Амікум Фарма» (далі – ТОВ «Амікум Фарма»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фармадіс» (далі – ТОВ «Фармадіс»); повідомлення про намір укласти договір за лотами № № 1, 2, 3, 4, 5, 7; договір укладений з ТОВ «Фармадіс» від 02.04.2018 № 38, договір укладений з ТОВ «БАДМ-Б» від 02.04.2018 №39 та договір укладений з ТОВ «Амікум Фарма» від 02.04.2018 № 40 (далі –Договори); звіт про виконання договору за лотами №№ 1, 2, 3, 4, 5, 7; пояснення Замовника в електронній системі закупівель (далі – пояснення); додаткову угоду. В електронній системі закупівель розміщена інформація щодо відміни Замовником торгів за лотом № 6 у зв’язку з поданням менше двох пропозицій (абзац 5 частини першої статті 31 Закону). За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у формі довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 3 і 8 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того установлено, що відповідно до п. 10.1 Договорів строк їх дії закінчується 31.12.2018, а в частині розрахунків до повного їх виконання. Водночас за даними пошуково - аналітичної системи (https://www.007.org.ua), установлено, що Замовником станом на 31.12.2018 на підставі накладних було здійснено оплату за Договорами в повному розмірі. З пояснень, отриманих через електронну систему закупівель, установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 04.03.2019 оприлюднено звіти про виконання договору за лотами № № 1, 2, 3, 4, 5, 7. З огляду на зазначене Замовником на порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону несвоєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків ( RISK-1-13-3, RISK-1-14, RISK-1-3-1, RISK-1-6, RISK-1-8-1, RISK-1-8-2) не підтверджено., 01 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, та внесення змін до договору, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-05-11-000003

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.05.2019 №128
Київ

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 13 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2017-12-28-001154-c та UA-2017-10-10-001697-b, здійснених комунальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ПІНЧУК Олександр Олексійович – начальник відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
БУРЕНКО Леся Миколаївна – головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

2019-05-11 12:45:16


Ризики, що спрацювали

RISK1-3_3

RISK1-13_3

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 (Бендамустин, Пеметрексед);
Опис предмету закупівлі: Лот 1 (Бендамустин, Пеметрексед);
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 962 239,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 296,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: Lot 1 (Bendamustine, Pemetrexed);
Description: Lot 1 (Bendamustine, Pemetrexed);
Current status: Complete
Estimated total value: 2 962 239,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 296,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: none

Аукціон

Початок: 19 березня 2018 13:07
Auction planned date: 19 березня 2018 13:07
Закінчення: 19 березня 2018 13:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

740 шт.
Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Дата доставки: від 20 березня 2018 00:00 до 31 грудня 2018 00:00

Bendamustine, Vinorelbine, Ibandronic Acid, Irinotecan, Calcium folinate, Capecitabine, Carboplatin, Pemetrexed, Rituximab, Trastuzumab, Fluorouracil
CPV: 33600000-6

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 22 січня 2018 16:22
СКАРГА на дії замовника в процедурі публічних закупівель
На веб-порталі «prozorro» (https://prozorro.gov.ua) розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів – Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33600000-6 («Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил) (далі – Закупівля). Замовником торгів виступає КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" (далі – Замовник). Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 січня 2018 17:19
Рішення від 24.01.2018 № 614+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 січня 2018 17:19
Рішення від 12.02.2018 № 1237.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 19:17
Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.c2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 24 січня 2018 18:00
Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД» вважає вимоги тендерної документації щодо щодо визначення предмета закупівлі одним лотом та обов’язку подачі учасником гарантійних листів такими, що носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників закупівель. Вимога тендерної документації щодо визначення предмета закупівлі одним лотом та надання гарантійних листів від виробника по кожному найменуванню штучно звужує коло учасників торгів, так як, реалізація та постачання вказаних найменувань може здійснюватись окремо один від одного різними суб’єктами господарювання. Поряд з тим, лише у вузького кола дистриб’юторів лікарських засобів можуть бути в наявності всі 16 найменувань лоту закупівель, що в свою чергу обмежує можливості участі у торгах учасників ринку, які не мають повного асортименту перелічених найменувань. Не всі суб’єкти на фармринку мають прямі контракти з усіма виробниками товару, що заявлений для участі в торгах для можливості забезпечення поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 29 січня 2018 15:25
Рішенн явід 26.01.2018 № 694+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 15:25
Рішення від 12.02.2018 № 1238.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 19:20

Документи подані скаржником

22 січня 2018 16:22
Платіжне доручення
22 січня 2018 16:22
Тендер НІР.pdf
22 січня 2018 16:22
2013_866kn_limfomy.pdf
22 січня 2018 16:22
Скарга
22 січня 2018 16:22
2014_235YKPMD_RPZ.pdf
22 січня 2018 16:22
2014_387 YKPMD_RakLegeni.pdf
22 січня 2018 16:22
2015_396_YKPMD_RMZ.pdf
22 січня 2018 16:22
2015_784_AKN_Melanoma.pdf
22 січня 2018 16:22
2016_247_YKPMD_RakN.pdf
22 січня 2018 16:22
2016_703_YKPMD_KolRak.pdf
12 лютого 2018 09:47
letter to AMCU 09 02 18.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2018 20:44
Відповідь_на_Скаргу.doc

Документи подані скаржником

25 січня 2018 11:18
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2018 20:45
Відповідь_на_Скаргу.doc
09 лютого 2018 13:16
Відповідь_на_Скаргу 2(1).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2018
UA-2017-12-28-001154-c109da646ec3749c6823ea3fdfba0ffb3
Найменування замовника: КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження замовника: 04107, Україна, Київ обл., Київ, 04107
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТОМАШ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 березня 2018 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 березня 2018 12:06
Гарант_Томаш.pdf
05 березня 2018 11:19
Цінова Лот 1.pdf
05 березня 2018 11:19
RC Velbimeda.pdf
05 березня 2018 11:19
Inst Velbimeda.pdf
05 березня 2018 11:19
556.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 10.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 9.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 8.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 7.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 6.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 5.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 4.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 3.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 2.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 1.pdf
28 січня 2018 16:43
Кваліфікація 2.pdf
28 січня 2018 16:43
Кваліфікація 1.pdf

Документи

06 березня 2018 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2018 17:28
Акцепт UA-2017-12-28-001154-c.pdf
20 березня 2018 14:33
Цінова оновлена.pdf
05 березня 2018 19:27
тч_p134-266.pdf
05 березня 2018 19:27
тч_p001-133.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p161-237.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p081-160.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p001-080.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОМАШ" 2 960 636,50
UAH з ПДВ
2 932 595,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 2 936 625,70
UAH з ПДВ
2 932 399,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2018 12:06
Гарант_Томаш.pdf
05 березня 2018 11:19
Цінова Лот 1.pdf
05 березня 2018 11:19
RC Velbimeda.pdf
05 березня 2018 11:19
Inst Velbimeda.pdf
05 березня 2018 11:19
556.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 10.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 9.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 8.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 7.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 6.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 5.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 4.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 3.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 2.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 1.pdf
28 січня 2018 16:43
Кваліфікація 2.pdf
28 січня 2018 16:43
Кваліфікація 1.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 17:28
Акцепт UA-2017-12-28-001154-c.pdf
20 березня 2018 14:33
Цінова оновлена.pdf
05 березня 2018 19:27
тч_p134-266.pdf
05 березня 2018 19:27
тч_p001-133.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p161-237.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p081-160.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p001-080.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 2 932 399,20
UAH з ПДВ
21 березня 2018 18:28

Документи

21 березня 2018 18:28
sign.p7s
21 березня 2018 18:28
Протокол розгляду.doc
19 березня 2018 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
2 932 399,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2018 18:28
sign.p7s
21 березня 2018 18:28
Протокол розгляду.doc
19 березня 2018 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір №39.PDF укладений
02 квітня 2018 14:10
Договір №39.PDF укладений
02 квітня 2018 14:09
sign.p7s укладений
04 березня 2019 19:46
sign.p7s укладений
06 листопада 2018 10:57
Додаткова угода №1.PDF укладений
06 листопада 2018 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни виробником
Номер договору про закупівлю: 39
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 932 399,20
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку