Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил
Bendamustine, Vinorelbine, Ibandronic Acid, Irinotecan, Calcium folinate, Capecitabine, Carboplatin, Pemetrexed, Rituximab, Trastuzumab, Fluorouracil
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2017-12-28-001154-c 109da646ec3749c6823ea3fdfba0ffb3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мазніченко

0667045739 tender_kood@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київ обл., Київ, 04107
Контактна особа: Ольга Мазніченко
0667045739
tender_kood@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Establishment of Kyiv Oblast Council "Kyiv Oblast Oncology Center"
National ID: 05492261
Contact point: Maznichenko
0667045739
tender_kood@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 грудня 2017 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2018 00:00
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 28 грудня 2017 17:36
Enquiries until: 24 лютого 2018 00:00
Complaints submission until: до 02 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил
Bendamustine, Vinorelbine, Ibandronic Acid, Irinotecan, Calcium folinate, Capecitabine, Carboplatin, Pemetrexed, Rituximab, Trastuzumab, Fluorouracil

Тендерна документація

26 лютого 2018 14:14
Перелік змін тендерної документації.doc
26 лютого 2018 14:13
ЗТД.doc
28 грудня 2017 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 14:14
Перелік змін тендерної документації.doc
26 лютого 2018 14:13
ЗТД.doc
28 грудня 2017 17:36
ТД.doc
28 грудня 2017 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупівля за нац переліком
Дата подання: 29 грудня 2017 10:17
Дата відповіді: 02 січня 2018 09:33
Як планується закупівля, якщо загальний перелік містить препарати, що не включені до НацПереліку?
Відповідь: Відповідно до ст.5 Цивільного кодексу України акти цивільного законодавства (у тому числі постанови Кабінету Міністрів України) не мають зворотної сили в часі. Зважаючи на те, що процедура закупівлі розпочата до набрання чинності нової редакції Національного переліку, то така процедура здійснюється з урахуванням норм та правил, які діяли на момент її оголошення.
Розділення за на ЛОТИ
Дата подання: 29 грудня 2017 10:18
Дата відповіді: 02 січня 2018 09:52
Доброго дня. Для забезпечення дотримання основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ "Про публічні закупівлі", передбачених ст. 3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників, просимо Вас, розділити предмет закупівлі: Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"–33600000-6 (Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил на окремі лоти. 11 найменувань лікарських засобів в одному переліку штучно унеможливлює доступ суб’єктів господарювання до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія, яка має повний перелік препаратів, що створює монопольне становище для окремих учасників ринку та суперечить принципу недискримінації учасників. Розділення на лоти надає можливість для участі в торгах більшої кількості компаній та економії бюджету.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На запитання до закупівлі відповідаємо, що згідно абзацу шостого пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Також відзначаємо, що згідно абзацу сьомого пункту 1 розділу II Порядку, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Звертаємо Вашу увагу на те, що поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов'язку.
Також, повідомляємо, що визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів (тобто без розподілення на окремі частини предмету закупівлі(лоти)), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), оскільки предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі.
Так, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів України", станом на 29.12.2017р., щодо кожної позиції предмету закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам (див. Додаток 3 до тендерної документації) до лікарських засобів, що є предметом закупівлі.
В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення потреби.
З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування хворих та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в технічних вимогах засобів, що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним здійснювати закупівлю препаратів в цілому.
Річний план закупівель
Дата подання: 29 грудня 2017 11:16
Дата відповіді: 29 грудня 2017 13:21
Данна закупівля не відображена в річному плані закупівель! Чи ни є це порушенням і че не будуть визначені ані торги не дійсними?
Відповідь: Висловлюю щиру подяку за вчасне зауваження. Перенасичений графік роботи під кінець фінансового року позбавляє можливості тримати все під контролем. Принагідно повідомляю, що внесені зміни до річного плану.
Розділення на ЛОТи
Дата подання: 02 січня 2018 11:09
Дата відповіді: 05 січня 2018 10:33
Доброго дня, Дякуємо за Вашу відповідь, та погоджуємося, що згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр лікарських засобів України", станом на 29.12.2017р., щодо кожної позиції предмету закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам (див. Додаток 3 до тендерної документації) до лікарських засобів, що є предметом закупівлі. Однак, як видно з реєстру, жоден з цих виробніків не має повного переліку препаратів. Тому для постачання нам потрібно укласти договір з кожним виробником окремо, що ставить нас в нервне становище та обмежує наші можливості. Дякуємо завчасно за Вашу відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Предмет закупівлі визначався таким чином, щоб у ньому не було жодного ексклюзивного лікарського засобу, і не надавалось переваг певному виробнику. Зазначаємо, що у тендерній документації немає вимоги, що всі запропоновані учасниками лікарські засоби повинні бути від одного виробника. Учасники процедури закупівлі мають можливість на власний розсуд запропонувати продукцію будь-яких виробників. Відповідь щодо визначення предмету закупівлі була надана 02.01.2018 р.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 22 січня 2018 16:22
СКАРГА на дії замовника в процедурі публічних закупівель
На веб-порталі «prozorro» (https://prozorro.gov.ua) розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів – Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33600000-6 («Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил) (далі – Закупівля). Замовником торгів виступає КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" (далі – Замовник). Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 січня 2018 17:19
Рішення від 24.01.2018 № 614+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 січня 2018 17:19
Рішення від 12.02.2018 № 1237.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На вимогу скаржника внесено зміни до ТД: Лот 1 (Бендамустин, Пеметрексед); Лот 2 (Вінорелбін, Іринотекан); Лот 3 (Капецитабін, Ритуксимаб); Лот 4 (Ібандронова кислота); Лот 5 (Кальцію фолінат, Флуороурацил); Лот 6 (Карбоплатин); Лот 7 (Трастузумаб).
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2018 21:54
Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 24 січня 2018 18:00
Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД» вважає вимоги тендерної документації щодо щодо визначення предмета закупівлі одним лотом та обов’язку подачі учасником гарантійних листів такими, що носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників закупівель. Вимога тендерної документації щодо визначення предмета закупівлі одним лотом та надання гарантійних листів від виробника по кожному найменуванню штучно звужує коло учасників торгів, так як, реалізація та постачання вказаних найменувань може здійснюватись окремо один від одного різними суб’єктами господарювання. Поряд з тим, лише у вузького кола дистриб’юторів лікарських засобів можуть бути в наявності всі 16 найменувань лоту закупівель, що в свою чергу обмежує можливості участі у торгах учасників ринку, які не мають повного асортименту перелічених найменувань. Не всі суб’єкти на фармринку мають прямі контракти з усіма виробниками товару, що заявлений для участі в торгах для можливості забезпечення поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2018 15:25
Рішенн явід 26.01.2018 № 694+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 15:25
Рішення від 12.02.2018 № 1238.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 19:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Лот 1 (Бендамустин, Пеметрексед); Лот 2 (Вінорелбін, Іринотекан); Лот 3 (Капецитабін, Ритуксимаб); Лот 4 (Ібандронова кислота); Лот 5 (Кальцію фолінат, Флуороурацил); Лот 6 (Карбоплатин); Лот 7 (Трастузумаб).
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2018 21:55
Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 01 березня 2018 18:40
СКАРГА, 3.1. усунути всі дискримінаційні умови, що унеможливлюють участь Товариства з обмеженою відповідальністю «Тева Україна» у процедурі закупівлі товарів UA-2017-12-28-001154-c;
Згідно з рішенням № 1237-р/пк-пз від 12.02.2017 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) було встановлено обов’язок для Замовника внести зміни до Тендерної документації (ТД) з метою усунення порушень, наведених у мотивувальній частині рішення, а саме виключити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 26.02.2018 через портал Prozorro Замовником було оприлюднено Перелік змін до тендерної документації щодо закупівлі 33600000-6 Фармацевтична продукція (Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил). Проаналізувавши зазначені зміни до ТД, вимушені констатувати, що Замовник не виконав вимогу Колегії та виключив умови ТД, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, Скаржника. Нижче наводимо свою аргументацію та докази, які Колегія має дослідити, оцінити та у сукупності з усіма іншими обставини винести рішення з вимогою для Замовника виключити умови ТД, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, Скаржника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.03.2018 № 1926.pdf
Дата публікації: 05 березня 2018 11:23

Документи подані скаржником

22 січня 2018 16:22
Платіжне доручення
22 січня 2018 16:22
Тендер НІР.pdf
22 січня 2018 16:22
2013_866kn_limfomy.pdf
22 січня 2018 16:22
Скарга
22 січня 2018 16:22
2014_235YKPMD_RPZ.pdf
22 січня 2018 16:22
2014_387 YKPMD_RakLegeni.pdf
22 січня 2018 16:22
2015_396_YKPMD_RMZ.pdf
22 січня 2018 16:22
2015_784_AKN_Melanoma.pdf
22 січня 2018 16:22
2016_247_YKPMD_RakN.pdf
22 січня 2018 16:22
2016_703_YKPMD_KolRak.pdf
12 лютого 2018 09:47
letter to AMCU 09 02 18.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2018 20:44
Відповідь_на_Скаргу.doc

Документи подані скаржником

25 січня 2018 11:18
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2018 20:45
Відповідь_на_Скаргу.doc
09 лютого 2018 13:16
Відповідь_на_Скаргу 2(1).doc

Документи подані скаржником

01 березня 2018 18:40
1_1_Платіжне доручення.pdf
01 березня 2018 18:40
1_3_PoA _ Янєв.PDF
01 березня 2018 18:40
1_2_Довідка.PDF

Документи Органу Оскарження

05 березня 2018 11:23
Рішення від 03.03.2018 № 1926.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000303 ● 6e6c8920a1db4485b3b60ea5251224c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.02.2019 № 34

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2017-12-28-001154-c 28.12.2017 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-26 14:51:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил) комунальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-12-28-001154-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання відсутності оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель (далі – звіт).
Пояснення щодо причин відсутності звіту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-04 20:10:19

Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-05-11-000003

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.05.2019 №128
Київ

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 13 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2017-12-28-001154-c та UA-2017-10-10-001697-b, здійснених комунальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу, у складі:
ПІНЧУК Олександр Олексійович – начальник відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель (керівник групи);
БУРЕНКО Леся Миколаївна – головний державний аудитор відділу перевірок закупівель у бюджетній сфері Управління перевірок закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

2019-05-11 12:45:16


Ризики, що спрацювали

RISK1-3_3

RISK1-13_3

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 (Бендамустин, Пеметрексед);
Опис предмету закупівлі:
Лот 1 (Бендамустин, Пеметрексед);
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 962 239,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 296,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1 (Bendamustine, Pemetrexed);
Description: Lot 1 (Bendamustine, Pemetrexed);
Current status: Complete
Estimated total value: 2 962 239,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 296,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 19 березня 2018 13:07
Auction planned date: 19 березня 2018 13:07
Закінчення: 19 березня 2018 13:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

740 шт
Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 20 березня 2018  —  31 грудня 2018

Bendamustine, Vinorelbine, Ibandronic Acid, Irinotecan, Calcium folinate, Capecitabine, Carboplatin, Pemetrexed, Rituximab, Trastuzumab, Fluorouracil
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Тева Україна, Код ЄДРПОУ:34770471
Дата подання: 22 січня 2018 16:22
СКАРГА на дії замовника в процедурі публічних закупівель
На веб-порталі «prozorro» (https://prozorro.gov.ua) розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів – Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33600000-6 («Бендамустин, Вінорелбін, Ібандронова кислота, Іринотекан, Кальцію фолінат, Капецитабін, Карбоплатин, Пеметрексед, Ритуксимаб, Трастузумаб, Флуороурацил) (далі – Закупівля). Замовником торгів виступає КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" (далі – Замовник). Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 січня 2018 17:19
Рішення від 24.01.2018 № 614+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 січня 2018 17:19
Рішення від 12.02.2018 № 1237.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На вимогу скаржника внесено зміни до ТД: Лот 1 (Бендамустин, Пеметрексед); Лот 2 (Вінорелбін, Іринотекан); Лот 3 (Капецитабін, Ритуксимаб); Лот 4 (Ібандронова кислота); Лот 5 (Кальцію фолінат, Флуороурацил); Лот 6 (Карбоплатин); Лот 7 (Трастузумаб).
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2018 21:54
Номер скарги: UA-2017-12-28-001154-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД", Код ЄДРПОУ:21642228
Дата подання: 24 січня 2018 18:00
Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
СП «ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД» вважає вимоги тендерної документації щодо щодо визначення предмета закупівлі одним лотом та обов’язку подачі учасником гарантійних листів такими, що носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників закупівель. Вимога тендерної документації щодо визначення предмета закупівлі одним лотом та надання гарантійних листів від виробника по кожному найменуванню штучно звужує коло учасників торгів, так як, реалізація та постачання вказаних найменувань може здійснюватись окремо один від одного різними суб’єктами господарювання. Поряд з тим, лише у вузького кола дистриб’юторів лікарських засобів можуть бути в наявності всі 16 найменувань лоту закупівель, що в свою чергу обмежує можливості участі у торгах учасників ринку, які не мають повного асортименту перелічених найменувань. Не всі суб’єкти на фармринку мають прямі контракти з усіма виробниками товару, що заявлений для участі в торгах для можливості забезпечення поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2018 15:25
Рішенн явід 26.01.2018 № 694+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 15:25
Рішення від 12.02.2018 № 1238.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 19:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Лот 1 (Бендамустин, Пеметрексед); Лот 2 (Вінорелбін, Іринотекан); Лот 3 (Капецитабін, Ритуксимаб); Лот 4 (Ібандронова кислота); Лот 5 (Кальцію фолінат, Флуороурацил); Лот 6 (Карбоплатин); Лот 7 (Трастузумаб).
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2018 21:55

Документи подані скаржником

22 січня 2018 16:22
Платіжне доручення
22 січня 2018 16:22
Тендер НІР.pdf
22 січня 2018 16:22
2013_866kn_limfomy.pdf
22 січня 2018 16:22
Скарга
22 січня 2018 16:22
2014_235YKPMD_RPZ.pdf
22 січня 2018 16:22
2014_387 YKPMD_RakLegeni.pdf
22 січня 2018 16:22
2015_396_YKPMD_RMZ.pdf
22 січня 2018 16:22
2015_784_AKN_Melanoma.pdf
22 січня 2018 16:22
2016_247_YKPMD_RakN.pdf
22 січня 2018 16:22
2016_703_YKPMD_KolRak.pdf
12 лютого 2018 09:47
letter to AMCU 09 02 18.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2018 20:44
Відповідь_на_Скаргу.doc

Документи подані скаржником

25 січня 2018 11:18
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

31 січня 2018 20:45
Відповідь_на_Скаргу.doc
09 лютого 2018 13:16
Відповідь_на_Скаргу 2(1).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 березня 2018
UA-2017-12-28-001154-c109da646ec3749c6823ea3fdfba0ffb3
Найменування: КЗ КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261
Місцезнаходження: 04107, Україна, Київ обл., Київ, 04107
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТОМАШ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 березня 2018 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 березня 2018 12:06
Гарант_Томаш.pdf
05 березня 2018 11:19
Цінова Лот 1.pdf
05 березня 2018 11:19
RC Velbimeda.pdf
05 березня 2018 11:19
Inst Velbimeda.pdf
05 березня 2018 11:19
556.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 10.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 9.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 8.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 7.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 6.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 5.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 4.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 3.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 2.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 1.pdf
28 січня 2018 16:43
Кваліфікація 2.pdf
28 січня 2018 16:43
Кваліфікація 1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БАДМ-Б" #39273420

№ рішення у справі

60/25-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

06 березня 2018 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2018 17:28
Акцепт UA-2017-12-28-001154-c.pdf
20 березня 2018 14:33
Цінова оновлена.pdf
05 березня 2018 19:27
тч_p134-266.pdf
05 березня 2018 19:27
тч_p001-133.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p161-237.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p081-160.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p001-080.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОМАШ"

ТОВ "БАДМ-Б"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОМАШ" 2 960 636,50
UAH з ПДВ
2 932 595,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 2 936 625,70
UAH з ПДВ
2 932 399,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2018 12:06
Гарант_Томаш.pdf
05 березня 2018 11:19
Цінова Лот 1.pdf
05 березня 2018 11:19
RC Velbimeda.pdf
05 березня 2018 11:19
Inst Velbimeda.pdf
05 березня 2018 11:19
556.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 10.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 9.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 8.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 7.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 6.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 5.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 4.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 3.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 2.pdf
28 січня 2018 16:43
Технічна частина 1.pdf
28 січня 2018 16:43
Кваліфікація 2.pdf
28 січня 2018 16:43
Кваліфікація 1.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 17:28
Акцепт UA-2017-12-28-001154-c.pdf
20 березня 2018 14:33
Цінова оновлена.pdf
05 березня 2018 19:27
тч_p134-266.pdf
05 березня 2018 19:27
тч_p001-133.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p161-237.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p081-160.pdf
05 березня 2018 19:27
кч_p001-080.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОМАШ"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 2 932 399,20
UAH з ПДВ
21 березня 2018 18:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БАДМ-Б" #39273420

№ рішення у справі

60/25-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

21 березня 2018 18:28
Електронний підпис
21 березня 2018 18:28
Протокол розгляду.doc
19 березня 2018 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
2 932 399,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2018 18:28
Електронний підпис
21 березня 2018 18:28
Протокол розгляду.doc
19 березня 2018 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 19:46
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 10:57
Додаткова угода №1.PDF укладений
06 листопада 2018 10:57
Договір №39.PDF укладений
02 квітня 2018 14:10
Договір №39.PDF укладений
02 квітня 2018 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни виробником
Номер договору про закупівлю: 39
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 932 399,20
UAH з ПДВ