Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 235+700 – км 239+300
Current and mid-life repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnyts'kyy - Znamianka (through Vinnytsia) on section km 235+700 - km 239+300
Очікувана вартість
75 377 142,00 UAH
UA-2017-12-27-001805-a 24d360ba6e404a5aadbfcf73c8dbb75c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вальчук Катерина Юріївна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Вальчук Катерина Юріївна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Valchuk Katerina
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 13 лютого 2018 12:49
Очікувана вартість: 75 377 142,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 226 131,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 27 грудня 2017 16:18
Enquiries until: 21 січня 2018 16:00
Complaints submission until: до 27 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 січня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 75 377 142 UAH including VAT
Minimal lowering step: 226 131 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 235+700 – км 239+300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Свободи, 77, Хмельницький, Хмельницька область, 29000, Україна
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current and mid-life repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnyts'kyy - Znamianka (through Vinnytsia) on section km 235+700 - km 239+300
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 лютого 2018
UA-2017-12-27-001805-a24d360ba6e404a5aadbfcf73c8dbb75c
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Учасник Документи Рішення
ТОВ Техно-Буд-Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 лютого 2018 12:05
Протокол 61І4.PDF
07 лютого 2018 12:08
Електронний підпис

Публічні документи

30 січня 2018 16:30
Електронний підпис
30 січня 2018 16:30
Електронний підпис
30 січня 2018 16:29
транспортна схема.pdf
30 січня 2018 16:29
витяг та ліцензія.pdf
30 січня 2018 16:29
проект договору.pdf
30 січня 2018 16:29
інші довідки.pdf
30 січня 2018 16:29
статут.pdf
30 січня 2018 16:29
довідка лабораторія.pdf
30 січня 2018 16:29
ст 17.pdf
30 січня 2018 16:29
аналогічний договір.pdf
30 січня 2018 16:29
довідка працівники.pdf
30 січня 2018 16:29
атестат виробництва.pdf
30 січня 2018 16:29
довідка обладнання.pdf

Документи

07 лютого 2018 12:10
Протокол 61І4.PDF
07 лютого 2018 12:13
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2018 17:06
Електронний підпис
22 лютого 2018 17:01
Реєстр з довідками
15 лютого 2018 17:04
Електронний підпис
15 лютого 2018 16:51
Кошторис з розрахунками
31 січня 2018 12:58
Електронний підпис
31 січня 2018 12:58
Електронний підпис
31 січня 2018 12:55
15. БГ М-12 км 235.rar
31 січня 2018 12:55
13. Транспортна схема.PDF
31 січня 2018 12:55
12. Проект договору.PDF
31 січня 2018 12:55
11. Гарантійний лист.PDF
31 січня 2018 12:55
10. Технічне завдання.PDF
31 січня 2018 12:55
9. Інші документи.PDF
31 січня 2018 12:55
6. Про підписанта.pdf
31 січня 2018 12:55
5. Лабораторія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техно-Буд-Центр

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2018 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 75 077 000,00
UAH з ПДВ
74 850 868,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 75 327 141,00
UAH з ПДВ
75 076 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2018 17:06
Електронний підпис
22 лютого 2018 17:01
Реєстр з довідками
15 лютого 2018 17:04
Електронний підпис
15 лютого 2018 16:51
Кошторис з розрахунками
31 січня 2018 12:58
Електронний підпис
31 січня 2018 12:58
Електронний підпис
31 січня 2018 12:55
15. БГ М-12 км 235.rar
31 січня 2018 12:55
13. Транспортна схема.PDF
31 січня 2018 12:55
12. Проект договору.PDF
31 січня 2018 12:55
11. Гарантійний лист.PDF
31 січня 2018 12:55
10. Технічне завдання.PDF
31 січня 2018 12:55
9. Інші документи.PDF
31 січня 2018 12:55
6. Про підписанта.pdf
31 січня 2018 12:55
5. Лабораторія.PDF

Публічні документи

30 січня 2018 16:30
Електронний підпис
30 січня 2018 16:30
Електронний підпис
30 січня 2018 16:29
транспортна схема.pdf
30 січня 2018 16:29
витяг та ліцензія.pdf
30 січня 2018 16:29
проект договору.pdf
30 січня 2018 16:29
інші довідки.pdf
30 січня 2018 16:29
статут.pdf
30 січня 2018 16:29
довідка лабораторія.pdf
30 січня 2018 16:29
ст 17.pdf
30 січня 2018 16:29
аналогічний договір.pdf
30 січня 2018 16:29
довідка працівники.pdf
30 січня 2018 16:29
атестат виробництва.pdf
30 січня 2018 16:29
довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

ТОВ Техно-Буд-Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56
#03448860
Переможець 74 850 868,57
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 17:18

Документи

19 лютого 2018 17:16
Електронний підпис
19 лютого 2018 17:15
Протокол 61І6.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56
#03448860
74 850 868,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2018 17:16
Електронний підпис
19 лютого 2018 17:15
Протокол 61І6.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 14:18
Договір №20.PDF укладений
07 березня 2018 14:13
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 11:57
Додаткова угода № 6 до договору № 20.pdf зміни до договору
21 червня 2019 11:54
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 11:01
Додаткова угода № 5 до договору № 20.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 11:00
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 14:35
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 14:34
Додаткова угода № 4 до № 20.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 14:33
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2018 15:45
Додоткова угода №3 № 20.pdf зміни до договору
26 липня 2018 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до п.14. Додатки до договору Договору № 20 від 7 березня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до № 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до р.14. Додатки до договору Договору № 20 від 07.06.2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до №20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до п.14. Додатки до договору Договору № 20 від 7 березня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору № 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 20 від 7.03.2018 року . 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1.Ціна цього Договору становить 64 619 997,00 грн (шістдесят чотири мільйони шістсот дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот дев'яносто сім тгривень 00 копійок), у тому числі ПДВ —10 769 999.50 грн.” 2. Сторони Договору погоджують викласти “Додаток №2 - Календарний план надання послуг” у новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 64 619 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 769 999,50 UAH)