Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дератизація та дезінсекція
Очікувана вартість
538 621,00 UAH
UA-2017-12-28-000483-b ● 38203d2199084181979c57905c04ca9a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Семенець Володимир Володимирович +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2017 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2018 10:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2018 10:46 |
Початок аукціону: | 16 січня 2018 13:01 |
Очікувана вартість: | 538 621,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 386,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Дератизація та дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90670000-4 — Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2017 10:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2017 10:42 |
ТД дератизація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-28-000483-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 02 січня 2018 15:18
Щодо санітарних паспортів
Щодо санітарних паспортів зазначених у ДСП 8.8.1.2.001-98 «Державні санітарні правила транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві»
1. на складське приміщення на право одержання, зберігання і застосування пестицидів та мінеральних добрив;
2. на автомобільний транспорт для перевезення пестицидів та мінеральних добрив.
Вимога тендерної документації щодо надання копій зазначених санітарних паспортів є незаконною з наступних підстав:
1. Вимоги ДСП 8.8.1.2.001-98 стосуються виключно до сільськогосподарських підприємств і не мають відношення до надання послуг з профілактичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації.
Наприклад: згідно п. 5.1.21. ДСП 8.8.1.2.001-98 «Завезення пестицидів у витратні склади здійснюється централізовано. Про завезення пестицидів у господарства агроном по хімзахисту доводить до відома місцеву санепідстанцію і територіальну установу Мінекобезпеки.»
2. ДСП 8.8.1.2.001-98 не зареєстровані Міністерством юстиції України, а отже не являються нормативно-правовим актом.
3. Додатком 4 до ДСП 8.8.1.2.001-98 затверджено форму санітарного паспорта на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив.
Зокрема у формі зазначено, що санітарний паспорт підписує Головний державний санітарний лікар району. На сьогодні повноваження головного державного санітарного лікаря делеговані тільки одній особі – Голові Держпродспоживслужби України персонально. А отже санітарний паспорт підписаний іншою особою є незаконним.
4. ДСП 8.8.1.2.001-98 не затверджено форми санітарного паспорта на транспорт, а тому він не може бути виданий взагалі. Будь-які довільні форми санітарного паспорта на транспорт є незаконними.
5. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.
Так, у Перелік документів дозвільного характеру не входить жоден із вищевказаних санітарних паспортів.
Зважаючи на зазначене прошу внести зміни до тендерної документації та вилучити вимоги щодо надання копій санітарних паспортів на складське приміщення та транспорт оскільки така вимога є незаконною.
Розгорнути
Згорнути
1. на складське приміщення на право одержання, зберігання і застосування пестицидів та мінеральних добрив;
2. на автомобільний транспорт для перевезення пестицидів та мінеральних добрив.
Вимога тендерної документації щодо надання копій зазначених санітарних паспортів є незаконною з наступних підстав:
1. Вимоги ДСП 8.8.1.2.001-98 стосуються виключно до сільськогосподарських підприємств і не мають відношення до надання послуг з профілактичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації.
Наприклад: згідно п. 5.1.21. ДСП 8.8.1.2.001-98 «Завезення пестицидів у витратні склади здійснюється централізовано. Про завезення пестицидів у господарства агроном по хімзахисту доводить до відома місцеву санепідстанцію і територіальну установу Мінекобезпеки.»
2. ДСП 8.8.1.2.001-98 не зареєстровані Міністерством юстиції України, а отже не являються нормативно-правовим актом.
3. Додатком 4 до ДСП 8.8.1.2.001-98 затверджено форму санітарного паспорта на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив.
Зокрема у формі зазначено, що санітарний паспорт підписує Головний державний санітарний лікар району. На сьогодні повноваження головного державного санітарного лікаря делеговані тільки одній особі – Голові Держпродспоживслужби України персонально. А отже санітарний паспорт підписаний іншою особою є незаконним.
4. ДСП 8.8.1.2.001-98 не затверджено форми санітарного паспорта на транспорт, а тому він не може бути виданий взагалі. Будь-які довільні форми санітарного паспорта на транспорт є незаконними.
5. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.
Так, у Перелік документів дозвільного характеру не входить жоден із вищевказаних санітарних паспортів.
Зважаючи на зазначене прошу внести зміни до тендерної документації та вилучити вимоги щодо надання копій санітарних паспортів на складське приміщення та транспорт оскільки така вимога є незаконною.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2018 14:05
Доброго дня! Дякуємо за питання! ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві Державні санітарні правила» затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 03.08.1998р. № 1 та є чинними на сьогодні.
1. Відповідно до п. 1.4. ДСП 8.8.1.2.001-98 є частиною санітарного законодавства та обов'язкові для дотримання всіма підприємствами, установами і організаціями, приватними господарствами та особами, що проводять будь-які дії з пестицидами.
2. Згідно п.1.3. Додатку 2 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає завірену належним чином копію санітарного паспорта на складське приміщення на право одержання, зберігання і застосування пестицидів та мінеральних добрив.
3. Відповідно до п. 1.5. ДСП 8.8.1.2.001-98 порушення цих правил тягне за собою цивільно-правову, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до чинного Законодавства.
1. Відповідно до п. 1.4. ДСП 8.8.1.2.001-98 є частиною санітарного законодавства та обов'язкові для дотримання всіма підприємствами, установами і організаціями, приватними господарствами та особами, що проводять будь-які дії з пестицидами.
2. Згідно п.1.3. Додатку 2 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає завірену належним чином копію санітарного паспорта на складське приміщення на право одержання, зберігання і застосування пестицидів та мінеральних добрив.
3. Відповідно до п. 1.5. ДСП 8.8.1.2.001-98 порушення цих правил тягне за собою цивільно-правову, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до чинного Законодавства.
Номер вимоги: UA-2017-12-28-000483-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс", Код ЄДРПОУ:40875715
Дата подання: 23 січня 2018 12:06
Скарга на невідповідність пропозиції Переможця до вимог тендерної документації Замовника
Тов "ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛь ПЛЮС" провів свій моніторинг пропозиції учасника тендерної закупівлі ТОВ "Комуналка",і встановив невідповідність пропозиції до вимог тендерної документації Замовника. Даний перелік нами наведений
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2018 12:27
Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ» подано скаргу від 23.01.2018 № 117 на закупівлю Послуг з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій (Послуги по дератизації та дезінсекції) Код ДК 021-2015 – 90670000-4, за результатами яких переможцем визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМУНАЛКА».
ТОВ «ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ» з вимогою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМУНАЛКА» з наступних підстав.
Учасником ТОВ «ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ» стверджує, що:
1. ТОВ «КОМУНАЛКА» не надало інформацію стосовно вартості обслуговування з дератизації та дезінсекції (11 місяців)».
В наведених обставинах відсутнє порушення вимог тендерної документації, оскільки ТОВ «Комуналка» було враховано умови закупівлі стосовно строку договору в 11 місяців, тому в тендерній пропозиції було наведено вартість робіт протягом зазначеного періоду.
Натомість в тендерній пропозиції не було передбачено обов’язкову вимогу до учасника закупівлі вказувати числом чи/або текстом строк (11 місяців) поряд з загальною вартостю робіт з дератизації та дезінсекції.
2. «Відсутність калькуляції вартості послуг в проекті Договору».
Калькуляція вартості послуг є невід’ємною частиною Договору, який укладається між Замовником та Виконавцем послуг з дератизації та дезінсекції. Вказана калькуляція має надаватися Замовником або погоджуватися під час укладення Договору. В тендерній документації відсутнє зобов’язання Учасника закупівель відвідувати об’єкти Замовника та визначати ступінь забруднення. Адже така б норма порушувала законодавство України, створювала додаткове фінансове навантаження на учасників (витрати на відвідання всіх адрес Замовника) та обмежувала б конкуренцію окремих учасників у разі неможливості потрапляння до приміщень, адреси яких передбачені тендерною документацією.
3. «Інформація надана в Довідці про наявність обладнання повністю не відповідає зовсім різне наведене обладнання) тому переліку, який представлений в Рахунку № 10 за 26 грудня 2017 р. (дані бухгалтерського обліку)»
Тендерною документацією замовника не передбачено обов’язкових вимог, обмежень чи застережень стосовно відповідності даних бухгалтерського обліку наявному матеріально-технічному обладнанню.
4. «В наданій Довідці про наявність матеріально-технічної бази був вказаний «Автомобіль вантажний фургон малотонажний ЗАЗ LANOS». На підтвердження цього, відсутня інформація про приналежність автомобіля даній компанії (власний чи орендований).»
Тендерною документацією передбачено вимогу надати «копії договорів на орендоване устаткування, обладнання та виробничої бази, якщо майно не перебуває у власності».
5. «На підтвердження того, що роботи будуть проводити висококваліфіковані працівники відсутні документи на підтвердження про проходження навчання. Вказана лише інформація в довільній формі, яка не являється підтвердженням того, що ТОВ «Комуналка» має таких працівників відповідної кваліфікації».
Відповідно до п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації «Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі».
В тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності додавання до пропозиції документів, що підтверджують проходження навчання працівників ТОВ «КОМУНАЛКА».
6. «Також просимо звернути увагу на не коректне оформлення документації компанії ТОВ «КОМУНАЛКА». (відсутня повністю інформація кому адресовані документи».
Тендерною документацією не передбачені вимоги щодо обов’язкової наявності найменування адресата в тендерній пропозиції Учасника. Особливість електронних публічних закупівель «Прозорро» та електронного майданчика «Державні закупівлі онлайн» є те, що вони дозволяють завантажувати тендерні пропозиції до конкретних закупівель, конкретного замовника і унеможливлюють потрапляння (завантаження) такої пропозиції в інший розділ (на іншу сторінку веб-сайту, до іншого Замовника, тощо).
ТОВ «ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ» з вимогою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМУНАЛКА» з наступних підстав.
Учасником ТОВ «ПРОФ ДЕЗ КОНТРОЛЬ» стверджує, що:
1. ТОВ «КОМУНАЛКА» не надало інформацію стосовно вартості обслуговування з дератизації та дезінсекції (11 місяців)».
В наведених обставинах відсутнє порушення вимог тендерної документації, оскільки ТОВ «Комуналка» було враховано умови закупівлі стосовно строку договору в 11 місяців, тому в тендерній пропозиції було наведено вартість робіт протягом зазначеного періоду.
Натомість в тендерній пропозиції не було передбачено обов’язкову вимогу до учасника закупівлі вказувати числом чи/або текстом строк (11 місяців) поряд з загальною вартостю робіт з дератизації та дезінсекції.
2. «Відсутність калькуляції вартості послуг в проекті Договору».
Калькуляція вартості послуг є невід’ємною частиною Договору, який укладається між Замовником та Виконавцем послуг з дератизації та дезінсекції. Вказана калькуляція має надаватися Замовником або погоджуватися під час укладення Договору. В тендерній документації відсутнє зобов’язання Учасника закупівель відвідувати об’єкти Замовника та визначати ступінь забруднення. Адже така б норма порушувала законодавство України, створювала додаткове фінансове навантаження на учасників (витрати на відвідання всіх адрес Замовника) та обмежувала б конкуренцію окремих учасників у разі неможливості потрапляння до приміщень, адреси яких передбачені тендерною документацією.
3. «Інформація надана в Довідці про наявність обладнання повністю не відповідає зовсім різне наведене обладнання) тому переліку, який представлений в Рахунку № 10 за 26 грудня 2017 р. (дані бухгалтерського обліку)»
Тендерною документацією замовника не передбачено обов’язкових вимог, обмежень чи застережень стосовно відповідності даних бухгалтерського обліку наявному матеріально-технічному обладнанню.
4. «В наданій Довідці про наявність матеріально-технічної бази був вказаний «Автомобіль вантажний фургон малотонажний ЗАЗ LANOS». На підтвердження цього, відсутня інформація про приналежність автомобіля даній компанії (власний чи орендований).»
Тендерною документацією передбачено вимогу надати «копії договорів на орендоване устаткування, обладнання та виробничої бази, якщо майно не перебуває у власності».
5. «На підтвердження того, що роботи будуть проводити висококваліфіковані працівники відсутні документи на підтвердження про проходження навчання. Вказана лише інформація в довільній формі, яка не являється підтвердженням того, що ТОВ «Комуналка» має таких працівників відповідної кваліфікації».
Відповідно до п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації «Довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі».
В тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності додавання до пропозиції документів, що підтверджують проходження навчання працівників ТОВ «КОМУНАЛКА».
6. «Також просимо звернути увагу на не коректне оформлення документації компанії ТОВ «КОМУНАЛКА». (відсутня повністю інформація кому адресовані документи».
Тендерною документацією не передбачені вимоги щодо обов’язкової наявності найменування адресата в тендерній пропозиції Учасника. Особливість електронних публічних закупівель «Прозорро» та електронного майданчика «Державні закупівлі онлайн» є те, що вони дозволяють завантажувати тендерні пропозиції до конкретних закупівель, конкретного замовника і унеможливлюють потрапляння (завантаження) такої пропозиції в інший розділ (на іншу сторінку веб-сайту, до іншого Замовника, тощо).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2018 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Комуналка |
358 920,89
UAH з ПДВ
|
353 534,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс" |
446 043,89
UAH з ПДВ
|
357 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕМПЕКС" |
466 314,60
UAH з ПДВ
|
429 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Комуналка #21632431 |
Переможець |
353 534,81
UAH з ПДВ
|
19 січня 2018 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2018 08:48
|
договір.pdf | укладений |
07 лютого 2018 08:48
|